asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

15.05.2010   09:34 Journeyman Gladiátor 510

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

Potřeboval bych poradit jest-li jde doma otevřít gladiátor 510rx a jak .
děkuji za příspěvky

Odpovědi: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

28.05.2010   16:06   #31 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

já to koupil a lítá max.85km/h po rovině,proti větru těch 80
tak že už to je otevřený?????

Citace | Odpovědět

28.05.2010   16:16   #32 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

.KUBA .KUBA Město: Skalica
IP:85.135.157.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A

el.pipa> Podle mého Glada to máš dobrý a teda otevření.
Hele a mne se zdá že dost často musím dolívat vodu a olej (asi po 200km)co ty?

Citace | Odpovědět

28.05.2010   16:53   #33 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

Vodu jsemještě nedolíval,olej asi deci na 300km ale to bude tím že to trochu rosí na těsnění

Citace | Odpovědět

10.06.2010   17:53   #34 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

tak jsem vyndal to sítko z výfuku,zvuk je trošku vostřejší ale výkon mě přijde stejnej.
koukal jsem i na tu trubku před výfukem směrem k motoru a je tam vidět nějakej domácí sopl(svár)
tak nevím jestli to můj předchůdce už vykuchal
max.rychlost 85k/h po rovině

Citace | Odpovědět

10.06.2010   18:10   #35 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

.KUBA .KUBA Město: Skalica
IP:85.135.239.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A

el.pipa> Podle mího to máš ješte lepší.Já tak 80 víc sem se neodvážil když to ukazuje do červevího.Mne to stačí,lebo po asfaltu moc nejezdím a nemusím to tak honit i když jedu.

Citace | Odpovědět

02.07.2010   08:24   #36 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

Dawoš,
tenhle ventil si taky uřízl???

http://img822.imageshack.us/img822/7790/obraz046s.jpg

Citace | Odpovědět

02.07.2010   08:25   #37 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

a tenhle???

http://img822.imageshack.us/img822/5144/obraz047c.jpg

Citace | Odpovědět

02.07.2010   08:33   #38 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

.KUBA .KUBA Město: Skalica
IP:85.135.162.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A

Co to je za ventil a naco!

Citace | Odpovědět

02.07.2010   11:25   #39 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

el.pipa el.pipa Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510

nevím ale v manuálu píšou v překladu přívod vzduchu zpětný ventil

Citace | Odpovědět

02.07.2010   11:49   #40 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

el.pipa> tudy to kluci přisává vzduch do výfuku, aby dohořívaly spaliny v katalyzátoru

Citace | Odpovědět

03.07.2010   00:27   #41 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130

a jěšte ti pomůže skála

Citace | Odpovědět

03.07.2010   10:56   #42 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

jenden jenden Město: Nový Vestec
IP:78.136.187.xxx
Offline 0/256
Access Max 250

el.pipa>já to koupil a lítá max.85km/h po rovině,proti větru těch 80
tak že už to je otevřený?????

určitě jo, víc jak 85 km/h se z glada nevymáčkne

Citace | Odpovědět

03.07.2010   11:35   #43 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

el.pipa> Není jednodušší se kolky zbavit a pořídit něco výkonějšího, než riskovat poškození motoru při neodborném tuningu motoru? Pochybuji, že někdo půjde cestou profesionálního tuningu, protože by se asi nedoplatil. A pochybuji, že se najde někdo, kdo by toto zaplatil zrovna u čínského stroje.
Jiná cesta dle mého není, vyřezávání restriktorů z vúfuku nepřinese prakticky nic (ososbní zkušenost).

Citace | Odpovědět

03.07.2010   11:54   #44 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Tak je restrikce a restrikce - některé stroje jsou schválně udušené kvůli 15 kW homologaci a tam to odstranění smysl má (různé kroužky v sání a výfuku, dorazy na klapce či páčce plynu...) Jinak samozřejmě neplatí, že čím otevřenější výfuk, tím větší výkon, mnohdy naopak. Tlakové vlny od sání až k výfuku musí být v souladu s charakteristikou otevírání/zavírání ventilů a zapalováním. Někdy se podaří zlepšit vykucháním charakteristiku v nějakém spektru otáček (obvykle dole), ovšem za cenu nelineárního průběhu výkonu a většinou i nechutě se vytáčet do horního pásma. O kraválu, co to dělá ani nemluvě. Snad odborně navržený laděný výfuk + sání + otryskování + CDI s jinou charakteristikou má jakýsi význam, ale ne adekvátní vynaloženým prostředkům.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   11:58   #45 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

caprighia> Já reagoval na to oblíbené vyřezávání těch dvou drátěnek co jsou v potrubí. Sám jsem to taky absolovoval, tak dovedu porovnat rozdíl. Můj závěr byl, rychle prodat a šup do KQ. Nelituji.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:04   #46 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Já to dělal na Linhaji - zkoušel jsem laďák (protože jsem ho dostal) a nárůst diskutabilní (výkon, kravál značný). Origoš byl ovšem hodně udušený se spoustou drátěnek a v tlumiči trubek tam a zpět - tam pomohlo část vyhodit, aby ještě zvuk ušel a jelo to trochu lépe. S důrazem na slovo trochu. Pípa chtěl asi spíš vědět, jestli to nemá ještě homologační restrikce - máš pravdu, že odstranění těch drátěnek má mizivý význam.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:25   #47 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

caprighia> O těch "techničákových" je to samozřejmě bez diskuse. Já to mám určitě i u KQ nějakých těch 15 kW (nevím přesně).
Stejně jsem nikdy nepochopil, proč je tam vůbec montují? V novém autě mě také nikdo "neškrtil" výkon.
Je na každém jak si vlastní stroj zajede, za vlastní nemalé peníze . Poučím, vysvětlím a děj se vůle boží. Já myslím, že kdybych se choval jak prase, tak i s tou "ucpávkou" stroji klidně naložím. To už bych byl, ale doopravdy debil.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:34   #48 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Jirka-KTM>el.pipa> Není jednodušší se kolky zbavit a pořídit něco výkonějšího, než riskovat poškození motoru při neodborném tuningu motoru? Pochybuji, že někdo půjde cestou profesionálního tuningu, protože by se asi nedoplatil. A pochybuji, že se najde někdo, kdo by toto zaplatil zrovna u čínského stroje.
Jiná cesta dle mého není, vyřezávání restriktorů z vúfuku nepřinese prakticky nic (ososbní zkušenost).



S těma drátěnkokatalyzátorama si dovolim nesouhlasit, motor má bez nich lepší tah ve spodní třetině otáčkového spektra, a nehřeje se to tolik na výfuku před spojem. celkově bych i tvrdil, že motor lépe reaguje na plyn - plynulejší průběh - ne dynamický nárůst od půl otáček nahoru. Ale na druhou stranu je to věc názoru.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:35   #49 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Já spíš myslel, že některé kolky jsou těmi restrikcemi skutečně udušené na 15 kW (+-) Zrovna Glady to myslím měly. To pak jede 65, netáhne atd., většinou sse to otevírá na první garančce. Já jsem pro, tyto restrikce dát do háje hned, protože motoru spíš škodí - je naladěn na jiné hodnoty - ale samozřejmě zajíždět hlavou. Nedusit, nepřetáčet, asi bych nový ani nejezdil dvě hodiny v kuse atd.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:39   #50 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

bulda : můžeš mít pravdu, určitě u každé kolky záleží jak jsou ty drátěnky navržené - třeba jen je jich tam víc a méně průchodné pro některé trhy a pak to s nimi neodpovídá charakteristice motoru. Ale jinak to obecně platí - nemusí větší díra do výfuku vždy znamenat lepší výkon.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:39   #51 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

caprighia> glad je ze začátku udušenej dorazem klapky vzduchu + omezovací šroub páčky plynu. Pro zajetí dobrý, brání ti to tomu nakládat, po dobrém zajetí - cca 1000km s tim ven + drátěnky.



Naposledy editováno 03.07.2010 12:40:34

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:41   #52 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

fernet fernet Město: Praha 9-Libeň
IP:89.24.6.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter

jenden> Budu se hádat - po rovince a z mírného kopce to jede i 95 ale otáčky jsou v červeném poli a tak nedoporučuji dělat to často a dlouho.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:41   #53 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

No jo, vzpomínám si tu na jednu diskuzi "povolit už či nepovolit šroubek"

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:48   #54 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

fernet fernet Město: Praha 9-Libeň
IP:89.24.6.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter

Drátěnky na gladu mají dle mě jeden výzznam: jsou umístěné vždy (2x) před odbočkou pro ventil zpětného sání.tzn že jsou tam pro to,aby šlo přes ventil určité množství spalin,které musejí překonat odpor ventilu a dojít úzkou hadičkou až k airboxu - jednoduše řečeno jsou stejně jako zpětné spalování k hovnu

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:54   #55 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

fernet> jseš na omylu, ten ventil nepouští ven ale saje, nebo by to mělo sát přez něj dovniř do výfuku, aby byli čistší emise. ventil funguje na pruncipu jednosměrné klapky.

caprighia to bylo tušim ale u diskuze o CECTEKU alias CECEK



Naposledy editováno 03.07.2010 12:55:20

Citace | Odpovědět

03.07.2010   12:56   #56 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

bulda> Máš pravdu, nepatrné zlepšení je znát. Jestli se tomu dá, ale říkat zvýšení výkonu?
Jde mi o to, aby, když si toto přečte nějaký adept na vypreparování výfuku, tak aby věděl co od toho očekávat. Aby se zde zase neuváděli nějaké báchorky o odstranění drátěnek a následným brutálním zvýšením výkonu. Na to pozor!

Citace | Odpovědět

03.07.2010   13:03   #57 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Jirka-KTM> souhlas, taky nepíšu, že ti to dá hříbata navíc. Motor je poslušnější a nedusí se, líp se mu dejchá a nehřeje se od zbytečně přehřátého vejfucku. Už sem to i někde psal dřív, že myslet si, že nějakej spešl vejfuk někomu na 500ccm motoru nějak markantně zvedne výkon je hloupost. U dvoutaktu to je jiná liga.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   13:07   #58 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

jenden jenden Město: Nový Vestec
IP:78.136.183.xxx
Offline 0/256
Access Max 250

fernet>jenden> Budu se hádat - po rovince a z mírného kopce to jede i 95 ale otáčky jsou v červeném poli a tak nedoporučuji dělat to často a dlouho.

z kopce jsem jel 93 km/h i na maxu 250 ale ja měl na mysli po rovině

Citace | Odpovědět

03.07.2010   13:09   #59 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

jenden> Rychlost Ti je k hovnu, jezdí se na krouťák.

Citace | Odpovědět

03.07.2010   13:14   #60 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX

jenden jenden Město: Nový Vestec
IP:78.136.183.xxx
Offline 0/256
Access Max 250

Jirka-KTM> duležité je obojí, přece nepojedu po silnici 50 !!

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce