asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Journeyman Gladiátor X6

06.10.2009   09:59

QuincyMax QuincyMax Město: Alexovice
IP:194.228.62.xxx
Offline 1/135

Kdo víte více info o nové šestistovce X6? Výkon? Cena? Rozdíly proti X5?
QuincyMax

Odpovědi: Journeyman Gladiátor X6

06.10.2009   10:12   #1 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Tomas-JM Město: Strančice
IP:192.251.226.xxx
Offline 0/606

Vydrz jeste...

Citace | Odpovědět

06.10.2009   10:56   #2 Téma: Journeyman Gladiátor X6

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

jojo vydržet ale brzo bude, jsem zvědavej také

Citace | Odpovědět

06.10.2009   14:54   #3 Téma: Journeyman Gladiátor X6

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.215.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Jsem si vzpomněl na film Václav Není problém, všecko bude

Citace | Odpovědět

06.10.2009   17:07   #4 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Wikki Wikki Město: Chotěboř
IP:77.104.214.xxx
Offline 6/440

Hlavni rozdil dle katalogu JM na rok 2009 je v tom, ze X6 bude strikacka a ne karburator jako X5.

Citace | Odpovědět

06.10.2009   20:34   #5 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414

Hlavní rozdíl je v tom, že se s novým Gladiatorem X6 opět dostaneme na špici parametrů ve své kategorii. Není tam jen rozdíl v motoru, ale i v dalších konstrukčních skupinách. Již velmi brzy budeme moci uvolnit více podrobností.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   07:39   #6 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Mates09 Mates09 Město: Lysá nad Labem
IP:88.208.66.xxx
Offline 2/98
Can-am Outlander Max 800, Journeyman Gladiator 530 RX-A

Podle všeho bude nová X5 se vstřikování a dokonce i X6 šestistovka se vstřikováním. Aspoň na oficiálních stránkách CFMota jsou obě uváděné jako novinky Nechám se překvapit co bude mít v nabídce JM

Citace | Odpovědět

07.10.2009   08:04   #7 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

Přesně tak, na webu www.cfmoto.cn je dostatek informací.
Novinky v základní výbavě:
- EFI u obou modelů
- přední i zadní horní A ramena hliníková
- zásuvka pro přívěs
- kryty rukojetí
Doplňková výbava:
- nerezový tlumič výfuku
- hliníkový kryt motoru
Víc jsem v popisu nenašel.
Design zůstal stejný.
Pohotovostní hmotnost u dlouhé X6 380 kg.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   08:25   #8 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.7.xxx
Offline 3/1414

A nitrogenové tlumiče v základní ceně A hmotnost tam mají zatím špatně... Ta bude do 360 kg.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   09:00   #9 Téma: Journeyman Gladiátor X6

virtual virtual Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247

Koukam na hmotnost blade, kolik mas Martinure v TP? Na ceskem webu je napsano 315 provozni, na taiwanskem 364 sucha

Predpokladam, ze B je spravne.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   09:52   #10 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

virtual> Ano B je správně, ale ne zcela, 364 kg je hmotnost s náplněmi, čili TP ji uvádí jako provozní. Nicméně reálná provozní hmotnost se může o malinko lišit kvůli použití 14-tek hliníkových kol. V TP jsou uvedeny 12-ky kola. Ale myslím, že o co se sníží hmotnost použitím lehčích ráfků, to se dožene Bighorny. Mimochodem na těch se jezdí velmi luxusně na šotolině i na asfaltu.
Na webu ASP je těch chyb více. Např. max. výkon je podle TP až při 7000 ot/min.
A neříkej mi martinure , jmenuji se Martin .

Citace | Odpovědět

07.10.2009   10:02   #11 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:89.235.0.xxx
Offline 3/1414

14"kola jsou těžší, než 12"...

Citace | Odpovědět

07.10.2009   10:06   #12 Téma: Journeyman Gladiátor X6

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.138.xxx
Offline 28/2946

Hoši, hoši takhle zahnojit vlákno o X6...

Citace | Odpovědět

07.10.2009   10:29   #13 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan>14"kola jsou těžší, než 12"...


Děláš si legraci? 14-ky ráfky z hliníkové slitiny jsou těžší než ocelové 12-ky? Není to opět jen půl pravdy?
Měrná hmotnost hliníku je 2700 kg na metr krychlový (u slitiny o něco víc), měrná hmotnost běžné oceli je 7850 kg na metr krychlový. Z toho plyne, že hliníková slitina je nejméně 2-2,5x lehčí než ocel.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   12:00   #14 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:89.235.0.xxx
Offline 3/1414

martinur> Jo aha, tvůj stroj byl v základu na plechovkách. My už jsme ve století hliníku, takže jsem porovnával alu 12" a 14".

Citace | Odpovědět

07.10.2009   12:18   #15 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> TGB 550 SE s uzávěrkou předního diferenciálu je v základu pouze na 14-ti palcových kolech z lehké slitiny.
http://www.tgb-motor.cz/bladet550irs14.html

Citace | Odpovědět

07.10.2009   14:01   #16 Téma: Journeyman Gladiátor X6

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.209.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

JourneyMan>martinur> Jo aha, tvůj stroj byl v základu na plechovkách. My už jsme ve století hliníku, takže jsem porovnával alu 12" a 14".



My už jsme ve století hliníku

nic ve zlém, ale docela mě to pobavilo



Naposledy editováno 07.10.2009 14:02:55

Citace | Odpovědět

07.10.2009   15:16   #17 Téma: Journeyman Gladiátor X6

lub lub Město: Polička-Město
IP:80.188.105.xxx
Offline 4/105

FIGURA> My už jsme ve století hliníku...... to říkali soudruzi 40 let, když jsi musel v závodce bagrovat hliníkovejma lžičkama z pomačkanýho smrdutýho hliníkovýho tácu



Naposledy editováno 07.10.2009 15:19:54

Citace | Odpovědět

07.10.2009   18:13   #18 Téma: Journeyman Gladiátor X6

QuincyMax QuincyMax Město: Alexovice
IP:85.71.126.xxx
Offline 1/135

takže na CFMOTO:
Engine Type Single Cylinder, 4 Valves, 4 Stroke
Engine Displacement 594cc
Bore & Stroke 96×82mm
Compression Ratio 10:1
Fuel System Electronic Fuel Injection
Max. Power Output 28kw/6300r/min
Max. Torque 46.9N·m/5500r/min
Cooling System Water cooled
Ignition CDI
Starting Electric &Recoil Start
Transmission CVT
Lubrication Pressure& Splash
Length x Width x Height 2,100 x 1,180 x 1,230mm
Wheelbase 1,290mm
Seat Height 550mm (From Footrest)
Ground Clearance 275mm
Fuel Capacity 19 Litres
Dry Weight 344kg
Wheels Front 12×6.0 AT Cast Light Alloy
Wheels Rear 12×7.5AT Cast Light Alloy
Tyres Front 185/88-12 25×8-12 40L 4PR 40kPa Tubeless
Tyres Rear 270/60-12 25×10-12 50L 4PR 40kPa Tubeless
Suspension Front Double wishbone Independent Suspension, Nitrogen Gas absorber
Suspension Rear Double wishbone Independent Suspension, Nitrogen Gas absorber
Brakes Front Hydraulic Braking, Double Disc 220X3.5mm
Brakes Rear Hydraulic Braking、Single 150 x 7.5mm

Citace | Odpovědět

07.10.2009   20:35   #19 Téma: Journeyman Gladiátor X6

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.71.22.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Koukám, že CF moto zveřejnilo technická data. Pak potom nechápu ty tajnosti co tady předvádí JM.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   20:54   #20 Téma: Journeyman Gladiátor X6

pavlos11 pavlos11 Město: Brno-Město
IP:89.190.44.xxx
Offline 14/1995

neni to na 600 nějak málo 28kw????

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:06   #21 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

PetrP> Data, fotky a změny. Co na webu cfmoto nebylo (nitrogenové tlumiče), to zveřejnil sám JM . Už chybí jen video a cena.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:12   #22 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.38.xxx
Offline 3/1414

Není to málo. Metodika měření v továrně vychází z výkonu na výstupu motoru, takže reálný výkon na klikovém hřídeli je o cca 10-15% vyšší. Mnohem zajímavější údaj je ale krouticí moment, který je celkem interesantní. 47 Nm je opravdu dost.

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:14   #23 Téma: Journeyman Gladiátor X6

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

martinur> voni to píšou englicky

Suspension Rear Double wishbone Independent Suspension, Nitrogen Gas absorber

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:31   #24 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

Tak jsem přehlédl . Potom dělat tajnosti jsou zbytečné ofuky . Cena bude 160 000 kč. Potřebujeme ještě něco vědět?

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:35   #25 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.38.xxx
Offline 3/1414

Cena nebude 160 000 Kč

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:36   #26 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

Jen jsem to zkusil

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:41   #27 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.38.xxx
Offline 3/1414

Ale jsi blízko. Ale nepovím, z které strany

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:43   #28 Téma: Journeyman Gladiátor X6

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

Bude o pět tisíc nad Centhorem .

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:44   #29 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

JourneyMan> já myslím plusmínus 175táckůůůůůůůůů

Citace | Odpovědět

07.10.2009   21:56   #30 Téma: Journeyman Gladiátor X6

Tomas-JM Město: Strančice
IP:62.141.58.xxx
Offline 0/606

Můžeme udělat tipovací soutěž.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce