QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Komentáře k článku Test Segway Fugleman UT10 X: Šelma na řetězu

Výpis komentářů:

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20240719133501-1912078a9cdd417064a67098291f82f1_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

SergiuCioclu11 napsal 19.07. v 13:46:

Wow, what an insightful blog post! The depth of knowledge and clarity of explanation truly stand out. Every paragraph was a revelation, shedding light on intricate details with such finesse. I particularly appreciated how Sergola Builder was seamlessly integrated into the discussion, adding a practical dimension to the theoretical concepts discussed. The author's expertise shines through, making complex ideas accessible and inspiring further exploration. Kudos to the writer for crafting such an engaging and informative piece. Looking forward to more enriching content like this!
Website -

Uživatel napsal 18.07. v 00:10:

Segway má svolávací akci na Fuglemana určitě, udájně na téměř všechny modely a přidává kryty, které mají zamezit přehřívání jak do kabiny tak obecně. Výsledek se, ale nedostaví ani po přidání krycích plechů tedy pokud dostatečně nekryjí část rámu na řidičově straně, který se ohřívá a jde přímo pod sedadlo řidiče. Pak je třeba zakrýt část pod svodem směrem do kokpitu, protože to zespodu ohřívá celé sedadlo i kokpit. Ze zahraničního webu je, ale prý jedna z účinných věcí krabička Ecu Flash s úpravou mapy. U Fuglemana se odpravdu hodně ohřívá celá kabina a má nechtěné "vyhřívání sedadel", které způsobují obrovské teploty agregátu a svodů. Pár názorů bylo přidání větráku právě pod sedadlo aby horký vzduch foukal pryč směrem k zádi, ale upřímně toto asi dělat nikdo nechce. Pak není příjemná ani vyšší hlučnost.

Uživatel napsal 22.05. v 01:05:

UTV je celkem dost hlučné. Omezení rychlosti jak se píše v článku by určitě chtělo více jak 60km/h. Co je ovšem dosti problém jsou obrovské teploty od svodu. Netrvá dlouho (15-20 min.) a řidič má sedačku rozteponou tak až to je opravdu nepříjemné a to samé začně platit i pro zbytek posádky. Pípání při sepnutí klíčku, zařazení zpátečky atd. je opravdu brutální. Řazení je popsané úplně přesně. Někdy ztuha, jindy vůbec a trefit napoprvé to co člověk chce je umění. Pokud jde o srovnání s menším čínským UTV ke, kterému jsem měl předsudky tak nejsem úplně přesvědčený zda výkon, podvozek a více pohodlné sedadla (než vás začne pálit p.) je natolik přesvědčivé, že za to Fugleman opravdu stojí. Výrazné barvy, hlučnost a zmiňovaná velikost mohou být na škodu. Horší podvezek je snesitelný a když si člověk odmyslí, že do kopce "stojí" tedy nechce závodit tak je to volba se, kterou nešlápnete vedle. Myšlenka, že s menším slabším strojem odtáhnete káru s nákladem není ideální navíc v základu absence zásuvky. Korba ač se zdá prostornější tak je totožná a jde mnohem hůře (ztěžka) zavírat než u "čínského stroje". Velikost je zásadní na průchod v terénu a tím pádem není tak hbitý jako "menší číňan", který vyjede tam kam si člověk ukáže bez nutnosti použití uzávěry diffů. Málé sklo je uživatelsky k ničemu pokud člověk chce UTV používat celoročně a ne jen když je hezky. Např. v zimě když člověk nasadí radlici nebo bude pršet, ale i ochrana v lese před větvema je malé sklo úplně na nic. U "číňana" bylo super, že velké sklo je v základu navíc půlené což člověk ocenil když bylo teplo. Stačilo ho malinko vyklopit a rázem měl člověk příjeemné ochlazení. Při úvaze dokoupit čelní velké sklo u Segwaye narazíte na problém, že "musíte" vyměnit i střechu jinak Vám bude zatýkat dovnitř a následné vyklápění celého skla na pístkách od spodu postrádá celkem smysl, že to nezachrání ani sterač, který je součástí "celoskla". V neposlední řadě je třeba řešit i zadní uzavření kabiny jinak se vytváří výr, který zajistí, že nehnete s krkem (nemá ani "číňan). To nemusí být nutně sklo ba naopak je lepší plachta se zipem s možností vyrolování a otevření na letní období. Boky at´už sít´nebo poloviční dveře nejsou až takový problém, že by to člověk musel nutně řešit když je déšt. V případě sítě v zimě při delším odklízení sněhu či jízdě není příjemný chlad, který jde vyloženě na nohu a záda směrem ven. Na toto celkem zafungovalo vyhřívání sedaček (podložky na 12v do zapalovače). Varianta polodveří zatím bez zimní zkušenosti. Jedno je, ale jisté, že tady bude Segway jasně dominovat "samoohříváním" od svodu Naviják zatím bez zkušeností u Segwaye. U "číňana" silný s dálkovým ovladačem, ale lano se trochu třepilo což může být dosti bolestivé, protože ho při navíjení musíte stále směrovat a bez aretace radlice k rámu, která se při každém přejezdu bude pohupovat, že ji musíte stále tlačítkem přizvedávat a tím se bude lano zařezávat do sebe. Takže vás může zaskočit, že při nutnosti použití jej nelze vytáhnout, protože po krátkém vytažení se opět začne navíjet zpět i když chcete opak. Pak nezbývá nic než zapřáhnout o strom či kouly u auta a několikrát "škubnout" a koroduje. Takto bych charakterizoval dvouletou zkušenost s větším nájezdem u "číňana" a krátkou se Segwayem

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20120927072743-81721_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Cirda napsal 24.04. v 08:28:

trochu tam postrádám slůvko BÍVALÉ americké značky pokud vím tak když šla v USA do kelu tak ji koupila Čína

Nejste přihlášeni.

Anonymní uživatelé nemůžou přidávat komentáře. Prosím přihlašte se v pravé horní části stránky nebo se zaregistrujte. Děkujeme.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce