asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

09.05.2014   22:55   #481 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx>

..bacha, závity jsou jemné,stoupání 1,25 i na rozetě. A budou tam i další to vypadá.

Citace | Odpovědět

10.05.2014   00:49   #482 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>
ještě bych potřeboval dořešit geometrii.. to asi zítra ale mám problém se zadním kotoučem jak jsem to protáčel na heveru tak jsem si všiml jak lítá ale jako LÍTÁ!pravá levá a pochopitelně stím chodí i třmen a vůbec se mi to nelíbí přemejšlel jsem že by možná pomohlo dát mezi matku osy a náboj kotouče měděný kroužek který by se rozmačknul v místě největšího stiku a že by to bylo opřený všude a ne jen v jednom bodě s matkou... nevim ale něco zkusim.



Můžeš nahodit foto toho problému z kotoučem já jsem tam taky něco řešil tak jen jestli je to to stejné

Citace | Odpovědět

10.05.2014   15:40   #483 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250



Tak, nová rozeta na mé čtyřkolce namontována

První dojmy ...nejisté, snad i trochu zklamání ..ale dám tomu šanci a časem uvidím. V případě trvalé nespokojenosti není nic snažšího přejít zpět na původní převody.
Každopádně, pozitivní věc by určitě byla. První tři rychlosti mají větší účinnost, jsou rychlejší, živější. čtyřka je ...divná ..jiná ..líná, nevím jak to pojmenovat výstižně. Co se mi zamlouvá, brblá si to kolem těch 5-6 tis ot/min, jede to svižně a neřve to
Předtím to bylo na čtyřku jiné, mělo to zrychlení..z 50 km/h byl cítit ...něco jako tah, zrychlení (když přivřu obě oči) , když jsem přidal, to tam teď zmizelo.

Další negativum ..velmi obtížně jsem ladil délku nového řetězu, ale to bude možná moje hloupost, nejsem si jistý.

Otázka: "jak správně nastavit vhodnou délku řetězu?"

Povolil jsem vzadu na ose "napínák" řetězu, dal ho na minimum. Rozpojený řetěz jsem dal na ozubená kola, volné konce přitáhl k sobě, napnul co to šlo, abych ho mohl spojit, ubral přebytečné články a spojil. Po spojení byl řetěz dost volný. Napínákem na ose jsem otáčel, napnul ...sice jsem ho napnul, jen tak tak ..ale jsem na dorazu. Takže jestli se teď vytahá, povolí, už ho nenapnu

Nemám s tímto zkušenosti, napadá mě, zda jsem nezvolil špatný postup. Možná, ubrat o článek, spojit ho aniž by byl řetěz na ozubených kolech a teprve pak, už spojený řetěz nasadit na zadní rozetu a spolu s předním řetězovým kolečkem nasadit na hřídel z převodovky ???

Nemáte s tím někdo více zkušeností než já ???

Citace | Odpovědět

10.05.2014   17:26   #484 Téma: Jinling 250 JLA-21B

dolsen dolsen Město: Benešov
IP:46.135.12.xxx
Offline 0/6

Michalnero : Čoveče taky jsem si užil s řetězem.. Ale kolečka jsem nasadil, rozpojený řetěz jsem navlékl, napínák povolil, řetěz spojil a dopnul... Ale opatrně, rád se přetrhne...

Jinak kluci, nemáte někdo odkaz na rozumnou kontrolku teploty motoru??

Citace | Odpovědět

10.05.2014   18:16   #485 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

[quote]dolsen>Michalnero : Čoveče taky jsem si užil s řetězem, napínák povolil, řetěz spojil a dopnul... Ale opatrně, rád se přetrhne...

quote]

Myslíš tím napínáním ??? nebo jak kolikrát se ti už přetrhl ????

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Jinak k tomu napínání řetězu není tam ŽÁDNÝ PROBLÉM !!! napínák má dostatečnou vůli aby se dal řetez napínat mnohonásobně a opakovaně.Teď to je od oka,ale možnosti napínáku dělají 4 až 6 článků řetězu rozdíl od povoleného k napnutému.

Pokud se napínák natočí tak aby byl "jakoby povolený" a nasadíte tam řetěz tak ten řetěz může být prověšený jako kšanda a pořád se dá řetěz napnout !!!!

!!!UVĚDOMTE SI že napínák se dá štelovat až doté míry,že je potřeba vyšroubovat čidlo tachometru aby šel napínák povolit na max. !!!



Naposledy editováno 10.05.2014 18:21:24

Citace | Odpovědět

10.05.2014   18:28   #486 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš>

..zdarec
Jasný, čidlo jsem vytáhl ..řetěz je napnutý, ale teď už jsem vážně téměř na doraz s napnutím. Pokud se řetěz vytahá, napnu ho už jen minimálně.

Ale v poho, s tím se musí počítat, pokud do toho takto zasahujem. Každopádně, akorát se chystám na delší zkušební jízdu, tak jsem zvědav, pak dám vědět

Citace | Odpovědět

10.05.2014   18:48   #487 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

tak jsem se na všechno vykašlal (protože jsem musel zas trochu zabrat kolem baráku a aut) a jel jsem se projet jakože asi mám problém jel jsem s mojí polovičkou (nějak se jí to líbí i když potom vždy říká jak má naklepanou zadnici možná má sklon k SM ) a ve městě dobrý ale vyjeli jsme za město vzal jsem za to a na tacho 110 krásně a je tam táhlá rovinka a už před půlkou to začlo padat 105-100-95-90 pak je táhlej kopec a ten jsem se šunul 3,4,3,4,3,4 70 +- pak je to trochu z kopce a na 110 jsem se nedostal maximálně tak 100 pak jsme zastavili u známích pokeceli a za 20min jsme vyrazili a letělo to jak kamen 4ku dokopce zkopce kdykoliv jsem zatáhl tak 110 i výjezd z obce jsem nechal 4ku a hned tam bylo 90 pak jsme sice zase zastavovali ale až domu dobrý možná to ke konci zase začlo vadnout ale ve městě to moc poznat není

jediná změna že hned po odjezdu z baráku jsem tankoval (před tím tam byl starý benzín +- 3 roky) a ted jsem dal na OMW 95ku tu jejich lepší...

Citace | Odpovědět

10.05.2014   20:20   #488 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

...byl jsem to projet, najel jsem 30km. 1 - 2 - 3 - dobrý, příjemné zrychlení, prodloužily se rychlosti. - 4 mimo město, bublá to 6-7 tis ot/min , rychlost 80-90 km/h +/- ...ale víc to nejede ani prd ..ani z mírného kopce dolu, nepřesáhnu 7000/min, jel jsem sám, bylo trochu větrno. Předtím to točilo bez problému 10-10 500/min.
Na rovině jsem se nechal změřit radarem ..plnej plyn ..7000/min a rychlost dle radaru 86 km/h. Vůči otáčkám se to určitě zrychlilo, ale maximálka velmi podobná jako předtím ...je to divný

Citace | Odpovědět

10.05.2014   20:32   #489 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx> pak jsme zastavili u známích pokeceli a za 20min jsme vyrazili a letělo to jak kamen 4ku dokopce zkopce kdykoliv jsem zatáhl tak 110 i výjezd z obce jsem nechal 4ku a hned tam bylo 90



To mi chceš tvrdit že to takhle lítá i ve dvou lidech ???

a je tam táhlá rovinka a už před půlkou to začlo padat 105-100-95-90 pak je táhlej kopec a ten jsem se šunul 3,4,3,4,3,4 70 +- pak je to trochu z kopce a na 110 jsem se nedostal maximálně tak 100



Nechci být rejpal,ale že by to bylo přehříváním motoru kór ve dvouch ta 20minutová pauza tomu nasvědčuje,že po schlazení to zase lítalo
A pak,že NEŘEŠ VYŘEŠENÉ !!



Naposledy editováno 10.05.2014 20:37:11

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:07   #490 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

..chlapi ..kdo by mi prosím spočítal články na původním řetězu 520 co tam je ???

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:18   #491 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

já nepsal neřeš vyřešené, je fakt že po příjezdu ke známím jsem to asi minutu po zastavení nechal cvakat protože šla vrtule ale kdyby to bylo přehříváním tak se to v tom kopcy 100% kouslo protože tam to bylo opravdu KRITICKÝ (reakce na plný plyn nulová) já mám si myslím že je problém se zásobováním karburátoru už tehdy jak jsem jí koupil udělala něco podobnýho ale to bylo se starýma rozetama tak to nebylo tak markatní a tehdy když jsem zastavil tak jsem měl úplně prázdnej ten malej filtr co je od nádrže do karbce a viděl jsem jak po vnitřní stěně teče benzín a tak za 2 minuty už se naplnil tak jsem tehdy myslel že je něco ucpaný a když odpojím tu hadičku za filtrem tak to z nádrže crčí úplně v pohodě... myslím ho vyhodím úplně nebo ho píchnu párkrát jehlou a bude...

zapomněl jsem ... po vyvážení kol je z toho úplně jinej stroj.



Naposledy editováno 10.05.2014 21:30:07

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:24   #492 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

já tě to spočítám zítra, mám ho v garáži ležet ale nevím tedy jestli je to 520? tak spočítám každou mezeru



Naposledy editováno 10.05.2014 21:46:50

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:39   #493 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx>

Já bych si ho spočítal sám, ale přetrhl se mi a nejsem si jistý, kolik mi ho chybí. Kdybych tam měl původní převody, asi bych to zjistil, ale teď už je pozdě, mam to předělané. Na tom, co mi zbylo mi zůstalo 112 článků. Předpokládám, že se mi roztrhl jen na jednom místě a bude mi chybět jen jeden.

Počítá se každý článek ..jsou tam dva druhy ..články s čepama a články s dírou, střídají se. Stačí spočítat jeden druh a pak krát 2

Koupím novej řetěz 520, a spolu s původníma rozetama to budu mít jako zálohu, pro případ dalšího roztrhnutí.

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:49   #494 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>já nepsal neřeš vyřešené,

.



Já vím že jsi to nepsal to byla narážka na předchozí stránku kde se krátce řešilo chlazení motoru a že když při rychlé jízdě zapne větrák,že to není normální to jsem si jen tak šťouchnul



Naposledy editováno 10.05.2014 21:50:40

Citace | Odpovědět

10.05.2014   21:59   #495 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Taky jsem zvědavý, jak to bude jezdit po vyvazeni kol a geometrii...ale mam problem, nikdo mi ta kola nechce vyvazit...nikdo to neumí, az na jednoho cloveka a ten stale nema cas....tak snad se mi ho podari uhnat... jinak co se tyce toho, ze to nejdede pres kilo po výměně rozet? Me to jede, ani jsem maximalku nezkousel, protoze jsem se bal...

Citace | Odpovědět

10.05.2014   22:36   #496 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt>

..zdarec ..jakou ty máš vzadu rozetu, kolik zubů ,..mam dojem, že máš jinou než já. Nebo vlastně, co máš v předu, vzadu a řetěz ?

Citace | Odpovědět

10.05.2014   22:51   #497 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

Mulyšhuliš>Maxxx> To mi chceš tvrdit že to takhle lítá i ve dvou lidech ???


tak ono když to trochu promyslíš z kopce mi trochu pomůže po rovině bude rozdíl opravdu minimální a do kopce to bude trochu horší.. když vemu jak působí síly tak pokud pojedu ustálenou rychlostí do kopce 11,75° tedy stoupání 25cm na metr (což je fest) a vemu to celkově že kolka váží 200kg tedy v podmínkách definovaných je potřeba tažná síla na kolku 26,11kg na mojí maličkost 16,31kg a moje 12,40kg takže to je 22,6 % rozdíl když jedu sám nebo s mojí to už je dost. ale po rovině by měla být rychlost stejná zanedbáme odpor vzduchu ten je 0 protože je schovaná za mnou a zanedbáme odpor valení který v ložiskách nepoznáš a gumy jsou přefoukly takže tam bude změna minimální. je jasný že to bude dýl trvat ale cílová rychlost by měla být velmi podobná.

Citace | Odpovědět

10.05.2014   22:53   #498 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero>

Zdar, v predu mam original, vzadu mam tuším 24 zubu a retez D.I.D s o krouzky...nevim, co je to za typ, ale vim, ze stal asi 2000kc, ale nejspis 520, totozny typ s originálem

Citace | Odpovědět

10.05.2014   22:54   #499 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Maxxx> ty kjávo...ty jsi primo vedec....tohle jsme snad ani na vs nepocitali...

Citace | Odpovědět

11.05.2014   08:03   #500 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt>

Ano, originál řetěz je 520. Předek ok, ale vzadu budeš myslím mít více zubů. Soudím dle velikosti, průměru, máš nezbroušené šrouby na rozetě a ještě ti dost místa zbývá k řetězu a já mam 27 zubů, jako Maxxx od Mulyše

Ptám se proto, že mě zajímá, jak ti to jede. Je fajn, že tu jsou i jiné varianty, než ta naše 17-27 zubů. Jen by to chtělo se všichni setkat s těma našema pekelnýma strojema a porovnat to

Dle toho, co mám já mi něco říká, volit střední cestu, něco jako budeš mít ty. Zachovat přední řetězové kolečko originál 13 zubů a dát menší rozetu vzadu.

Citace | Odpovědět

11.05.2014   08:21   #501 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

...chlapi, budu přemýšlet nahlas, a jestli to mam blbě, opravte mě

Originál převodový poměr je 13-31 (pro řetěz 520) Pokud vyměním přední hnací kolečko za větší, řekněme 15 zubů, bude to převod do rychla. Hnané kolo se bude točit rychleji, na úkor síly. Zmenší se síla, akcelerace. Nebo je to přesně obráceně ???

Kurňa, čím víc nad tím přemýšlím, tím větší hokej v tom mam, teď jsem z toho uplnej jelen.

Citace | Odpovědět

11.05.2014   09:59   #502 Téma: Jinling 250 JLA-21B

dolsen dolsen Město: Benešov
IP:95.129.243.xxx
Offline 0/6

Mulyšhuliš> ne ne, mě se řetěz nepřetrhnul... jen sem tím myslel, aby ho nenapnul moc, jinak po pár kilometrech se řetěz odporoučí... :) já to měl v pohodě, jen mi od té doby proměřuje tacho.... cca o 15km\hod.

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:11   #503 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

JenndaArt>Maxxx> ty kjávo...ty jsi primo vedec....tohle jsme snad ani na vs nepocitali...



tak záleží co, kde, a jak pilně jsi studoval ale tohle je podle mě úplně easy matika a to jsem nestudoval žádné mat/fyz (auto-elektrikář - maturita, ekonomika, management a marketing v oboru - VOŠ automob. diag. a servis - VŠ pouze Bc. ekonomika a management.

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:21   #504 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

michalnero>...chlapi, budu přemýšlet nahlas, a jestli to mam blbě, opravte mě

Originál převodový poměr je 13-31 (pro řetěz 520) Pokud vyměním přední hnací kolečko za větší, řekněme 15 zubů, bude to převod do rychla. Hnané kolo se bude točit rychleji, na úkor síly. Zmenší se síla, akcelerace. Nebo je to přesně obráceně ???

Kurňa, čím víc nad tím přemýšlím, tím větší hokej v tom mam, teď jsem z toho uplnej jelen.



Máš to dobře jak jsi to napsal

Ve předu čím větší kolečko tím větší rychlost hnané hřídele = menší síla stroje
V zadu čím větší kolo tím menší rychlost hnané hřídele = větší síla

Docela se divím a mě to mrzí,že u tebe to nefuguje musí tam být nějaký zádrhel ve výkonu ,už to jak píšeš otáčky 10 500 ot/m jsou otáčky jak blazen já mám otáčky max 8000ot/m a to bylo vždycky rozety nerozety a omezovač by neměl pustit víc jak 7500-8000.Je to 4kolka od 4kolky co kus to rozdíl V tématu tu bylo napsáno i to že byla vyměněna pouze přední rozetka z 12z na 13z jinak zadní rozeta zůstala origoš.

"a to už je na hraně má to co dělat aby to jelo"


Tahle výměna rozet je z 90% ku prospěchu celé věci/ Akcelerace-1/2/3/ musíte uznat,že /menší spotřeba / menší vybrace-otáčky /náklady na budoucí výměnu rozet-řetězu/ větší rychlost a to o dost.
Jediná nevýhoda je snad znatelně línější 4 stupeň. To je,ale kompromis,který jde jednoznačně do velkého +.
I když línější mě to acceleruje asi tak když jedete ve felicii na 5rychlost a jedete 40km/h a chte jet 100km/h a sešlápnete plyn je to podobné zrychlení.

U mě co byl orig.poměr rozet mám to dneska tak že co tehdá dělal 4 stupeň to podobné dělá dnes 3 stupeň teď
já na 4 stupeň při origoš jsem jel max 75 km/h místo řidítek jsem měl zbíječku motor řval na plný pecky no byl to děs

U řetězu 520 ve předu může být max 12-13z ale sehnat 13 je ořech takže asi jen 12z

Pokud nebudeš hledat zádrhel ve výkonu motoru,že nezvládne tahat tohle z převodování Tak jedině ještě zkusit experimetovat z předníma rozetkama zkusit dát 16 -15 -14 s touhle velikostí 428 se dají dělat větší kombinace než u 520.

Jen se obávám,že čím menší bude rozetka ve předu tím více se s toho stává "traktor" a tím více i větší zátěž na řetěz to už je ve vodách,které nemám vyzkoušené



Naposledy editováno 11.05.2014 10:30:10

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:23   #505 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

michalnero>JenndaArt>

Ano, originál řetěz je 520. Předek ok, ale vzadu budeš myslím mít více zubů. Soudím dle velikosti, průměru, máš nezbroušené šrouby na rozetě a ještě ti dost místa zbývá k řetězu a já mam 27 zubů, jako Maxxx od Mulyše.



nedávej do kvasu švestky a jabka nebude to dobrý jako celek když to dáš zvlášť budeš mět dobrou slivovici a (pro mě) hnusný kalvádos. řetěz 428 má rozteč zubů 12,7mm tedy i řetez a rozety se dají značit 1/2" kdežto řetez 520 má něco kolem 15,4mm to znamená myslím 5/8" (teď to nevím jistě musel bych to hledat) když spočítáš obvody vyjde u obou úplně něco jiného proto je možné (i jisté protože na internetu se prodávají) že má 24 zubu.

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:23   #506 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

dolsen>Mulyšhuliš> ne ne, mě se řetěz nepřetrhnul... jen sem tím myslel, aby ho nenapnul moc, jinak po pár kilometrech se řetěz odporoučí... :) já to měl v pohodě, jen mi od té doby proměřuje tacho.... cca o 15km\hod.



Tak to jóóó už jsem se lekl

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:41   #507 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš>

co se otáček týká ..s původníma převodama a řetězem mi to na čtyřku točilo přes 10000 ot/min. V tuhle chvíli mi to nepřesáhne 7000 ot/min ani na rovině, ani z kopce dolů ..v zásadě, je to pozitivum ..protože mám velmi podobnou rychlost jako předtím, ale s výhodama které jsi popsal ..menší otáčky motoru, lepší kvalty 1-2-3 méně vybrací atd

Co mě zklamalo je, že by to bylo schopné valit přes 100 km/h ..což jsem očekával, ale v tuhle chvíli ani omylem.

Uvidíme, budu s tím laborovat, zda není něco špatně

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:43   #508 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx>

..mě to došlo v zápětí, že jsem to tam splantal dohromady už jak jsem to poslal

Citace | Odpovědět

11.05.2014   10:45   #509 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

michalnero>...chlapi, budu přemýšlet nahlas, a jestli to mam blbě, opravte mě

Originál převodový poměr je 13-31 (pro řetěz 520) Pokud vyměním přední hnací kolečko za větší, řekněme 15 zubů, bude to převod do rychla. Hnané kolo se bude točit rychleji, na úkor síly. Zmenší se síla, akcelerace. Nebo je to přesně obráceně ???

Kurňa, čím víc nad tím přemýšlím, tím větší hokej v tom mam, teď jsem z toho uplnej jelen.



teorii zvládáš dobře origo poměr je lae 12/31 to znamená 2,5833 krát se otočí malá rozeta a jednou velká
pokud máš 17/27 tak se malá rozeta otočí 1,588 krát a velká 1 krát což je 39% rozdíl prostě začni trochu počítat a vyjde ti že poměr 12/27 je 2,25 13/27 je 2,07 14/27 je 1,92 15/27 je 1,8 16/27 je 1,68
takže pokud ti nevyhovuje 17/27 řetez428 tak bych už šel tím že bych si koupil male rozetky do předu jedna stojí 100 a měnil bych je až bych byl spokojený s tím že stře je mezi 13-14 ale 13ku asi nedělaj prtože by byla malá.. jinak

http://www.multimoto...33;ed-20-mm-atv-moto
http://www.multimoto...ed-20-mm-atv-pitbike
http://www.multimoto...ed-20-mm-atv-pitbike



Naposledy editováno 11.05.2014 11:25:54

Citace | Odpovědět

11.05.2014   16:39   #510 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

mě to vyšlo 112 mezer (článků) i se spojkou...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.38s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce