asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

28.04.2014   19:34   #421 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Maxxx> Zkoušel jsem to jen tak téměř čistej ethanol bez seštelování, nešlo to do otáček a cukalo to. Jako benzín s vodou. Možná by se s tim dalo něco udělat, ale nechce se mi nad tim laborovat.

Citace | Odpovědět

02.05.2014   19:51   #422 Téma: Jinling 250 JLA-21B

dolsen dolsen Město: Benešov
IP:82.202.109.xxx
Offline 0/6

Výměna rozet proběhla... Ještě jsem otevřel výfuky.. Super zvuk a myslim že se značně zvýšila rychlost..

Citace | Odpovědět

02.05.2014   20:10   #423 Téma: Jinling 250 JLA-21B

já Město: Blansko
IP:37.48.38.xxx
Offline 0/755

Asi v pondělí jsem viděl Jinling na vlastní oči na silnici. Je to jak zjevení z jiné galaxie Myslím to v dobrým

Citace | Odpovědět

03.05.2014   00:57   #424 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

dolsen>Výměna rozet proběhla... Ještě jsem otevřel výfuky.. Super zvuk a myslim že se značně zvýšila rychlost..



myslim že se značně zvýšila rychlost



No ještě aby ne

Citace | Odpovědět

03.05.2014   15:21   #425 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Zdravím čtyřkolkáře
Tak jsem se přidal mezi vás. Po zahlédnutí Jinlinga kdesi na netu jsem začal pátrat, zda se to dá u nás koupit a za krátko byla volba jasná Opravdu se mi zamlouvá tahle silniční úprava Mám ji doma 14 dní, nalítal jsem 400 km a asi 5x mě oslovili lidé s vytřeštěným zrakem, co že to mám za skvost pod prdelí
Zatím jezdím bez úprav, pouze vychytávám mouchy, sem tam masařky z výroby, které jak jsem četl zde všichni dobře znáte, jakou jsou nadměrné vybrace, atd.
K vybracím, pokusil jsem se kola vyvážit, ale je to fuška. Na všech kolech bylo zapotřebí až 180 gramú, takže jsem vybral dvě nejlepší kola a ty vyvážil do nuly, kola dal na předek a vybrace se minimálně o 50% zlepšily. Zrovna tak geometrie přední nápravy. Bylo to asi smontované od oka, byla tam totiž 3 CENTIMETRY rozbíhavost dal jsem to opět na nulu a světe div se, o poznání lepší stopa a ovladatelnost po těchto úpravách se zvýšila maximální rychlost o 10 km/h
Po přečtení zdejších příspěvků jsem dospěl k výměně rozet a řetězu, tak jsem na to vážně zvědav, snad to bude dobrý.

Ale jedna otázka. Celkem se mi líbí i verze s blatníky, které se dají dokoupit na netu, ale nikde jsem nenašel, k čemu a jak jsou uchycené. Nevíte někdo ?

Citace | Odpovědět

03.05.2014   20:03   #426 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

o tom vyvážení také uvažuji protože nad 70 to pochoduje nahoru dolu a ještě z prava doleva ale když jsem se díval na to jak ty kola choděj (pod kyvku zvedák 4ku navolnoběh) tak ikdyž osa a elektron jedou úplně rovně tak guma litá nahoru dolu možná i 1cm.. a tak nevim jestli by pomohlo vyvážit.

jedna věc mě znepokojuje a to po ujetí 200km už pozoruji vůli v PP kole měl jsem to rozdělaný a přetáhl jsem těhlu ale je to stejný asi bude operace za ložiska kvalitní.

Citace | Odpovědět

03.05.2014   20:31   #427 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

To vyvážení má určitě nějaký význam, není to perfektní, ale rozhodně lepší. Teď už gumy dojezdím, ale jakmile dám nové, určitě vyvážím všechny kola. Co se kvality gum týká, asi to nebude velký zázrak, také jsem pozoroval velké odchylky na vyvažovačce přímo na gumě. Pokud se příště u nových přesvědčím, že příčinou budou gumy, poohlédnu se po jiných.

Citace | Odpovědět

03.05.2014   20:49   #428 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero> zdravim...ja ji mam jiz rok, po vsech upravach, jako je vymena oleje, retezu, rozety, svicky....a najeti cca 2000km pohoda...jezdim bezne rychlosti okolo 100km/h a celkem pohoda...ale priznavam, ze na tu geometrii a vyvazeni kole chci preventivne jit...myslim, ze "par set gramu" na to vyvazeni asi padne....jinak otevreni vyfuku udela nejen super kraval, ale taky to jde lip do otacek..

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:12   #429 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt> Zdarec Výměna rozety (komplet) mě čeká v příštím týdnu, tak jsem na to zvědav To vyvážení docela mazec. Na tom jednom kole mam závažíčka nalepená ve dvou vrstvách na sobě běžně ..bylo to až kolem 180 gramů na jedné straně disku.

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:13   #430 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

03.05.2014   21:18   #431 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero> brutalni kamo...pak ti poslu fotku, jak jsem dopadl ja...pokud pocasi da, pojedu zitra na projizdku.... plánuješ jeste nejake rozumne upravy?

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:25   #432 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt> ..v tuhle chvíli asi jen výměna té rozety do rychla, dnes jsem koupil žárovky Osram H1 s větší svítivostí a dělám spíš jen takovéhle kosmetické upravy, ale přes zimu se chystím na něco většího, asi něco v tomto stylu

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:36   #433 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero> tak to je brutální...

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:41   #434 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt> Ještě jsem zapoměl, mám objednaný alarm s dálkovým startem, i když ten asi zrovna nevyužiju, ale ten alarm tam bude dobrý Celý body kit jak jsou na fotkách, v různých barvách se dá koupit kolem 2000 tis. nebo pak třeba jen samotné blatníky. Právě ty mě tam lákaj.

Tyhle modely na fotkách jsou sice 350cm ale asi by neměl být problém to dát na 250cm

Citace | Odpovědět

03.05.2014   21:50   #435 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt> ..jinak bych pak rád dal lepší tlumiče, dají se koupit na předek i lepší ramena, jak horní, tak dolní, bud hliníkové, nebo ocelové, zkusit tuhle kolku dostat co nejvíce pod kontrolu a pokud by se s ní pak dalo jezdit v klidu 100-120km/h a k tomu už tak atraktivní vzhled..budu maximálně spokojený

Citace | Odpovědět

04.05.2014   03:34   #436 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

michalnero>Zdravím čtyřkolkáře

Ale jedna otázka. Celkem se mi líbí i verze s blatníky, které se dají dokoupit na netu, ale nikde jsem nenašel, k čemu a jak jsou uchycené. Nevíte někdo ?



Jen doufám,že né takhle což je docela brutální.
http://www.quadmania...zivatel/?muid=28658#



Naposledy editováno 04.05.2014 03:43:25

Citace | Odpovědět

04.05.2014   06:31   #437 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš>Otas43>Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.

Na to musím reagovat Měl jsi to vůbec už rozhozený na stole!!.Nějak jsem nepochopil co to píšeš ta díra přece nemůže ovlivňovat jestli půjde do jednoho výfuku méně spalin a do druhého víc to by ten motor musel mít odvod spalin 2x a každý samostatný a jeden odvod delší a druhý kratší pak to význam třeba má.

Nezvětšovat. Ba naopak

Pokud ho ještě zmenšíš tak se to koleno za pár kilometrů propálí už takhle se to zahřejvalo do červena !!!



A můžeš mi tedy vysvětlit,když tedy zvětším tu ČERVENOU díru do kterého výfuku půjde méně spalin a do kterého půjde víc spalin ??? Který bude více zatěžován Levý nebo Pravý ???
Docela by mě to zajímalo třeba jsem něco přehlédl a někde dělám chybu



Namaloval jsi to krásně, ale stejně nás buď " jinlinguješ" nebo máš nějakou hold extra kolku, která lítá i s brutálním převodem a má zcela jinou konstrukci. Můj výfuk je zcela jiný a pod jiným úhlem. trochu jsem to namaloval od oka, ale s dodržením náklonů trubek. Pak je jasné, že výfukové plyny se více tlačí po modré, než po žluté, tedy nejkratší cestou, proto mi taky jeden tlumič odešel. Je tam také ta blbá přepážka, kterou jsi sám nafotil, čímž je cesta hještě více do druhé strany výfuku omezena :



Naposledy editováno 04.05.2014 06:36:53

Citace | Odpovědět

04.05.2014   06:37   #438 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> Ne ne, tahle ne, mám na mysli "našeho" Jinlinga 250, viz foto výše

Citace | Odpovědět

04.05.2014   06:46   #439 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Budu přidávat zázraky, které mi kolka po jedné sezóně nachystala. začnu s digiťákem.

Doporučuji jej preventivně rozdělat a dobře zalepit.
Je uložen dobře, nikoliv však chráněn před otřesy a není v něm žádné těsnění proti prachu a vlhkosdti.
U mé kolky je namontován druhý, který se také rozsypal.
Tak dříve, než vytáhnete asi 1500, stačí ho možná rozdělat a opravit doma. Nebo předem tavnou pistolí vše dokonale podlepit.
V mém případě se uklepal celý displej, včetně diody a jednoho kondíku.
Stačila pájka s ostrým hrotem a bylo hotovo..
Všechny nožičky jsem opatrně připájel na displej, osadil kondíkem a diodou, vše jsem pak dokonale zatavil a bude funkční skoro navždy :




Citace | Odpovědět

04.05.2014   06:51   #440 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

O blatnících také uvažuji, ale proboha ne kulaté. zcela to ničí onen "přísný" dojem kolky. Vše je tam vedeno v dojemných úhlech, které dělají tuto kolku charakteristickou, budu si je navrhovat sám aby byly účelové a aby nějaký oblouk nad kolem kolku nezhyzdil.

Citace | Odpovědět

04.05.2014   07:10   #441 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Otas43> zkus nějaký návrh mám kluka, co by byl schopen je udělat. Jen vymyslet to uchycení, aby bylo pevné a neplancalo se to o kola.

Citace | Odpovědět

04.05.2014   11:11   #442 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Mulyšhuliš>Otas43>Já k tomu výfuku :

Namaloval jsi to krásně, ale stejně nás buď " jinlinguješ" nebo máš nějakou hold extra kolku, která lítá i s brutálním převodem a má zcela jinou konstrukci. Můj výfuk je zcela jiný a pod jiným úhlem. trochu jsem to namaloval od oka, ale s dodržením náklonů trubek. Pak je jasné, že výfukové plyny se více tlačí po modré, než po žluté, tedy nejkratší cestou, proto mi taky jeden tlumič odešel. Je tam také ta blbá přepážka, kterou jsi sám nafotil, čímž je cesta hještě více do druhé strany výfuku omezena :



Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.



Naposledy editováno 04.05.2014 11:13:38

Citace | Odpovědět

04.05.2014   11:22   #443 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

michalnero>Mulyšhuliš> Ne ne, tahle ne, mám na mysli "našeho" Jinlinga 250, viz foto výše



Já vím jen jsem to ukázal jako odstrašující příklad než takhle to raději bez blatníků.

Ale tady je způsob úchytu předního blatníku a to by neměl být větší problém.

Citace | Odpovědět

04.05.2014   14:30   #444 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> ..tak jsem si to myslel koukám dobře, ono tam totiž ani není více možností Předek bude v pohodě, jak se zdá, ale ten zadek. Tam to musí být natažené od středu, jak se napíná řetěz, vhodný profil, aby se to neprohýbalo, bude tam dlouhá páka.

Venku se to nějak vyčasilo, takže oblíknout a hurá na menší projížďku ..ať ten stroj provětrám

Citace | Odpovědět

04.05.2014   20:07   #445 Téma: Jinling 250 JLA-21B

dolsen dolsen Město: Benešov
IP:82.202.109.xxx
Offline 0/6

Čau kluci, nemáte někdo tip, na jine gumy?? Tyhle origo jsou fakt na ho... Asi by to chtělo ne nizkoprofily...
Mimochodem o víkendu jsem si dal 250 km v kuse a upřímně mi vibrují ruce ještě teď... Od 60 se začnou klepat řídítka a přes 80 jsem to už nedával, protože nejen že to vibrovalo, ale nedej bože když jsem trefil vyjeté koleje...

Citace | Odpovědět

04.05.2014   20:17   #446 Téma: Jinling 250 JLA-21B

BB924 BB924 Město: Čáslav-Staré Město
IP:62.240.181.xxx
Offline 0/11
Jinling JLA 250

Čus všem.
Jo, taky se přimlouvám za tip na jiný nízkoprofilový gumy. Já - abych se zbavil těch vibrací od kol - před rokem sehnal silniční vysokoprofilový pneu (viz foto u mně) "značky" Zhongya a mám tam místy čtyři vrstvy lepících závaží taky. Teď se sice v té výšce ztrácí další % vibrací od silnice a myslím že jsem nahnal něco na rychlosti (že jsem nešel do rozet), ale ztrácím na designu, no ...
Jsem zvědav jestli se nízkoprofilovky dají sehnat za míň jak polovinu ceny Jinlinga .

Citace | Odpovědět

04.05.2014   20:27   #447 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

..tak můj dnešní výlet na Vsetín skončil přetrženým řetězem Ještě, že jsem včera objednal novej, lepší za účelem výměn rozet ..ostrá točivá zatáčka, projížděl jsem jí celkem svižně ..a najednou cvak ..a nic
Takže mě manželka dotáhla na laně, ještě, že to bylo asi už jen 10km od baráku

Citace | Odpovědět

04.05.2014   20:32   #448 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Ohledně gum ..také už jsem scháněl, ale dá se říct, že na poloměr r12 není moc možností, a že jsem výžně hledal, když najdeš, je to třeba jiný vzorek, ale stále nízkoprofilové 235/30.

Jedno řešení tu je, ale finančně náročnější. Jestli se nemýlím, v té samé rozteči 4 x 110 dělají uplně ty samé disky ale ve velikosti r14 ..a na to už se dají sehnat téměř libovolné gumy dle libosti

Citace | Odpovědět

04.05.2014   20:49   #449 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

michalnero>..tak můj dnešní výlet na Vsetín skončil přetrženým řetězem Ještě, že jsem včera objednal novej, lepší za účelem výměn rozet ..ostrá točivá zatáčka, projížděl jsem jí celkem svižně ..a najednou cvak ..a nic
Takže mě manželka dotáhla na laně, ještě, že to bylo asi už jen 10km od baráku



to toho moc ten řetaz nedal... já jsem jel už z novejma rozetama a pořádným řetazem s mojí polovičkou což znamená že jsme překročili povolenou váhu a při výjezdu z křižovatky jsem myslel že se taky něco stalo 2 rány za sebou a i to 2krát cuklo ale pak celou jízdu nic tak jsem myslel že jsem oholil zuby a po prohlídce nic... ale to pohonné ustrojí trpí a to víc než dost. až stáhnu potky tak je dám.



Naposledy editováno 04.05.2014 21:05:24

Citace | Odpovědět

04.05.2014   21:07   #450 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero> kamo, to je mocny....ale precti si navod, ,tenhle stroj se nesmi tahat na lane, protoze spojka se pri netoceni motoru nemaze a muze se prej zadrit ci co,ale na druhou stranu, jak to jinak dostat domu? Asi bych to resil stejne jako ty...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.37s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce