asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Can-am - tuning a úpravy

21.06.2011   13:49 Can-am Renegade 800 X

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Diskuze uživatelů o úpravách čtyřkolek Can-am, protože koupí to jenom začíná! Pak příjdou na řadu šnorchel kity, chladičové lift kity, pover commandery, výfuky, tlumiče...atd. Jednou z výhod čtyřkolek CA je totiž asi nejširší nabídka tuningu, kterou lze na internetu nalézt. Možná tohle vlákno trochu oživí blížící se okurkovou sezónu a třeba mi někdo poradí, jak mu funguje kouzelná krabička Pow.com.



Naposledy editováno 21.06.2011 13:51:04

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 7

Odpovědi: Can-am - tuning a úpravy

28.06.2011   19:45   #31 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

bberny> no ale záleží co s tím chceš jezdit!!! Nebo jako když to rozčapíš na dva metry šířky, tak je to super stabilní??? Nic se nemá přehánět Všechno je něco za něco, pancéřování spodku nepoužívám a nemáme ho ani na závody a to je asi větší extrém, než jezdíš ty... váha toho pancéřování je dost nevýhoda... Například na Offroad maratonu jedeme zadek rozšířený o 4,5 cm na každé straně a předek máme úzký v základu...zkus uhádnout proč???

Citace | Odpovědět

28.06.2011   20:21   #32 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Kartkarel>není ten nárazník bomba??? Werner je prostě šikovnej!!!

super hlavně ty nábydkářský zátky na koncích př rámu

Citace | Odpovědět

28.06.2011   20:23   #33 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:212.67.82.xxx
Offline 2/7130

Kartkarel> to protože se tam nadaj přidělat přídavný kolečka, tak aby ses nepřevrátil?

Citace | Odpovědět

28.06.2011   20:39   #34 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Haasan> no to je právě ten tuning...na závodním Outíku mám ořezaný přední nosič, no a do těch otevřených trubek jsme narvali klacíky!!! Tady jsou aspoň ty zátky

Citace | Odpovědět

30.06.2011   00:43   #35 Téma: Can-am - tuning a úpravy

joe_black joe_black Město: Šumperk
IP:90.178.204.xxx
Offline 1/358
Can-Am Outlander 1000 MAX

Kartkarel> Zatím nic neskládám, dal jsem pouze ricochet na spodek, zbytek je seriovy. O váze zde také nemůže být řeč, Blade byl o pár kg lehčí. Chci to pouze trochu rozšířit, jaké by jsi doporučil disky (značku a rozměr ET) ? V ostatním souhlasím, tzn. tlumiče, řidítka, možná výfuk, apod.



Naposledy editováno 30.06.2011 00:55:00

Citace | Odpovědět

30.06.2011   01:45   #36 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

joe_black> je to jen o penězích, nejlepší výdrž mají Renegáďácké bedlocky s tím žlutým límce, ale parádu budeš asi honit spíše s nějakými ITP disky. Čím nižší ET, tím více vystrčené kolo...

Citace | Odpovědět

30.06.2011   10:36   #37 Téma: Can-am - tuning a úpravy

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Nemám sice CA, ale zarazilo mne trochu tvrzení, že oplechování je jaksi trošku na dvě věci a že na závodech je to větší extrém. Po zkušenostech poměrně velkými kameny z potoků a větvemi trhajícími manžety bych si dovolil tvrdit, že extrém se dá lehčeji užít mimo závody - myslím tím samozřejmně extrém co se týče útoku terénu na podvozek. A jinak si myslím, že tuning není jen o funkčních věcech (tímto směrem jdu já), ale i o kráse a držím palce i těm co si svůj stroj šperkují. Kolka s krásnýma liťákama neznamená, že kolkař nevjede do terénu. Stejně tak chladič na nasiči nemusí znamenat, že jej majitel pravidelně využívá.

Citace | Odpovědět

30.06.2011   10:47   #38 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

dick> no ano, máš pravdu a v tom to je...buď tuning pro nějaký účel (závody, bahno atd) nebo tuning pro vzhled...
No a oplechování - opět je to věc názoru a použití, já to ještě na CA nedal, pod motorem mám široký placatý profil rámu - takže to nepotřebuju a na ramenech jen původní plast - spadne tam kámen, tak zase vypadne, protože je to pružný, když spadne do oplechování tak se tam bude šrotovat až rozbije manžetu...ale to jen můj názor, moje zkušenost, někdo má třeba jinou... Ale manžety mě drží, ještě sem neměl problém....to se spíš kutálím nebo narážím do stromů
No a pokud myslíš, že v závodech se málo útočí na podvozek, tak se zkus přihlásit na offko Sériové tlumiče bouchají po půl hodině, kolky lítají přes keře, potoky, ostré šutry, rozmidlené ráfky, utrhané závěsy, prasklé poloosy...spotřeba plastů, manžet a jezdců se nepočítá



Naposledy editováno 30.06.2011 10:52:39

Citace | Odpovědět

30.06.2011   12:42   #39 Téma: Can-am - tuning a úpravy

bberny bberny Město: Mlýny
IP:90.180.162.xxx
Offline 9/195
Can-am Outlander Max 800 XT, Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Kartkarel>bberny> no ale záleží co s tím chceš jezdit!!! Nebo jako když to rozčapíš na dva metry šířky, tak je to super stabilní??? Nic se nemá přehánět Všechno je něco za něco, pancéřování spodku nepoužívám a nemáme ho ani na závody a to je asi větší extrém, než jezdíš ty... váha toho pancéřování je dost nevýhoda... Například na Offroad maratonu jedeme zadek rozšířený o 4,5 cm na každé straně a předek máme úzký v základu...zkus uhádnout proč???



Ok tak rozšiřuj 4kolky o 2m na zadku a jezdi větší extrémy, než my všichni smrtelníci
(btw, někdy bych se jel s tebou projet, abys mi ukázal ty tvoje extrémy)

Citace | Odpovědět

30.06.2011   12:49   #40 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

bberny> ale v pohodě, já se v lese jen kutálím nehraju si na extrémistu, ale dělal jsem kolku na Offko a myslím, že z minima se vymlátilo maximum. Takže tak nějak furt řeším, co funguje a co nefunguje a pro to co potřebuju od kolky do maratonu. Ty si dej klidně disky, kufry, plechy a pak piš na diskuzích o brutálním extrému.
Já potřebuju zase od mašiny váhu, rychlost, podvozek a odolnost....No a proto ti od začátku píšu "Záleží co s tím chceš jezdit..."""

Citace | Odpovědět

30.06.2011   13:11   #41 Téma: Can-am - tuning a úpravy

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

S těma plechama - taky mi moc nesedí a vís sázím na plast - PE - menší váha, žádné rezonance, pružnost,.. já dole jekl nemám, ale beru to jako ochranu všeho kovového co se poškrábe a pak rezne.
Věřím, že kolky na maretonu dostávají zabrat, na každém trošku jinak - u nás (u Mar. Lázní) se hovořilo taky o extrému hlavně pro tlumiče, uložení, apod.
My tu jezdíme víc trial a mud a tam je zatížení zas jiné. Jo a kolku nešetřím - urval jsem uložení ramene, jindy zas rozřízl 5mm PE na podvozku,..
Jinak maraton bych rád zkusil, ale spíš pro zkušenost, protože si myslím, že na to asi nemám.

Citace | Odpovědět

01.07.2011   16:44   #42 Téma: Can-am - tuning a úpravy

franco franco Město: Púchov
IP:87.197.99.xxx
Offline 2/1088
Can-Am Spyder RT, Can-Am Renegade 800R, Can-Am Outlander 500 XT, Can-Am Outlander 400 Max XT

Uzavierka predneho diferaku na Can am

Citace | Odpovědět

01.07.2011   21:48   #43 Téma: Can-am - tuning a úpravy

standa.xtp standa.xtp Město: Karviná-Nové Město
IP:90.178.252.xxx
Offline 0/12
Can-am Outlander 800R MAX XT-P

Tady je můj mazlik do bahna, je tam vše potřebné: šnorchly, kola 28x10x12,chladič,oplechování spodku,KN filtr,výfuk Ron Woods,powercomander,odvětrání motoru,převodovky a nádrže,variátorová sada EPI,sací potrubí 50mm, klapka sání 50mm a držák nápojú. Rozšířená je ITP diskama. Já to mám rád v bahně a ve vodě.

Citace | Odpovědět

09.07.2011   14:31   #44 Téma: Can-am - tuning a úpravy

drtikolhol drtikolhol Město: Holešov
IP:93.99.200.xxx
Offline 1/1339
Can-Am Outlander 800 XT

Tak toto je pěkné ale asi neprodejné
http://otomoto.pl/ca...rowany-M2565201.html

Citace | Odpovědět

09.07.2011   14:54   #45 Téma: Can-am - tuning a úpravy

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

drtikolhol> ten clovek coto vyrobil tu hruzu na predku,asi se nikdy nekutalel.jinak by neudelal tu ostrou hruzu.

Citace | Odpovědět

09.07.2011   15:10   #46 Téma: Can-am - tuning a úpravy

drtikolhol drtikolhol Město: Holešov
IP:93.99.200.xxx
Offline 1/1339
Can-Am Outlander 800 XT

koncak> No předek je hruza ale na nedělu do kostela dobrý néééééééé

Citace | Odpovědět

09.07.2011   15:37   #47 Téma: Can-am - tuning a úpravy

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

drtikolhol>koncak> No předek je hruza ale na nedělu do kostela dobrý néééééééé



tak na nedeli do kostela si race koupim X6-ku pac jedine ona mne tam s bozi pomoci spolehlive doveze.

Citace | Odpovědět

09.07.2011   16:05   #48 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

koncak> ty se rouháš!!! Z to můžeš jít do pekla nebo na měsíc na hanbu....

Citace | Odpovědět

09.07.2011   16:08   #49 Téma: Can-am - tuning a úpravy

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

Kartkarel> na hanbe uz sem tet s nepojizdnou kolkou po mem radeni v rybniku. ale v pondeli uz budu skladat snat?

Citace | Odpovědět

09.07.2011   19:25   #50 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

koncak>Kartkarel> na hanbe uz sem tet s nepojizdnou kolkou po mem radeni v rybniku. ale v pondeli uz budu skladat snat?

no jo no špatný vyběr stroje

Citace | Odpovědět

09.07.2011   22:23   #51 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:109.183.208.xxx
Offline 5/15301

koncak>drtikolhol>koncak> No předek je hruza ale na nedělu do kostela dobrý néééééééé

tak na nedeli do kostela si race koupim X6-ku pac jedine ona mne tam s bozi pomoci spolehlive doveze.



Citace | Odpovědět

09.07.2011   22:24   #52 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:109.183.208.xxx
Offline 5/15301

hlavně sebou uživatelé CA vozte minimax a nebo aspoň sifon ať si pročistíte chladič

Citace | Odpovědět

09.07.2011   22:38   #53 Téma: Can-am - tuning a úpravy

SMAZANO SMAZANO Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058

10.07.2011   00:05   #54 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Dneska jsem přemýšlel proč má can-am pořád problém s tím že se mu ucpe chladič a ostatní stroje to nemají ,teda alespoň jsem to tady v diskuzi nezaznamenal,a už jsem to rozlouskl!!!!je to proto že can-am dojede za každých okolností dál a hloubš takže kluci ostatní to že nemáte zacpané chladiče není kvalitou vašich strojů spíše naopak prostě nedojedete tak daleko aby se vám ucpal ale nebuďte smutní ještě si ho můžete zaházet bahnem z kýblíka co budete vozit sebou

Citace | Odpovědět

10.07.2011   08:09   #55 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:109.183.102.xxx
Offline 5/15301

tak já to viděl na vlastní oči taky včera a to samé co ostatní stroje i ta X5 se nehřála a to je co říct CA jelo v nouzáku hanba a ostuda za tydle prachy

Citace | Odpovědět

10.07.2011   09:55   #56 Téma: Can-am - tuning a úpravy

SMAZANO SMAZANO Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058

Cali> U nas se to moc nejezdi, ale koukni na americke soudruhy jak jezdi bahna. X5 a podobne stroje se tam nechytaji. Takze diskutovat o prujezdnosti bahnem nema smysl. To ze ma nekdo nouzak je dobre ze stroj neznici. X5 asi nouzak nema tak tam nemuze skocit. Bez poradneho motoru litat v bahne nema smysl. Sam urcite vis jak slabsi stroje tocila kolama kdyz jsou oblepeny bahnem. A tady koukni jak roztoci kola can-am. Nemuze byt ani rec.

Citace | Odpovědět

10.07.2011   10:16   #57 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:109.183.102.xxx
Offline 5/15301

LTCar> si mě rozesmál bahnění není o výkkonu motoru včera sme jezdili terén bahnění brody atd. CA nasálo do variátoru X5 ne. podotýkám že X5 nevlastním. Mám osobně Suzuki Eiger bez úprav sání atd.. a no problem versus CA a mám polovoční objem oproti 800kilu tzv. nazývaném špičkověm a nouzák tam dali asi proto páč by uživatelé Ca odrovnali a hvízdli já nouzák nemám a jedu

Citace | Odpovědět

10.07.2011   10:22   #58 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Cali Cali Město: Kroměříž
IP:109.183.102.xxx
Offline 5/15301

LTCara pak mě řekni k čemu Ti je v terénu takovej výkon když jedeš na nouzák a předjede tě i ohodně slabší kolka a Ty tam budeš staát bezmocně?

Citace | Odpovědět

10.07.2011   10:50   #59 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

Cali> takže kvůli tomu, že včera nějakej jouda žuchl do bláta, tak hodíme naše dvouválce do kontyše a jdeme si hromadně pro X5 ??? Já třeba do variátoru ještě nic nenasál a v nouzáku jsem taky ještě nejel - asi mám nepovedený kus, nebo je to těma mýma 1100 MTH!!! CA má prostě ochranu proti blbosti, ale někteří holt mají tak vysoko laťku, že ani ta ochrana nestačí Kdyby to ten nouzák nemělo, tak spousta lidí bude dělat generálky v 5 tisících. jak někteří Kingkuňkáři (píšu "někteří"!). Kdo chce máchat CAčko víc jak po sedadlo, ať si koupí šňorchl kit, kdo chce jezdit ve sračkách, ať pořídí radiator lift kit - opravdu fajnový věci, který tu laťku posouvají zase výše... Komu nestačí ani tohle, tomu není pomoci, snad pak nějakej "pavouk" z ameriky...
Čímž Cali samozřejmě nechci říci, že by sis tu X5 neměl pořídit, aspoň nebudeš psát kraviny na CA vláknech a budeš určitě užitečněji trávit čas s ostatními uživateli při diskuzích o zprovoznění tohoto stroje...

Citace | Odpovědět

10.07.2011   10:50   #60 Téma: Can-am - tuning a úpravy

Haasan Město: Hlučín
IP:212.158.158.xxx
Offline 7/395
Can-Am Outlander 800 Max XT

Cali> Mám radost že se opět už po několikáte otevřelo tema bahno vs výkon vs can-am.Nechceš napsat na US. can-am forum že jsou všichni hlupáci že si koupily tak drahé stroje když můžou jezdit všechno na eigrovy a třetinu ceny .Pro lidi jako jsi ty je jediná pomoc dostav se na nějaký sraz ze svým eigrem a poměř ho s can-amem a budeš mít jasno a jestli né tak to je v Hlavě a není ti pomoci A co se týká nasáti do variátoru to je prostě o přístupu konkretních majitelů CA že si neudělají šnorchly jde o to že když na němsedíš a jedeš v bahně a cítíš jak to rve stane se s toho návyk a ty prostě jedeš a jedeš a na hloubce nezáleží protože jí "necítíš" zcela v duchu hlášky ....Tam kde jsem s can-amem jel by jiný ztěží šel...... a co se týká nouzáku zažil jsem ho jednou v Humpolcipotom šel chladič na plato a od té doby mám klid a jenom jezdím a jezdím!!!mimochodel to bažinku v Humpolci neprojel jiný stroj než can-am a to tam zkoušely všechny značky a víš proč protože výkon je vždy až na prvním místě



Naposledy editováno 10.07.2011 10:54:18

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 7


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.31s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce