06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
15.07.2016 18:38 #7861 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
15.07.2016 19:18 #7862 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
15.07.2016 22:34 #7863 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
15.07.2016 23:25 #7864 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
16.07.2016 01:08 #7865 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
16.07.2016 01:37 #7866 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
ELektro>Mulyšhuliš> To si piš,že má. Hluk z motoru je menší ,zato to o poznání líp jede, odspodu to líp táhne a maximálka se zvedne tak o 20km/h.
16.07.2016 05:54 #7867 Téma: Jinling 250 JLA-21B
zdecert
Město: Hodonín
IP:94.112.97.xxx
Offline 0/163
roxor> tak po té naší vyjíždce na slovensko jsem ten stroj prohlížel a co nevidím motor drží jen na předních držácích ty zadní úpně ulomené ale i ty trubky co jsou jako vzpěry navíc ješte celá trubka rámu u stupačky no prostě se divím že motor neleží někde na slovenské silnici ale je vidět že i značně zdevastovaný stroj se dokáže vrátit povlastních domů
16.07.2016 11:05 #7868 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:37.48.9.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> podle mě určitě. Jestli budou tlumiče dostávat moc zabrat, tak vyřežu z te středové děrované trubky tu přepážku a mělo by to být v poho. Už jsem řešil podobný problém na výfuku pitbiku a po vyřezaní to bylo ok. Akorát asi bude potřeba po odstranění kataku doladit karbec nebo se pletu?
16.07.2016 11:10 #7869 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
zdecert>roxor> tak po té naší vyjíždce na slovensko jsem ten stroj prohlížel a co nevidím motor drží jen na předních držácích ty zadní úpně ulomené ale i ty trubky co jsou jako vzpěry navíc ješte celá trubka rámu u stupačky no prostě se divím že motor neleží někde na slovenské silnici ale je vidět že i značně zdevastovaný stroj se dokáže vrátit povlastních domů
16.07.2016 11:34 #7870 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
lagi1993>Mulyšhuliš> podle mě určitě. Jestli budou tlumiče dostávat moc zabrat, tak vyřežu z te středové děrované trubky tu přepážku a mělo by to být v poho. Už jsem řešil podobný problém na výfuku pitbiku a po vyřezaní to bylo ok. Akorát asi bude potřeba po odstranění kataku doladit karbec nebo se pletu?
16.07.2016 12:00 #7871 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:37.48.14.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> samo ze to asi nebude funkční katak s platinou a dalšími cennými kovy. Jako všechno je to podle mě jen další okopirovany díl bez toho aby věděli proč. Si myslím že právě diky tomu se teplota teda aspoň svodu sníží. Protože se spaliny nebudou tak dusit a půjdou rychleji pryč. Možná to tam narvali kvůli tomu ,,egrku". Aby docílili toho, ze půjde diky uškrcení odvodu víc spalin pře ten rádoby egr do airboxu. To je ale jen moje domněnka. :) jisté to bude až to z toho vyrvu a uvidí se.
16.07.2016 13:38 #7872 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
lagi1993>Mulyšhuliš> jisté to bude až to z toho vyrvu a uvidí se.
16.07.2016 16:07 #7873 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:37.48.3.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> urcite dam. Co se výkonu týká, tak na maximalce to asi nezjistim s origo rozetou Max na zrychlení a jestli půjde lip do otáček. No už sem nad tím drátem přemýšlel, ale radši to rozříznu a vyčistím to úplně, než aby mi tam něco zbylo a pak dělalo bordel třeba v tlumičích. Při tom se kouknu na ty jejich sváry. Pochybuju ze to soudruzi ze vnitr nějak obrusovali aby spaliny měly co nejhladší cestu ven :)
16.07.2016 17:11 #7874 Téma: Jinling 250 JLA-21B
zdecert
Město: Hodonín
IP:94.112.97.xxx
Offline 0/163
16.07.2016 17:19 #7875 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
zdecert>Mulyšhuliš> někde o 60 stránek to roxor vyfotil když to kuchal je to tam k ničemu a spodek se zlepší
16.07.2016 20:36 #7876 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.128.xxx
Offline 0/1738
Každopádně musíte rozřezat flexou trubku uprostřed."katalyzátor" ma délku tak cca 6 cm a vyzdarat nějakým drátem určité nejde
Po demontáži,kolka jede rychlejc,je zivejsi.do karburátoru sem nevrtal,ale je pravda,ze to začalo střílet do výfuku.ale jen když jedu na plny plyn a pustim plyn na "nulu" tak to párkrát střelí.jinak ne,jen když ze 7500 otáček okamžitě uberu na 1000 otáček....a nezní to špatně
16.07.2016 20:44 #7877 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.128.xxx
Offline 0/1738
zdecert>roxor> tak po té naší vyjíždce na slovensko jsem ten stroj prohlížel a co nevidím motor drží jen na předních držácích ty zadní úpně ulomené ale i ty trubky co jsou jako vzpěry navíc ješte celá trubka rámu u stupačky no prostě se divím že motor neleží někde na slovenské silnici ale je vidět že i značně zdevastovaný stroj se dokáže vrátit povlastních domů
16.07.2016 21:32 #7878 Téma: Jinling 250 JLA-21B
MiRisRave
Město: Vyškov - Město
IP:37.48.3.xxx
Offline 0/11
Dobrej panove.
Takze jsem prave docetl cele forum a uz uz mam trosku i zmatky.takze mam par otazek.
1)Chci predni kolecko 15z ale ted otazka zda ho tam vubec dostanu.A ted hlevme jake.Jestli pro retez 428 nebo 530.Zadni mam 24z
2)uz zkousel nekdo taky pretryskovat karburator popr jake kdo pouzil trysky.
3)potrebuju novej retez ale to vaze na otazku c.1 takze kde objednavate?
A ted po havárce o kamion :D
16.07.2016 22:23 #7879 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
roxor>Každopádně musíte rozřezat flexou trubku uprostřed."katalyzátor" ma délku tak cca 6 cm a vyzdarat nějakým drátem určité nejde
Po demontáži,kolka jede rychlejc,je zivejsi.do karburátoru sem nevrtal,ale je pravda,ze to začalo střílet do výfuku.ale jen když jedu na plny plyn a pustim plyn na "nulu" tak to párkrát střelí.jinak ne,jen když ze 7500 otáček okamžitě uberu na 1000 otáček....a nezní to špatně
17.07.2016 05:08 #7880 Téma: Jinling 250 JLA-21B
zdecert
Město: Hodonín
IP:94.112.97.xxx
Offline 0/163
MiRisRave> já mám ve předu 15 z motorky a vše ostatní origo rychlost se zvýší a síla zůstala na maximálku roxorovi na rovince nestačím v kopci mu ujíždím a neřadím většinou stejně jedeme okolo 90 a trysku zatím testuji jsem na 125 a jehla úplně nahoře origo je 108 trochu to ještě střílí trysky mám sadu z číny od 115 do 0 za nějakých 150 kč na testování docela velký rozsah
17.07.2016 07:03 #7881 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
17.07.2016 07:05 #7882 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
17.07.2016 08:50 #7883 Téma: Jinling 250 JLA-21B
zdecert
Město: Hodonín
IP:94.112.97.xxx
Offline 0/163
17.07.2016 09:41 #7884 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
S tím katem ve svodu výfuku mám takovou teorii.
Výfukové potrubí se za jízdy rozpálí a při průchodu spalin přes ten rádoby kat se spálí i nespálené zbytky paliva co jdou z motoru a napomáhá tomu to přisávaní vzduchu co je na koleně za motorem. Mimochodem když ho vyřadíte,bude to méně střílet do výfuku. Já to pro efekt nechal funkční
Na stránce 261 je vyfocený rozpálený svod jde tam vidět i ten kat (barva byla oranžová)
Jak jsem změnil převod do těžka ,už to tak moc nepálí.
17.07.2016 10:50 #7885 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
ELektro> při průchodu spalin přes ten rádoby kat se spálí i nespálené zbytky paliva co jdou z motoru a napomáhá tomu to přisávaní vzduchu co je na koleně za motorem..
17.07.2016 12:04 #7886 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
17.07.2016 12:06 #7887 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
17.07.2016 14:04 #7888 Téma: Jinling 250 JLA-21B
lagi1993
Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250
Sasula> to už mam poresene. Dirku ve svodu vypilovanou, dal jsem upravil i svar u priruby co jde do hlavy. Katak je dneska vyrval a muzu taky potvrdit ze drátem to urcite nepůjde. Je to nejspíš ocelové pletivo smotane do spirály. Muzu doporučit to neřezat úplně durch. Ja jsem to říznul v tom jednom sváru tak do 3/4 a ohnul. Nemusíte se pak tak jebat s tím to svařit přesně jak to bylo. Ohnete to zpátky a pohoda.
17.07.2016 14:14 #7890 Téma: Jinling 250 JLA-21B
MiRisRave
Město: Vyškov - Město
IP:37.48.3.xxx
Offline 0/11
A nemate nekdo tu 15z na prodej?
Ja vazim 65kg s vatakem a to jeste kdyz zmoknu takze stratu vykonu asi nepoznam :D
Strileni viz moje kolka :
https://youtu.be/MnfVai64Q7E
Pretryskovano,molitan filtr,vyfuk egr off,kat off,jeden tlumic.
Sundam z auta afr 02 sondu a doladim smes podle budiku a bude to top.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s