06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
04.05.2014 21:13 #451 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
04.05.2014 21:21 #453 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
05.05.2014 08:32 #454 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
05.05.2014 08:38 #455 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.
[/quote]
Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.
05.05.2014 11:11 #456 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.
Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.
pro ty co mají zázraky se kterými dokážou jet 120 a snad i více bez ztráty výkonu
05.05.2014 13:09 #457 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82
05.05.2014 20:43 #458 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
tak jsem dnes zamluvil vyvažování zdělal kola na nachystal jen letmo jsem kouknul na geošku.. no hnus, je to fest rozbíhavý a levý kolo má dost velký odklon. na geošku to zatím dávat nebudu udělám to doma podle pravítka a úhelníku... sbíhavost i odklon dáváte na nulu v zatíženým stavu?
řešil někdo z vás vychýlenou zadní osu? když jsem zdělal snímač rychlosti z osy viděl jsem otvorem že ty výstupky jsou tak 5mm doprava. to se povolí ty kontra matky na ose a těma druhýma matkama se to šteluje v pravo a vlevo nebo se tam musej přelisovat ložiska ??
05.05.2014 21:03 #459 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pecer
Město: Tábor 1
IP:85.70.41.xxx
Offline 1/398
http://mylyda.npage....n-selbst-gebaut.html
vypadá to jako docela dobrá vychytávka na geometrii
06.05.2014 01:06 #460 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Maxxx>
řešil někdo z vás vychýlenou zadní osu? když jsem zdělal snímač rychlosti z osy viděl jsem otvorem že ty výstupky jsou tak 5mm doprava. to se povolí ty kontra matky na ose a těma druhýma matkama se to šteluje v pravo a vlevo nebo se tam musej přelisovat ložiska ??
06.05.2014 02:14 #461 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
06.05.2014 07:58 #462 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
06.05.2014 08:19 #463 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Maxxx>
Jsem zvědav, jak dopadneš s vyvážením kol A co se geometrie týká, dal jsem sbíhavost na 0 Ale setkal jsem se s názorem, pokud je poháněná zadní náprava, měla by být mírná rozbíhavost 1-2mm, že prý v záběru vlivem přenosů tlaků se to dorovná na nulu. Ale tohle by mělo platit u aut, tak nevím, Ať nula, či 1-2mm rozbíhavost je furt lepší než jsem měl 3 cm rozbíhavost.
Odklon kola by měl být kladný do písmene "A" ale kolik nevím. Osobně si myslím, že ani nula nebude špatně.
06.05.2014 12:36 #464 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Nevím jak vám,ale mě se to v letě,když bylo kolem 28°c a 4kolka byla v zápřahu dostala teplota až k 85°c - 90°c a 2x-3x jsem musel i zastavit aby se motor schladil
a nezadřel se (kdybych tam neměl budík na teplotu tak už jsem možná dávno dojezdil).
A protože na netu jsou přídavné chladiče 5cm šidítka tak jsem si nechal udělat pořádnej "chlaďák"
Eloxo - dvojtá difuzní drážka na každé lamele - dvojité spirálové profrézování pro lepší obtok vzduchu kolem chladiče.
Když mi to zkrouhne teplotu o 10°c dolů budu spokojenej každý další °c dolů bude bonus navíc.
Chtěl jsem ho nechat udělat ještě delší,ale už bych se tam dedostal mezi chladič a čerpadlo,už takhle je to na fest
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
A když jsem viděl tohle,že to zkrouhne teplotu až o 5°c tak to si budu muset u mě dát pozor aby mi chl.kapalina nezmrzla
http://www.2hmoto.cz...ooler-prumer-19.html
06.05.2014 17:36 #465 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
06.05.2014 20:20 #467 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
06.05.2014 20:55 #468 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
jsou to pásky závaží kde se střídá 5 a 10g je to krásně vidět ten užší má 5 a ten širší má 10 tzn to poslední kolo má 180g všechny kola jsme nejdřív převážili a zdělali gumy potočili na ráfku nafoukly na 3,5 (to mě bylo blbě) aby si to sedlo upustili na 2 prodryblovaly po zemy a na některých to pomohlo víc na některých míň ale v průměru 50g jsme srazili vždy.
co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne??? tak proč se stresovat 90kou vždyť 90 je základní pracovní teplota motoru u osobáku a 88 u náklaďáku jinak libí se mi zpracování fakt pěkný akorád to chtělo ty drážky ve směru jízdy
07.05.2014 03:00 #469 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Maxxx>
co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne??? tak proč se stresovat 90kou vždyť 90 je základní pracovní teplota motoru u osobáku a 88 u náklaďáku jinak libí se mi zpracování fakt pěkný akorád to chtělo ty drážky ve směru jízdy
co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne???
07.05.2014 06:50 #470 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Co se teplot motoru týká, ideální teploty pro motor by bylo vše nad 100 stupňů 100-110. Problém je chladící médium, což je v našem případě voda, která má bod varu 100 a přes 100 nedokáže dál chladit, pak už se odpařuje, nechladí. 105 je "pojistka" v podobě víčka chladiče, či expanzky, který posunuje bod varu. Takže vše pro ideální teploty motoru se odvíjí od účinosti chlazení. Těch variant je více, počínaje výškovými rozdíly hladin expanzní nádoby od termostatu, délkou chladících okruhů, každý výrobce motorů vyvýjí svou alchimii.
Otázkou je, jak to vychytali u Jinlingu Koukal jsem na to víčko u chladiče a nepříjde mi moc funkční nota bene víčko na expanzní nádobce drží silou vůle. Jsem si jistý, jakmile by došlo k varu, natlakování okruhu, tam mi to uletí jako první. Každopádně to chlazení "zatím" funguje, větrák občas sepne, což je důkaz správné funkčnosti a že se teploty pohybují blízko 95-98C, (záleží v kolika spíná čidlo)což je pro motor ideál. Pravdou je jedna věc, zatím ty teploty venku jsou jarní a jsem zvědav, co to bude dělat v létě.
Jedno je jisté, ten motor není vyvýjen Jinlingem, určitě ho převzali od někoho. Nejsem si jistý, ale mam pocit, že jsem někde četl, že je to licence od Hondy. Pokud tomu tak je, trochu by mi to přidalo na klidu. Druhá věc je, jak to soudruzi z Číny zpracovali
07.05.2014 22:00 #471 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
07.05.2014 22:45 #472 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Co se tyce teploty, nenapadlo vas co zkusit vymenit teplotni cidlo, co je na chladici a spina ventilátor? Co se tyce chladici kapaliny, ja vypustil to, co tam bylo a nalil tam cistou ruzovou chladici smes, uz na podzim. Tak snad jsem to nepo... spekuloval jsem, co s tim a nakonec jsem to udelal.
08.05.2014 00:27 #473 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
08.05.2014 08:21 #474 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
JenndaArt>
V zásadě je jedno, jakou barvu tam dáš, ale pokud přecházíš na růžovou, z jaké koliv jiné barvy, je zapotřebí udělat důkladný proplach okruhu. Růžová kapalina byla nově vyvinuta na jiné chemické bázi, než všechny ostatní barevné verze (modrá, zelená, čirá), má prodloužen interval výměny na 5 let, přičemž všechny ostatní mají 3 roky. Růžová obsahuje více antikorozních složek, měla by lépe ochránit součástky motoru.
V žádném případě nemíchat růžovou chladící kapalinu s jakou koliv jinou barvou, nebo dojde ke "sražení". Všechny ostatní barvy se míchat můžou, mohli by, jsou vyrobeny na stejném, podobném chemickém základu, ale i tak pro jistotu, držel bych se nemíchání barev.
Problém těhlech přechodů jedné na druhou, nebo míchání je prostý. Když se po x letech podíváš do útrob motoru, kde koluje voda, je to celé zrezlé, dost pórovité, oslabené vlivem působení vody a její korozivních účinků : proto by se měla případně dolévat destilovaná voda, která je zbavena korozivních prvků. Dokud do toho nezasahuješ, drží to a nic se neděje v rámci možností. Jakmile soustavu vypustíš, veškerá povrchová rez popraská, opadá, uvolní se kousky rzi. Notabene, máš li starý motor a naleješ růžovou směs, která zprvu reaguje a ještě víc naruší rez, uvolní se spoustu bordelu a v místech, kde jsou malé styčné plochy (těsnění pod hlavou, příruby hadic atd) kde to musí těsnit to začne prolínat, téct atd.
Závěr naše čtyřkolky jsou 2-3 roky staré a tyhle problémy by zatím neměly nastat
08.05.2014 09:05 #475 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
Mulyšhuliš> Neřeš vyřešné, si tam dej kvalitní kapalinu a je po problému s plněním expanzky. Pracovní teplota motoru je 80 - 110. Vše pod a nad je špatně. Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu. U většiny pracovek jede takřka nepřetržitě, protože není počítáno s náporem vzduchu při malé rychlosti.
08.05.2014 09:48 #476 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Sobol>Mulyšhuliš> Neřeš vyřešné, si tam dej kvalitní kapalinu a je po problému s plněním expanzky. Pracovní teplota motoru je 80 - 110. Vše pod a nad je špatně. Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu. U většiny pracovek jede takřka nepřetržitě, protože není počítáno s náporem vzduchu při malé rychlosti.
Neřeš vyřešné
Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu
08.05.2014 13:42 #477 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
09.05.2014 19:48 #478 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
200 km od novýho a problém ze startováním po namontování kol jsem to chtěl protočit a zmačknu tlačítko startéru a cvak a nic tak ještě jednou a poslouchám že to cvaká pod sedačkou.. nj výkoný startovací relé tak jsem pohejbal kabelama koukám jeden má potečenou trochu izolaci a už to jde.. každopádně se potvrdili informace o problematice v elektroinstalaci tohoto stroje
09.05.2014 20:13 #479 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Maxxx>200 km od novýho a problém ze startováním po namontování kol jsem to chtěl protočit a zmačknu tlačítko startéru a cvak a nic tak ještě jednou a poslouchám že to cvaká pod sedačkou.. nj výkoný startovací relé tak jsem pohejbal kabelama koukám jeden má potečenou trochu izolaci a už to jde.. každopádně se potvrdili informace o problematice v elektroinstalaci tohoto stroje
09.05.2014 21:09 #480 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
vůbec nevím protože jsem nevyjel ale můžu říct tolik že když jsem dal pod kyvku zvedák a roztočil na 100 tak to třepalo pravá levá až jsem myslel že to spadne ze zvedáku a jak jsem to vyvážil tak jsem nejlepší kola dal dopředu a to nejhorší (co bylo před tím vepředu) jsem dal dozadu a znova na heveru na 150 a jakože nebylo to že by se to ani nehlo ale proti tomu co to bylo.... 95% zlepšení
ještě bych potřeboval dořešit geometrii.. to asi zítra ale mám problém se zadním kotoučem jak jsem to protáčel na heveru tak jsem si všiml jak lítá ale jako LÍTÁ!pravá levá a pochopitelně stím chodí i třmen a vůbec se mi to nelíbí přemejšlel jsem že by možná pomohlo dát mezi matku osy a náboj kotouče měděný kroužek který by se rozmačknul v místě největšího stiku a že by to bylo opřený všude a ne jen v jednom bodě s matkou... nevim ale něco zkusim.
taky jsem se díval na osu z katalogu a na ní vůbec nejsou nálitky na tachometr tak jsem pochopil že to je součástí náboje osy a asi to opravdu nejde posunout tak aby to bylo přesně .. jedině vyvrtat novou díru udělat závit atd.. ale nezdál se moc metricky
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s