01.12.2008 20:18
maartinek
Město: Praha 4-Kamýk
IP:84.42.204.xxx
Offline 6/203
Zdravím,
začátkem ledna se chystám koupit Glada 530 RX-A. Sice jsem měl původně vybranou Yamahu Grizzly 450, ale kvuli homologaci pro 2, výbavě v základu a nakonec i ceně jsem zvolil Glada. Prosím o zkušenosti, případně odkazy na recenze a testy.
Jen prosím bez spekulací a OT
Jinak jsem z Písku, ale pohybuju se i v Praze, tak kdyby někdo bydlel poblíž, byl bych rád, kdyby mě třeba nechal svézt a něco mi k tomu řekl. díky moc.
23.07.2009 11:30 #601 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
krišot.m
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.95.xxx
Offline 0/37
23.07.2009 12:02 #602 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
lub
Město: Polička-Město
IP:80.188.105.xxx
Offline 4/105
23.07.2009 12:06 #603 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
lub
Město: Polička-Město
IP:80.188.105.xxx
Offline 4/105
23.07.2009 16:11 #604 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
radhas
Město: Velké Pavlovice
IP:82.117.130.xxx
Offline 1/227
Dinli Jetpower 700
23.07.2009 17:16 #605 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
bozkovak
Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A
23.07.2009 17:17 #606 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
bozkovak
Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A
23.07.2009 17:39 #607 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
radhas> JM má "speciální" úpravy, ale dodnes je tajné jaké přesně . Pouze se dovybavují například levnými navijáky a ty kvalitní drahé nabízí v Eshopu. A už vidím toho chudáka kontrolora v Číně, co kontroluje čtyřkolky speciálně pro JM. Jistě hned po sjetí z montážní linky se ví, které stroje pojedou do Stránčic . Já JM v tomto ohledu nevěřím. Jsem strojní inženýr a ze spolehlivosti a konstrukce motorů má státní zkoušky a kolem motorů se pohybuji celý život. Kontrolu výroby nedělá nikdy a nikde jeden člověk, to z nás jen někdo dělá naivky, že mu uvěříme .
Já vidím problém čínských výrobků jinde. Čínani umí věci dobře kopírovat, spoustu výrobků mají perfektních. Nicméně čtyřkolka se okopírovat dá jen "rozměrově" - celou ji rozebrat a obkreslit. Při následné výrobě je ale také velmi důležitá technologie výroby a volba materiálu. Tady vidím hlavní problém.
V jiném vláknu jsem četl, že ložisko je spotřebák, to už z nás někdo nedělá jen naivky, ale hlupáky.
Dále doživotní záruka na rám je pouhý trik, protože, když majitel nežije, tak není co reklamovat. A většina lidí čtyřkolky mění, s tím reklama počítá ..., ale skákat se tím nesmí ...
23.07.2009 18:42 #608 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.161.9.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
martinur>radhas> JM má "speciální" úpravy, ale dodnes je tajné jaké přesně . Pouze se dovybavují například levnými navijáky a ty kvalitní drahé nabízí v Eshopu. A už vidím toho chudáka kontrolora v Číně, co kontroluje čtyřkolky speciálně pro JM. Jistě hned po sjetí z montážní linky se ví, které stroje pojedou do Stránčic . Já JM v tomto ohledu nevěřím. Jsem strojní inženýr a ze spolehlivosti a konstrukce motorů má státní zkoušky a kolem motorů se pohybuji celý život. Kontrolu výroby nedělá nikdy a nikde jeden člověk, to z nás jen někdo dělá naivky, že mu uvěříme .
Já vidím problém čínských výrobků jinde. Čínani umí věci dobře kopírovat, spoustu výrobků mají perfektních. Nicméně čtyřkolka se okopírovat dá jen "rozměrově" - celou ji rozebrat a obkreslit. Při následné výrobě je ale také velmi důležitá technologie výroby a volba materiálu. Tady vidím hlavní problém.
V jiném vláknu jsem četl, že ložisko je spotřebák, to už z nás někdo nedělá jen naivky, ale hlupáky.
Dále doživotní záruka na rám je pouhý trik, protože, když majitel nežije, tak není co reklamovat. A většina lidí čtyřkolky mění, s tím reklama počítá ..., ale skákat se tím nesmí ...
23.07.2009 19:01 #609 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
23.07.2009 21:24 #610 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
radhas
Město: Velké Pavlovice
IP:82.117.130.xxx
Offline 1/227
Dinli Jetpower 700
23.07.2009 21:30 #611 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
radhas
Město: Velké Pavlovice
IP:82.117.130.xxx
Offline 1/227
Dinli Jetpower 700
23.07.2009 21:45 #612 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
radhas> Kupuješ v letním čase, slevy budou až v zimě. Po zkušenostech 3 lidí v mém okolí, co si koupili u JM, tak všichni se spálili a jeden již Jumbo raději prodal. A co Linhai Hytrack 400, v Abecu by ji měli mít? Nebo Hytrack 560 ( http://www.tipmoto.c...3557-hy-560-4x4.html ) ?
Nebo si rovnou kup Emu, horší než xxxx to být o moc nemůže.
23.07.2009 22:29 #613 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
fernet
Město: Praha 9-Libeň
IP:84.42.167.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter
24.07.2009 09:04 #614 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
martinur> Zdravím,nemáte nějaký odborný popis mazání pist válec.Pořád to řeším se servisem a prý i v JM tvrdí,že je to mazané rozstřikem.Podle manuálu to ale opravdu vypadá,že z kliky tlačí čerpadlo dál olej pod píst do válce.Na tom obrázku v manuálu to ale není úplně zřejmé.Co se týče té poruchy,vypadá to,že se někde ztratil tlak oleje a místo do kanálů,to stříkalo do variátoru.Příjde mi i nesmyslné,aby to bylo guferem na klice.Oleje tam unikalo tolik,že stříkal výfukem variátoru vem.Prosím poraďte.
24.07.2009 09:17 #615 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
lub
Město: Polička-Město
IP:80.188.105.xxx
Offline 4/105
24.07.2009 09:25 #616 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
lub> Včera jsem mu volal a měl vypnutý telefon.Vím že je to opravdu machr,ale co přesně se v tom motoru děje,vědí asi jenom čínani. Je jasné že od kliky tam nějaký olej sříka,ale težko posoudit,na kolik to stačí,když poklesne tlak v systému a neproudí tam olej od loziska na klice jak je na tom obrázku.
24.07.2009 09:27 #617 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.07.2009 09:36 #618 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
lub
Město: Polička-Město
IP:80.188.105.xxx
Offline 4/105
24.07.2009 10:14 #619 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.141.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Kde se ztratil tlak oleje? Asi něco ucpalo mazací kanálky. Tam bych se jich ptal, jak je možné, že se to ucpalo. Normálně, když je to uzavřené a olej jde přes filtr, tak by u nového motoru neměl být žádný problém. Možná, ale při tom půlení tam nějaký bordel nechali. Co se týče mazání, tak jsem zatím přesvědčen o mazání rozstřikem od kliky. Možná ještě budou nějaký dírky v mazacích kanálcích co taky ostřikují válec, ale od kliky se to maže určitě taky.
24.07.2009 10:25 #620 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
marek.sm> Jo,od kliky se to maže,ale v manuálu je obrázek,kde je olej tlačen klikou přes dolní ojniční ložisko a z toho ložiska to střika tlakem pod píst.Kdyby se nekde ucpal kanál,tak nepůjde olej do variátoru.Nejřive začal stříkat tam a pak se teprve zapekly kroužky.Olej ale zůstal na měrce na spodní hladině,tak že čerpadlo ho pořad nasávalo.Nevíš jak je olej veden do kliky?
24.07.2009 10:27 #621 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
hurtak74> Mrknul jsem do servisního manuálu CF MOTO. Zdá se, že mazání motoru je řešeno standartním způsobem. Ve spodní části motoru je klasické zubové olejové čerpadlo. Jedno z mazacích míst, kam tohle čerpadlo přivádí olej, je ojniční ložisko klikové hřídele. Odtud je teprve rozstřikem mazán a chlazen píst, dále pístní čep a válec. Na fotografiích v manuálu jsem na pístu neviděl mazací kanálky pro lepší mazání při rozstřiku, ale u malých motorů se stejně nedávají.
Mrkni se na tento web: http://www.cesomot.c...o-pistni-krouzky.pdf
Občas se stane bánální věc, že servisman doplní do motoru moc oleje a pak se následkem vysokého tlaku oleje prorazí gufero na klikové hřídeli. To by mohla být tvoje porucha. Někdy se olej vycedí i přes ventily ... ale to trvá dost dlouho.
Dále se zajímej jaký olej doplnili, výjimečně se stane, že při smíchání minerálu a syntetiky vznikne hustá emulze a ucpává mazací kanálky, vede to k velmi rychlému zadření motoru.
24.07.2009 10:29 #622 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.07.2009 10:58 #623 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
krišot.m
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.86.xxx
Offline 0/37
martinur> já dělal kroužky a mazací kanálky na pístu jsou. myslim že jsou to spíš odtokové kanálky setřeného oleje horním stíracim kroužkem. teče pod píst a maže pístní čep a jde zase dolu na kliku. jestli mu to nehulilo tak to přez ventili asi nešlo. taky už jsem to jednou psal- je uplně jednoduche zjistit jestli olejové čerpadlo tlačí. stačí sundat benzinovou nádrž a sundat jedno ventilové víčko. nastartovat a musí tam cákat olej. jestli necáka tak je to špatně.jestli cáká tak si myslim že ten prasklej simerink do varijátoru s tim nesouvisí.kroužky se mohly připéct třeba špatnym nebo starym olejem.
24.07.2009 11:21 #624 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
krišot.m> Olej byl v pořadku a byl nový.Pořad si myslím,že to bylo špntným složením motoru v servisu.Kdyby utíkal olej přes gufero,bude to pozvonější a nebude ho tolik,aby to stříkalo vzádu přes výfuk variátoru.V JM mi p.Císař říkal,že se mohl povolit nějaký šroub.Uník musel být z té tlakové časti.Napadá Vás něco?
24.07.2009 12:06 #625 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
krišot.m
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.86.xxx
Offline 0/37
hurtak74> nevim jakej šroub má na mysli ale mě když se to stalo tak vtekl do varijátoru cca 1 litr najednou. to gufero mohlo prosakovat už dýl a prostě prasklo najednou protože to nevidrželo. p císaři jsem volal několikrát a nikdy mě neuspokojil. myslim že to zas tokovej guru neni. když někomu povim že je volnej rozvodovej řetěz a že to nejde načasovat-byl vytahanej jak kšandy- a on se semnou hádá i přes to že jsem mu řekl že to normálně jede-jen špatně- že je spadlej řetěz z kolečka na klice a že se ten řetěz nemění že je to doživotni součástka tak to asi guru nebude. jedinej šroub co mě napadá je ten co drží varijátor ale to se mě nějak nezdá. ledaže by na něm strhly v servisu závit kryž to sundavali a sam se povoluje. sundej viko varijátoru a koukni na zavity jestly tam dali lepidlo a jestli neni zavit oškubanej.
24.07.2009 12:53 #626 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
hurtak74
Město: Jablonec nad Nisou
IP:90.178.222.xxx
Offline 1/125
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
krišot.m> Nemám to doma,je to u nich a podívat se na to nemůžu.Olej skrz gufero déle netekl.Měli to cca před 150km dvakrát rozpůlené a od té doby je to po šesté v servisu.Snažím se dopídit,kde se stala chyba.Také mi v servisu tvrdili,že je to zadřené moc velkým namáhaní.Jel na tom kamrád cca 8 km samá zatáčka po silnici,tak určitě nemohl jet na plný knedlík.Hlavně ani nevěřim,že by se mohl vodou chlazený motor tímto způsobem zadřít.Tvrdí,že se to nejdív zadřelo a pak šel tlak pod píst a vyfoukl to gufero.Už jsem to tady psal.
24.07.2009 20:11 #627 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
Mik
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.188.79.xxx
Offline 0/130
Journeyman Gladiátor 510
hurtak74> tomu bych mohl věřit,že jsi to přidřel a fouklo ti to pod píst a vyrazilo gufero,já sem to taky máznul tím že sem mu dal plnej cca 6km na asfaltě,motor se pak pustil než to chcíplo,takže to nechcíplo ,ale začalo mlátit protože se mi zadřel pístní čep kterej má být plovoucí,válec byl v pohodě,takže sem objednal jen píst+čep+těsnění a udělal sem si to sám bo sem automechanik,kruhům nebylo nic ,ale tobě se mohli zapíct ty kruhy a pak ti to fouká dolů-no a gufero ti to nemuselo pobrat,oleje sem měl v pohodě 10W40,,,asi bolest těchto motorů,přemýšlel sem o teflonových sračkách co se lejou do mot.,pro motor jedině plus,ale nám se tam koupe ještě rozběhová spojka,což pro ni to nemusí být to nejlepší....?foto na profilu
25.07.2009 11:11 #628 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
krišot.m
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.67.xxx
Offline 0/37
hurtak74> asi se to tim stat muže. ja mu dal cca 10 km plnej céres po silnici a stalo se to taky. nestihá to chladit ani mazat. jak povídam je to prostě ČÍNA. neni to dělaný na tohle naše zacházeni. dneska to má cca 6000 km a už jsem daval 3 řemeny. taky jsem přemýšlel o nějakym sliku do oleje ale jak píše MIK nevim co to udělá stou spojkou-asi nic ale ještě se musim poptat.
25.07.2009 14:45 #629 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
Bahňák
Město: Swords
IP:90.178.167.xxx
Offline 2/7130
25.07.2009 15:32 #630 Téma: Journeyman Gladiator 530 RX-A
Mik
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.188.79.xxx
Offline 0/130
Journeyman Gladiátor 510
Pavel83> ale já si nestěžuji,jenom to nebudu držet plnej tak dlouho-vždyť to je trápení stroje,taky mu nakládám,řemen sem měnil při cca 320mh ,kiláky tak asi 3200km,nevím přesně mám malej průměr,není to dlouho co se mi zbláznilo počítání km a přičetlo mi to 3000km,takže teď tam mám přes 6000km,ale skutečnost je jiná,jinak teflon dávat nebudu kvůli spojce,teď už pociťuji že nebere hned,ale víc klouže než se chytne,tak bych rád aby ještě chvily jezdila,je to specifický takže někomu jezdí do mrtě a jinej ji udělá dříve než řemen-u motocyklovejch motorů s mokrou spojkou dokážeš pomocí silikonu atd.snížit tření tak že ti to spojka nepobere a to pak nasere,jinak ten řemen sem měl normálně provozně opotřebovaný-takže výměna
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s