asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Can Am

26.09.2008   19:01

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:213.168.181.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Vše o čtyřkolkách Can-Am

Naposledy editováno 20.03.2018 21:11:20

Pro toto téma je zástupce
předchozínásledující 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 ... 438

Odpovědi: Can Am

30.05.2011   22:23   #1591 Téma: Can Am

motofanda motofanda Město: Plzeň 26
IP:95.173.72.xxx
Offline 1/21

Redwing> Gratulace k novému stroji Musíš uznat, že Karel má pravdu, nic lepšího není

Citace | Odpovědět

30.05.2011   23:18   #1592 Téma: Can Am

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:85.70.211.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Redwing>A hned ba som mal aj jeden dotaz. Manuál vyslovne zakazuje wapku. Viem ale že takmer všetci (ak nie uplne všetci) čistia aj wapkou. Ako to teda je? Načo si davat pozor?



a) na polepy, ne každý to vydržej b) na ložiska, aby z nich wapka nevyprala vazelínu. c) nestříkat do výfuku d) elektrika všeho druhu, lecos snese, ale taky to těm kontaktům nedělá dobře. Já si třeba nastříkal trochu do blinkru, pak ho zapnul a halogen v pr..li.

Citace | Odpovědět

31.05.2011   14:07   #1593 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:93.153.35.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Redwing> Připojuji se ke gratulantům – ať ti to dobře a dlouho jezdí!!! Přidávám pár svých zkušeností:

Max. rychlost:
Pokud máš normální sériový stroj, na tachometru uvidíš max. 126-127 km/h. Údaje typu 160km/h se určitě nemohou vztahovat k neupravenému stroji. Není to dáno výkonem motoru, toho je tam až až, je to dáno primárním převodem a variátorem v kombinaci s maximem otáček motoru. Prostě na víc se ti variátor nerozmotá... Pokud na tachometru vidíš maximálku pod 120, je něco špatně. Nejpravděpodobněji by to mohl být sjetý řemen, jenže těch 1900 najetých km mi připadá málo. Mě praskl řemen v 6300km, maximálka byla v té době cca 117 km/h...
Reálná rychlost (podle gps) se může od té tachometrové lišit – podle průměru kol. Na 27“ bighornech jsem s novým řemenem naměřil podle GPS 130km/h, a o pár týdnů později dokonce 137km/h. Na 25“ spearz mi gps ukazuje maximálku tak asi 124km/h.
Jinak maximálka není až tak důležitá, spíš si vychutnávej tu akceleraci. Ať už někde na louce, nebo na okreskách, kde se dá krásně vystřelit na výjezdech ze zatáček... Jasně že eleganci motorky to mít nebude, ale krotit tohohle hrošíka má taky něco do sebe.

Startování
Outlander by měl v každé situaci startovat na první zavrkání zeleným tlačítkem. Nikdy jsem s tím neměl problém, ani když kolka stála dva týdny v desetistupňovém mraze. Startuj zásadně bez plynu! Při startování prostě jen zavrkej tlačítkem a když se motor rozběhne, nech ho ať si to sám „přebere“. Je to „stříkačka“, má to spoustu elektroniky, takže motor to určitě nejlíp zvládne sám...

Přepínání funkcí přístrojovky:
Pokud nefunguje, je to určitě na servis. U outlanderů starších než modelový ročník 2009 bylo špatně vyřešené utěsnění přístrojovky, dostávala se do ní vlhkost, zevnitř se potila a tudíž pak mohly korodovat kontakty. Takže doporučuji rozebrat (nejlíp asi v servise) – vyčistit, opravit, vyměnit nový silikagel (pohlcuje vlhkost), dát jiné těsnění...

Řazení
Ano, opravdu jde občas trochu ztuha. Pokud nechce kvalt zaskočit, na rovině je nejlepší se na mašině trochu zhoupnout a zároveň strkat ředící páku k požadované poloze. Pokud stojíš z kopce nebo do kopce (a tudíž brzdíš), tak během řazení trošku povolit brzdu, jen aby se kola trochu pohnula, a kvalt tam hned zaskočí...

Mytí
Wapku moc nedoporučuju. Používám jí jen výjimečně, na pumpě, když jsem hodně od bláta, a nechci, aby ze mě při jízdě domů lítal bordel na okolní auta. Standardně myju zahradní hadicí a smetáčkem (nejdřív mašinu ostříkám, tím jí částečně očistím a hlavně namočím, pak vezmu smetáček a pod proudem vody drhnu co je třeba.)... Dělám to takhle už dva roky, funguje to, a nic lepšího jsem zatím nevymyslel... Wapka není moc dobrá na elektroniku (nebezpečí že velkým tlakem vody nakonec něco dostane do kontaktů a spojů všeho druhu. Není dobrá ani pro gumové díly všeho druhu (pneumatiky, hadičky, manžety,...), gumové díly mají mikropóry, když se do nich dostane tlaková voda, póry se tím tlakem trhají víc do hloubky, materiál degraduje), není dobrá pro ložiska – tlaková voda se dostává dovnitř, mísí se s mazivem, zhoršuje mazání a působí korozi. Polepy to může trhat taky, nicméně v porovnání s ostatními riziky to považuju za malichernost... Navíc wapka ti stejně neumyje „odvrácenou stranu“ součástek – tu která není přímo proti proudu vody... Tam si stejně musíš něčím sáhnout, když to chceš mít čisté...
Z „provozních důvodů“ doporučuju v čistotě udržovat především chladič, manžety, kardan, a občas zkontrolovat i naviják. U manžet doporučuji hlídat, abys neměl bláto s kamením v plastových krytech u kol. Mokré bláto se dá prostě umejt nebo vydloubnout, suché, tvrdé bláto se z těch plastů dá odstranit nohou – buď za ten plast párkrát „brnkneš“ špičkou, hlavně vzadu, a ono to odpadne, nebo do toho trošku kopneš se stejným výsledkem. Je dobré na to pamatovat pokud nebudeš mýt stroj po každé vyjížďce, a do příští vyjížďky ti tam nějaké bláto ztvrdne, tak stroj obejít, a „okopat“ bláto z plastů, chráníš si tím manžety...

Servis - kde:
To je citlivá otázka, určitě vřele doporučuji servisovat tam, kde opravdu servisují canam, a mají tudíž přístup k diagnostice. Canam je hodně o elektronice, a servis by měl umět udělat diagnostiku stroje, a taky pak vymazat nashromážděné chybové kódy. Jak tu někde psali z G4B – řídící jednotka se pak chová jako zavirovaný počítač, a dělá blbosti... A správný servis by měl také vědět, co se má na stroji dělat při jednotlivých servisních intervalech (je to popsáno i v manuálu), a měl by znát předepsané firemní postupy pro jednotlivé úkony. Mašina jako outlander si takovou pořádnou péči určitě zaslouží, považuju to za důležitý předpoklad aby mohl dlouho a spolehlivě sloužit!

Vylepšení
Dopručuji především nějakou základní ochranu proti nenechavcům – zámek řadící páky (outlander je už připravený na jeho montáž – viz vyfrézovaná plocha a závity na pravé straně zadního válce motoru, a taky zamykatelné víčko nádrže!



Naposledy editováno 31.05.2011 14:08:39

Citace | Odpovědět

31.05.2011   15:28   #1594 Téma: Can Am

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Richard.cz> Hele to myslíš fakt vážně, že mašina za 4kila nemá uzamykatelné víčko nádrže v základu?

Citace | Odpovědět

31.05.2011   15:48   #1595 Téma: Can Am

Redwing Redwing Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT

Richard.cz> Dík za cenné info. Tu maximálku zmeriam ešte na GPS. Naozaj nie je až taka doležitá, zaujíma ma to. Každopádne mám v úmysle dat tam z funkčných aj estetických dovodov nový výfuk...
Štartovanie je zatial v pohode, aj ked samozrejme sa to teraz tažko hodnotí, ale mam v Can am všetku dôveru. Kolku samozrejme nikdy pod plynom neštartujem.
Či mi vlhne prístrojovka tažko povedat, skor by som povedal že nie, ale prvá poriadna prehliadka snad ukáže viac.
To radenie je vážne večšinou v pohode. Myslím že sa mi stalo raz, že tam velmi nešla zaradit rýchlost. (Bolo to ked som ju doviezol a vyparkovával z nákladáku po dlhej ceste)
To umývanie, čakal som podobnú odpoved, najdem si vlastný postup, samozrejme v prvom rade bezpečne.
Tie zámky sa chystám namontovat, Zámok na nádrži už mám. neviem či bol original. Dostal som 3 klúče. Od kolky, nádrže a kufra.
Srašne som ešte zvedavý kolko ma bude stát príhlásenie...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   15:51   #1596 Téma: Can Am

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:46.135.9.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

1Pegas> K čemu je dobrý uzamykatelný víko nádrže na kolce?

Citace | Odpovědět

31.05.2011   15:52   #1597 Téma: Can Am

Redwing Redwing Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT

Dee..> Mám manual v PDF cca 28Mb, napiš mi správu

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:21   #1598 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

1Pegas>Richard.cz> Hele to myslíš fakt vážně, že mašina za 4kila nemá uzamykatelné víčko nádrže v základu?

Dnes už ano. Nevím ale jestli všechny modely. Tenkrát ho v základu neměla, a byl dost problém ho i sehnat, protože ho prý canam v té době nevyráběl (neby prý na trhu zájem). Pak se asi po půlroce podařilo sehnat do republiky tři kusy (já jsem z toho koupil dva)...
Podobné to bylo i s kufrem canam, ten tady snad nikdo neměl, prodejce mi nabízel takový ten klasický kimpex, protože ten canam prý bude drahý, je hodně křehký, atd. Pak jsem ho přinutil aby mi ho sehnal, a vše bylo rázem jinak - kufr stál zhruba stejně jako kimpex, v pohodě se do něj vejdou přilby, má gumové těsnění, zámek, skvěle pasuje na outlandera, pro který je určen. A navíc se k němu dá dokoupit rychloupínací mechanismus, který umožňuje operativně kufr namontovat nebo sundat... S tím rychloupínákem to byla taky docela onanie, tady to prý nikdo neznal, nepoužíval, takže se to nakonec vezlo z Kanady... A z Kanady se vezl i ten zámek řadící páky, prý ho neměli ani v evropském zastoupení canamu, protože to v evropě nikdo nepoužívá, a pro ameriku to není určeno (je fakt, že ten zámek je popsán jen v manuálu pro evropské outlandery, nikoliv pro us verze).
Podotýkám - popisuju situaci cca z první poloviny 2009 a outlander z téhož období...
No ale kdo ví, možná že právě to, jak usilovně jsem já (a možná i někdo další) sháněl tyhle "speciality", tak to někoho v kanadě inspirovalo, aby je u nějakých verzí dali do "základu"...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:24   #1599 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

marek.sm>1Pegas> K čemu je dobrý uzamykatelný víko nádrže na kolce?

Když budeš chvíli přemýšlet, určitě na to přijdeš. A když ne, zkus následující experiment:
otevři nádrž
vezmi hrst písku, nebo litr vody
jedno z toho, popřípadě obojí dej do nádrže
zavři nádrž
nastartuj a nech motor běžet
pak mi řekni k čemu je zamykatelné víčko

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:36   #1600 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Redwing> Jestli tam máš zamykací víčko nádrže, je to skvělé - z fotek jsem to nepoznal. Nejspíš to bude originál, mě tenkrát servisák říkal, že jiné tam nepasuje... V Litomyšli jsem ale zaslechl, že tam snad pasuje z nějakého skůtru...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:37   #1601 Téma: Can Am

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Richard.cz> OK takže máš i zamykací víčko od oleje, bezpečnostní matky na kolech .... Sorry za OT.

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:49   #1602 Téma: Can Am

Redwing Redwing Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT

Ok... pre velký úspech
tu je naskenovaná bezpečnostná a užívatelská príručka (manual ) pre kolky: Outlander, Outlander Max a Renegade.
Je to v Češtine, ale upozornujem že neručím za obsah!
Poslal mi ju bývalý majitel kolky, sám som ju ešte poriadne nevidel (stihol som si naštudovat v angličtine)
Ale mala by byt v pohode. Ak nie, hodte sem prípadné poznámky alebo opravy...

(velkost 28Mb)

http://www.ulozto.cz...sken-canam-navod-pdf

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:50   #1603 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

marek.sm> o zamykacím víčku na olej jsem neslyšel, ani jsem o něm neuvažoval, ale o těch bezpečnostních maticích už jo. Ale nemám je. Já nevím jestli někdy necháváš kolku někde zaparkovanou, já občas jo, buď když jsem někde na nějaké vícedenní akci, nebo když mi kolka slouží jako dopravní prostředek po městě, takže bych nerad našel kolku očeasanou, nebo žádnou...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   17:54   #1604 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Redwing> Staženo, díky!

Citace | Odpovědět

31.05.2011   18:17   #1605 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Redwing> Na straně 42 vidím víčko nádrže, vypadá jako že je zamykatelné - pokud jo, tak je to nějaký postarší typ, to nové vypadá úplně jinak (což samozřejmě na funkčnost nemá vliv), výhodou toho nového víčka je krytka otvoru pro klíček - nedostane se tam bordel a v zimě tam nezamrzne voda...
Celkově je ten manuál na nějaký podstatně starší typ outlandera, takže jeho užitná hodnota mi přijde poněkud nízká...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   18:50   #1606 Téma: Can Am

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Richard.cz> No já se bojím nechat kolku bez dozoru, takže mě to víčko překvapilo.

Citace | Odpovědět

31.05.2011   18:55   #1607 Téma: Can Am

Redwing Redwing Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT

Richard.cz> No, ked tak na to pozerám, máš asi pravdu...
Možno to niekomu bude stačit... neriešim to už, ked budem ja osobne potrebovat slovenský manual tak si ho v BRP za 5 eur kúpim a hotovo...

Citace | Odpovědět

31.05.2011   19:00   #1608 Téma: Can Am

Dee.. Dee.. Město: Praha 1-Holešovice
IP:88.101.103.xxx
Offline 1/137

Redwing> diky moc.

Citace | Odpovědět

31.05.2011   19:48   #1609 Téma: Can Am

Redwing Redwing Město: Hlohovec
IP:213.151.217.xxx
Offline 3/423
Can-Am Outlander 1000 MAX, Can-Am Outlander 800 Max XT

Dee..> NZ



Naposledy editováno 31.05.2011 19:49:36

Citace | Odpovědět

31.05.2011   20:25   #1610 Téma: Can Am

hesin1 hesin1 Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD

[quote]Richard.cz>1Pegas>Richard.cz> Hele to myslíš fakt vážně, že mašina za 4kila nemá uzamykatelné víčko nádrže v základu?Dnes už ano. Nevím ale jestli všechny modely. Tenkrát ho v základu neměla, a byl dost problém ho i sehnat, protože ho prý canam v té době nevyráběl (neby prý na trhu zájem). Pak se asi po půlroce podařilo sehnat do republiky tři kusy (já jsem z toho koupil dva)...
Podobné to bylo i s kufrem canam, ten tady snad nikdo neměl, prodejce mi nabízel takový ten klasický kimpex, protože ten canam prý bude drahý, je hodně křehký, atd. Pak jsem ho přinutil aby mi ho sehnal, a vše bylo rázem jinak - kufr stál zhruba stejně jako kimpex, v pohodě se do něj vejdou přilby, má gumové těsnění, zámek, skvěle pasuje na outlandera, pro který je určen. A navíc se k němu dá dokoupit rychloupínací mechanismus, který umožňuje operativně kufr namontovat nebo sundat... S tím rychloupínákem to byla taky docela onanie, tady to prý nikdo neznal, nepoužíval, takže se to nakonec vezlo z Kanady... A z Kanady se vezl i ten zámek řadící páky, prý ho neměli ani v evropském zastoupení canamu, protože to v evropě nikdo nepoužívá, a pro ameriku to není určeno (je fakt, že ten zámek je popsán jen v manuálu pro evropské outlandery, nikoliv pro us verze).
Podotýkám - popisuju situaci cca z první poloviny 2009 a outlander z téhož období...
No ale kdo ví, možná že právě to, jak usilovně jsem já (a možná i někdo další) sháněl tyhle "speciality", tak to někoho v kanadě inspirovalo, aby je u nějakých verzí dali do "základu".

Trochu si rejpnu a nemyslím to zle,ale v Bohdalově si díky rychloupínákům tan kufr v lese málem ztratil,nebo se pletu?

Citace | Odpovědět

31.05.2011   21:15   #1611 Téma: Can Am

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130

hesin1> koukám že ty tu seš taky už od žižky

Citace | Odpovědět

31.05.2011   21:23   #1612 Téma: Can Am

hesin1 hesin1 Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD

Baheňák> Píše se to s velkým Ž,ale jinak díš pravdu synu.......

Citace | Odpovědět

31.05.2011   21:50   #1613 Téma: Can Am

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130

hesin1> to je jedno XTéčko

Citace | Odpovědět

01.06.2011   01:23   #1614 Téma: Can Am

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:85.71.71.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

hesin1>Richard.cz>1Pegas>Richard.cz> Trochu si rejpnu a nemyslím to zle,ale v Bohdalově si díky rychloupínákům tan kufr v lese málem ztratil,nebo se pletu?

Nepleteš. Dokonce to mělo docela dobrodružné pokračování...
O dva týdny později jsem jel na Vysočinu znovu, v rámci srazu v Litomyšli a sprintů do vrchu v Poličce. V pátek jsem to vzal nejdřív do Nového Města na Moravě, ke známým, které jsem už dlouho neviděl. Cestou jsem občas malinko závodil, a při jednom takovém duelu s dodávkou jsem přejel odbočku. Když jsem se k ní pak vracel, dal jsem si na chvíli pauzu, a mimo jiné jsem šel zkontrolovat i kufr, protože při posledním předjíždění jsem neměl "tam zezadu" úplně dobrý pocit. No a při tom jsem zjistil, že kufr není zacvaknutý do zámku, a že ani zacvaknout nejde, že protože ten zámek nějak "nezaskakuje". Při bližší obhlídce se ukázalo, že zaskočit ani nemůže, protože z něj "zmizela" centrální osička, kolem které ten zámek pracuje... Ta osička má průměr 6mm a délku 45mm, na konci je závit M6, a na něj se místo matice dává takový ten plochý kroužek z pružinové oceli, který má vyseknuté paprskovité segmenty, takže když se nastrčí na závit, tak nahrazuje matici. Žádnou takovou osičku či šroub jsem sebou náhradou neměl. Trochu jsem ten mechanismus zkoušel spáskovat plastovacími stahovacími proužky, jenže bez rozebrání do toho stejně nešla zpátky vsadit pružina (ta naštěstí zůstala), takže to stejně nefungovalo. Mordoval jsem se s tím asi půlhodiny, pak mi došlo, že sebou vždycky vozím nějaké ty gumicuky, a když jsem kouknul do nářadí, hurá, byly tam! Takže jsem přestal spravovat ten zámek, kufr jsem vrátil na místo, připásal jsem ho těmi gumicuky, otestoval jsem to jízdou na top speed (úspěšně), a s takhle přikurtovaným kufrem jsem pak absolvoval celý víkend...
Nejspíš došlo k tomu, že praskla ta "matička" z pružinové oceli (je pružná, jenže křehká), a osa se pak postupně vyklepala. Řekl bych, že ta osička nejspíš nemohla vypadnout okamžitě, a asi nějakou chvíli trvalo než se vyklepala, viz rozměry (hlavně délka) té osičky. Je docela možné, že už v tom Bohdalově byla osa na jedné straně vysunutá, a zámek proto začal zlobit už tam, kdo ví...
Je to prostě jedna z věcí, které se mi na canamu líbí jako nápad, ale to zpracování má, ehm, určité drobné mezery... Prostě mexická jebka, ne?



Naposledy editováno 01.06.2011 01:27:05

Citace | Odpovědět

01.06.2011   06:16   #1615 Téma: Can Am

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

marek.sm>1Pegas> K čemu je dobrý uzamykatelný víko nádrže na kolce?

Když budeš chvíli přemýšlet, určitě na to přijdeš. A když ne, zkus následující experiment:
otevři nádrž
vezmi hrst písku, nebo litr vody
jedno z toho, popřípadě obojí dej do nádrže
zavři nádrž
nastartuj a nech motor běžet
pak mi řekni k čemu je zamykatelné víčko

Přesně to je důvod, proč mě to víčko překvapilo



Naposledy editováno 01.06.2011 06:17:04

Citace | Odpovědět

01.06.2011   07:33   #1616 Téma: Can Am

mar1tin mar1tin Město: Kroměříž
IP:85.132.162.xxx
Offline 2/655
Čína Ostatní čtyřkolky, Čína Ostatní čtyřkolky, Can-Am Outlander 1000 MAX, Dinli Centhor 700 4x4

Jo s tím uzamykatelným víčkem, to není sranda. Jednou jsem nechal asi tak na půl hodinky zamčenou Babettu na kraji lesa a zpátky jsem ji tlačil 3 km domů. Doma jsem zjistil, že mi nějaký ko..t nasypal hlínu do nádrže. A když vemu, že se najde spousta lidí, co nenávidí čtyřkolkáře, tak to zamykací víčko stojí za to. Zkus si pak tlačit čtyři metráky. No a že by někdo sypal písek do motoru tím malým nalívacím otvorem, to už není tak pravděpodobné, ten otvor je malý a není tak moc na očích, dá se (neříkám, že na všech strojích) utáhnout klíčem nebo kombinačkama tak, že to rukou nepovolíš. No a navíc, takový člověk, který to dělá, je většinou na hodně nízké inteligenční úrovni a nejspíš ani neví, kudy se ten olej do motoru leje.

Citace | Odpovědět

01.06.2011   11:54   #1617 Téma: Can Am

Dee.. Dee.. Město: Praha 1-Holešovice
IP:88.101.103.xxx
Offline 1/137

mam dalsi otazky...podzim se blizi a zima taky.Chci si koupit pasy.Prodejce mi doporucuje tatou 4s s tim,ze jako jedine jsou homologovane pro jizdu na silnici.Nevite jak to presne je? To ostatni vyrobci homologaci pro asfalt nemaji? a je nutno to zapsat do technicaku? A jeste jeden dotaz... da se na pasech vymenit guma kdyz se sjede?

Citace | Odpovědět

01.06.2011   12:26   #1618 Téma: Can Am

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:188.95.127.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Jestli neřešíš finance kašli na pásy a kup sněžnej skůtr.

Citace | Odpovědět

01.06.2011   12:36   #1619 Téma: Can Am

Dee.. Dee.. Město: Praha 1-Holešovice
IP:88.101.103.xxx
Offline 1/137

marek.sm> takze se skutrem prejedu po sutrech,silnici,kmeny a pak muzu krasne radit na loukach kterych tu moc neni? kdybych chtela skutr tak si koupim skutr,ale ja chci pasy

Citace | Odpovědět

01.06.2011   12:38   #1620 Téma: Can Am

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

1Pegas> uzamykatelná víčka jsou ve standardu od modelového roku tuším 2009, zamykání převodovky tuším od roku 2007 nebo 2008. Jedná se ale vždy o EEC verze, amerika to nemá....

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 ... 438

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce