asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Blade 550

16.01.2009   05:48

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Všechno o čtyřkolce TGB Blade 550 ISR 4x4

Uzavřeno 31.01.2012 v 23:24 uživatelem 1Pegas

Otevřeno 01.02.2012 v 13:08 uživatelem 1Pegas

Naposledy editováno 02.08.2011 09:51:30

Odpovědi: Blade 550

16.02.2013   21:45   #3811 Téma: Blade 550

Beli Město: Šardice
IP:89.190.63.xxx
Offline 0/2009

GMC> Uvažoval jsem kdysi stejně a už bych tu mrdku tgb 500 nikdy víc nechtěl.Domluv se zněkým a projěd jsi to je to opravdu velký rozdíl a to ve všem!!

Citace | Odpovědět

16.02.2013   21:46   #3812 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Beli> Sem zapoměl žes byl LT průkopník

Citace | Odpovědět

16.02.2013   22:03   #3813 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Beli> tak ať nám ty mrdky čínský jezdej a uvidíme jaký to bude mít vývoj v budoucnosti
komu to déle vydrží a kde se to až zastaví.

Citace | Odpovědět

16.02.2013   22:09   #3814 Téma: Blade 550

Beli Město: Šardice
IP:89.190.63.xxx
Offline 0/2009

Honza73> Jezdit to bude, ale v Tgb zaspali dobu motorem, a nějaký led pásek na světlech to teť má zachránit je to hnus velebnosti

Citace | Odpovědět

16.02.2013   22:10   #3815 Téma: Blade 550

Beli Město: Šardice
IP:89.190.63.xxx
Offline 0/2009

xsob> jo a silničář

Citace | Odpovědět

16.02.2013   22:32   #3816 Téma: Blade 550

fischpis fischpis Město: Tachov
IP:90.180.7.xxx
Offline 3/403
Journeyman Gladiator X550

GMC> Bohužel bych do Blade550 nešel.... Maj to u nás dva mí kamarádi a akorát do toho lejou peníze.... Jezdíme normální vyjížďky, trochu bláta, vody pramálo, spíš okolo baráku s trávou a oni párkrát do roka do lesa pro dřevo... Oba koupený nový. Ten co jí má déle má najeto 4500tis.km a má již po druhý opravovanej přední dif., povolilo se mu zápalko který se rozšlehalo a vzalo sebou celej karter, poté půlení motoru kvuli prasklé hrídeli v motoru k vývodu na kardan a z poslední vyjíždu sotva dojel dom z vysypanou přední poloosou..... Na záruku byl jen dvakrát přední dif, ostatní začlo přicházet po záruce.... Druhý má najeto 2500km a hned po prvním výletu vezl kolku spět protože mu tekl olej z motoru u obou výstupů na kardany a ted to má měsíc s novou pístní sadou a celým válcem, protože to hulilo jak "lehká děva" a bralo olej.... Opraveno v záruce, ale pár věcí okolo jevilo nějaké opotřebení, tak do toho stejně vytekl 10tisíc... Možná smůla že dva bráchové koupily dva páteční stroje, ale nijak to neničí a hledí si toho a akorát se jim to sere.... Další známí má Blade 425 a tahá s tím imvere káru plnou dřeva (spíš než nějaký vyjížďky) a ještě se kolky ani nedotkl (krom spotřebních věcí...) 425 už se asi neprodává, ale po tom co sem viděl u 550 bych se bál jí jen půjčit.... Nebudu zdé hlásat co bych ti doporučil já ale za "mě" BLADE550 určitě NE!!!!

Citace | Odpovědět

16.02.2013   23:00   #3817 Téma: Blade 550

Beli Město: Šardice
IP:89.190.63.xxx
Offline 0/2009

fischpis> já jsem ho prodal a měl 1200km a nic nepokazilo ale motor a to hučení rozvodovek klouzání klíňáku je hnus, no naštěstí nic nepostihlo ale druhý majitel z vedlější vesnice kterého zmám osobně je z toho něšťastný. Moc nenajel a radši jsi koupil krosku furt je to rozmrdané.



Naposledy editováno 16.02.2013 23:01:26

Citace | Odpovědět

16.02.2013   23:15   #3818 Téma: Blade 550

fischpis fischpis Město: Tachov
IP:90.180.7.xxx
Offline 3/403
Journeyman Gladiator X550

Beli> Při tom je to moc pěkná kolka!!! Pěknej předek, pěknej zadek, hezky vyřešený laufy v zadu.... Rovnou se vás TGBčkářu zeptám.... Nedá se koupit venkovní klub na pravou přední poloosu????? Jen ten venkovní. Protože v Žebráku bylo kamarádovy řečeno že se prodává pouze komplet za cca 4500kč...(padlo že se pokusí něco vymyslet,ale je mi dopředu jasný,že než aby mu prodali kloub, tak mu hodí akční cenu na celou... ) Přitom je to vyřešený jako u auta.... Všechno krásně rozabíratelný a měnitelný....

Citace | Odpovědět

17.02.2013   05:47   #3819 Téma: Blade 550

caprighia caprighia Město: Praha
IP:37.188.233.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Poloosa za 4500 ? To je cena z říše snů (těch příjemných).
GMC - ad výkon : výkon ti nebude chybět na poli a v lese, ale právě na silnici. Nejde o maximálku, ale o pohodovou cestovní rychlost. A občas je fajn, aby to jelo alespoň 90 - když je hustší provoz, tak aby člověk mohl jet "s proudem". Je prostě rozdíl jet 80 v omezovači, nebo na půl plynu. Moje první byl Linhai, čili 14 koní na 330 kg váhy. Sranda je s tím veliká, na polních a lesních cestách, v terénku i na svoz dřeva v poho, ale nedej bože jet s pár lidmi na akci, kde jsou přesuny po asfaltu. Nebo i když jsem jel sám na výlet. Jet 70 v 7000 otáčkách - nic příjemného pro mně ani pro motor. Do půl roku jsem kupoval silnější. (ovšem tento pro někoho zbytečný krok není zas tak od věci - jednak mám na čem jezdit, když se jedna posere a jednak u té první natolik klesne cena, že nemá smysl ji prodávat) Já opravdu nejsem hanič slabších kolek, ale první nadšení (to se dostaví ať je ta první jakákoliv) se vytratí, touha po troše výkonu nastane a pak budeš buď se ztrátou měnit, nebo budeš mít dvě kolky

Citace | Odpovědět

17.02.2013   09:33   #3820 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Po přečtení fóra co se dá na kolce všechno rozbit, bych si ji nikdy nekoupit , naštěstí
si za většinu problémů můžou majitelé. Jestli to tak není, tak asi máme doma tři
svaté kolky.

Citace | Odpovědět

17.02.2013   21:24   #3821 Téma: Blade 550

chcapek chcapek Město: Sedlčany
IP:90.182.52.xxx
Offline 3/629
TGB Blade 550

Mám TGB Blade tři roky, najeto téměř prd, za to jen pracovně, nevynáším ho do nebe, ale není to špatný stroj. Kdo chce krosit, ať si koupí krosku, Blade není stavěný na skoky a jiný blbiny a celkově je třeba věnovat čtyřkolce víc péče než motorce, je prostě složitější. Co mi vadí jsou pálky za ND a zvlášť za ty, co jdou do kopru nejčastěji. Škoda, že na tak nasyceném trhu, není žádný dodavatel "druhovýroby", né že bych jí tolik fandil, ale jistě by stlačila cenu a konec konců i kvalitu originálních dílů. Dostupnost je taky nic moc, třeba jen neumím hledat, ale cenu jenotlivých dílů se člověk dozví snad jen na fóru od lidí, kteří si ten který díl již koupily, navíc cena se často mění. To ovšem není jen o TGB

Citace | Odpovědět

17.02.2013   22:31   #3822 Téma: Blade 550

fischpis fischpis Město: Tachov
IP:90.180.7.xxx
Offline 3/403
Journeyman Gladiator X550

Honza73> Většinou si můžeš sám za to, když to převalíš někde přes boudu a rozflákáš tím mraky věcí, ale povolený zápalko, vada ložiska v předním difu, kterej se ve 40km/h rozloupne jak vlašskej ořech.... No nevim nevim jestli si spotřebitel může za vše sám....... Možná je 425 povedenější než 550tka!!! Psal jsem že znám jednoho co se jí cca 3 roky co jí má ani nedotkl, pak tu taktéž jezdí týpek na 425tce vesměs po silnici a má na ní 10tis km a taky krom upadlýho výfuku nic zásadního!!!!!

capriha: to je právě ono, většina lidí to kupuje jako pomocníka, na silnici koupí sportku a obuje silníční pneu.... Nebo pořídí motorku... Pokud se jedná o delší cestu někam, tak se kolka hodí na káru nebo do dodávky Ono když jsem koukal na porovnání Kq vs X8 a ono to letí na plný kule pouze nějakých 110 nebo kolik tam bylo, tak v 90ti km/h to zas až tak volný tempo nebude.... A jezdit se špalkama do terénu kilo po silnici mi zas až takovej smysl nedává....

Kucí co ten klou jak jsem již ptal??? Dá se koupit jen ten venkovní k náboji, nebo se musí fakt kupovat celá poloosa???? Máte někdo zkušenost, už to přece někdo řešit musel....

Citace | Odpovědět

18.02.2013   08:26   #3823 Téma: Blade 550

Go-Go Go-Go Město: Topoľčany
IP:213.215.71.xxx
Offline 1/587
SMC Jumbo 720 R 4x4, TGB Blade 550

fischpis> kamoš musel kupiť iba celú. inak sa "nedá"

Citace | Odpovědět

18.02.2013   11:07   #3824 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:149.62.146.xxx
Offline 2/7928

fischpis> je to asi tak s tou rychlosti. Do cca 100 prevoduje vario a pak uz jen zvisuje motor otacky, takze do te doby je skoro jedno jestli jedes 60 nebo 95. Proste rozjedes a pak udrzujes rychlost. Bezne cestuju kolem 90 at po polni nebo asfalt ceste ( spis to prvni) a je to opravdu na pul plynu. Tech poslednich par Km do max uz je jak znas u sveho.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   12:31   #3825 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

xsob> asi se tak všechny varia nechovají, viki tady popisoval chování access 700 a
tvrdil, že motor se zastaví na šesti tisících ale kolka zrychluje dále až do 120.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   17:17   #3826 Téma: Blade 550

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Honza73> To se jeví jako technický nesmysl.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   18:00   #3827 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

18.02.2013   19:01   #3828 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Honza73> Viki na tom nejel Je to blbost a logicky se nad tím zamysli. Ano motor se roztočí na kontantní (pracovní) otáčky a zrychluje, když řemenice dosáhne max průměru, tak už nemá jak prevodovat a motr se vytáčí do max otáček. Třeba u Jumba je to pracovní cca 6.200 do 100 Km a pak přez motor Do 7100 otáček (robliká se kontrolka max otáček- omezovač) a max rychlost dle stavu varia a povetrnostních podmínek je 116 Km/h. Pracovní otáčky jsou nastavený podle výkonové křivky motoru (zdvih verzus průmer pístu). Třeba King jede něco kolem 5 tisíc. Pokud tomu nevěříš jednou tvé kolce dej max třeba na L a poslouchej motor

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:34   #3829 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

xsob> také to nechápu, jediné co mě napadlo, že je motor sakra rychlej a vario hodně
pomalé .

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:41   #3830 Téma: Blade 550

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

Honza73> a proč by to tak nemohlo být ? U polára taky motor rychle vytočíš na max a variátor to jenom pozvolna pomalu dohání ... Na poláru je vario hodně volné, o čem svědčí i výměna řemenu volnou rukou bez nářadí ...



Naposledy editováno 18.02.2013 19:42:05

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:45   #3831 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Honza73> To technicky taky nelze krom turbomotoru. Prostě tyhle typy motorů mají výkonovou špičku honě v točkách, takže když by jel v nižších otáčkách tak by se dusil. Efekt dojeba... varia. A aby vario řadilo ještě ve 120 tak by ty řemenice museli mít takovej průměr že by frézovaly kolena jezdce Prostě to funguje jako jiný solidní obsahy do 700 jednobuch, jen Viki to trochu nadnes. On umí hezky vykládat že jo Viktore

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:49   #3832 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

manas76> Ano motor se vždycky rychle vytočí a pak začne převodovat vario, jinak by nedosáhl svého výkonu v otáčkách a nedáhlo by se dostatečný odstředivý síly ve variu. Ale tobě to nemusím vykládat. Navíc Polar má trochu jinak spojku jako třeba CA a Kawa, takže tam se musí řemen uvolnit aby se řemenice protáčela. Jinak u žádnýho válečkovýho varia řemen bez rozdělání řemenice nevyměníš, bo by se rozsypaly válečky.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:49   #3833 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

manas76> tak nějak jsem to myslel, prostě to variu déle trvá než se úplně rozevře.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:55   #3834 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Honza73> Prostě to tak nejde, nedochází k žádnýmu prokluzu, rychlost rozevření, sevření řemenic je závislá od otáček motoru a odporu kol. vše je konstantní vůči dosažený rychlosti a průmeru řemenic. Váhou válečků nebo kladívek se naladí jen otáčky motoru při kterých pracuje, zrychluje.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   19:58   #3835 Téma: Blade 550

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

xsob> My na Polarisech nemáme ani spojku, kuvy emerické zase šetřili

Citace | Odpovědět

18.02.2013   20:13   #3836 Téma: Blade 550

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

manas76>Honza73> a proč by to tak nemohlo být ? U polára taky motor rychle vytočíš na max a variátor to jenom pozvolna pomalu dohání ... Na poláru je vario hodně volné, o čem svědčí i výměna řemenu volnou rukou bez nářadí ...


Xsobe asi si nerozumime, podle mě tohle je vysvětlení jak to viki myslel.

Citace | Odpovědět

18.02.2013   20:20   #3837 Téma: Blade 550

fischpis fischpis Město: Tachov
IP:90.180.7.xxx
Offline 3/403
Journeyman Gladiator X550

xsob> Tak to kámo u svýho neznám cestovní rychlost okolo 90ti... Jak ty říkáš je to naprosto jasný a princip vária chápu, ale na mém CFku mi připadá to převodování varia do cca 55km/h, pak už to akorát doháním motorem. Abych se přiznal, za 4roky co to mám jsem ani nevyzkoušel maximálku.... A po polnicích či krátkém přesunu po asfaltu jedo do 60tikm/h protože když to pálím 70, tak to řve jak kráva a v 90ti si myslím že by z toho asi motor vyletěl, natož 90tkou cestovat To si můžu nechat zdát kámo....

Citace | Odpovědět

18.02.2013   20:24   #3838 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

manas76> Jakto že nemáš? A co je jednosměrný ložisko v přední řemenici? Spojku suplije přední řemenice která se rozevře tak že uvolní řemen a řemenice se točí bez záběru, když přidáš tak řemenice svírá řemen a začne roztáčet zbytek. To není odstředivá spojka?

Citace | Odpovědět

18.02.2013   20:26   #3839 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

fischpis> Ano protože kdyby to mělo tak rychlej převod tak by to 500 neutáhlo. Je to zpřevodovaný do pomala vůči výkonu motoru. Když je Glad 500 v poho s variem tak převoduje tak do 70 a max vytočenej motor tak 90. Bavili sme se o 700 .

Citace | Odpovědět

18.02.2013   20:30   #3840 Téma: Blade 550

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Honza73> Bavíme se o tom stejným, jen si víc naštuduj principy variátoru. Končím se zasíráním vlákna o Bladu.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce