asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

16.02.2014   23:04   #391 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Fredy29>Mulyšhuliš> sice nemám tachometr podle kterýho bych sledoval otáčky ale podle zvuku to nevytočím do maximalním otaček vytačím tak 3/4 max.



A jak poznáš že ti to jede jen 80km/h když nemáš budík
Nevím jak ostatní,ale já horko těžko poznám podle zvuku kolik motor točí.
Ale pokud si si jistej jak píšeš,že motor by i táhnul dál,ale točí otáčky tak na 3/4 a rychlost je max.80km/h tak to je jedině problém v omezovači.Nic jinýho mě nenapadá.

Citace | Odpovědět

19.02.2014   21:37   #392 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> diky moc za tip a fotku tech gum, zkusim to sehnat. Jen me napadlo, nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?

Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac? A co je to to zpetne vedeni, ma vliv ho odstranovat? Zatim, jak jsem ti psal, karburator, filtr original, vyfuky komplet prazdne, svicka ngk, palivo shell 95 premium, ale jeste nemam zvetsenou diru ve svodech vyfuku a i tak jet 100km/h neni problém...tak si rikam, co vic chtit....

Citace | Odpovědět

21.02.2014   13:48   #393 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> diky moc za tip a fotku tech gum, zkusim to sehnat. Jen me napadlo, nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?

Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac? A co je to to zpetne vedeni, ma vliv ho odstranovat? Zatim, jak jsem ti psal, karburator, filtr original, vyfuky komplet prazdne, svicka ngk, palivo shell 95 premium, ale jeste nemam zvetsenou diru ve svodech vyfuku a i tak jet 100km/h neni problém...tak si rikam, co vic chtit....



nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?



Tak nějaký měsíc to tam už mám a zatím řidítka drží nic se nekývá

Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac?



Ten omezovač je potřeba bez něj by si zlikvidoval motor !!! někde na netu jsem četl že se dá sehnat řidící jednotka bez omezení,ale to je blbost rychlost na tuhle 4kolku okolo 100km/h je tak akorát a jed o 15-20 km/h rychleji to za zničení motoru určitě nestojí.

Citace | Odpovědět

25.02.2014   06:55   #394 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

JenndaArt>Otas43> kam to tam narves kamo?



Ono to není velké, neboj. Je to na skútřík, má to vézt v řidítkách, ale šikovný ručičky si udělají objímku a je to pořád lepší, než ta drahá kostka co tam je. No ne?

Citace | Odpovědět

25.02.2014   07:12   #395 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.

Citace | Odpovědět

25.02.2014   07:26   #396 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

A co sedadlo ? Toto je sice hezké, ale pro dva na pendrek. Nevíte někdo jaké by se tam hodilo jiné ? Nebo z čeho ? Nechce se mi tam dávat křesla od sedací soupravy . Ale fakt pro dva je to nepohopdlné. A to docela dost.

Taky mi tady radí čtyřkoláci abych uřízl kaťák, že to má taky vliv na výkon.



Naposledy editováno 25.02.2014 07:27:54

Citace | Odpovědět

25.02.2014   16:43   #397 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.



Na to musím reagovat Měl jsi to vůbec už rozhozený na stole!!.Nějak jsem nepochopil co to píšeš ta díra přece nemůže ovlivňovat jestli půjde do jednoho výfuku méně spalin a do druhého víc to by ten motor musel mít odvod spalin 2x a každý samostatný a jeden odvod delší a druhý kratší pak to význam třeba má.

Nezvětšovat. Ba naopak



Pokud ho ještě zmenšíš tak se to koleno za pár kilometrů propálí už takhle se to zahřejvalo do červena !!!



A můžeš mi tedy vysvětlit,když tedy zvětším tu ČERVENOU díru do kterého výfuku půjde méně spalin a do kterého půjde víc spalin ??? Který bude více zatěžován Levý nebo Pravý ???
Docela by mě to zajímalo třeba jsem něco přehlédl a někde dělám chybu



Naposledy editováno 25.02.2014 16:52:44

Citace | Odpovědět

04.03.2014   21:21   #398 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> ahoj...tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky....
Uprimne musim rici, ze ten muj stroj cong kompletoval asi v dobrem rozmaru, protoze zatim zadnou vadu co zde lidi popisujou proste nemam, ale nechci to zakrikniut, treba se to z jara zacne poradne sr**

Citace | Odpovědět

05.03.2014   00:05   #399 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> ahoj...tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky....
Uprimne musim rici, ze ten muj stroj cong kompletoval asi v dobrem rozmaru, protoze zatim zadnou vadu co zde lidi popisujou proste nemam, ale nechci to zakrikniut, treba se to z jara zacne poradne sr**



tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky



Můžeš nahodit foto

treba se to z jara zacne poradne sr**



Nemaluj čerta na zeď Já mám takový tvrzení,že jak se starám a chovám k 4kolce tak ona mi to vrátí dobrou službou.

Majitelé,kteří pro tuhle 4kolku udělají tak maximálně,že do ní lejou benzín se nedivím,že jim 4kolka hapruje a dělá naschvály

Citace | Odpovědět

05.03.2014   14:58   #400 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> souhlasim, ja jsem z tech, co se kolem toho radi a se zajmem a nadsenim motaj, takze by me to ani nebavilo, kdybych se o ni nemohl starat....jak se ke stroji chovas, takovy muzes ocekavat uspech a odezvu...

Citace | Odpovědět

09.03.2014   07:28   #401 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> Koukal jsem na to, dělení je opravdu uprostřed. měl jsem za to, že je odbočka jinde. Pak by šel tlask a spaliny cestou nejkratší s nejmenším odporem.

Citace | Odpovědět

17.03.2014   08:05   #402 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JanekRS JanekRS Město: Vyškov - Město
IP:90.177.80.xxx
Offline 0/1

Zdravim vsechny Jinlingare. Panove, mam na vas prosbu. Nemate nekdo kontakt na nekoho kdo by mi vyrobil predni i zadni rozetu 17/27 zubu? pripadne nejake dobre rady ohledne tech rozet? ctu tady ruzne nazory a nevim jestli do toho jit nebo ne. Moc diky

Citace | Odpovědět

18.03.2014   01:27   #403 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JanekRS>Zdravim vsechny Jinlingare. Panove, mam na vas prosbu. Nemate nekdo kontakt na nekoho kdo by mi vyrobil predni i zadni rozetu 17/27 zubu? pripadne nejake dobre rady ohledne tech rozet? ctu tady ruzne nazory a nevim jestli do toho jit nebo ne. Moc diky



Přední rozetu si nechat dělat nemusíš ta se dá koupit skoro všude tak za 100kč.

a nevim jestli do toho jit nebo ne.



Ta zadní rozeta musíš počítat tak 800 kč - 1000 kč -+ je to zákáz.výroba

A jestli do toho ano nebo ne ??? je toho tady napsáno docela hodně tak si obraz můžeš udělat sám
Základ je jestli na 4kolce jezdíš převážně sám ...

nevim jestli do toho jit nebo ne



Tak není to koupě bytu nebo auta

Pokud seženeš někoho kdo ti tu zadní rozetu udělá tak jestli ti můžu doporučit nech si udělat tu rozetu přesně na náboj uchycení rozety pokud možno s minimální vůlí vyhneš se tak problému "vajíčko" kdy rozeta maličko šmajdá a v určité fázi rozeta tak napíná řetěz víc než v jiné fázi i když rozetu vycentruješ tak šrouby ti jí na místě držet dlouho nebudou.



Naposledy editováno 18.03.2014 09:20:04

Citace | Odpovědět

24.03.2014   14:46   #404 Téma: Jinling 250 JLA-21B

flasticka1985 flasticka1985 Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.187.xxx
Offline 0/26

Mulyšhuliš> AHOJ,mam prosbu,jaky jsi tam daval retez a da se nekde napnout?prijde mi ze je volnej a pokud bych ho dal o 1 clanek kratsi uz by mi to zase nevyslo.dik za odpoved.karel

Citace | Odpovědět

25.03.2014   00:24   #405 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

flasticka1985>Mulyšhuliš> AHOJ,mam prosbu,jaky jsi tam daval retez a da se nekde napnout?prijde mi ze je volnej a pokud bych ho dal o 1 clanek kratsi uz by mi to zase nevyslo.dik za odpoved.karel



Řetěz je česká výroba koupený v metráži kupovat řetěz v motoprodejně je zbytečnost cena je zbytečně vysoká !!

Povolíš tři šrouby a otáčením náboje zadní osy si řetěz napneš jak potřebuješ

Citace | Odpovědět

25.03.2014   09:06   #406 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mononov mononov Město: Slaný
IP:78.102.214.xxx
Offline 0/11

Zdravím tak nyní se chystám na výměnu rozety 27 zubů a řetězu 428
Dneska mi přijde nové baterie Varta funstart pač ta původní vyhořely po zkratu kabelů.Jen tedka nevim jak je u té baterky takové to kolečko na probíjení to je normálně součástí baterky nebo se musí dokoupit zvlášt pač to mi vyhořelo...Dále řeším problém s plynem když ho jen zkouším tak jde volně není tam žádná vůle tak asi prasklo lanko plynu nebo nevim...A jako další věc se chci vrhnout na displej asi tento se mi líbí jen nevim zda to tam nějakým způsobem půjde přidělat a zapojit-?
http://www.madmax-es...Acewell-ACE-3853.htm

A ještě toužím po výměně výfuku za nějaký jiný co tomu dá trošku zvouček ale to je jen doplněk navíc

Citace | Odpovědět

25.03.2014   13:29   #407 Téma: Jinling 250 JLA-21B

flasticka1985 flasticka1985 Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.187.xxx
Offline 0/26

Mulyšhuliš> moc dekuji za radu hned jak vyzkousim tak napisu.

Citace | Odpovědět

28.03.2014   20:34   #408 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892

flasticka1985>
Jí jsem za pár korun koupil RKáčkovej 525 řetěz.

to : Mulyšhuliš

Jde ti ten buben otáčet volně? Já do toho musím mlátit pomalu kladivem. Použít značnou sílu. Nejde to bez hrubé síly. Je to normální ?

Citace | Odpovědět

28.03.2014   20:35   #409 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892

Otas43>flasticka1985>
Jí jsem za pár korun koupil RKáčkovej 525 řetěz. K tomu jejich sdpray na bázi Butanu, takže se maže řetěz i vnitřně a nechává po promazání i žádanou emulzi na něm. jewn to chce se o to starat.

to : Mulyšhuliš

Jde ti ten buben otáčet volně? Já do toho musím mlátit pomalu kladivem. Použít značnou sílu. Nejde to bez hrubé síly. Je to normální ?

Citace | Odpovědět

28.03.2014   20:39   #410 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892

Jak na olej? Ví někdo kde se vypouští a doplňuje olej ve špajzce?odná s motorovým, ale co převodovka? Spojka by měla být shodná s motorákem, jak píšou, ale co převodovka?

Citace | Odpovědět

29.03.2014   00:57   #411 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kobliha Kobliha Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/184

Otas43> Motor, převodovka i spojka má jednu náplň

Citace | Odpovědět

29.03.2014   06:20   #412 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892

Kobliha> Nářez. Díky.

Citace | Odpovědět

29.03.2014   23:26   #413 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mononov mononov Město: Slaný
IP:78.102.214.xxx
Offline 0/11

Potřebuju radu pokud se to taky někomu stalo i když je vyplá čtyřkolka tak plyn by měl mít nějakou vůli ne?no u mě je to tak jako když tam není lanko nebo co jde to volně...Nevíte cco by to mohlo být?No zatím to nedokážu zjistit pač jsem koupila novou spínačku a baterku tak ta mi vyhořela a mám novou...jen nevim zda se budou muset koupit nový kabely vyhořel jen kablík kterej má takové očko nakonci..

Citace | Odpovědět

24.04.2014   23:54   #414 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

tak po třech letech co mi JLko stálo v garáži jsem se rozhodl něco dělat a trochu ho pojezdit, trochu jsem to tady prošmejdil a po třech dnech už mám zhotoveno a namontováno 17/27z 428 + novou baterii 12V 9AH 85A, trochu jsem podotahoval šroubky co jsou důležitý a zítra to testnu jak to funguje, jestli to jede jak je zde zmiňované.. trochu jsem přemýšlel nezkoušel někdo z vás palivo E85 pokud to s tím zpřevodováním nebude úplně tak jak si představuju asi ho prubnu...



Naposledy editováno 25.04.2014 00:03:33

Citace | Odpovědět

25.04.2014   12:39   #415 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

tak dnes odzkoušeno... tachometr hrubo proměřuje ale za to rozety nemůžou na 50 ti na radaru jsem měl na tacho 63 na rovině jsem to zhoupl přes 90 což by mělo být přes 70 a můžu říct že kdo na sériové by se snažil jet kilo tak zle dopadne, něco málo přes 70 to plavalo i když jsem seděl tvrdě tak 30 cm.. gumy jsem měl na předepsaných 22 PSI cca 150 Kpa. Zajímaví je že po výměně rozet se ztratilo drnčení přes sedlo na stupačkách zůstalo, jinak 1,2,3 naprosto super jsou krásně po sobě stačí točit kolem 5ti 6ti a následující kvalt pěkně váže i při nižších otáčkách, na 4ku je velká mezera proto je potřeba 3ku dotočit aspoň k 7mi jestli by to jelo opravdu reálných 120 pochybuji. Rozjezd na jedničku celkem ještě jde ale zpátečka už je problém už na volnoběh to utíká celkem nezvladatelně. Trochu to pojezdim a pak začnu rozdělávat a předělávat. celkově rozetu 17/27 428 mohu doporučit. je to změna hlavně v tom že člověk furt nedrží 8 tisíc otáček ale stačí 4-5, jo a na 4ku se bohužel ztratilo práskání do výfuku při ubrání ale to bohatě nahradí podřazení na 3ku už při rychlosti nad 50.

Citace | Odpovědět

25.04.2014   20:57   #416 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Tak jsem nechal udělat 10 kusů zadních rozet a díky většímu množství se radikálně "SNÍŽILA CENA"
dvě jsem si nechal pro sebe jako rezervu do budoucna takže 8 kusů je k dispozici kdo potřebujete tak pište
Materiál je samozřejmě ocel a vnitřní otvor je dělaný přesně na náboj unašeče zadní rozety takže není potřeba žádné centrování.
jir.kalvoda@seznam.cz



Naposledy editováno 27.04.2014 13:27:46

Citace | Odpovědět

26.04.2014   09:37   #417 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

to je z polotovaru jak jsem ti posílal nebo solo materiál a z toho frézovaný.. jaká je cenovka?

Citace | Odpovědět

26.04.2014   13:24   #418 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>to je z polotovaru jak jsem ti posílal nebo solo materiál a z toho frézovaný.. jaká je cenovka?



Je to solo matroš dělá to z ocelových plátů,který odkupuje ze Sigmi jako nepotřebné odřezky od plazmových řezaček.Cenu máš ve zprávě.

Citace | Odpovědět

26.04.2014   16:51   #419 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:37.188.236.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Na E85 se tomu moc jet nechce :D

Citace | Odpovědět

26.04.2014   19:27   #420 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

imarektomas> důvod a jaké je chování? je jasné že potřebuje větší předstih který asi nejde štelovat a ŘJ si ho sama nezpraví a také je potřeba obohatit směs oproti naturalu. a zkoušel jsi různé poměry?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce