asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

09.01.2014   14:01   #361 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Vy co jste mi psali na email tak já to nahodím sem ať nemusím každému odpovídat zvlášť:

Tak za

1.U téhle velikosti je potřeba na soustruhu ubrat šrouby aby nezachytávali řetěz.

2.A co se týče výroby rozety bylo by nejlepší kdyby jste si našli sami soustružníka,který vám ji vyrobí,ale soustružník co mi jí vyráběl by asi udělal i další,ale jak říkám nejdřív zkuste sami a když se nezadaří pak napište.

3.A přední rozetku zeženete skoro všude asi za 100 kč.

Citace | Odpovědět

10.01.2014   15:53   #362 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Mulyšhuliš> zajimavy ze sezenes vsude tu predni rozetu ja ji nemohu nikde najit na retez 530

Citace | Odpovědět

10.01.2014   19:26   #363 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Fredy29>Mulyšhuliš> zajimavy ze sezenes vsude tu predni rozetu ja ji nemohu nikde najit na retez 530



!! Lidi !! už nějaký měsíc se tu řeší tahle velikost rozety,ale tohle je rozeta na řetěz !! 428 !!

Rozety na "530" jsou na hoxxx i když dáš dopředu to největší "13z" a dozadu to nejmenší tak ani vnejmenším se nemůžeš přiblížit k tomu co se dá vykouzlit za zpřevodování u rozměru "428"

Takže jak píšeš rozetka na "530" se opravdu nedá normálně sehnat,ale na "428" je k mání skoro všude



Naposledy editováno 10.01.2014 19:27:29

Citace | Odpovědět

12.01.2014   10:37   #364 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Mulyšhuliš> mas doma navic tu zedni zadni rozetu na retez 428 ja bych jednu koupil kolik stoji ?

Citace | Odpovědět

12.01.2014   12:58   #365 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Fredy29>Mulyšhuliš> mas doma navic tu zedni zadni rozetu na retez 428 ja bych jednu koupil kolik stoji ?



Navíc rozetu nemám protože jsem nevěděl jestli to s tímhle převodem vůbec utáhne.Tak jsem do toho nechtěl vrážet tolik peněz co s rozetama které jsou k neupotřebení,ale protože to táhne v pohodě tak mám v plánu na jaře si nechat udělat ještě jednu nebo dvě do zásoby.Strašně špatně se dneska schání ochotný soustružník !!! tak musím jednat dokut to jde.
Tak pokud budete mít zájem tak napište a já zkusím jich nechat udělat víc.

Já jsem platil za zadní rozetu "428" 27 zubů "750 kč" je to trochu vyšší částka,ale když se to prostě nedá sehnat jinde nic jiného mi nezbylo.A jak už jsem tu psal po zkušenostech s touhle rozetou co se stím dá dělat za divy bych mu dal i "víc" A za sezonu to mám zpátky v benzínu



Naposledy editováno 12.01.2014 13:00:13

Citace | Odpovědět

19.01.2014   20:03   #366 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Mulyšhuliš> posli odkaz na ten tvuj retez co tam mas tedkom na te rozete dikes ;)

Citace | Odpovědět

20.01.2014   00:53   #367 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Fredy29>Mulyšhuliš> posli odkaz na ten tvuj retez co tam mas tedkom na te rozete dikes ;)



Řetěz není z netu,ale z klasiky obchodu."ŘETĚZY Olomouc s.r.o."
Mají tam snad všechny velikosti řetězů namotané na bubnech stačí si jen určit délku velikost a oni "odstříhnou"jsou to kvalitní řetězy CZ výroba --- žádná čína a cena víjde na pár stovek nechápu proč lidi kupujete předražené řetězy v moto-prodejnách je to blbost a hlavně si necháte ustříhnout přesnou délku jakou potřebujete neplatíte oka zbytečně navíc.

Citace | Odpovědět

28.01.2014   07:23   #368 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Ahoj kolego "Mulyšhuliši". Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ". Já s tou mojí dělám pokusy, ale z obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat. Udělal jsem maximálně možný převod. 1,2 má stále nepatrný rozestup, opravdu tam mohlo být snad 1 a 3 na převodovce . Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem. Proč za ním ? Je tam závětrnio. jinak jak zafouká, nebo kopeček, hned se těch 10kw projevuje. Z kopce teda maže. To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45. Když se přičte váha osob, odpor širokých kol, samotná váha kolky, pak je originální nastavení to ideální. A pozor na to co kde kupujete. Já jsem koupil zadní rozetu, nikoliv lacino a šla do háje rychleji, než originál. Dočista bez zubů. Potom také každý ať si raději přepočítá následky oprav. Po těchto pokussech se síla nevhodného převodu vrací zpět na motor a jeho uložení, taktéž na klikovku, které není na toto stavěny. Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech. pokud jde o úpravy převodů u řetězu, doporučuji zesílit ukotvení motoru k rámu ! AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě.Navíc--jezdil jsem s ní denně z Prahy do Hradce Králové a zpět, pak se jízda notně prodraží a rychlostní efekt minimální a ještě s napáchanou škodou na motoru i rámu. Já vidím silnou chybu v převodech. Porovnejme si..táta má starou Jawičku, 250 a 8 kW a natrhne mi prdel po pár metrech. A to bez úprav a na půl plynu. Tady hledejme. Ne v rozetách.

Citace | Odpovědět

28.01.2014   11:10   #369 Téma: Jinling 250 JLA-21B

MarcelloZ MarcelloZ Město: Hustopeče
IP:213.168.161.xxx
Offline 2/79
Goes 625i Max

Otas43> na tom něco bude

Citace | Odpovědět

28.01.2014   14:07   #370 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Ahoj kolego "Mulyšhuliši". Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ". Já s tou mojí dělám pokusy, ale z obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat. Udělal jsem maximálně možný převod. 1,2 má stále nepatrný rozestup, opravdu tam mohlo být snad 1 a 3 na převodovce . Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem. Proč za ním ? Je tam závětrnio. jinak jak zafouká, nebo kopeček, hned se těch 10kw projevuje. Z kopce teda maže. To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45. Když se přičte váha osob, samotná váha kolky, pak je originální nastavení to ideální. A pozor na to co kde kupujete. Já jsem koupil zadní rozetu, nikoliv lacino a šla do háje rychleji, než originál. Dočista bez zubů. Potom také každý ať si raději přepočítá následky oprav. Po těchto pokussech se síla nevhodného převodu vrací zpět na motor a jeho uložení, taktéž na klikovku, které není na toto stavěny. Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech. pokud jde o úpravy převodů u řetězu, doporučuji zesílit ukotvení motoru k rámu ! AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě.Navíc--jezdil jsem s ní denně z Prahy do Hradce Králové a zpět, pak se jízda notně prodraží a rychlostní efekt minimální a ještě s napáchanou škodou na motoru i rámu. Já vidím silnou chybu v převodech. Porovnejme si..táta má starou Jawičku, 250 a 8 kW a natrhne mi prdel po pár metrech. A to bez úprav a na půl plynu. Tady hledejme. Ne v rozetách.



Zdravím kolegu "Otas43" Až na to porovnání s Jawičkou všechno špatně.

Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ".


Opravdu mě nenapadá v čem bych vás měl tahat za nos (Jinglingovat)

obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat


V porovnání s původním originálním nastavením rozet a díky rozetám p.17-z.27 z toho "Ferrari" !Uděláš! alespoň co se rychlosti týče.

Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem


1,2,3, jsou do síly -4 je dělaná do rychlosti.Tak např.na dlažbě když projíždím na 2.pomalu křižovatku a zprudka přidám plyn tak mi zahrabou zadní kola a jdu do smyku a to je pořád s rozetama p.17 - z.27.
3.kval tahne do plnejch,až k 50-55-60 km,ale to je hned žádný,že 3 se vytáčí půl hodiny při rozjezdu do 10 sekund tam mám 3.rychlost ,která točí v plnejch 7500ot/m !!
4.rychlost ta už je táhlá hodně táhlá,ale když přidám plyn tak tenhle motor ZA TO PROSTĚ VEZME a tlačí 4kolku dopředu a to !NEKECÁM! až k 120km/h a kdyby mi to neblokoval omezovač tak to jede ještě rychleji !!!
A jak už jsem tu psal kdyby šla do zadu dát ještě menší rozeta tak nejmín 3 zuby ještě uberu
A věřím,že to stále na tu 4řku pojede o 1-2-3 nemluvím tam kdyby to bylo 1:1 tak to tyhle 3 kvalty zvládnou.

To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45.


Se obávám,že po vánocích,už to bude přes 100kg takže 45kg ani zdaleka

odpor širokých kol


No zase tak široký nejsou šířka je sice 23cm,ale když jsou správně nahuštěný tak třecí plocha na silnici je jen 10 cm -+ a to zase není tak velká plocha na odpor.

Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech.


Jenže to nemá na svědomí zpřevodování řetězu,ale VIBRACE motoru vibrace jsou oravdu velké a ty úchyty prostě můžou prasknout,ale aby praskl držák motoru protože je velké zpřevodování řetězu to je přece blbost.Při těžkém převodu maximálně odděláš spojku,ale né motor.Motor si na výkoně řekne sám kdy má dost a chce helfnout podřazením.

AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum.


NÉ a NÉ to ti museli v Jinlingu nějak špatně sestavit převodovku nebo celej motor jinak nechápu,že tohle je maximum co ti 4kolky zvládne.
Mě to u origoš rozet jelo max 65km/h na 4.to řvalo při 7000ot/m a kolečko 13z stím nic neudělá jeden zub navíc je skoro nic (i když každý zub se počítá).
U origoš rozet jsem se rozjížděl na dvojku jednička byla úplně zbytečná.Jednička na 5000ot/m udělala max 20km/h no prostě ŠÍLENÝ.

do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě


Nevím jak u tebe,ale za mě nemůžu souhlasit menší otáčky menší spotřeba.Já když jsem chtěl jet 70km/h tak jsem musel točit hodně vysoko skoro až na doraz,ale ted jedu 70km/h a točím 3500ot/h +- (není to přesně aby mě tu hned někdo nechytal za slovo)
Takže u mě šla spotřeba dolů.A jak už jsem tu psal při 70km/h si motor jen tak přede.

Nevím co máš tedy za stroj,že máš takové problémy,ale já píšu tak jak to je žádný vymyšlený kydy!!



Naposledy editováno 28.01.2014 23:52:08

Citace | Odpovědět

30.01.2014   20:08   #371 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> Čues. Fakt nic ve zlým. Moje nalítala hezkých pár tisíc za léto . Původní převod byl takj na tahání dřeva z lesa jedině. To ano. Pak jsem dal dozadu to, co se zde nabízelo, nový řetěz a dopředu tu třináctku od tebe a fakt, hned šla jehla nadoraz a jestli jedu na půl plynu s jehlou na max, nebo s jiným převodem a jehlou dole je stejné. Teď se tam benál láduje pod tlakem jako ve splavu, jedu taky tak 80 na půl plynu, ale pak mám mrtvý chod. A mohu plyn třeba ukroutit a víc z ní prostě nedám, protože je to na motor už hodně. Ale jak píšu, je-li bezvětří , pak se udržím i za jedoucím kamionem, teda těch 90. Je pravdou, že se to už neklepe. A všiml jsem si jasně, že tu troječku už do max nevytočím. Leda z kopce a pak táhne i čtyřka pěkně. No to ostatně i Fichtl ). S obsahem 49cm3 ) jede pak 70. Kolka je nová, vlastně ji skončila záruka v létě. Po prvním majiteli, kterýí jen vyhodil peníze za ní. Ale je to machgrovinka. frajeřinka. Ale se 120 možná s uragánem v zádech. A to si neumím představit dát tvůj převod. jezdíš taky na benzín ? Nebo jsi to převrtal na 350 ? Protože jinak na tu chabou silečku to není možné. Jo a jáí už mám 105. Buď proklet chlape. Šel jsem se kvůli tobě zvážit ! )Ale stejně, už se těším na jaro až ji zase budu honit. Pěkně po městě, výfuky mám prázdné, takže fungují jako zesilovač....))

Citace | Odpovědět

30.01.2014   20:20   #372 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> Ještě pro porovnání. Jezdil jsem denně do Phy a zpět poo staré. jednou jsem to riskl a vydla se po dálnici. Že jsem to neměl dělat jsem si hned uvědonmil několikrát. Předjíéždějící auta mne větrem vždy skoro zastavila, skákal jsem po silnici jako potrefený jelen, prd..el mne bolí jen při vzpomínce. Spotzřeba : 2x plná nádržka a dojel jsem na rezervu tak-tak. A asi 1km před sjezdem mne "dohnala" dálniční, že jim volali lidi, že jede motokára po dálnici. Zahrál jsem si na blbce a stáloi mne to jen kilčo. S tím, že si jsem vědom, že na dálnici se nesmí 60..prostě stará škola. Ale kilčo vem čert. Takže stále na max a 2 nádrže, to je hustý. jinak 1,5 nádrže po staré silniuci. Asi tak. bylo to asi 120 km.

Citace | Odpovědět

31.01.2014   01:42   #373 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Mulyšhuliš> Ale se 120 možná s uragánem v zádech. Jo a jáí už mám 105. Buď proklet chlape.quote]

[quote]Jo a jáí už mám 105.


Tak to mě mrzí Ale jestli si budu všude vozit prdel 4kolkou tak těch 105kg mám v brzku taky.

Ale se 120 možná s uragánem v zádech


Nebudeš tam mít někde v motoru nějaký zádrhel.
Já mám ve předu roz.17zubů a říká se,že co zub nahoru ve předu je jako v zádu 3 zuby dolů a ,protože mám v zádu 27 zubů tak si to zpočti kolik bych měl v zádu zubů na 13z. ve předu.



Tady je fotka z kamery je to ke konci listopadu takže sem nejel co to dalo,už takle jsem byl stuhlej na kost
Rychlost 106 km/h při otáčkách 6600 - 6700 takže těch 120 km/h opravdu není problém.
Musí opravdu foukat silný proti vítr abych neudělal alespoň 110 -115 km/h.
Jinak budík ukazuje docela přesně poměřeno na ukazatelích při vjezdu do města a podle tachometru v autě přes vysílačku.



Naposledy editováno 31.01.2014 02:02:33

Citace | Odpovědět

01.02.2014   14:40   #374 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> Pak ti gratuluju. Jsi ai jediný, kdo má tacho na Jinlingu na 100%. Mě třeba každý radar změří ve městech naprosto jinak. A když jsem tam měl originál, budík mi ukazoval 80 a jel jsem o poznání méně, moje baba za mnou v autě naměřila necelých 70.A když naplno, ukazoval jak se tomu chtělo.Chce to hodně práce. Ale až z jara. I tacho si udělám jiné. pokud možno, tak přesnější.

Citace | Odpovědět

01.02.2014   16:22   #375 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Mulyšhuliš> Pak ti gratuluju. Jsi ai jediný, kdo má tacho na Jinlingu na 100%. Mě třeba každý radar změří ve městech naprosto jinak. A když jsem tam měl originál, budík mi ukazoval 80 a jel jsem o poznání méně, moje baba za mnou v autě naměřila necelých 70.A když naplno, ukazoval jak se tomu chtělo.Chce to hodně práce. Ale až z jara. I tacho si udělám jiné. pokud možno, tak přesnější.



Ze začátku mi budík taky ukazoval divně jel jsem 70 km/h a najednou skočil na 55km/h a po očištění jak čidla tak přílepku na zadní ose se zobrazování ostálilo ono také záleží jak je seřízená "sonda" u mě byla docela hodně vyšroubovaná.

Citace | Odpovědět

02.02.2014   07:03   #376 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> To mě nic neposkakovalo. Ukazovalo plynule, jenže lži. Neboj, také jsem to kontroloval, čidlo vyndal atd atd. Jenže to ukazovaqlo jiná čísla než reál . Proč píšu v minulém čase...je to kompletně rozsypané, dnes nic neukazuje, jen svítí diody. Těmi vibracemi se celý vnitřek rozsypal. Opravovat to nemá cenu, kupovat nový už vůbec ne. Je levnější si udělat programovatelný čítač a může to mít i více fukncí. A hlavně se to dá pak cejchovat.

Citace | Odpovědět

10.02.2014   21:50   #377 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš>
Ahoj pane, musim potvrdit vykon motoru, mam v predu originalni rozetu, vzadu rozetu 24 zubu a retez tusim 520 d.i.d s krouzky, rozeta na zakazku, 500kc a sportovni retez cca 2700kc. Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....

Dotaz: co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....

Tachometr mi ukazuje v poradku, ale jak jsi psal o kontrole a dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?

Diky

Citace | Odpovědět

11.02.2014   06:52   #378 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Koukám po netu a našel jsem toto :


asi to tam nacpu na místo toho původního budíku. A je dost místa i na zaqbudování ukazatele zařazené rychlosti i další diodky.



Naposledy editováno 11.02.2014 07:00:58

Citace | Odpovědět

11.02.2014   20:54   #379 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš>
Ahoj pane, musim potvrdit vykon motoru, mam v predu originalni rozetu, vzadu rozetu 24 zubu a retez tusim 520 d.i.d s krouzky, rozeta na zakazku, 500kc a sportovni retez cca 2700kc. Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....

Dotaz: co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....

Tachometr mi ukazuje v poradku, ale jak jsi psal o kontrole a dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?

Diky



Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....


No vždyť povídám tenhle motor není žádné šidítko opravdu za to umí drapnout a když to nejde tak musí být chyba někde jinde,ale výkoností motoru to určitě nebude,že to nechce táhnout.

co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....


Tak ten pod tachometrem je teplota chladící kapaliny
A u levé ruky je ukazatel stavu benzínu v nádrži a musím potvrdit,že je to dost přesné -+ co políčko to 1 litr benzínu.

http://www.scootland...tel-paliva-lcd-mini/

dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?


Byla moc vyšroubovaná ven skoro 5-6 otáček takže sem povolil kontramatku utáhl sem čidlo až to dřelo o vnitřek a pak pomalu povolovat,až to přestalo drhnout a ještě kousek o půl otáčky povolit pro jistotu a od tý doby mi šlape ukazatel rychlosti bez problému.



Naposledy editováno 11.02.2014 20:56:43

Citace | Odpovědět

15.02.2014   22:57   #380 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> parada....ukazuje mi to bez problemu, ale radeji to prekontroluju, to vis sam moc dobre, cina....taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?
Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru? Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina rozetu, co byla puvodne, tim padem i brzdy....ale i kdyzna tom jedu kilo, tak nemam s brzdami problem, brzdi to super, ale k tak me to uz napadlo.... jedine s cim mam problém a nad cim premyslim jsou gumy, prijde mi, ze moc hazi...a taky geometrie.
Ps2:nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....
Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti....

Citace | Odpovědět

16.02.2014   02:08   #381 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> parada....ukazuje mi to bez problemu, ale radeji to prekontroluju, to vis sam moc dobre, cina....taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?
Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru? Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina rozetu, co byla puvodne, tim padem i brzdy....ale i kdyzna tom jedu kilo, tak nemam s brzdami problem, brzdi to super, ale k tak me to uz napadlo.... jedine s cim mam problém a nad cim premyslim jsou gumy, prijde mi, ze moc hazi...a taky geometrie.
Ps2:nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....
Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti....



taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?



Ne na karbec ani na jehlu jsem nešáhal.Ta díra ve výfuku je opravu malá zbytečně se brzdí odvod spalin a také se to zbytečně zahřívá !!Jen to stím zvětšováním nepřežeň ať neubrousíš i svár
Bylo tady řečeno,že je dobré upravit následně bohatost směsi,ale já myslím,že pokud motor stále běží jak má nechcípá nečerná svíčka atd proste to šlape tak nechat směs tak jak je.
Jsou to takový drobný věci,ale když se to všechno sejde dohromady tak tu máme výkon na rozdávání.

Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru?



Já se bojím jen zubaře nevím jaký úpravy máš přímo na mysli,ale jestli jde o to zvětšení výfuku tak toho se opravdu nebojím (příkl.nadechuj se nosem a vydechuj brčkem taky se ti to nebude líbit)

nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....



Tlumiče se mi zdají v pohodě a na tenhle stroj plně dostačující.Mám je ve předu úplně na nejmenší tuhost a když zatlačím na přední nárazník tak se to krásně zhoupne jak Cadillac z 60 tejch
Zadní mám trochu do tvrda je tam jen jeden a moje váha chce svoje.
Ta zdánlivá tvrdost může také způsobovat nízkoprofil.pneu tyhle pneu.moc nárazů nepojmou.
Takže za mě tlumiče OK a hlavně měnit je za nějaké lepší by bylo asi cenově dost náročný.

Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti



Já tam mám "Varta 12v 9ah 80a Funstart" je tam už druhej rok a pořát šlape jak hodinky je to držák i při startování

Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina



Tak jestli se nepletu tak je to obšlehlá honda a protože (jak píšeš) soudruzi v Číně jsou přeborníci v kopírování tak budeme doufat,že to obšlehli pořádně a poctivě.

Citace | Odpovědět

16.02.2014   12:42   #382 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> diky moc....tak ja uz tedy udelam jen ten vyfuk, aby to mocne dychalo a mam hotovo...
Jinak jsem dal do predniho svetla led diodu a do zadniho smd led pasek misto zarovky...a je to lepsi....tak doufam, ze nebude na technicky problem...
Jinak uz zatim nehodlam delat zadne upravy, jen juknu na to povoleni prednich tlumicu. Jinak jsem vymenil na ramenech ty srouby za pevnostni se silonovou matkou...mam to udelat i na sroubech na tlumicich? Co ty srouby, co drzi motor, mam je dotahovat na max.popr.je taky vymenit?

Citace | Odpovědět

16.02.2014   12:59   #383 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Otas43> kam to tam narves kamo?

Citace | Odpovědět

16.02.2014   13:31   #384 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Zdravím chlapi, potřebuji poradit jede mi maximálně 80 km/hod., mám přední ozubené kolečko "17" ozubené a zadní rozetu "31" ozubené, řetěz ČZ "428" karburátor original, sportovní filtr, zpětné vedení odstraněno, svíčka NGK, kde je chyba ? díky za spolupráci

Citace | Odpovědět

16.02.2014   13:50   #385 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Fredy29> jo a zapomněl jsem říct že jako jde dobře za plynem akorát na 80 km/hod. se sekne a nejede rychleji ale motor by chtěl

Citace | Odpovědět

16.02.2014   14:23   #386 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> Co ty srouby, co drzi motor, mam je dotahovat na max.popr.je taky vymenit?



Tak vyměnit je můžeš s tím nic nezkazíš-a dotáhnout určitě na max ať se motor v úchytech "nevrklá"
Jinak já jsem tam nechal komplet původní šrouby jen jsem pod každou matku šoupl pořádnou poctivou českou pérovku a nevím co je to povolování šroubů a že ty český pérovky umí držet matku na místě to tu pérovku musím zničit když chci povolit matku.

A ještě bych doporučil i ostatním udělejte si pod úchyty řidítek gum.silentbloky nejlépe z pěnové gumy co se dává mezi paneli jako těsnění.
Výrazně se vám sníží vybrace do řidítek tak o 30%-35% a samozřejmně jak už tu bylo řečeno uleví se na vibracích i tachometru,který tak netrpí.
Hned po nastartování je ten rozdíl znát.




Naposledy editováno 16.02.2014 17:38:42

Citace | Odpovědět

16.02.2014   15:28   #387 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Fredy29>Fredy29> jo a zapomněl jsem říct že jako jde dobře za plynem akorát na 80 km/hod. se sekne a nejede rychleji ale motor by chtěl



Mě to připadá jak když každá tahle 4kolka je jinak sestavená nebo převodovka někomu to táhne do plnejch s rozetama 17z-30 a nekomu to neutáhne ani 13z-24

Jen budu tipovat - jak ti jdou otáčky ?? jdou ti až na 7500ot/m pokud se ti motor vytočí,až k maximálce 7500ot/m a pořát ti to jede jen 80km/h tak to může být převodovkou

Já jsem měl původně taky rozety 17z-30z,ale jelo to přes 100km/h v pohodě.



Naposledy editováno 16.02.2014 15:31:06

Citace | Odpovědět

16.02.2014   21:04   #388 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Fredy29 Fredy29 Město: Troubky
IP:93.93.33.xxx
Offline 0/11

Mulyšhuliš> sice nemám tachometr podle kterýho bych sledoval otáčky ale podle zvuku to nevytočím do maximalním otaček vytačím tak 3/4 max.

Citace | Odpovědět

16.02.2014   22:01   #389 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> supr za typ na ta riditka, kde, ze to koupim a jak se to spravne jmenuje?

Citace | Odpovědět

16.02.2014   22:52   #390 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> supr za typ na ta riditka, kde, ze to koupim a jak se to spravne jmenuje?



Tak to nevím jak se to jmenuje a tohle jsem nekoupil to už mám léta v garáži brácha to přitáhl ze stavby,ale zkus stavebniny třeba tam něco podobnýho seženeš jsou to různé velikosti vypadá to jako tlustá hadice dřív se to všude válelo.
Já tam má tu 2.na placato ta 1 a 3 by stačila jedna vrstva
Ale pozor !!! musí to být tahle pěnová guma klasická guma třeba z pneu.je tvrdá ta toho moc neodruší i když pořát je to lepší než jak to mají oni železo na železo



Naposledy editováno 16.02.2014 22:55:44

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce