asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

04.08.2009   09:04 SMC Jumbo 300

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:213.226.232.xxx
Offline 4/3072

Provozní a technické informace o čtyřkolkách SMC Jumbo 301, SMC Jumbo 302 a SMC Jumbo R5.
http://www.smcatv.com/download.htm ROZKRESY DÍLŮ
http://www.ulozto.cz...xtension-250-300-pps SERVISNÍ MANUÁL v anglickém jazyce

Naposledy editováno 01.02.2012 17:11:43

předchozínásledující 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 114

Odpovědi: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

11.03.2011   10:46   #601 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

pumix> I u jumba se dá řemen spálit. Vario plný vody, klouže řemen, plnej céres aby se to třeba rozjelo a je po řemenu. Viděl jsem to na vlastní oči, né u mojeho

Citace | Odpovědět

11.03.2011   10:47   #602 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

tombull tombull Město: Hradec Králové
IP:90.176.88.xxx
Offline 5/50

ok dik za info hrozne mne to prekvapilo ze to nechtelo jet to mne muze trozku vetsi brod reky vyradit z jizdy na to je lepsi asi manualni razeni

Citace | Odpovědět

11.03.2011   10:50   #603 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

tombull> No hlavně se podívej kudy ti tam nateklo. Asi zadním odfukem varia, ale pořád lepší voda ve variu než v motoru. Na trochu hlubším brodu utopíš každou kolku, teda i tank, pokud je brod tak hlubokej a nemá šnorchl

Citace | Odpovědět

11.03.2011   11:25   #604 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

tombull> hlavně s rozumem

Citace | Odpovědět

12.03.2011   21:24   #605 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Martinák Martinák Město: Brno-Město
IP:89.102.2.xxx
Offline 2/4431

xsob> co ja,jak ja?????????? moje jumbo vodu nevidelo ani na obrazku jinak nez montovat dekl vara se osvedsilo hodit kolku na medveda a veskera voda vytece pres vydech vara

Citace | Odpovědět

12.03.2011   22:02   #606 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

Martinák> ono stačí jen jeden šroub na deklu, ale pravdu máš rychlejší je to hodit na prdel...

Citace | Odpovědět

12.03.2011   22:18   #607 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Martinák Martinák Město: Brno-Město
IP:89.102.2.xxx
Offline 2/4431

resil uz tady nekdo snorchl na jumbu?vim ze je to blbost to cpat na zadohraba,ale posledni dobou bych to docela vyuzil

Citace | Odpovědět

12.03.2011   22:35   #608 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

Martinák> když se mě zaplavil řemen bylo to varování... a dost dál už to nepude...

Citace | Odpovědět

12.03.2011   23:40   #609 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Martinák Martinák Město: Brno-Město
IP:89.102.2.xxx
Offline 2/4431

pumix> no prave,chce to vytahnout nahoru a je pokoj

Citace | Odpovědět

17.03.2011   18:06   #610 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Tak sem si dneska pohrál s ložiskama zadní osy. Není to na levý straně moc úžasně vyřešený a myslím že to nebude mít dlouhýho trvání a půjdou do věčnejch lovišť zase. Byl tady takovej malej omyl o vytažení osy směrem do prava, vytáhnout se musí u 302 do leva, zároveň s ložiskama, do prava tomu vadí nálitek na osazení ložisek a musela by se rozhodit rozvodovka. Práce komplet na 1,5 hodiky i s doladěním.





Citace | Odpovědět

17.03.2011   18:20   #611 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Mitchz Mitchz Město: Vsetín
IP:88.81.91.xxx
Offline 12/76

Chlapi měnili jste tu ještě někdo ložiska na PŘEDKU??? Xsob mi psal, že práce doma a na hodinku cca, v servise mi dnes říkali, že by museli sundat ramena a práce na 4 hodky minimálně, což máte při ceně servisu 500 na hodinu docela pálku za takovou věc

Citace | Odpovědět

17.03.2011   18:23   #612 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Mitchz> Martiňák je měnil, napiš mu Sz.

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:15   #613 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

Zdravím všechny Rád se podělím i já se svejma zkušenostma s Jumbem 302 Jsem majitelem již druhého Jumba 302 moje první bylo Oranžové barvy roku 2008 nyní již mám černé 2010 Abych přiblížil pár poznatku s toho co již mám za sebou mám najeto přes 3500 km za 7 měsícu a během té doby sem už ledasco poznal ale o tom až jindy nyní musím napsat slova chvaly oproti starším modelum že tlumiče jsou o stoprocent lepší mám již motor o obsahu 300 cm což je poznat ve všech směrech jen v maximální rychlosti nijak zvlášt ale kolka je daleko mechvější...ovšem nejvíce zkušeností mám s variem a respektive s řemenem na jumbu mém první už bylo nalítano 6000 když sem jej kupoval zrovna štastná koupě to nebyla ale řemen již byl náhrada nikoli předražený oreginál ale na svém černém novém Jumbu sem oreginál měl který mě odešel právě nyní měnil sem za řemen ze suzuki burgman 250 x kevlar 890x23 poznatek o něco se snížila maximálka jinak zanedbatelný rozdíl v zátahu subjektivní dojem je lepší ale je to zanedbatelné oprti snížení maximálky které pocítím jen na silnici v terenu nikoli řešil sem již na svém dřívejším jumbu maximálku že oproti udavané v tp ji nedosahovalo byt motro byl v dobré kondici koupil sem tenkrát v quadprofi cvt trubičku která nabízela o 10 km vyšší max

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:19   #614 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

pravdou je že z mírného kopce k tomu došlo ovšem díky již náhradě řemenu to bylo jen asi o 5 km více než udaná v tp o co šlo ??? Vysvětlím cvt trubička byla seriová o 2 mm kratší tuhle upravu prodávají za 1000,- kč včetně dph prodal sem ji i ze čtyřkolkou tuhle upravu sem zatoužil mít i na své kolce nyní došlo ovšem k tomu že svůj oreginál řemen sem dostal přes okraj polořemenic varia a řemen sem přetrh o co jde kratši cvt trubička dostane k sobě blíž polořemenice a řemen se tak přiblíží k okraji varia tím padem větší průměr vyšší rychlost....

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:24   #615 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Kaktus009> Když tu origo trubičku stočíš na soustruhu o 1,3 mm (zkrácení), dosáhneš stejný max rychlosti a prodloužíš životnost náhradního řemene. Podle mojich zkušeností, na rychlost má největší vliv, kondice a stav válečků, u Jumba se docela rychle obrušojou kvůli né zrovna dobře vyvedenýmu sání variátoru. A stím obsahem, nemáš náhodou obsah 288 ccm?

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:25   #616 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

Problémy s upravami tak předně oreginál řemen je na to moc dlouhej a při své šiři řemene 24 se dostane přes okraj a dojde k roztržení řemene již ted na kolce sem cvt trubičku za 1000,- kč nekupoval ale na soustruhu stáhl díky tomu že sem řemen roztrhl koupil sem již zmíněný 890x23 řemen díky třem mm kratším řemenu a šířce 23 se řemenice nedostávali plně k sobě řeemn řemenice nevytlačila ani k okraji a snížila se maximální rychlost o něco se zvýšila hodnota nm díky jiné výšce řemenne 11,5 oproti serii 10,5 stupně uhel je 30 stejný u obou vyšší řemen na řemenici je větší plochou lépe přenáší točivej moment neznatelně ale přece na valcové brzdě rozdíl na grafu je 1,4...

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:28   #617 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

o co jde kratši cvt trubička dostane k sobě blíž polořemenice a řemen se tak přiblíží k okraji varia tím padem větší průměr vyšší rychlost....[/quote]

A tet máš ten řemen né 24 mm, ale 22,7mm tudíš jsi na stejno jako s origo řemenem a trubičkou

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:29   #618 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

dotáhnu svůj příspěvek dokonce stáhl sem o dva mm 1 mm sem vratil šířce řemenene 23 jenden sem dal navíc lajcky řečeno nyní mám řemen na okraji řemenic a dal sem na kolce na rovině tachometrovych 102 km/h což oproti před je posun o 8 km nahoru ale dále bylo nutné stáhnout válečky ze serie 24 g na 19,5 g což se projevilo lepším pruběhem při rozjezdu pozvolnějšího řazení a jde mě bokem na na asfaltu a na vodě prachu jdu 360 kolem osy ale pravdou je že mám kit 300 cm oproti 288 serii

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:30   #619 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

není pravda že mám 22,7 maám 23 x kevlar a výšku 11,5 a cvt sem šel o 2 mm nikoli 1,3

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:32   #620 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

ne jak sem již psal mám 300 cm nemám 288 cm stálo mě to 15,000 tisíc řešeno ovšem v záruce na náklady ne moje proč protože nikdo nezjistil proč se mě potkal píst z ventilem ale uznali měnili ale nikoli již za 288 že jej neměli ale mám nyní kit 300 cm

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:34   #621 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

a váhu valečku sem stáhl na soustruhu středem na 14,2 mm abych dosáhl této váhy valečku a pravdou je že při krtaší cvt trubičce jsou polořemenice blíž k sobě a při původní váze řadilo moc rychle a motor zabíral v nižžíš otačkach než bylo vhodné nyní pěkně hrabe a přizvedává se na zadek bez zbytečného přehánění

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:36   #622 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Kaktus009> To co tady píšeš už se hodněkrát řešilo. O tom řemenu jak jsi psal z Burgmana, ten právě kupuju taky ale má 22,7 šíři, tudíš jsem myslel že máš ten samej, bo jinej krom Malosi 21,9 sem nikde nesehnal. Proto sem psal že je o 1,3mm užší než origo a je třeba o stejnou šíři zůžit trubičku. Jinak to mám zhruba stejně jako ty, jen ty válečky bez změny kontrastní pružiny se mi zdají hrozně lehký. Jezdím 23 gramů a už se to dost vytáčí, na jaro dám zpět 25gr.

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:36   #623 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

Jinak k tomu řemenu stojí za to koupit drahší x kevlar s hodnatami 890x23 je to jak již uvedl kolega jiný řemen než serie suzuki burgman 893x22,7 !! a cvt trubičku ne o 1,3 ale o 2 mm a váha válečku na 19,5 takto odlazené odzkoušené na třech strojích

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:38   #624 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

18.03.2011   14:40   #625 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

věř mě že lehké nejsou při kratší cvt trubičce o 2 mm je máš blíž k sobě a rychleji stoupá řemen a motor nejde v optimálu

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:41   #626 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

mám objenánu ještě vačku s jiným časováním a výfuk ze svody pak poreferuji ale ještě s výměnou počkám po zajetí do první servisní výměny oleje

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:42   #627 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

A 25 g v terénu bylo znát že to není ono a dnes s 19,5 g nepoužívám takřka redukci pokud nejedu ze dřevem vozíkem spolujezdcem...

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:44   #628 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

Dokonce doporučené k tuningovému díllu cvt je 17 g až 20 g

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:44   #629 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

Kaktus009 Kaktus009 Město: Jeseník
IP:88.103.252.xxx
Offline 0/31

a ladily jsme vario na brzdě spolu z karbecem

Citace | Odpovědět

18.03.2011   14:45   #630 Téma: SMC Jumbo - 301, - 302, - R5

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Kaktus009> Nechceš to sesumarizovat do deníku v profilu?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 114


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.38s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce