04.10.2010 15:22 Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Vlákno pro výměnu zkušeností okolo 4kolek Arctic Cat
04.10.2010 15:23 #1 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Link na elektrická schémata a dílenské příručky:
http://www.mymowerpa...and_Service_Manuals/
04.10.2010 17:14 #2 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
DoktorMax
Město: Klatovy V
IP:195.113.160.xxx
Offline 3/232
04.10.2010 20:21 #3 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Řešil jste někdo dodělání tlačítka "override" pro vyblokování omezovače zpátečky? Já ho tam nemám a občas chybí. Podle schémat bych asi měl uzemnit správný pin (dle roku a verze) u CDI, ale raději se ještě ptám...
Mám problém s určením verze, protože podle schémat a výbavy je to, co se tu prodává letos americký modelový rok 2008
04.10.2010 21:01 #4 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
05.10.2010 07:35 #5 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
27.10.2010 09:07 #6 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.241.xxx
Offline 1/451
27.10.2010 09:19 #7 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
brďa> koukni do profilů...
Já jsem zatím celkem spokojenej parchant, ale najeto jen 2000 km. Spotřeba při turistice 10-12l, při trialu nevím. Výjezdy a sjezdy jsou perfektní (to asi platí pro všechny dlouhé kolky), krátkou bych už nechtěl. Daní za větší rozvor jsou přejezdy hran, kde si břicho občas může škrtnout (dal jsem 26" kola a je to OK). Má celkem jedovaté řízení (trochu pomohlo přitvrzení tlumičů) - musíš být furt ve střehu (možná by pomohl tlumič, ale vzhledem k ceně to asi nezjistím ), směrová stabilita super. Obecně to není na stunt (na zadní to nedostaneš), vzhledem k váze a rozměrům to není k řádění na trati. Jinak jízda, brzdy, řadění, pohodlí (pro dva) naprostý luxus.
27.10.2010 09:32 #8 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
27.10.2010 09:59 #9 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
No hlavně co třeba uložení ramen, a vůbec podvozek jako takový. Co psali kluci o Polarisech http://www.quadmania...&fid=7&fkid=&&pgr=48 tak to mě docela vyděsilo. Tak by mě právě zajímalo jak si v tomhle vedou Kočky. Polaris je při jízdě prý velmi komfortní, ale uložení ramen atd. odchází dost rychle.
27.10.2010 10:07 #10 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar> Zatím vše OK, ale najeto mám málo. V servise mně mazničky a další věci rozmlouvali, zatím nemám důvod jim nevěřit. Víc má najeto PavelBodlák, třeba se svěří (ten měl nějaké problémy s motorem, myslím, že prasklý blok, ale to snad není obecné pravidlo). Procházím americká fóra, tam jsou kočky hodně rozšířené a zatím jsem nějaký typický problém nenašel (snad nějaké věci okolo pohonné soustavy litra).
27.10.2010 10:16 #11 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
27.10.2010 10:24 #12 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar> 31kW je do terénu dost a je spíš otázka, jak to převézt do z kol na silnici. Na 4kolku se nedívám jako na stroj, který je rychlej a má raketové zrychlení, ale jako na stroj, který si poradí s terénem. Pochybuji, že najdu kopec, který nevyjedu (dříve ztratím adhezi na kolech nebo se převrátím), jó u Maxe výkon chyběl, ale tady určitě ne. Ani z hlediska životnosti hnací soustavy (za motorem dál) nepřemýšlím o žádném tunnigu. Když chci zrychlovat z 0-100 za 3s, tak se jdu projet na motorce.
27.10.2010 10:35 #13 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
27.10.2010 10:46 #14 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar> Problém to udělat to není, ale je problém to udržet na silnici. Moje pryže nejsou moc přítulné k velkým rychlostem na asfaltu. Já na kolce jezdím po silnici fakt pomalu (okolo 70ti - 30km devadesátkou = 20min, sedmdesátkou = 26min), protože je mně líto zbytečně honit motor na max rpm a prát se kmitáním nevyvážených kol. Vyvažovat to nemá cenu, protože se tam stejně nachytá bláto nebo sníh a hází to stejně. Vyvažovat kola má cenu jen pro jízdu po silnicích, ale na to je zase zbytečné kupovat 4kolku, to je lepší motka.
P.S. jakou to má maximálku nevím, nezkoušel jsem to, ani mě to nezajímá
P.P.S. nechci vypadat dogmaticky, nikomu nic necpu, ani se nesnažím poučovat, já to mám prostě takhle
27.10.2010 20:43 #15 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Pavel-bodlak
Město: Městečko
IP:85.71.40.xxx
Offline 0/129
Zdravím chlapy, tak stručně. Mám už něco málo přes deset a myslím že spodek jako ramena čepy vše do pohody. Kilo se s tím dá jezdit v pohodě. Maximálně jsem jel stosedmnáct. Ale opravdu jen vždycky na chvilku aby motor věděl že se má točit. Gumy mám taky 26 šestiplátna a nemám problém s vyvážením. Myslím jako že nehází. Co se týká zátahu, tak i ve dvou si myslím že velice slušný. Sám ,to je samosebou lepší. I když je dlouhá, tak se decentně přizvedává. Takže kdyby nebyl problém s tím motorem tak není co řešit.
27.10.2010 20:49 #16 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
česil
Město: Třinec (Staré Město)
IP:195.39.69.xxx
Offline 7/1330
29.10.2010 18:47 #17 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Pavel-bodlak
Město: Městečko
IP:85.71.40.xxx
Offline 0/129
29.10.2010 21:25 #18 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:88.102.97.xxx
Offline 1/931
30.10.2010 09:24 #19 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.240.xxx
Offline 1/451
30.10.2010 20:31 #20 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
30.10.2010 21:09 #21 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
brďa
Město: Zdeboř
IP:95.129.240.xxx
Offline 1/451
citace
klucí kočičí ještě by mě zajímalo jak vám to startuje studené, kolikrát se musí otočit motor než naskočí. Můj King startuje naprd§ když je studený motor tak musí tak 4-6x protočit než mi to chytne. klucí co mají Grizzly tak jim to jde na první otočení. já když měl Linhai 300 tak jsem také neměl žádný problém, přišel jsem klidně po měsíci do studené garáže a jen jsem cvrnknul o startér a LINHAI okamžitě naskočil. Potom by mě zajímalo jak to chytá když je to teplé nebo hodně teplé třeba když máte jízdu a je cca 10min přestávka a pak chceš nastartovat a musí to chytit na první otočení. S tímto mají naopak problémy Grizzly 700efi30.10.2010 21:22 #22 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
brďa> Zatím vždy na poprvé a celkem rychle. Kolikrát se převalí netuším. Když je to hodně promrzlý, tak v okamžiku, kdy pouštím startér, "prásknu" plynem, ale spíše to dělám, protože mám prostě rád zvuk jednoválce . Starty zatím byly vždycky v pohodě, akorát jednou jsem to vypnul, když jsem stál po světla ve vodě (nechtěl jsem aby se zbytečně točil větrák ve vodě) a pak jsem nastartoval až napotřetí. Od té doby to ve vodě nechcípu .
31.10.2010 07:08 #23 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
grizly chytá v pohodě studená i teplá,a to už mám nějakej ten km taky za sebou,cca 12tis,vím že to sem nepatří,jen reaguji,dík.Jinak abych pravdu řek,tak kočka je moje srdeční záležitost,strašně se mě desigenově líbí,navíc ty nové modely to je pokoukáníčko,akorád když jsem tenkrát kupoval kolku tak se grizly naskytla za super peníz,tak nebylo o čem přemýšlet,ale s méďou taky spokojenost
31.10.2010 16:40 #24 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
DoktorMax
Město: Klatovy V
IP:109.235.1.xxx
Offline 3/232
Přidám taky trochu do mlýna:
- t.č. "pouhých" 1200km najeto ( kombinace věcí jaké dovolená - nemoc - výměna startéru ...)
- jinak 700 EFI dostačuje, rychlost na silnici kolem 80 km/h (maximum na 25 palcích asi 95 km/h) je ještě pohoda a nehoním ji ze strany na stranu ( chtít více, pak asi vyvážit kola ).
- TRV (2místná verze) je super, určitě doporučuji
- 25 palcová kola jsou skutečně s ITP širšími disky malá, proto 26 palců je lepší
- motor o.k., ale už na záruce byl startér - zcela se rozpadl. Vyzárukováno, přišel nový.
- spotřeba kolem 9.5-11 litrů pohodové rekreační jízdy.
- startování za studena na brnknutí - není problém
08.11.2010 17:47 #25 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Pavel-bodlak
Město: Městečko
IP:85.71.40.xxx
Offline 0/129
08.11.2010 18:35 #26 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:84.242.101.xxx
Offline 1/931
08.11.2010 19:14 #27 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:85.71.126.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
10.11.2010 21:53 #28 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Pavel-bodlak
Město: Městečko
IP:85.71.40.xxx
Offline 0/129
11.11.2010 15:12 #29 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
prouky
Město: Praha 2-Vinohrady
IP:195.39.65.xxx
Offline 0/7
Tak se snad nic nestane, když přidám svoji zkušenost s AC 650 H1 TRV. Jsem s ní náramně spokojený. Kupoval jsem jí na jaře v Žebráku, protože jsem si dvakrát na blátivých cestách natloukl na motorce. Najeto mám právě 1500km a po garanční prohlídce.Přezul jsem ji pro moji potřebu výletů a vyjížděk do blízkého i vzdáleného okolí chaty na silniční Maxxisy. Je to super jízda, zvláště po vyvážení. Cestou necestou, v blátě i na suchu (nejsem bahenní brodič). Na silnici bez problému stálá pohodová cestovní rychlost 85km/hod. Zkoušel jsem i přes 100, ale to se bojím, přece jen nejsem nejmladší. Zátah to má jako býk. Spotřeba se stabilizovala na stabilních cca 10,5 - 11,5 kombinace 2/3 silničky a 1/3 lehký terén. V létě byly trochu problémy se startováním poté, co ve vedrech 14 dní nejezdila, Ale zřejmě vyschl karburátor a po 4 - 5ti natočení bez problému chytla. Teď je to v pohodě, chytá jak studená, tak teplá. Kočka hodně pracuje v lese a obdivuji sílu při zařazení L a náhon na všechny 4. Tahám s ní kmeny, jen tak na řetěze a je to obdivuhodné. Vozík tahám klasický automobilový, neb mně v žebráku udělali i el. zásuvku a vozík mám schválený pro provoz na silnici. Na stavebniny, brikety a dřevo ideální. Bylo však potřeba stočit lehce kouli na přívěs, neb američané mají zřejmě jinou normu a úchyt vozíku šel ztuha, pouze s pomocí gumové palice. V Žebráku bez problémů upravili. I na těch silničních gumách nemám v terénu, kterým jezdím, jediný problém. Závady byly dvě, a obě souvisely s mizerně provedeným průchodem kabelů ve středovém otvoru řidítek. S velmi ostrým a nezabroušeným okrajem, kudy prochází kabely. Ty se prodřely a jednak hořela jedna pojistka při zkratovaném kabelu při určitém natočení řidítek a jednak nefungoval tachometr. Vše v záruce odstraněno a doufám, že již bude pokoj. Dal jsem na zadek největší plastový kufr od TGB a myslím, že se nejen navýšila výrazně užitná hodnota, ale i vzhled získal na majestátnosti.Jen bych měl dozadu na kufr ještě nalepit nějaké větší červené odrazky. Nevíte někdo o něčem vhodném? Dal jsem na řidítka origo chrániče rukou a vytápěné rukojeti. V chladných dnech bezva. Shrnu li na závěr: pro mne a ženu velká užitná hodnota jak na cestách tak při pomoci v lese, robustní konstrukce, majestátní vzhled a na silničních vyvážených gumách skvělé jízdní vlastnosti (kupodivu i v terénu). Jsem zvědav, až přehodím původní gumy, jak se bude chovat ve sněhu s pluhem. A co považuji za nezanedbatelnou výhodu, perfektní servis a ochotní lidé v Žebráku.
11.11.2010 16:18 #30 Téma: Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Dzejar
Město: Miličín
IP:85.70.120.xxx
Offline 1/931
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s