asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

29.02.2012   17:18   #31 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Dzejar Dzejar Město: Miličín
IP:84.242.101.xxx
Offline 1/931

1elias> jen postřeh: nemáš tam náhodou dunlopy z Kinga? Jestli jo, přijdou mi ty gumy trochu přehuštěný. Možná se to zadá jen na fotce. Na přehuštěný gumě to jede fakt blbě.

Citace | Odpovědět

15.03.2012   19:02   #32 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

1elias> koupil jsem na podzim tuto čtyřkolku lehce ojetou, měla najeto 320km za 21tis, co se týče vzhledu, je velice pěkná, jinak po stránce zkušeností sem byl na první garančce za 2500Kč(olej, seřízení vetilů, namazání všeho prý cca 4-6hod práce) + si vzali 350Kč za doplnění chladící kapaliny na mé přání, což je docela pálka, na garančce mi měnili jeden ze zadních blinkrů - nefungovali všechny LED(když bych ho šel kupovat zvlášť taky docela pálka vuz ND autokelly) a hned po garančce odešlo čidlo rychlosti, naštěstí mám čtyřkolku ještě přes rok v záruce, takže to vzali na záruční servis a budu ještě vyvažovat pneu - snad mi to vezmou v normálním pneuservisu. Mám ty původní silniční, u kterých mě překvapil již jako u nových-zánovních poměrně malý vzorek. Co se týče spolehlivosti nedokážu zatím posoudit, moc jsem s tím nenajel od podzimu, ale zajímalo by mě, jestli je lepší jezdit s těma silničníma nebo terénníma pneu? Samozřejmě chci čtyřkolku užívat převážně po silnici, ale ty terénní by třeba nemusely tolik házet...a i ta spotřeba by mě zajímala, máte někdo představu kolik si to bere? slyšel jsem něco prý mezi 3-4l/100km

Citace | Odpovědět

15.03.2012   19:14   #33 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Primitiv Město: Praha
IP:85.71.38.xxx
Offline 43/780

spíš bych tu spotřebu videl kolem 5 litru.Garančka je celkem raketa.Za 2500kč se delají velké ATV kde máš diferáky atd...

Citace | Odpovědět

16.03.2012   11:14   #34 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

Primitiv> tak to už je docela velká spotřeba a to i s jízdou na 1/2 plynu, jak by se při zajíždění mělo?...za to umí jezdit i automobily s větším obsahem, než je těchle 250ccm a 10,7Kw výkonu, bohužel na tu garančku sem musel a chodit na ně kvůli záruce musím, jinak až doběhne záruka, vykašlu se na ní a budu dělat jen běžné úkony, protože dávat každých 1000Km přes 2000tis za garančku je docela dost... než jsem kupoval čtyřkolku, neměl sem tušení, že je to takhle nákladný, jinak sem ještě měnil v záruce spínač brzdovýho světla, což je vlastně taky elektrická záležitost navíc ještě k tý garančce - dělám ji v Příbrami a celkem dlouho mi trvalo, než jsem se s tím chlápkem vůbec domluvil...



Naposledy editováno 16.03.2012 11:26:46

Citace | Odpovědět

16.03.2012   21:49   #35 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Primitiv Město: Praha
IP:85.71.38.xxx
Offline 43/780

kdo ti řekl že při zajíždění máš jezdit na pul plynu?Nemuzes srovnávat motor u čtyřkolky a motor u auta....

Citace | Odpovědět

18.03.2012   08:28   #36 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

Primitiv> je to psáno v uživatelské příručce cituji : záběh je prvních 20 motohodin - čtyřkolku přiliš nezatěžujte.

0-10 motohodin jezděte max na 1/2 plynu a po každé hodině zastavte a vypněte motor na 5-10min, čas od času změňte rychlost jízdy

11-20 motohodin nejezděte na plný plyn

nad 20 motohodin je možno využívat plný výkon

je to trošku vez kratce, ale takhle to tam je...takže ze svý hlavy to nemám

Citace | Odpovědět

18.03.2012   18:27   #37 Téma: Jinling 250 JLA-21B

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

tomassva>Primitiv> tak to už je docela velká spotřeba a to i s jízdou na 1/2 plynu, jak by se při zajíždění mělo?...za to umí jezdit i automobily s větším obsahem, než je těchle 250ccm a 10,7Kw výkonu,


skůtr o stejném obsahu má spotřebu 4/100 jesli čekáš , ze budeš jezdit za 2 jseš naivka, a i to tvoje zniňované auto se spotřebou 5/100 , tak já na něm dokážu udělat 9/100 jo na papíře se píše spotřeba dobře...

Citace | Odpovědět

18.03.2012   18:48   #38 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sytič Sytič Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300

Chlapi, řešili ste někdo kontrolu, popř. výměnu převodovýho oleje na téhle mrše..? Celkem by mě i zajímalo kudy kam, když je v manuálu psaný že sou náplně zvlášť, pokud sme správně koukal.

Citace | Odpovědět

20.03.2012   15:16   #39 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

pumix> já jsem se o to spíš zajímal, kolik si to bere, protože sem to nikde napsaný nenašel... jinak 2 jsem nečekal, spíš něco mezi 3-4L, mně je jasný, že papírová spotřeba je něco jinýho než reálná...

Citace | Odpovědět

20.03.2012   15:18   #40 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

Sytič> tak to fakt netuším, ale jsou tam skutečně 2 náplně, což je logické, protože každej olej je vlastnostma jinej, měl by tam bejt SAE 80 API GL hypoidní, ale jak se k němu dostat čert ví, až půjdu na garančku, můžu se toho maníka zeptat

Citace | Odpovědět

20.03.2012   19:08   #41 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

Sytič> no jak by to bylo řešený. Dole na převodovce vypouštěcí a nahoře nebo z boku nalívací šroub

Citace | Odpovědět

20.03.2012   22:14   #42 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

Hmm zvlášť převodový a zvlášť motorový olej? Rád se něčemu přiučím. Jen mi uniká smysl výroby olejů pro sdruženou převodovku s motorem a mokrou spojkou (JASO MA) Ale třeba tento číňan vyrobil jiný motor než ostatní číňani. Pokud tato čtyřkolka má rozdělené náplně, tak to někdo nafoťte a dejte to sem, abychom to viděli. Nebo se tu bavíte o jiné čtyřkolce, naž je na fotkách?

Citace | Odpovědět

21.03.2012   11:47   #43 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:46.135.14.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Kovboy>Hmm zvlášť převodový a zvlášť motorový olej? Rád se něčemu přiučím. Jen mi uniká smysl výroby olejů pro sdruženou převodovku s motorem a mokrou spojkou (JASO MA) Ale třeba tento číňan vyrobil jiný motor než ostatní číňani. Pokud tato čtyřkolka má rozdělené náplně, tak to někdo nafoťte a dejte to sem, abychom to viděli. Nebo se tu bavíte o jiné čtyřkolce, naž je na fotkách?



Naposledy editováno 24.03.2012 09:16:50

Citace | Odpovědět

21.03.2012   11:50   #44 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

Michall> takže nálepka firma?

Citace | Odpovědět

21.03.2012   11:55   #45 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Elimen69 Elimen69 Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:90.181.184.xxx
Offline 2/1976
Yamaha YFM 700 Raptor

1elias> Prodáváš?

Citace | Odpovědět

21.03.2012   12:57   #46 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

to jo, a hned mimo vlákno. Koho zajímá nějaká samolepka firma, řešte to, že jsou tady někteří majitelé v omylu s tou olejovou náplní. Prostě to nemá nic odděleného a je tam společná jedna náplň !!!! A olej musí proto splnit JASO MA.

Citace | Odpovědět

24.03.2012   09:20   #47 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:82.144.130.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Lupíno>Michall> takže nálepka firma?

Spokojenej?? Ty Moderátore

Citace | Odpovědět

24.03.2012   15:29   #48 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sytič Sytič Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300

Pro zajimavost dávám screen z "přiručky" aby jste neřekly že sem na to přišel buhví kde

http://2i.cz/20a8a78d5e



Naposledy editováno 24.03.2012 15:31:33

Citace | Odpovědět

26.03.2012   09:00   #49 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

Sytič> taky mám příručku a vzal jsem to z ní

Citace | Odpovědět

26.03.2012   21:46   #50 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sytič Sytič Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300

tomassva> já budu věřit kovboyovi, ten má zkušeností až až i viz jine forum kde sem diky němu našel co sme potřeboval

Citace | Odpovědět

29.03.2012   20:21   #51 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ctyrkolak ctyrkolak Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6

Zdravím všechny, nevíte někdo jak vyřadit omezovač otáček u tohoto stroje? Mohlo by to jit odpojením červeného a černeho drátu od spínací skříňky? Předem díky za radu.

Citace | Odpovědět

30.03.2012   09:18   #52 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

ctyrkolak>Zdravím všechny, nevíte někdo jak vyřadit omezovač otáček u tohoto stroje? Mohlo by to jit odpojením červeného a černeho drátu od spínací skříňky? Předem díky za radu.


Když to odpojíš, vyřadíš celou čtyřkolku a ne omezovač otáček.

Citace | Odpovědět

30.03.2012   12:00   #53 Téma: Jinling 250 JLA-21B

tomassva tomassva Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10

Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď

Citace | Odpovědět

30.03.2012   12:48   #54 Téma: Jinling 250 JLA-21B

RomanPatrol RomanPatrol Město: Praha
IP:80.188.97.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT

tomassva>Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď



Zkus AutoKelly, ty je prodávali a díly by měli mít.

Citace | Odpovědět

30.03.2012   12:50   #55 Téma: Jinling 250 JLA-21B

RomanPatrol RomanPatrol Město: Praha
IP:80.188.97.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT

RomanPatrol>tomassva>Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď

Zkus AutoKelly, ty je prodávali a díly by měli mít.



Tady máš odkaz.

http://www.autokelly...alkmgDWtbTAQLLx5QGQ=

Citace | Odpovědět

30.03.2012   14:27   #56 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

tomassva>Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď


Jo mám, bohužel si mne z autokelly vybrali jako jednoho z mála centrálních servizů pro ty jejich stroje a už mi to sem začali vozit na servis.

Citace | Odpovědět

30.03.2012   18:14   #57 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ctyrkolak ctyrkolak Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6

Kovboy> A jses si tim jisty? Spinaci skrinka mi zacla blbnout (nekdo predemnou se v ni uz hrabal), tak jsem ji rozebral a spojil dratkem pouze zeleny a ten cerny s bilym prouzkem (nebo cely cerny, ted si nejsem jisty) a prislo mi, ze otacky jsou bez omezeni (a taky jela bez cukani - max. 90 km/hod). Ctyrkolku jsem koupil uz z druhe ruky a 2 z techto dratu ve spinacce byly odpojeny, nevedel jsem proc a tak jsem je jeste pred 1. vyjetim zapojil. Ted teda jiz zrejme tusim, proc byly odpojeny...
Pokud tomu tak neni z jakeho duvodu jsou ve spinacce 4 draty. A existuje tedy nejaky jiny zpusob, jak omezovac vyradit?
Diky

Citace | Odpovědět

30.03.2012   21:06   #58 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

Pokud je nekdo prase a sprasí elektriku na kolce, tak s tím se dá dělat jen jedno - pěkně mu poděkovat. Já ti jen řeknu: ANO JSEM SI JISTÝ. Ke spínačce vedou 4 dráty
1. červený = (+) od baterie
2. černý = (+) rozvod do svazku a k jednotlivým spínačům a zařízení
Tyto dva otočením klíčku propojíš a ten proud z baterky pustíš do čtyřkolky a u DCCDI (TCI) zapalování i do CDIčka
3. zelaný = (-) kostra
4. černý s bílým proužkem = (-) propojka na CDI pro vybití a tím i vypnutí motoru
Pokud vypneš klíček tyto dva propojíš a dojde k následnému vybití CDIčka do kostry a tím přestane jít jiskra. POZOR !!! U DCCDI (TCI) to je propojené maličko jinak, ale systém zhruba stejný.
Tož asi tak.

Citace | Odpovědět

31.03.2012   08:19   #59 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ctyrkolak ctyrkolak Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6

Kovboy> Hmm, no zni to celkem presvedcive. Evidentne tam mam ty draty nejake prehazene. Jen by me jeste zajimalo, proc by pro vypnuti ctyrkolky nestacilo pouhe rozpojeni cervenho a cerhe dratu (proc musi dojit ke spojeni zel. a cern. s prouzkem).
A jak je to tedy prosim s tim omezovacem. Jakym zpusobem ho deaktivovat? (Omezovac by mel pracovat prave na principu "ukostrovani" a tim padem prestava jit jiskra pri danych otackach takze by to s tim mohlo mit neco spolecneho).
Predem diky.

Citace | Odpovědět

31.03.2012   08:51   #60 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kovboy Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582

U zapalování typu DCCDI (TCI) stačí jen přerušit proud, protože jednotka je napájená z baterky. Proto jsem napsal, že je to zapojené trošku jinak. U systému CDI je toto napájeno z cívek magneta a rozpojením elektriky docílíš pouze toho, že přestanou jít světla a pod - pokud jsou tato tažena také z cívek magneta, tak i ty budou dál fungovat i po rozpojení. Hele a nemám čas ani moc chuti tady popisovat určité věci - jsem firma a chci si nechávat platit za to co vím a znám. Tady jsem na to téma dal článek, tak si to přečti:
http://motochina.cz/...sloclanku=2012020002

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce