06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
09.01.2014 14:01 #361 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Vy co jste mi psali na email tak já to nahodím sem ať nemusím každému odpovídat zvlášť:
Tak za
1.U téhle velikosti je potřeba na soustruhu ubrat šrouby aby nezachytávali řetěz.
2.A co se týče výroby rozety bylo by nejlepší kdyby jste si našli sami soustružníka,který vám ji vyrobí,ale soustružník co mi jí vyráběl by asi udělal i další,ale jak říkám nejdřív zkuste sami a když se nezadaří pak napište.
3.A přední rozetku zeženete skoro všude asi za 100 kč.
10.01.2014 19:26 #363 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Fredy29>Mulyšhuliš> zajimavy ze sezenes vsude tu predni rozetu ja ji nemohu nikde najit na retez 530
12.01.2014 12:58 #365 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Fredy29>Mulyšhuliš> mas doma navic tu zedni zadni rozetu na retez 428 ja bych jednu koupil kolik stoji ?
20.01.2014 00:53 #367 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Fredy29>Mulyšhuliš> posli odkaz na ten tvuj retez co tam mas tedkom na te rozete dikes ;)
28.01.2014 07:23 #368 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Ahoj kolego "Mulyšhuliši". Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ". Já s tou mojí dělám pokusy, ale z obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat. Udělal jsem maximálně možný převod. 1,2 má stále nepatrný rozestup, opravdu tam mohlo být snad 1 a 3 na převodovce . Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem. Proč za ním ? Je tam závětrnio. jinak jak zafouká, nebo kopeček, hned se těch 10kw projevuje. Z kopce teda maže. To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45. Když se přičte váha osob, odpor širokých kol, samotná váha kolky, pak je originální nastavení to ideální. A pozor na to co kde kupujete. Já jsem koupil zadní rozetu, nikoliv lacino a šla do háje rychleji, než originál. Dočista bez zubů. Potom také každý ať si raději přepočítá následky oprav. Po těchto pokussech se síla nevhodného převodu vrací zpět na motor a jeho uložení, taktéž na klikovku, které není na toto stavěny. Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech. pokud jde o úpravy převodů u řetězu, doporučuji zesílit ukotvení motoru k rámu ! AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě.Navíc--jezdil jsem s ní denně z Prahy do Hradce Králové a zpět, pak se jízda notně prodraží a rychlostní efekt minimální a ještě s napáchanou škodou na motoru i rámu. Já vidím silnou chybu v převodech. Porovnejme si..táta má starou Jawičku, 250 a 8 kW a natrhne mi prdel po pár metrech. A to bez úprav a na půl plynu. Tady hledejme. Ne v rozetách.
28.01.2014 11:10 #369 Téma: Jinling 250 JLA-21B
MarcelloZ
Město: Hustopeče
IP:213.168.161.xxx
Offline 2/79
Goes 625i Max
28.01.2014 14:07 #370 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Ahoj kolego "Mulyšhuliši". Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ". Já s tou mojí dělám pokusy, ale z obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat. Udělal jsem maximálně možný převod. 1,2 má stále nepatrný rozestup, opravdu tam mohlo být snad 1 a 3 na převodovce . Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem. Proč za ním ? Je tam závětrnio. jinak jak zafouká, nebo kopeček, hned se těch 10kw projevuje. Z kopce teda maže. To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45. Když se přičte váha osob, samotná váha kolky, pak je originální nastavení to ideální. A pozor na to co kde kupujete. Já jsem koupil zadní rozetu, nikoliv lacino a šla do háje rychleji, než originál. Dočista bez zubů. Potom také každý ať si raději přepočítá následky oprav. Po těchto pokussech se síla nevhodného převodu vrací zpět na motor a jeho uložení, taktéž na klikovku, které není na toto stavěny. Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech. pokud jde o úpravy převodů u řetězu, doporučuji zesílit ukotvení motoru k rámu ! AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě.Navíc--jezdil jsem s ní denně z Prahy do Hradce Králové a zpět, pak se jízda notně prodraží a rychlostní efekt minimální a ještě s napáchanou škodou na motoru i rámu. Já vidím silnou chybu v převodech. Porovnejme si..táta má starou Jawičku, 250 a 8 kW a natrhne mi prdel po pár metrech. A to bez úprav a na půl plynu. Tady hledejme. Ne v rozetách.
Já jen, jestli nás trochu "nejinlinguješ".
obsahu 250 s 10ti kw opravdu Ferari nejde udělat
Trojku ale nyní neroztáhnu do maxima a na 4řce jedu s bídou za kamionem
To ano.kolik vážíš kolego ? Já přes 90. Ty asi 45.
odpor širokých kol
Můj motor doslova uletěl z držáků, závěsy se utrhly ve svárech.
AŤ kdo chce jak chce, tady stačí dát jen do předu 13 zubů a to je tak maximum.
do předu 13 zubů a to je tak maximum. pokud ještě dám do zadu malé, žere to jako žigul v zimě
30.01.2014 20:08 #371 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš> Čues. Fakt nic ve zlým. Moje nalítala hezkých pár tisíc za léto . Původní převod byl takj na tahání dřeva z lesa jedině. To ano. Pak jsem dal dozadu to, co se zde nabízelo, nový řetěz a dopředu tu třináctku od tebe a fakt, hned šla jehla nadoraz a jestli jedu na půl plynu s jehlou na max, nebo s jiným převodem a jehlou dole je stejné. Teď se tam benál láduje pod tlakem jako ve splavu, jedu taky tak 80 na půl plynu, ale pak mám mrtvý chod. A mohu plyn třeba ukroutit a víc z ní prostě nedám, protože je to na motor už hodně. Ale jak píšu, je-li bezvětří , pak se udržím i za jedoucím kamionem, teda těch 90. Je pravdou, že se to už neklepe. A všiml jsem si jasně, že tu troječku už do max nevytočím. Leda z kopce a pak táhne i čtyřka pěkně. No to ostatně i Fichtl ). S obsahem 49cm3 ) jede pak 70. Kolka je nová, vlastně ji skončila záruka v létě. Po prvním majiteli, kterýí jen vyhodil peníze za ní. Ale je to machgrovinka. frajeřinka. Ale se 120 možná s uragánem v zádech. A to si neumím představit dát tvůj převod. jezdíš taky na benzín ? Nebo jsi to převrtal na 350 ? Protože jinak na tu chabou silečku to není možné. Jo a jáí už mám 105. Buď proklet chlape. Šel jsem se kvůli tobě zvážit ! )Ale stejně, už se těším na jaro až ji zase budu honit. Pěkně po městě, výfuky mám prázdné, takže fungují jako zesilovač....))
30.01.2014 20:20 #372 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš> Ještě pro porovnání. Jezdil jsem denně do Phy a zpět poo staré. jednou jsem to riskl a vydla se po dálnici. Že jsem to neměl dělat jsem si hned uvědonmil několikrát. Předjíéždějící auta mne větrem vždy skoro zastavila, skákal jsem po silnici jako potrefený jelen, prd..el mne bolí jen při vzpomínce. Spotzřeba : 2x plná nádržka a dojel jsem na rezervu tak-tak. A asi 1km před sjezdem mne "dohnala" dálniční, že jim volali lidi, že jede motokára po dálnici. Zahrál jsem si na blbce a stáloi mne to jen kilčo. S tím, že si jsem vědom, že na dálnici se nesmí 60..prostě stará škola. Ale kilčo vem čert. Takže stále na max a 2 nádrže, to je hustý. jinak 1,5 nádrže po staré silniuci. Asi tak. bylo to asi 120 km.
31.01.2014 01:42 #373 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Mulyšhuliš> Ale se 120 možná s uragánem v zádech. Jo a jáí už mám 105. Buď proklet chlape.quote]
[quote]Jo a jáí už mám 105.
Ale se 120 možná s uragánem v zádech
01.02.2014 14:40 #374 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš> Pak ti gratuluju. Jsi ai jediný, kdo má tacho na Jinlingu na 100%. Mě třeba každý radar změří ve městech naprosto jinak. A když jsem tam měl originál, budík mi ukazoval 80 a jel jsem o poznání méně, moje baba za mnou v autě naměřila necelých 70.A když naplno, ukazoval jak se tomu chtělo.Chce to hodně práce. Ale až z jara. I tacho si udělám jiné. pokud možno, tak přesnější.
01.02.2014 16:22 #375 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Mulyšhuliš> Pak ti gratuluju. Jsi ai jediný, kdo má tacho na Jinlingu na 100%. Mě třeba každý radar změří ve městech naprosto jinak. A když jsem tam měl originál, budík mi ukazoval 80 a jel jsem o poznání méně, moje baba za mnou v autě naměřila necelých 70.A když naplno, ukazoval jak se tomu chtělo.Chce to hodně práce. Ale až z jara. I tacho si udělám jiné. pokud možno, tak přesnější.
02.02.2014 07:03 #376 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš> To mě nic neposkakovalo. Ukazovalo plynule, jenže lži. Neboj, také jsem to kontroloval, čidlo vyndal atd atd. Jenže to ukazovaqlo jiná čísla než reál . Proč píšu v minulém čase...je to kompletně rozsypané, dnes nic neukazuje, jen svítí diody. Těmi vibracemi se celý vnitřek rozsypal. Opravovat to nemá cenu, kupovat nový už vůbec ne. Je levnější si udělat programovatelný čítač a může to mít i více fukncí. A hlavně se to dá pak cejchovat.
10.02.2014 21:50 #377 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>
Ahoj pane, musim potvrdit vykon motoru, mam v predu originalni rozetu, vzadu rozetu 24 zubu a retez tusim 520 d.i.d s krouzky, rozeta na zakazku, 500kc a sportovni retez cca 2700kc. Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....
Dotaz: co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....
Tachometr mi ukazuje v poradku, ale jak jsi psal o kontrole a dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?
Diky
11.02.2014 06:52 #378 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
11.02.2014 20:54 #379 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš>
Ahoj pane, musim potvrdit vykon motoru, mam v predu originalni rozetu, vzadu rozetu 24 zubu a retez tusim 520 d.i.d s krouzky, rozeta na zakazku, 500kc a sportovni retez cca 2700kc. Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....
Dotaz: co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....
Tachometr mi ukazuje v poradku, ale jak jsi psal o kontrole a dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?
Diky
Musim rici, ze jet na tom 100km/h fakt NENI problem....
co to mas za pekne dodelane ukazatele na riditkach? Ten u leve ruky a ten pod tachometrem....
dotažení sondy vzadu na ose, jak si to presne myslel?
15.02.2014 22:57 #380 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> parada....ukazuje mi to bez problemu, ale radeji to prekontroluju, to vis sam moc dobre, cina....taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?
Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru? Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina rozetu, co byla puvodne, tim padem i brzdy....ale i kdyzna tom jedu kilo, tak nemam s brzdami problem, brzdi to super, ale k tak me to uz napadlo.... jedine s cim mam problém a nad cim premyslim jsou gumy, prijde mi, ze moc hazi...a taky geometrie.
Ps2:nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....
Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti....
16.02.2014 02:08 #381 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš> parada....ukazuje mi to bez problemu, ale radeji to prekontroluju, to vis sam moc dobre, cina....taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?
Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru? Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina rozetu, co byla puvodne, tim padem i brzdy....ale i kdyzna tom jedu kilo, tak nemam s brzdami problem, brzdi to super, ale k tak me to uz napadlo.... jedine s cim mam problém a nad cim premyslim jsou gumy, prijde mi, ze moc hazi...a taky geometrie.
Ps2:nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....
Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti....
taky sundam ty vyfuky a zvetsim diru u svodu v tomu, jak je to navarene...aby to melo lepsi odvod spalin. Delal si neco s karburatorem, jehlou nebo smesi?
Ps: nebojis se, ze tyhle nase upravy maji vliv na zivotnost motoru?
nepremyslel jsi nad vymenou tlumicu, pride mi ze je to dost tvrde, kdyby slo trochu povolit....
Dalsi dotaz, nemas zkusenosti s vymenou akumulátoru, pride mi, ze me opousti
Sice tam leju dobrej drahej olej,ale.....vic co, soudruzi v cine to vyvyjelina
16.02.2014 12:42 #382 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> diky moc....tak ja uz tedy udelam jen ten vyfuk, aby to mocne dychalo a mam hotovo...
Jinak jsem dal do predniho svetla led diodu a do zadniho smd led pasek misto zarovky...a je to lepsi....tak doufam, ze nebude na technicky problem...
Jinak uz zatim nehodlam delat zadne upravy, jen juknu na to povoleni prednich tlumicu. Jinak jsem vymenil na ramenech ty srouby za pevnostni se silonovou matkou...mam to udelat i na sroubech na tlumicich? Co ty srouby, co drzi motor, mam je dotahovat na max.popr.je taky vymenit?
16.02.2014 12:59 #383 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
16.02.2014 14:23 #386 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš> Co ty srouby, co drzi motor, mam je dotahovat na max.popr.je taky vymenit?
16.02.2014 15:28 #387 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Fredy29>Fredy29> jo a zapomněl jsem říct že jako jde dobře za plynem akorát na 80 km/hod. se sekne a nejede rychleji ale motor by chtěl
16.02.2014 22:01 #389 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
16.02.2014 22:52 #390 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš> supr za typ na ta riditka, kde, ze to koupim a jak se to spravne jmenuje?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s