06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
24.05.2014 19:55 #601 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>..zdarec ogaři
Už aby se zas něco vysralo, ať se v tom můžu pošťourat
24.05.2014 23:03 #602 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Zdravím všechny..
chci se s Vámi podělit o super mezichladič a také hlavně poděkovat našemu guru Mulyšhuliš za zaslání....je to fakt super..zítra jedu na vyjížďku cca 110km, tak se podělím o zkušenost.
Dále přidávám foto zadního LED světla, protože jsem na vyjížďce to originál tak nějak ztratil... tak jsem objednal toto, pasuje tam super a svítí dokonale...má i osvětlení pro SPZ...
24.05.2014 23:05 #603 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
25.05.2014 01:06 #604 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lanparties
Město: Plzeň 2-Božkov
IP:195.250.139.xxx
Offline 0/5
JenndaArt> Ahoj, no vzhledem k faktu, ze ten filtr je jen z toho dratenyho materialu nebo co to je a uvnitr nic neni, zkusil bych asi normalne nejaky ty univerzalni noname filtry... Tenhle kovovej je odolnej docela, to je jeho vyhoda a ty tkaninovy se budou spinit, ale zas clovek nejezdi s Lingem do bahna, tak to chce jen sem tam fouknout kompresorem a ocistit.
Doporucil bych si hlavne pohlidat prumer, aby to sedelo na ten karbec. Jediny, co me napada, ze kdyby to byl hur propustnej filtr, stroj by mel horsi prisun vzduchu...chce to trochu zaexperimentovat no:) Ale co se filtru tyce, zustanu nejspis i do budoucna vernej kelly a origo filtru.
Venca:)
25.05.2014 07:40 #605 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>Otas43>Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.
Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.
Posledně jsi psal,že je lepší tu díru naopak "zmenšit" tak dělej jak umíš klidně ten výchuk i ucpi úplně mě je to jedno
pro ty co mají zázraky se kterými dokážou jet 120 a snad i více bez ztráty výkonu
No jo pak se nediv a nevěř,když je ve výfuku dírka tak na malíček a díky tomu se blokuje výkon,ale když myslíš,že je to takhle v pořádku tak to tak nech
25.05.2014 07:40 #606 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>Otas43>Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.
Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.
Posledně jsi psal,že je lepší tu díru naopak "zmenšit" tak dělej jak umíš klidně ten výchuk i ucpi úplně mě je to jedno
pro ty co mají zázraky se kterými dokážou jet 120 a snad i více bez ztráty výkonu
No jo pak se nediv a nevěř,když je ve výfuku dírka tak na malíček a díky tomu se blokuje výkon,ale když myslíš,že je to takhle v pořádku tak to tak nech
25.05.2014 08:23 #607 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Já bych vás chtěl požádat o vyjádření mám na Jinlingu tyhle zubatý kola a je to něco strašného nedá se s tím jezdit má to sílu,ale nejede to.
Jsem z toho docela otrávený si připadám,že na silnici překážím provozu.
Soused si tam nechal namontovat to zadní kolo menší asi 25 zubů 520-530 jede to rychleji,ale není to pořát ono !!
A tady se probírá zadní kolo 27 zubů a přední kolečko 17 zubů někdo je spokojený a jiný zase není tak jak to je ?
Jsem v tomhle totální neznalec vážím 80kg tak možná by to semnou mohlo jezdit ne ? Hlavně musím s tím něco do budoucna udělat
nebo Jinlinga zavřu do stodoly a koupím si Babetu nebo skůtra a bude po srandě,stejně na větší mašinu nemám papíry.
Chci jezdit a né orat pole!
25.05.2014 08:35 #608 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
JenndaArt>Zdravím všechny..
chci se s Vámi podělit o super mezichladič a také hlavně poděkovat našemu guru Mulyšhuliš za zaslání....je to fakt super..zítra jedu na vyjížďku cca 110km, tak se podělím o zkušenost.
Dále přidávám foto zadního LED světla, protože jsem na vyjížďce to originál tak nějak ztratil... tak jsem objednal toto, pasuje tam super a svítí dokonale...má i osvětlení pro SPZ...
25.05.2014 08:37 #609 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Maxxx>
kolego, to je jen základ vzorce, který můžeš použít, ale pro další potřeby musíš rozšířit do rovnice.
Jen se tím říká, če žím větší hmotnost, tím větší výkon potřebuješ k dosažení rychlosti a obráceně. Tedy k čím větší rychlosti musíš mít přiměřeně buď váhu, nebo výkon. Vše je přímo úměrné navzájem. Pokud dáš výkon jako konstantu, ktešrou měnit nemůžeš, je dán, tedy 11kW, pak moc k laborování nezbývá. Dál musíš pak odečíst jen spoustu známých veličin, jako je odpor ložisek a kol a dalších faktorů. Stejně tak musíš odečíst odpor vzduchu, který je tím větší, čím vyšší je rychlost vozidla. A tento faktor je hodně znát, pokud jsi to zkoušel. Jediné plus je náklon vozovky. Ostatní jsou jen minusy. Z toho je jasně dáno, že při 11kW toho moc nezmůžeš. Je jedno, jaký máš převod, diferák či co (i v tom se odráží onen vzorec. Menší kvalt- menší rychlost přio zachování výkonu). Konstatnta je tu dána a to ostatní není těžké dopočítat. Ostatně to ukazuje i praxe. Stejné pokusy jsem dělal za mlada s 21 pinckem. A co se týče váhy, nedá se také moc upravovat. Bohužel to je celá pravda, proto různé pokusy s rozetami atd...není to nic moc k ničemu. Proto bych rád navšívil Miškula a jel za ním osobákem a těch 120 bych chtěl naměřit. Pokud ovšem neváží 55 kg. :) a neměří 160. Já mám dvojnásobek váhy. Jsem vysoký, takže faktor odporu vzduchu je také velký, hmotnost vysoká s kolkou..... Já kolku nehaním, je to machrovinka, ale plusy nemá žádné. Je to spáíše pro kutily, co jako kdysi s pinckama po 100 km dělají generálky. Nebo kdo si ji včas vypinglikuje a odstraní závady..tedy kompletně předělá. :D
25.05.2014 09:29 #610 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Slíbil jsem další překvápka, co mi potvora jinlingová nabělila. Musel jsem upravit výfukové potrubí, narozdíl od kolegy Miškuliše vím, jak produdí plyny v uzavřených prostorách. Po názorných ukázkách, co stávající vedení dokázalo. Vypálený výfuk. Takže nyní foto výfuků. Dál jsem pátral, proč je v koncovce ono "dusítko". Kdysi jsem ho vyndal, ale nyní jsem je vrátil. Součet jejich průměrů je vyšší, než vstupní potrubí a současně o několik procent menší, než poslední díl výfuku. Je to tam jen kvůli ladění. Bez vlivu na výkon. Zděsil jsem se, jak málo tkaniny do výfuku výrobce dal. Sehnal jsem tkaninu do 1500 stupňů za 200 Kč, pěkně a z lehka obalil vnitřky, které jsem musel nejprve svařit k sobě. Docela piplačka.Ale bude to mít dobrý a laděný zvuk, nebude výfuk tolik ropzpálený. Dále viz foto.
25.05.2014 09:33 #611 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
25.05.2014 09:42 #612 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Kolka po loňské sezoně, denně Praha a Hradec Králové 2x - doporučuji kontrolovat sváry, případně předem upravit úchyty motoru. Já to mám bezvadně uklepané, popraskané. Doporučuji navařit pžedem plocháče mezi držáky a rám. Elektriku spálenou fotit nebudu, ale je to děs, někdo to zapojoval ve sklepě z kabelů, co kde našel. :D
25.05.2014 09:56 #613 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
25.05.2014 10:54 #614 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Mulyšhuliš>Otas43>
Ty jsi chlape akorát pěkný kecálek. Nic o zmenšování jsem nenapsal, .
Otas43>Já k tomu výfuku :
To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.
25.05.2014 11:07 #615 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>
Asi to blbě chápeš, nebo jsem to blbě napsal. já jsem potrubí upravil tak, aby tlak šel přiměřeně na obě strany rovnomě+rně a je to. Ten výfuk odešel právě proto, že je to dělaný na pendrek, tedy do jednoho laufu se to cpe a druhý jen prdí milí příteli. Tak to bylo myšleno po celou dobu. upravit rovnoměrně tlak. Já jen proto, že se tu přeš o volovině o které nemáš ani šajn :). Tady je důkaz jak to je. Proto se lidem jeden výfuk sype. Tu teplotu a tlak nepobere.
Doporučuji všem preventivně rozebrat, projet sváry. a dát tkaninu, je tam jen nepatrně tenkého filcu !
To se ptáš mě na ty rozety ?
jinak jsem koupil zadní kolco zubaté, které je i zde inzerováno. POZOR ! je na pendrek a z většího bláta, než origo !!
25.05.2014 11:48 #616 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Protože mám, jako mnozí, vypálenou elektriku (divím se, že to nechytlo), pokusím se vytvořit malé schéma zapojení. Co nevím a nechápu, proč od spojky - páky vede spínací kontakt. Nač ? Ví někdo ?
Otas43>Nevíte někdo, kde se dají sehnat chemikálie na vodní chromování ?
Otas43>Mulyšhuliš>
To se ptáš mě na ty rozety ?
jinak jsem koupil zadní kolco zubaté, které je i zde inzerováno. POZOR ! je na pendrek a z většího bláta, než origo !!
26.05.2014 05:29 #618 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>
Asi to bude ono. Je toho plný net a inzerce. Vydrželo to kolo podstatně méně, než origo a to je bahno :D.
Díky za tu spojku. To mne vůbec nenapadlo, že to mají takto chráněné. Není to špatný nápad. Asi to přidělám starý na autoi :D
Dal jsem takovéto menší dozadu, větší dopředu. Pak to ale motor doslova neutáhl. nechal jsem tedy vepředu origo a a vzadu menší, to ale vydrželo tak měsíc a půl. dnes dám dopředu větší a dozadu origo zase :D
26.05.2014 05:30 #619 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
26.05.2014 05:38 #620 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>
Ty sváry jsou dost nebezpečný. doporučuji zesílit konstrukci. Ale to je tím, že jsem přeházel ta kolečka. Síla se nepodepsala jen na sojce, ale i na úchytech motoru. Proto je to rozlámené. Ne kvůli silnicím.Fígl neníé v řetězovém převodu, ale v blbé špajzce. tu předělat. bylo by to pořešené.
Jinling je hračka, která až se vypiplá, bude super.
Jezdil jsem loni každý den asi 350km na ní. Zatěžkávací zkouškou neéprošla. :D
Nebyl den aby se někde něco neuklepalo a za mnou to jen cinkalo :D
Taky jak mi stojí odstrojená jsem zkusil přední držáky. Všechno je rozhýbané, rozviklané.
Pak se ani geoška nedá řádně udělat. Šrouby jsou vyměněné za jiné, s vyšší pevnostří. pro jistotu. Vyměnil jsem jich spoustu. Závity zásadně už lepím.
Přemýšlel jsem o úchytech motoru na silenbloky, ale upustil jsem od toho.
To vodní chromování ...na kolik by to přišlo ?
Jak jsem googloval, našel jsem toho dost, někdo drahý, jiný dražší :D
nejlevnější jsem našel asi 4 tisíce od renovatoru.
Ale je to krásný, když se s tím udělají doplňky.
funguje to jednoduše a výsledek je třeba takovýto :
Místo té kostičkované samolepky dám asi černý chrom.
26.05.2014 05:48 #621 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
26.05.2014 13:34 #623 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lanparties
Město: Plzeň 2-Božkov
IP:195.250.139.xxx
Offline 0/5
Pánové, jen krátký dotaz, který jsem tu psal, ale ztratil se mi v textu.
Může způsobit problém nové řetězové kolečko (14 z, řetěz 520), které je přibližně o 3 mm užší než řetěz?
Vůli řetězu jsem vyladil, vše dotáhnul. Kolka ujela s touhle konfigurací asi 50 km bez prokluzu a bez problémů.
Díky,
Venca
27.05.2014 04:52 #624 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Lanparties>
Tohle kolego netuším, ale jistě to nebude dobré. Řetěz máš origo ? Po čase se stejně vytáhne a podle mne ho odděláš. Měl by pasovat, 3mm je docela hodně. Lepší je se doptat přímo odborníků, třeba na řetězy.cz . Ale obávám se, že potvrdí, co jsem napsal. Dostane boční výkyvy, zuby i řetěz mohou trpět...nevím.
27.05.2014 09:22 #625 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Lanparties>
Může způsobit problém nové řetězové kolečko (14 z, řetěz 520), které je přibližně o 3 mm užší než řetěz?
Díky,
Venca
27.05.2014 12:56 #626 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lanparties
Město: Plzeň 2-Božkov
IP:195.250.139.xxx
Offline 0/5
Díky za odpovědi!
Odjezdím teď nějaké kilometry s tímhle kolečkem, protože zatím nepozoruji nějaké problémy a aspoň to odzkouším, zda to vadí :D Každopádně ještě dneska vyřeším výrobu kolečka přesně na tenhle řetěz.
Mám tam ještě pořád origo, tak až dorazí nové kolečko, tak to vyměním všechno. Jezdím teď opatrně a především odpaly 1-3 se snažím eliminovat, tudíž i největší namáhání řetězu by být nemělo.
Zatím se mějte,
Venca
27.05.2014 20:57 #628 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
27.05.2014 20:57 #629 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
27.05.2014 20:59 #630 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Koukal jsem na ta různá vylepšení. Docela mne zaujal diferák vzadu. Že bych místo řetězu pak dal kardanku ? Je to další třecí síla a nbaprosto zbytečná. Ale má předělané brzdy. Také jsem chtěl dát dozadu 2. A dost vcážně přemíšlím o ABS
Navbíc, a to nikde není, válií se mi tu několik turbodmychadel. Tak o tom přemíšlím .....ono to dá stejně tak jednu atmosféru, aqle při brutálním převodu to dost pomůže.
Budu kutit a kutit..a bude z toho raketoplán :)
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.28s