22.11.2009 21:05 Can-am Outlander Max 800 XT
Dud
Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT
Při pomalejší jízdě na out.800 se mi hodně často spíná ventilátor,někdy mám poci že běží stále.Podle prodejce je to při tomhle stylu jízdy normál,kolka je nová,ale pokud je to pracák tak jedete málokdy meltu.mám strach o ten ventilátor,ani radši nechci vědet kolik stojí.Na léto tam namontuji ještě jeden pomocný chladič.Jak jste na tom s ventilátorem ostatní?Podle mne je chladič nedostačující.
Naposledy editováno 19.07.2010 10:46:27
20.07.2010 18:36 #151 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
koncak
Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965
tak sem se prelouskal az sem,zaimave poctenicko.
jenom bych chtel dodat par veci,
MARTINUR-jenom destylku misto antifrizu dat nemuzes,vono totiz vetsina vodnich pump je konstruovana tak ze je mazana antifrizem.
PETRt30-vono vetsina kolek dochlazuje i pri vypnutem klicku.
a nakonec k tematu.PROC PROBOHA VYMYSLITE VYMYSLENE?
proc asi amici davaj chladic nahoru.?asi aby byl mimo spinu a blis k vzduchu teda proudicimu vzduchu.
vetsina s nas vcetne mne ma navijak ktery stoji v ceste proudicimu vzduchu,zespoda kryci plechy ktere take neprospejou chlazeni.a ostatni dodela spina v chladici.
tak co stoho vypliva????eliminujte tihle problemy a mate vystarano.
osobne mne za tri roky kolka varila jenom jednou a to diky bahnu.
jinak jak pise jirkaKTM. bud pridavny chladic nebo chladic nahoru a jeto.
este jak zabranite tomu abyse ta zebrovana trubka nezabahnila a tim vlasne se nezaizolovala?
20.07.2010 18:40 #152 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Milda72>Každopádně by se měla kolka před vypnutím motoru pokud točí ventilátor nechat běžet dokud ventilátor nevypne.Přesně tak jak píše Bulda.Nejen že je to prasečina ale hlavně to nepřidá celkově na životnosti kolky.(doufám že mě tu teď nikdo nenapadne že si myslím že když bude klapat na volnoběh že vychladne tak že bude studená)Ale právě proto že motor běží tak tím pádem čerpadlo prohání okruhem kapalinu kterou ventilátor schlazuje.A to je velmi důležité protože jak jistě všichni víme po vypnutí motoru ještě teplota kapaliny vzroste!!!
20.07.2010 18:44 #153 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
20.07.2010 18:49 #154 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
koncak
Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965
20.07.2010 19:01 #155 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
20.07.2010 19:02 #156 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
20.07.2010 19:06 #157 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
koncak
Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965
Jirka-KTM> kamos si koupil gryzzlynu a jako prvni sme tam nandaly ti hlinikace s rebrama a take jako prvni se zasiraly bahnem.pac byly ohrate a bahno cose dostavalo do reber okamzite uschlo a zustavalo tam,
ZAKS.tysi delas prdel .ale nejlepe umytou kolku sem mnel pouze po brodeni v rumunsku,po prijeti domu sem to myl wapem asi 5x a stejne tam bylo vsude bahno.
jo a chladice se daj myt wapem,delame to uz deset let v praci.stahnes tlak a trada.
20.07.2010 20:33 #158 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
dyž stáhneš tlak, tak to nemusíš mejt vapkou.ikdyby si tu trubku zasral blátem tak to furt musí chladit víc než dyž stejně zasereš tu gumovou hadici a stačí abys třeba zapadnul a byl v blátě až po blatníky,tak normálně to přehřeješ,ale ta trubka bude v blátě chladit kdežto ta guma neumožní tepelnou výměnu,tak tomu pomůže přímo,když pak jedeš nebo tomu tak nedáváš tak na chlazení stačí chladič,uvažujte trochu logicky
20.07.2010 20:43 #159 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
koncak
Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965
20.07.2010 20:54 #160 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
já nevim o čem mluvíš ty, ale já o nerezový trubce kerá je tady ve předu vyfocená,nevim proč by se ta trubka měla zasírat víc než hadice, vejfuk je blbej příklad, protože tam je daleko větší teplota a hned se to přiškvaří, kdežto na trubce udržíš ruku, tyhle argumenty nejsou pravdivý co tady píšeš,
20.07.2010 21:03 #161 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
koncak
Město: Strančice
IP:85.71.215.xxx
Offline 1/3965
ja si to budu asi fotit,pac jenom argumenty je malo.mluvim o hlinikovych chladicich trubkach,cose tady ve vlaknu objevily take,a tesko natom udrzis ruku kdys teplota vody v nich pohybuje kolem 90 stupnu.a vic kdys varis,takze pocitam stim ze ta nerezova dopadne stejne jako ta nase hlinikova.po dvou hodinach bahneni byla zajebana bahnem tudis jako kdys tam neni.
20.07.2010 21:10 #162 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.45.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
To že je nejlepší dát chladič nahoru je jistě pravda - ale ne každý bahní denně a pak to tam spíš překáží. A u Polárky to je trochu problém, má tam víko od úložného prostoru. Doufám, že se alespoň shodneme na tom, že kluci, kteří zde prezentovali pokusy o nějaké řešení alespoň něco vyzkoušeli, určitě nezhoršili chlazení a velmi pravděpodobně mu trochu (do jaké míry tu těžko vyřešíme, faktorů a možných situací mnoho) pomohli a já jsem rád, že se s námi o to podělili. Kdo je přesvědčen, že je to k ničemu, tak to napodobovat nebude a ostatní mají inspiraci.
20.07.2010 21:13 #163 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
rychlejjezdec
Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X
20.07.2010 21:17 #164 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Dud
Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT
caprighia>To že je nejlepší dát chladič nahoru je jistě pravda - ale ne každý bahní denně a pak to tam spíš překáží. A u Polárky to je trochu problém, má tam víko od úložného prostoru. Doufám, že se alespoň shodneme na tom, že kluci, kteří zde prezentovali pokusy o nějaké řešení alespoň něco vyzkoušeli, určitě nezhoršili chlazení a velmi pravděpodobně mu trochu (do jaké míry tu těžko vyřešíme, faktorů a možných situací mnoho) pomohli a já jsem rád, že se s námi o to podělili. Kdo je přesvědčen, že je to k ničemu, tak to napodobovat nebude a ostatní mají inspiraci.
Dobře si to napsal,tak jsem to i myslel.20.07.2010 21:28 #165 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.212.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
koncak> Však já už kolku taky jezdím mýt jenom do kaluží na cestu za domem. Plasty ať jsou klidně od bláta a to ostatní se vodou z kaluží vystříká.
A chladič meju wapkou, jak na čtyřkolce, tak na motorce a věřte mi že na mášu bych nikdy nevzal nic špatnýho, páč tam bude ten chladič otázka deseti tisíc, což není málo a u motoru kterej prakticky furt točí maximální otáčky (9000 - 11 000) je dobrý mít chladič naprosto v pořádku a čistej
20.07.2010 21:45 #166 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Dud
Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT
koncak> Měl jsem na mysli,jednoduché přichlazení,které si může každý lehce namontovat během několika minut,problém s teplotou má skoro každý,ale pochybuji,že si začnou hromadně montovat přídavný chladič,nebo předělávat ten stávající před řidítka.
Jirka-KTM:Máš tady jasně nejvyšší počet příspěvků,ale pouze negativní,ale zjevně Ti ještě vůbec nedošlo o co mi šlo,namontuj si chladič třeba na helmu,bude na tuty účinnější než ten můj,přestaň se v tom už rejpat,a vymysli něco lepšího.Nikomu to nenutím,ani za to neberu peníze,tak nechápu o co Ti pořád jde.
20.07.2010 21:56 #167 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
r.b.
Město: Swords
IP:83.208.41.xxx
Offline 1/1755
Přispěju taky trochu do mlýna,malý přídavný chladiče mám namontovaný na přítoku i odtoku chladiče a myslím že účinek je tak 5 stupňů dole,bahna se nebojím a nezasírají se. Teď budu montovat výkonější ventilátor tak uvidím co to udělá.Chladič nahoru uřčitě dávat nebudu bo by se na tu mrdku nic nevešlo.
20.07.2010 22:15 #168 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
20.07.2010 22:40 #169 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
20.07.2010 22:48 #170 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
21.07.2010 00:26 #171 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Haasan
Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT
PetrT30>Milda72>A ještě něco: ono že by po vypnutí motoru voda necirkulovala není zas až tak pravda. Samozřejmě neproudí jako když s ní točí čerpadlo,ale jelikož je chladič výš než motor tak ta "teplejší" kapalina postupuje do chladiče.Sami to vidíte když vypnete motor(obzvláště v tomto horku) a ventilátor neběží,tak za půl minuty otočte klíčkem a ventilátor bude běžet
No a vo tom mluvím! Je jasný, že voda necirkuluje, když motor nejde ale nejteplejší voda po vypnutí klíčku býva právě v chladiči. Proto mi není jasný proč se nespíná ventilátor i po vypnutí klíčku (jako u aut).
Bylo to u aut od Škody 100 (stará oktávka měla řemenici s vrtulí) až po současnost. Na každém autě v motorovém prostoru by měla být samolepka, že se může sepnouot venťák i při vypnutém motoru.
21.07.2010 00:34 #172 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Haasan
Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT
21.07.2010 06:23 #173 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
Haasan> nauč se prosim tě číst ano??? Je hezký že jsi zkopíroval dva komentáře k sobě(PetrT30>Milda72), ale v každém se píše něco jiného.To co jsem psal ti znovu zkopíruji a vložím to sem:A ještě něco: ono že by po vypnutí motoru voda necirkulovala není zas až tak pravda. Samozřejmě neproudí jako když s ní točí čerpadlo,ale jelikož je chladič výš než motor tak ta "teplejší" kapalina postupuje do chladiče.Sami to vidíte když vypnete motor(obzvláště v tomto horku) a ventilátor neběží,tak za půl minuty otočte klíčkem a ventilátor bude běžet Znova si to přečti a řekni mi kde tam píšu že po vypnutí je nejtepleší voda v chladiči!Nikde!Píšu tam přesně opak.A to je jaksi tvůj problém.Pouštíš se do diskuze o něčem čemu jaksi nerozumíš a pak plácáš páté přes deváté.
21.07.2010 06:58 #174 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
Haasan> A to hlavní co jsi nepochopil je to že tyto příspěvky jsem píšou kolkaři kteří chtějí těm druhým pomoci nebo poradit a zároven s vděkem přijmou radu od druhých a né proto že chtějí ostatní nějak poškodit.A svoje zkušenosti které jsem vloží,vloží až po odzkoušení funkčnosti.Chtějí jednoduše poradit jak nato,né ze sebe dělat machry.Například Caprighia-měl na Stormerovi problém s přiřazením 4x4 tak to vyřešil manuálně a napsal to sem aby ostatním poradil jak nato.A další a další. Ale pak se najdou jedinci kteří jen a jen rejou,a v jejich komentářích není ani jedna rada k daným tématům.A někdy mám pocit že se tím velmi baví.Spoustu lidí tím akorát "naserou" a ti už jsem pak ničím veřejně přispívat nebudou a napíšou si to radši přes SZ.Je to škoda.
21.07.2010 13:54 #175 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Haasan
Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT
Milda72> Tak hele Borče uber páru na tebe jsem vůbec nereagoval ale reagoval jsem na příspěvek 149 od Petra T30 který zase reagoval na tebe !!To že to diskuze spojila že to vypadá jako bych to spojoval já zato opravdu nemůžu tak neosočuj A co se týká technických znalostí bud klidný tady s těch lidí o tom vím daleko nejvíce a to že to nezapadá do vašich vyčtených názorů to je mi fakt líto já už se 17 let totiž živím opravou aut,motorů,a teď i čtyřkolek takže zatím co řeknu je praxe a zkušenosti, né fyzikalní teorie která funguje při ideálních (laboratorních) podmínkách.Nikdy jsem nenapsal že kov. trubka místo hadice je pi.ovina pouze jsem napsal že to nebude mít valný účinek a to je můj názor a proto jsem kokot? ale jinak je to skvělí web ta quadmanie!!plná skvělých lidí!! kdo má zájem muže se podívat na moje rajče http://haasan.rajce.idnes.cz/
21.07.2010 14:00 #176 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.159.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
21.07.2010 16:06 #177 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Milda72> Milý Mildo, když se tak oháníš teorií, myslíš si, že ta voda postupuje po vypnutí motoru sama os sebe systémem? Nevadí tomu v cestě lopatky čerpadla?
Když čtu Tvé odvážné teorie, tak myslím, že je dle Tvého rozboru zcela zbytečné vůbec umísťovat čerpadlo do oběhu. Podle Tebe by stačila samotíž?! Co? Teplá nahoře-studená dole!
21.07.2010 16:24 #178 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Jirka-KTM:Máš tady jasně nejvyšší počet příspěvků,ale pouze negativní,ale zjevně Ti ještě vůbec nedošlo o co mi šlo,namontuj si chladič třeba na helmu,bude na tuty účinnější než ten můj,přestaň se v tom už rejpat,a vymysli něco lepšího.Nikomu to nenutím,ani za to neberu peníze,tak nechápu o co Ti pořád jde. [/quote]
Tak tady jasně vidíte na příkladu, že i když se chovám slušně, korektně, k tématu, argumentuji věcně, tak se zase najde někdo mi hodí lejno do obličeje.
Prostě a jednoduše jsem napsal svůj názor, Ty jsi se sral s nějakou ocelovou trubkou, byť s dobrým úmyslem a já jsem si dovolil oponovat a hned jsem kokot. Takto si představuješ diskusi?
Až nás všechny přesvědčíš o tom, že 1 metr ocelového vlnovce umí zázraky (alespoň to takto popisuješ), budu první kdo to uzná. Jinak pořád trvám na tom, že přínos pro chlazení celého systému je minimální.
21.07.2010 17:01 #179 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
Kabek
Město: Praha
IP:85.161.118.xxx
Offline 7/692
21.07.2010 17:48 #180 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.
myslivecek
Město: Lednice
IP:85.161.107.xxx
Offline 3/98
Yamaha Grizzly 660
Jirka-KTM> Ty s Haasanem sem píšete svý názory,to vám nikdo nebere,od toho to forum je,ale vždycky se vyjádříte takovým způsobem,že toho dotyčného naprosto shodíte,a z jeho dobrého úmyslu uděláte bezvýznamnou hovadinu.vynálezce napsal,že ventilátor už neběží tak často,co tam má tu trubku-já tomu věřím.Davequad a Kabek tam maj něco podobného a menšího,a funguje jim to taky.tak proč by nefungoval metr nerez trubky s malým žebrováním???za mě super nápad,kterej určitě stojí za vyzkoušení klidně bych to dal do klubovny zlaté české ručičky
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s