asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

17.07.2016   15:16   #7891 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:185.51.248.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Napis co za ni chces dat. Me tu lezi... se svejma 130 ji davat znovu asi nebudu

Citace | Odpovědět

17.07.2016   16:39   #7892 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:89.235.10.xxx
Offline 0/1738

Sasula> a 14 zubu nemáš?

Citace | Odpovědět

17.07.2016   17:24   #7893 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

lagi1993> Muzu doporučit to neřezat úplně durch. Ja jsem to říznul v tom jednom sváru tak do 3/4 a ohnul.



Dobrý nápad a ještě bych to říznul pilkou flexa dělá velkou mezeru Nezapomeň poreferovat tak to lítá po úpravě



Naposledy editováno 17.07.2016 17:39:17

Citace | Odpovědět

17.07.2016   17:28   #7894 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

Sasula>Mulyšhuliš> ber to tak ze to zvysuje protitlak, a tim se ti zvetsuje kroutak (v nizsich otackach). pri snizenym protitlaku se zvedne vykon ale az v horni polovine.



Takže když tam to pletivo nechám tak z křižovatky vypálím jak střela,ale maximálka nebude na max.a obráceně,když pletivo vyndám z křižovatky se odšourám,ale zase 4kolka pojede na "4" rychleji.

Citace | Odpovědět

17.07.2016   18:27   #7895 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:185.51.248.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> tak nejak. Ale lepe recene na rozj ezd budes muset vic vytacet a nebude tak pruzna...

Citace | Odpovědět

17.07.2016   18:27   #7896 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:185.51.248.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

roxor> staci rict a obefnam ji... stejnou co mam ja

Citace | Odpovědět

17.07.2016   19:52   #7897 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Pánové a nemate někdo odkaz nebo tip na 14"z rozetku na 530 řetěz? Jinak mulyshulis před chvilkou jsem to byl projet a musím říct, že me překvapilo jak se to změnilo. Přijde mi že motor jde rychleji do otáček a celkově je to svižnější. Co se maximalky týče tak jsem to nebyl schopnej změřit kvůli mokré silnici :) vyříznutí kataku za me

Citace | Odpovědět

17.07.2016   21:16   #7898 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.188.xxx
Offline 0/1738

Neřešte "katalyzátor" vyřezat,vyhodit,zavařit.je to tam na hovno.
Sasulo,tu 14 me můžeš objednat,dík.15 zubu nechci,nepotrebuji formuli
Kompromis je si myslím 14 a 24 .Ted mám 13 a 24.

Citace | Odpovědět

17.07.2016   21:33   #7899 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Jestli budete objednavat 14 zubu rozetku na 530 řetěz můžete mi ji prosím vzít také?

Citace | Odpovědět

18.07.2016   00:23   #7900 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

Sasula>Mulyšhuliš> tak nejak. Ale lepe recene na rozj ezd budes muset vic vytacet a nebude tak pruzna...



No a teď babo raď.Ty bys nechal nebo vyndat ?



Naposledy editováno 18.07.2016 00:34:54

Citace | Odpovědět

18.07.2016   05:02   #7901 Téma: Jinling 250 JLA-21B

zdecert zdecert Město: Hodonín
IP:94.112.97.xxx
Offline 0/163

roxor> kvůli tomu rámu musel motor ven tak jsem sundal hlavu v jakém stavu je válec a ventily když mě to tak střílelo vše v pohodě válec je jak po výbrusu jen potřebuji nastavit ty rozvody jsem z toho trochu zmatený těch rysek je tam nějak moc jo přitom jsem našel další nedokonalost v sání nelícují díly na hlavu a směs naráží na hranu tak jsem zafrézoval aby to pěkně letělo dovnitř

Citace | Odpovědět

18.07.2016   12:24   #7902 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> asi takto - u auta na normalni jezdeni protitlak nechat, u zavodniho vrcharskeho specialu vyndat...

Citace | Odpovědět

18.07.2016   22:28   #7903 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323

Sasula>s tím katakyzátorem nemáte pravdu, že to nejede v nízkých otáčkách,není to dvoutakt,kde je protitlak třeba.To co dusí ten motor musí jít pryč.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   08:55   #7904 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:176.74.128.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Ja souhlasím s Elektro. Nepřijde mi že by to v nižších otáčkách nejelo. Právě reakce na plyn a rychlost s jakou se otáčky zvedají je větší :) každopádně je to větší sranda. Ale pozor pánové!!!! Kdyz to budete dělat, tak při chytání do sveraku opatrně. Ten můj katak z je ohnuty plech slicovany do sebe. Při dotahovani se mi to trochu rozjelo a teď po pár kilometrech a větší teplotě to začalo prdet. Vezmu to COckem a bude to v pohodě :)

Citace | Odpovědět

19.07.2016   11:34   #7905 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

lagi1993>Ja souhlasím s Elektro. Nepřijde mi že by to v nižších otáčkách nejelo. Právě reakce na plyn a rychlost s jakou se otáčky zvedají je větší :) každopádně je to větší sranda. Ale pozor pánové!!!! Kdyz to budete dělat, tak při chytání do sveraku opatrně. Ten můj katak z je ohnuty plech slicovany do sebe. Při dotahovani se mi to trochu rozjelo a teď po pár kilometrech a větší teplotě to začalo prdet. Vezmu to COckem a bude to v pohodě :)



Co ta maximálka jak to máš

Citace | Odpovědět

19.07.2016   15:04   #7906 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:37.48.4.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> ja bych řekl ze se určitě zvedla, ale povedlo se mi nějak přehodit kilometry a mile takže nemůžu říct přesně o kolik. Muzu říct ze se mi urcite posunul rozsah otacek. Motor se dostane do vyšších a rychleji než před tím. Akorát ta rozeta to porad brzdí
Ted jedna otázka do debaty. Přemýšlel tu uz někdo o rozdělení zadní osy na dvě části, s tím ze hnane bude jen jedno kolo? Mela by se tak zlepší ovladatelnost a šetřit i gumy tím, ze se nebudou tak smykat.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   19:30   #7907 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

lagi1993> jestli chces tu 15z rozetu tak napis...

jinak s tim delenim na dve casti. pokud by si tam dal diferak a hnal obe tak urcite velke ANO... takhle jak to pises ty velke NE. jelikoz to bude furt tahnout na jednu stranu. i sily na zadni kyvku by byly desny...

Citace | Odpovědět

19.07.2016   20:45   #7908 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.250.xxx
Offline 0/1738

lagi1993> chceš aby bylo hnané jen leve kolo??bez diferaku ?

Citace | Odpovědět

19.07.2016   20:48   #7909 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.250.xxx
Offline 0/1738

lagi1993> ta debata může skončit,ještě než začne....

Citace | Odpovědět

19.07.2016   20:54   #7910 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.250.xxx
Offline 0/1738

Mulyšhuliš> maximalka se ti zvedne,o trochu,ma to lepší akceleraci,otáčky motoru mám na plny plyn 7500-8000 na 4 rychlosti.převod mam 13 a 24 zubu.katak vyhod.sem to uprostřed rizl flexou,uprostřed je mala dírka,do ni sem dal šroubovák a krásné vytáhl ven.před rozrezanim sem si udelal tři cary fixou,abych to svaril do původního tvaru.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   21:19   #7911 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:37.48.16.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Zmanej měl prave takhle řešenou motokaru kvůli lepší ovladatelnosti a fungovalo to dobře, tak me to napadlo to zkopcit :)

Citace | Odpovědět

19.07.2016   21:39   #7912 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.250.xxx
Offline 0/1738

lagi1993> když me bylo 13-14 let,za komančů,tak jsem s tatikem postavil taky motokáru,teda spis tatka.motor z pionýra"abych se na tom nezabil " taky tam bylo hnané jen jedno kolo.motokara vážila snad 100 kg,prostě ze železa co bylo doma.Už si nepamatuji,jestli me tahlo řízení na stranu,ale při rychlosti tak 35 km/hod sem mel co dělat,abych to ukočiroval
To už je dávno,ale hezká vzpomínka.škoda ze neexistovali mobilní telefony,to bych mel aspoň fotku na památku.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   21:46   #7913 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.250.xxx
Offline 0/1738

lagi1993> az ted jsem si všiml,ze si ze Zbysova,kusek od sebe.mužem se potkat někdy na pul cestě,třeba nové mlýny,a pokecat.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   22:24   #7914 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:37.48.16.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

roxor> to by bylo v pohodě. Rad si udělám výlet na Mušov jen bych predtim rad nahodil tu 24 rozetu pro uspornejsi jízdu. Mám ji ted v řešení, tak snad pristi víkend bude na stroji.

Citace | Odpovědět

19.07.2016   23:13   #7915 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:37.48.1.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

roxor> Taky mám nezapomenutelný zážitek s motokarou jednou mně a mým bratrancům postavil tatik se strýcem karku. Motor byl tuším 125, nebo 175 uz ani nevim. V den kdy bylo hotovo jsme to jeli projet. Sedl jsem do toho tatik a strýc roztlačili chodili nějakou rychlost a ja už jen přidával plyn pac sem neuměl řadit. Par koleček, pokyn pusť plyn a brzdi. Chciplo to a vystřídal mně bratranec. On asi 5 letej kdyz to chytlo šlápl na plyn, tatik sletěl, ale stihl se chytit jednou rukou za rám. Pustil se az cca po 10 metrech tahnuti prachem Stryc se snažil udržet ve stoje na ramu zadku kary a celkem se mu dařilo, ale po 15 metrech v te rychlosti se saltem na záda opustil motokaru i on :D ještě ze při odletu stihl vyrvat fajku i s kablem z motoru jinak by to s bratrancem v te palbe nedopadlo dobře :) sečteno tatik v kopru rameno a probreny modraky, strýc narazena zada a to nejhorší ze po tomhle zážitku se motokara schovala a uz nikdy se nejezdilo ale stalo to za to. Nikdy nezapomenu :D

Citace | Odpovědět

19.07.2016   23:34   #7916 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

lagi1993>Mulyšhuliš>
Ted jedna otázka do debaty. Přemýšlel tu uz někdo o rozdělení zadní osy na dvě části, s tím ze hnane bude jen jedno kolo? Mela by se tak zlepší ovladatelnost a šetřit i gumy tím, ze se nebudou tak smykat.



Já teda s ovladatelností problém nemám Dělit zadní osu to určitě NÉÉ !! to raději na jedno kolo udělat pouzdro s ložiskem aby se kolo protáčelo a druhé nechat na tisícihranu jako hnací Ale už teď ti řikám,že jezdit bych na to nechtěl A stejně by ti ta jadna pneumatika dostávala takový záhul,že by stejně odešla do kopru mnohem dřív než ty dvě společně

A vem si závodní 4kolky Yamahy Raptor 700 a další a další taky mají převod natvrdo a je to v pohodě

Citace | Odpovědět

19.07.2016   23:43   #7917 Téma: Jinling 250 JLA-21B

lagi1993 lagi1993 Město: Zbýšov
IP:37.48.5.xxx
Offline 0/305
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> taky jsem na něho nechápavě koukal. Ale tvrdil mně ze to fungovalo :) každopádně bych na tenhle stroj sám asi dobrovolně nesedl. Jen mě zajímal váš názor :)

Citace | Odpovědět

19.07.2016   23:46   #7918 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

roxor>Mulyšhuliš> maximalka se ti zvedne,o trochu,ma to lepší akceleraci,otáčky motoru mám na plny plyn 7500-8000 na 4 rychlosti.převod mam 13 a 24 zubu.katak vyhod.sem to uprostřed rizl flexou,uprostřed je mala dírka,do ni sem dal šroubovák a krásné vytáhl ven.před rozrezanim sem si udelal tři cary fixou,abych to svaril do původního tvaru.



Já mám pořát vítr z toho,že se začne neúměrně zahřívat výfuk.svody a to bych nechtěl

roxor>převod mam 13 a 24 zubu.



roxor ještě teď zkouším další experiment s převodování bylo potřeba sice razentně upravit unašeč rozety,ale pokud to motor zvládne tak to bude !! šupec !! tipuju,že na 3 to pojede ke 120km/h budu fotit a jestli to bude fungovat a někde se nezabiju tak fotky nahodím

Před týdnem jsem už udělal jiné zpřevodování,ale motor má pořát ještě sílu navíc tak to průbnu až na hranici možnosti motoru ,kdy si řekne "tohle už je moc"

Citace | Odpovědět

20.07.2016   07:43   #7919 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:46.135.109.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> nejextremnejsi co tam snad jde dat je 15:22. Pokud si nepredelaval ten zadni unasec...

Citace | Odpovědět

20.07.2016   07:53   #7920 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:46.135.109.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Jinak drobne info k nasi znalostni databazi

http://jinlingjla21b.wordpress.com

11 clanku
3363 zobrazeni
465 navstevniku

Nejvice v jeden den 170 15.2.2016

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce