04.10.2010 15:22 Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Vlákno pro výměnu zkušeností okolo 4kolek Arctic Cat
13.02.2011 20:20 #91 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
česil
Město: Třinec (Staré Město)
IP:193.85.151.xxx
Offline 7/1330
13.02.2011 20:47 #92 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Fidži
Město: Bavorov
IP:81.90.175.xxx
Offline 3/2215
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
13.02.2011 22:02 #93 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Matyss
Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
13.02.2011 22:03 #94 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Matyss
Město: Dub
IP:213.192.26.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
14.02.2011 07:42 #95 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
14.02.2011 15:45 #96 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:88.100.249.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
14.02.2011 16:20 #97 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
r.w.d> Jenom že to je obvodu, což na průměru je takřka 0. Změř skutečnej průměr varianty co tam dáváš a pak to srovnej. Kydbych to neznal z 4x4 aut (zničená převodovka, mezináp.dif, kardan ...) tak ani nereaguju. Ani ti to nerozmlouvám, je ti naznačuju že to může a je, hodně drahej experiment.
14.02.2011 17:22 #98 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
Kdybys to dával na polarise, tak tam není problém dát dopředu menší kola. Větší ne, ale menší nevadí. U něj se při zapnutém 4x4 dokonce přední kola schválně točí asi o čtvrtinu pomalej než zadní. Je to tak schválně zpřevodovaný, protože v momentě, kdy se zadek chytne, tak se předek sám automaticky odpojí a tak je předek hnanej opravdu jen když je to nutný a tedy když to klouže.
Ale na kolce, která se po přepnutí na 4x4 prostě natvrdo zamkne, tam bych se toho bál. Když budeš v bahně nebo na sněhu, kde to může klouzat, tak není problém. Ale jak vyjedeš na tvrdej povrch a zapomeneš na zapnutý 4x4, tak budeš muset otevřít peněženku.
Když si na to budeš myslet a 4x4 nezapomeneš nikdy vypnout při vyjetí z bláta, tak to může být OK. Já ale za sebe vím, že zapomínám na kde co a tak bych podobně neriskoval.
14.02.2011 17:47 #99 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
14.02.2011 18:07 #100 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
r.w.d>Jen pro zajímavost
Pneu ITP XTR přední 26 x 9 - 12 obvod 204cm
Pneu ITP XTR zadní 26 x 12 - 12 obvod 207cm
Pokud se nemýlím rozdíl je 3cm a to se bavíme o stejném rozměru
A teď babo raď
Na této variantě najeto 4179km a žáden problém tak opravdu nevím proč hledat problém kde není
14.02.2011 18:18 #101 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
14.02.2011 18:19 #102 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
koncak> ano podle tabulek ano mám v předu 26" a vzadu 27" ale obě gumy jsou nasazený na různě širokých ráfcích to dělá ten rozdíl že ten poměr je menší.
Ty XTR jsem mněl dneska náhodou na zvedáku tak jsem to sprdele změřil a vyšlo mi toto.
Nemůžete věřit všemu co je v těch brožurach Ja věřím jen tomu co si změřim a vidím na vlastní oči
14.02.2011 18:21 #103 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
14.02.2011 18:50 #104 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
15.02.2011 08:21 #105 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
15.02.2011 12:53 #106 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
caprighia
Město: Praha
IP:194.213.199.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Takhle jednoduše to samozřejmě na Polárce jde a to několika způsoby. Jednoduše vrazíš přepínač před tlačítko override, akorát při sepnutí a couvání nebudeš zároveň přepínat mezi režimy, ale to se dá přežít. Jde to i na drátech vedoucích ze snímače polohy šaltpáky, to ti tam bude při spojení zase i na zpátečku svítit H na displayi. Leč funkci vypnutí omezovače a zapojení 4x4 na zpátečku to splní a můžeš viset na jedné straně kolky a couvat ze sraček
r.w.d. a kolik jsi tedy naměřil rozdíl v reálu na tvých pneu ? Schválně zkus změřit ještě třeba průměry kol v zatíženém stavu...
15.02.2011 18:41 #107 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
slezak.z
Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289
caprighia>Takhle jednoduše to samozřejmě na Polárce jde a to několika způsoby. Jednoduše vrazíš přepínač před tlačítko override, akorát při sepnutí a couvání nebudeš zároveň přepínat mezi režimy, ale to se dá přežít. Jde to i na drátech vedoucích ze snímače polohy šaltpáky, to ti tam bude při spojení zase i na zpátečku svítit H na displayi. Leč funkci vypnutí omezovače a zapojení 4x4 na zpátečku to splní a můžeš viset na jedné straně kolky a couvat ze sraček
20.02.2011 21:18 #108 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
pajko
Město: Semily
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/495
Arctic cat 700 H1 EFI
21.02.2011 06:38 #109 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
22.02.2011 21:47 #110 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Leonardo
Město: Pardubice
IP:85.70.88.xxx
Offline 1/363
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
23.02.2011 08:23 #111 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
petyspedrospeka
Město: Frýdlant nad Ostravicí
IP:81.30.253.xxx
Offline 0/79
Arctic cat 700 H1 EFI
Zdravím kočkaře.Jsem zatím spokojeným majitelem AC700H1,najeto 800km hl.terén.Chválím vynikající jízdní vlastnosti,zátah motoru,no a posilovač je suprovní pomocník v těžkém terénu.Jediná věc která mě momentálně trápí je občasné vynecháváni motoru při volnoběžných otáčkách nebo při pomalé jízdě.Dnes to vezu do servisu,tak uvidíme.Kluci poradte,řeším problém kompl krytování podvozku,ale ta cena za origo se mi zdá nepřiměřená,nemáte někdo jiného dodavatele??Poslední dotaz pasuje krytování z Thundercat 1000 na mou AC700H1,předem díky za rady a odpovědi.
23.02.2011 08:39 #112 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
petyspedrospeka> kryty ramen jsou stejné u všech typů, ale pozor na délku krytování spodku. Jsou čtyři velikosti:
550, 700 normální délka
550, 700 TRV
1000 normální délka
1000 TRV
Jako variantu Ricochetu jsem našel ještě origo krytí, ale to je ještě dražší, každopádně v Čechách nic jiného než Ricochet k sehnání není. Nebo si to nech od někoho udělat.
23.02.2011 09:13 #113 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
23.02.2011 09:47 #114 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
jezirko
Město: Dolní Heřmanice
IP:86.61.199.xxx
Offline 0/26
Can-Am Outlander 800R Max LTD
23.02.2011 10:44 #115 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
petyspedrospeka
Město: Frýdlant nad Ostravicí
IP:81.30.253.xxx
Offline 0/79
Arctic cat 700 H1 EFI
LeonKrkon> ahoj,díky za pomoc,ptám se protože jsem našel na PL stránkách "atvmania" dodavatele krytování.Nechává si to posílat z Kanady a má v nabídce kompl krytování(na fotkách vypadá mooc dobře) na Thundercat po přepočtu z pl měny a aktuálním kursu za 9500Kč.Tel jsem jej kontaktoval,doba dodání 3 týdny a pokud by bylo více zájemců tak pevně věřím že by cena byla určitě ještě lepší(znám poláky dobře).Jestli jsem Tě dobře pochopil tak by mi to krytování z Thundercata kr.verze mělo sedět na mou kr.verzi??
23.02.2011 11:07 #116 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
petyspedrospeka> sedět by nemělo, ThunderCat má delší rozvor (něco mezi TRV a krátkou). Koukal jsem na jejich stránky podle mě tam opravdu mají jenom verzi na litr. Je potřeba je kontaktovat a doladit to s nimi. Jsem si naprosto jistý, že rozměry spodku u litru jsou jiné než u 700/550
Pak dej vědět, jak jsi dopadl s tím volnoběhem
23.02.2011 11:27 #117 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
hustejbrk
Město: Cetyně
IP:82.100.31.xxx
Offline 0/38
Já mám na H1 komplet Ricochet řešil sem že bych to dal jen na ramena v rámci ušetření ten origo plast se mi zdál postačující ale samostatně to nedodávaj takže cena krutá ale na druhou stranu mě to stálo to samý co na CF moto.Zatím spokojenost montáž během půl hodky akorát ten přední kryt rámu se musel trošku upravit palicí mám tam ten samej rám co Leon a na ten to neni dělaný sice je to jak naběrák na bordel ale ochranej ůčinek to plní Já osobně bych místo polska zkusil ASP mám s nima jen ty nejlepší zkušenosti a to nejen co se týče cen
23.02.2011 11:47 #118 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
hustejbrk> já jsem koupil ty ramena ve státech samostatně, i s dopravou jsem vešel do 4000 Kč, takže stejná cena jako v ASP za kryty ramen Polaris, ale nemusel jsem krytovat ten spodek, o který jsem nestál. Škoda, že ASP to nechce vozit samostatně, přitom na Polarise, který neprodává to má
23.02.2011 12:12 #119 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
23.02.2011 12:36 #120 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s