06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
16.02.2014 23:04 #391 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Fredy29>Mulyšhuliš> sice nemám tachometr podle kterýho bych sledoval otáčky ale podle zvuku to nevytočím do maximalním otaček vytačím tak 3/4 max.
19.02.2014 21:37 #392 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> diky moc za tip a fotku tech gum, zkusim to sehnat. Jen me napadlo, nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?
Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac? A co je to to zpetne vedeni, ma vliv ho odstranovat? Zatim, jak jsem ti psal, karburator, filtr original, vyfuky komplet prazdne, svicka ngk, palivo shell 95 premium, ale jeste nemam zvetsenou diru ve svodech vyfuku a i tak jet 100km/h neni problém...tak si rikam, co vic chtit....
21.02.2014 13:48 #393 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš> diky moc za tip a fotku tech gum, zkusim to sehnat. Jen me napadlo, nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?
Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac? A co je to to zpetne vedeni, ma vliv ho odstranovat? Zatim, jak jsem ti psal, karburator, filtr original, vyfuky komplet prazdne, svicka ngk, palivo shell 95 premium, ale jeste nemam zvetsenou diru ve svodech vyfuku a i tak jet 100km/h neni problém...tak si rikam, co vic chtit....
nebude se to vymackavat a pak se budou riditka kyvat?
Ja tu furt resite vykon a omezovac, ono to ma nejaky omezovac?
25.02.2014 06:55 #394 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
25.02.2014 07:12 #395 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.
25.02.2014 07:26 #396 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
A co sedadlo ? Toto je sice hezké, ale pro dva na pendrek. Nevíte někdo jaké by se tam hodilo jiné ? Nebo z čeho ? Nechce se mi tam dávat křesla od sedací soupravy . Ale fakt pro dva je to nepohopdlné. A to docela dost.
Taky mi tady radí čtyřkoláci abych uřízl kaťák, že to má taky vliv na výkon.
25.02.2014 16:43 #397 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.
Nezvětšovat. Ba naopak
04.03.2014 21:21 #398 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> ahoj...tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky....
Uprimne musim rici, ze ten muj stroj cong kompletoval asi v dobrem rozmaru, protoze zatim zadnou vadu co zde lidi popisujou proste nemam, ale nechci to zakrikniut, treba se to z jara zacne poradne sr**
05.03.2014 00:05 #399 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JenndaArt>Mulyšhuliš> ahoj...tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky....
Uprimne musim rici, ze ten muj stroj cong kompletoval asi v dobrem rozmaru, protoze zatim zadnou vadu co zde lidi popisujou proste nemam, ale nechci to zakrikniut, treba se to z jara zacne poradne sr**
tak jsem take sundal vyfuky a predstav si, ze tam je dira temer pres cely obvod trubky
treba se to z jara zacne poradne sr**
05.03.2014 14:58 #400 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
09.03.2014 07:28 #401 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:79.127.136.xxx
Offline 0/892
17.03.2014 08:05 #402 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JanekRS
Město: Vyškov - Město
IP:90.177.80.xxx
Offline 0/1
18.03.2014 01:27 #403 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
JanekRS>Zdravim vsechny Jinlingare. Panove, mam na vas prosbu. Nemate nekdo kontakt na nekoho kdo by mi vyrobil predni i zadni rozetu 17/27 zubu? pripadne nejake dobre rady ohledne tech rozet? ctu tady ruzne nazory a nevim jestli do toho jit nebo ne. Moc diky
a nevim jestli do toho jit nebo ne.
nevim jestli do toho jit nebo ne
24.03.2014 14:46 #404 Téma: Jinling 250 JLA-21B
flasticka1985
Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.187.xxx
Offline 0/26
25.03.2014 00:24 #405 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
flasticka1985>Mulyšhuliš> AHOJ,mam prosbu,jaky jsi tam daval retez a da se nekde napnout?prijde mi ze je volnej a pokud bych ho dal o 1 clanek kratsi uz by mi to zase nevyslo.dik za odpoved.karel
25.03.2014 09:06 #406 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mononov
Město: Slaný
IP:78.102.214.xxx
Offline 0/11
Zdravím tak nyní se chystám na výměnu rozety 27 zubů a řetězu 428
Dneska mi přijde nové baterie Varta funstart pač ta původní vyhořely po zkratu kabelů.Jen tedka nevim jak je u té baterky takové to kolečko na probíjení to je normálně součástí baterky nebo se musí dokoupit zvlášt pač to mi vyhořelo...Dále řeším problém s plynem když ho jen zkouším tak jde volně není tam žádná vůle tak asi prasklo lanko plynu nebo nevim...A jako další věc se chci vrhnout na displej asi tento se mi líbí jen nevim zda to tam nějakým způsobem půjde přidělat a zapojit-?
http://www.madmax-es...Acewell-ACE-3853.htm
A ještě toužím po výměně výfuku za nějaký jiný co tomu dá trošku zvouček ale to je jen doplněk navíc
25.03.2014 13:29 #407 Téma: Jinling 250 JLA-21B
flasticka1985
Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.187.xxx
Offline 0/26
28.03.2014 20:34 #408 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892
28.03.2014 20:35 #409 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892
Otas43>flasticka1985>
Jí jsem za pár korun koupil RKáčkovej 525 řetěz. K tomu jejich sdpray na bázi Butanu, takže se maže řetěz i vnitřně a nechává po promazání i žádanou emulzi na něm. jewn to chce se o to starat.
to : Mulyšhuliš
Jde ti ten buben otáčet volně? Já do toho musím mlátit pomalu kladivem. Použít značnou sílu. Nejde to bez hrubé síly. Je to normální ?
28.03.2014 20:39 #410 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892
29.03.2014 00:57 #411 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kobliha
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/184
29.03.2014 06:20 #412 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:213.192.19.xxx
Offline 0/892
29.03.2014 23:26 #413 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mononov
Město: Slaný
IP:78.102.214.xxx
Offline 0/11
Potřebuju radu pokud se to taky někomu stalo i když je vyplá čtyřkolka tak plyn by měl mít nějakou vůli ne?no u mě je to tak jako když tam není lanko nebo co jde to volně...Nevíte cco by to mohlo být?No zatím to nedokážu zjistit pač jsem koupila novou spínačku a baterku tak ta mi vyhořela a mám novou...jen nevim zda se budou muset koupit nový kabely vyhořel jen kablík kterej má takové očko nakonci..
24.04.2014 23:54 #414 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
tak po třech letech co mi JLko stálo v garáži jsem se rozhodl něco dělat a trochu ho pojezdit, trochu jsem to tady prošmejdil a po třech dnech už mám zhotoveno a namontováno 17/27z 428 + novou baterii 12V 9AH 85A, trochu jsem podotahoval šroubky co jsou důležitý a zítra to testnu jak to funguje, jestli to jede jak je zde zmiňované.. trochu jsem přemýšlel nezkoušel někdo z vás palivo E85 pokud to s tím zpřevodováním nebude úplně tak jak si představuju asi ho prubnu...
25.04.2014 12:39 #415 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
tak dnes odzkoušeno... tachometr hrubo proměřuje ale za to rozety nemůžou na 50 ti na radaru jsem měl na tacho 63 na rovině jsem to zhoupl přes 90 což by mělo být přes 70 a můžu říct že kdo na sériové by se snažil jet kilo tak zle dopadne, něco málo přes 70 to plavalo i když jsem seděl tvrdě tak 30 cm.. gumy jsem měl na předepsaných 22 PSI cca 150 Kpa. Zajímaví je že po výměně rozet se ztratilo drnčení přes sedlo na stupačkách zůstalo, jinak 1,2,3 naprosto super jsou krásně po sobě stačí točit kolem 5ti 6ti a následující kvalt pěkně váže i při nižších otáčkách, na 4ku je velká mezera proto je potřeba 3ku dotočit aspoň k 7mi jestli by to jelo opravdu reálných 120 pochybuji. Rozjezd na jedničku celkem ještě jde ale zpátečka už je problém už na volnoběh to utíká celkem nezvladatelně. Trochu to pojezdim a pak začnu rozdělávat a předělávat. celkově rozetu 17/27 428 mohu doporučit. je to změna hlavně v tom že člověk furt nedrží 8 tisíc otáček ale stačí 4-5, jo a na 4ku se bohužel ztratilo práskání do výfuku při ubrání ale to bohatě nahradí podřazení na 3ku už při rychlosti nad 50.
25.04.2014 20:57 #416 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Tak jsem nechal udělat 10 kusů zadních rozet a díky většímu množství se radikálně "SNÍŽILA CENA"
dvě jsem si nechal pro sebe jako rezervu do budoucna takže 8 kusů je k dispozici kdo potřebujete tak pište
Materiál je samozřejmě ocel a vnitřní otvor je dělaný přesně na náboj unašeče zadní rozety takže není potřeba žádné centrování.
jir.kalvoda@seznam.cz
26.04.2014 09:37 #417 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82
26.04.2014 13:24 #418 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
26.04.2014 16:51 #419 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:37.188.236.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s