27.03.2012 19:46
Access Motor Tomahawk 300
pazout78
Město: Dublin
IP:80.250.6.xxx
Offline 4/2624
Zdravím
Dal jsem ted do kupy variátor na Tomahawkovi, výkon je super jede jak píchlý čuně ale zdá se mi příliš hlučný a maximalka je jen okolo 70 Km/h ta rychlost mě tolik netrápí ale šustění mě děsí.. nevíte někdo co to muže být??
Děkuji za odpověď. Pavel.
23.04.2012 22:42 #62 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:88.103.179.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
23.04.2012 22:50 #64 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:88.103.179.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
23.04.2012 22:57 #66 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:88.103.179.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 10:34 #68 Téma: šustění variatoru
SPIT-X-FIRE
Město: Praha
IP:89.177.54.xxx
Offline 10/405
24.04.2012 19:04 #70 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
pazout78> Víš už sem ti to psal. Hlavně jde o složení. To není jen poskládat a hotovo. Všechno vyčistit namazat co se mám mazat a čím se má mazat, pro zadní řemenici platí dvojnásob. Taky poku jsou tolerance (vůle) nad limit tak to nefachá jak má. V jakým stavou jsou dráhy na zadní řemenici, není v ní kusy starýho řemene tad?
24.04.2012 19:04 #71 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 19:08 #72 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
24.04.2012 19:18 #73 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
xsob> no jenže on to točil na 8000 a jelo to 60 tak to asi znamená že motor skočil do omezovače a víc to prostě nejelo
pokud by už špatně složil vario tak už by se to projevilo tím že by utavil při nejlepším řemen
Pochybuji že na soustruhu vzal jen 2 g ale pokud by to byli už 4 tak by to poznal
sice nechápu smysl proč to daváli na soustruch ale vše nasvědčuje tomu že to je válečkama
pokud by měl mastnej řemen tak by při těch otáčkách už smrděl
24.04.2012 19:24 #75 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
Gargamel> Máš pravdu ale jen částečně. Tyhle skůtrový varia jsou háklivější na na nemazíní nebo prach v zadní řemenici. Skoušel sem ze zajímavosti o 5 gramů lehčí, točilo to těsně pod omezovač, ale maximálku to dotlačilo stejnou jako s těžkýma. Jen to bylo už moooc v otáčkách už od rozjezdu. 5emn u tohodle nepraskne hned, vydrží třeba jen 1000 Km, nebo se začně třepit. Motor nemá takový prdy aby ho rozerval hned jako u vekých kolek.
24.04.2012 19:28 #77 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
24.04.2012 19:32 #79 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 19:45 #80 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
24.04.2012 19:51 #81 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 19:52 #83 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
24.04.2012 19:55 #84 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 19:59 #85 Téma: šustění variatoru
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
24.04.2012 21:47 #86 Téma: šustění variatoru
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:46.135.216.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
25.04.2012 18:41 #87 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
25.04.2012 18:45 #88 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
Gargamel> Zaprvé je vazelina v zadní řemenici, ale to není až tak podstatný. Na předku (variátor) suchým teflonem trubičku varia, prostor válečků a vazelinkou vnitřní díru trubičky, aby pak jěště někdy šla sundat. Když víš kolik a co přesně tam dát tak vario chodí líp než nový, nelepí se prach a variátor jako celek se daleko míň opotřebovává. U velkýho varia je to řešený jinak a není to tak náročný na údržbu.
28.04.2012 12:32 #89 Téma: šustění variatoru
slovacek.milos
Město: Strážnice
IP:89.24.242.xxx
Offline 1/151
28.04.2012 17:57 #90 Téma: šustění variatoru
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s