asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

13.10.2013   09:46

fenixvw fenixvw Město: Čtveřín
IP:85.71.45.xxx
Offline 1/4

Ahoj, jsem tu nový. Vybíráme doma pracovní kolku. Ale trh je přeplněn a já ztracen.
Sloužit by měla jako pomocník k traktoru do lesa. 4x4 s uzávěrou tak nějak podmínkou.
Nejlépe tažné zapsané v TP a naviják.
Nepotřebuji závodníka, ale spolehlivý stroj. Co bude ,,rychlou´´ spojkou po lese. Popřípadě stáhne nějaké větvě k cestě, nebo zvládne dojet s károu na místo a s dřevem zpět k cestě.
Popřípadě se jet rekreačně projet do lesa (zablbnout), v zimě odhrnout sníh a v létě pomocník na zahradu.

Na kolce jsem nikdy nejel a nevím po čem koukat. V Liberci v Quad prodejně se mi docela líbila TGB Blade 550. Jak je na tom se spolehlivostí? Vyplatí se koupit starší nebo novou? (cena pomalu jak za nové auto je odrazující).

Dělají se kolky s diferákem i vzadu?

Děkuji za věcné příspěvky. Nerad bych koupil něco bezhlavě a pak víc opravoval než jezdil.

Odpovědi: Výběr pracovní čtyřkolky

13.10.2013   09:55   #1 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Blade 550 je podle mě čtyřkolka pro vejletáře, ne na práci Dělají se čtyřkolky s diferákem vzadu a z těch bych ti doporučil Polaris, celkově i ohledně toho co od ní očekáváš.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   09:59   #2 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

hej kámo je tiu sice mnoho jiných vláken , ale kolikrát se v tom už člověk ztrácí tak ti to napíšu jak to píšu všude kam sem se rozhodl něco napsat!!!!

nekupuj nic jiného než japonce!!!!!!!!!!!!!!!!! pro tvoje účely je absolutní špičkou Yamaha 700 gryzlík nebo suzuka KQ750i - a cena - na tu se vyser-kup kolku za přijatelnou cenu a nechej si rezervu na drobné opravy cca do 15 tis. kč -pokud pojedeš koupit kolku chtěj ji startovat zcela studenou!!! jestli stříkačka nechytne na poprvé (kromě mrazivého počasí) -má problém!! volnější píst ,horší ventily,nebo je topená a má špinavou palivovou soustavu- pak by chtělo mít rezervu malińko větší 25 tis.

Ale případná koupě TGB = budoucí potíže!! a nová za 159tis = radši jetou za 130 a těch 30 na případné opravy = spokojený čtyřkolkář s porádným strojem a yamah se tu na bazarech povaluje dost a s posilovačem jejich kvality to už nemusím ani dál rozepisovat

Hlavně ať nemá šnorchly!!!!!!!!!!!!!!!

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:03   #3 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

fenixvw fenixvw Město: Čtveřín
IP:85.71.45.xxx
Offline 1/4

zmizík_zaks> Můžeš prosímtě dát nějaký link na ten polaris? Popřípadě model či označení? Díky

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:08   #4 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

fenixvw fenixvw Město: Čtveřín
IP:85.71.45.xxx
Offline 1/4

viki - Po založených vláknech jsem zběžně koukl, ale objevily se mi až po založení nového (jsem blbě koukal)

Jinak děkuji za postřeh a odpověd, na ty první dvě kouknu. Ještě se zminuješ o yamaze a posilovači - mužeš se rozepsat? díky

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:08   #5 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

jediný polaris pokud vím má ted na bazosi.cz za 125tis karel volavy- ale pozor u polarise s 5000km na tachometru bych se bál vůlí v poloosách a vlastně už ve všem - polaris je malinko lepší TGB!! já sem o něm taky znovu přemýšlel ale po procitnutí a vzpomínce na kvalitu 850 polaris sem rychle vystřízlivěl!!!!!

no yamaha 700 má esp -elektrický posilovač řízení což je super pomocník při manévrování po lese a tuplem pokud máš vozík, a narozdíl od posilovače který má třeba polaris sem viděl jen jednou jeho problémy!!!! prakticky bezporuchová věc!!! a funguje při zvýšení otáček motoru fantasticky!!!



Naposledy editováno 13.10.2013 10:11:26

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:19   #6 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.34.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Jo tak diferak vzadu je pro práci v lese nutnost jó, já bych ho chtěl tak na výlety po silnici,
Zmizíku někdy bych té vzal sebou, možná by si změnil názor.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:34   #7 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Haldir Haldir Město: Swords
IP:46.13.128.xxx
Offline 0/1851
Journeyman Gladiator X8

fenixvw> Čau, pokud nemáte v lese asfalt, tak tam diferák asi nevyužiješ, stejně by jsi ho zavíral, aby jsí se s něčím co potáhneš vůbec rozjel. V lese na listí, blátě atak ti vnitřní kolo krásně proklouzne, žádnej diferák nepotřebuješ. Jinak Viki má absolutně pravdu, než nový TGB apod, raději opravdu jetýho Grizzly nebo jinýho japonce. Jeden koousek ode mě má Grizzlyho, starší 660, servis to snad v životě nevidělo, tahá za tím víc než já za svým, jenom dolívá benzín... Prostě nezničitelnej stroj

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:43   #8 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

fenixvw>zmizík_zaks> Můžeš prosímtě dát nějaký link na ten polaris? Popřípadě model či označení? Díky


Starší modely měly označení X2 (Sportsman 500 X2, Sportsman 800 X2), dnes mají označení Touring.
Tady je stará X2 http://motorky.bazos...tsman-500-efi-X2.php
A tady nový Touring http://polariscz.cz/...man-850-touring-eps/
Nová X2 http://polariscz.cz/...up/sportsman-x2-550/

Citace | Odpovědět

13.10.2013   10:45   #9 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Haldir>fenixvw> Čau, pokud nemáte v lese asfalt, tak tam diferák asi nevyužiješ, stejně by jsi ho zavíral, aby jsí se s něčím co potáhneš vůbec rozjel. V lese na listí, blátě atak ti vnitřní kolo krásně proklouzne, žádnej diferák nepotřebuješ. Jinak Viki má absolutně pravdu, než nový TGB apod, raději opravdu jetýho Grizzly nebo jinýho japonce. Jeden koousek ode mě má Grizzlyho, starší 660, servis to snad v životě nevidělo, tahá za tím víc než já za svým, jenom dolívá benzín... Prostě nezničitelnej stroj


Honza73>Jo tak diferak vzadu je pro práci v lese nutnost jó, já bych ho chtěl tak na výlety po silnici,
Zmizíku někdy bych té vzal sebou, možná by si změnil názor.


S tím souhlasím, že do lesa je zadní diferák víceméně zbytečnost, ale ptal se na to v úvodu

Citace | Odpovědět

13.10.2013   11:24   #10 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:212.80.86.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

TGB určitě na práci do lesa ne! Tak možná na svážení trávy z posekané zahrady. Zadní diferák do lesa ti spíš přidělá další práci, než by ti pomohl. Pokud by jsi preferoval ježdění po silnici, tak budiž, ale takto určitě ne.

Polaris je celkem dobrý stroj, ale vzhledem k podvozku se hodí spíš na delší výlety. Čekačka na díly bývala katastrofální a u starších modelů odcházela poloosa za poloosou a el.vedení bylo snad z lýka.

Statisticky nejépe po stránce poruchovosti a výdrže vychází již nahoře zmínění Japonci v podobě Yamaha Grizzly 700 a Suzuki KingQuad 700/750.

Vše je samozřejmě o financích a o ochotě investovat nemalou částku. Pokud se chceš mermomocí pohybovat v nižších částkách tak v cenové relaci TGB jsou ještě stroje JM, které jsou od TGB vzdáleny v kvalitě na hony daleko! Na japonce nedosahují, ale třeba 510 je tak primitivní, že si na ní vše uděláš doma sám a většina dílů se dá nahradit v Autokelly.

Závěrem stanov si finanční strop a rozhodni zda novou nebo starší. Po té si vyber favority a jeď se na nich svézt, stroj který ti bude nejvíce vyhovovat pořiď. V případě staršího stroje si s sebou vezmi někoho kdo tomu, alespoň trochu rozumí.

Nové - 200.000,- = KQ/Grizzly
Nové - 130.000,- = JM
Starší - 150.000,- = KQ/Grizzly
Starší - 100.000,- = JM

Pro srdcaře - Starší CA 170.000,- +
- Nové CA 300.000,- +

Can-am 3.14čo



Naposledy editováno 13.10.2013 11:26:12

Citace | Odpovědět

13.10.2013   11:58   #11 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

zmizík_zaks> kecáš. X2 je pořád X2 a Touring byl a je pořád Touring
X2 = sklopná korba s možností sedačky pro spolujezdce
Touring = samostatná sedačka spolujezdce

Citace | Odpovědět

13.10.2013   12:00   #12 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Dokud sem nedáš částku co do toho chceš investovat, jsou všechny tyhle debaty na 3,14ču

Citace | Odpovědět

13.10.2013   12:09   #13 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

1Pegas> Taky na to teď koukám, přísahal bych, že když 850 Touringy začínaly, tak u nich byl zadní diferák. Takže oprava, diferák vzadu mají stále jen X2.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   12:32   #14 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Bobr700R>TGB určitě na práci do lesa ne! Tak možná na svážení trávy z posekané zahrady. Zadní diferák do lesa ti spíš přidělá další práci, než by ti pomohl. Pokud by jsi preferoval ježdění po silnici, tak budiž, ale takto určitě ne.

Polaris je celkem dobrý stroj, ale vzhledem k podvozku se hodí spíš na delší výlety. Čekačka na díly bývala katastrofální a u starších modelů odcházela poloosa za poloosou a el.vedení bylo snad z lýka.

Statisticky nejépe po stránce poruchovosti a výdrže vychází již nahoře zmínění Japonci v podobě Yamaha Grizzly 700 a Suzuki KingQuad 700/750.

Vše je samozřejmě o financích a o ochotě investovat nemalou částku. Pokud se chceš mermomocí pohybovat v nižších částkách tak v cenové relaci TGB jsou ještě stroje JM, které jsou od TGB vzdáleny v kvalitě na hony daleko! Na japonce nedosahují, ale třeba 510 je tak primitivní, že si na ní vše uděláš doma sám a většina dílů se dá nahradit v Autokelly.

Závěrem stanov si finanční strop a rozhodni zda novou nebo starší. Po té si vyber favority a jeď se na nich svézt, stroj který ti bude nejvíce vyhovovat pořiď. V případě staršího stroje si s sebou vezmi někoho kdo tomu, alespoň trochu rozumí.

Nové - 200.000,- = KQ/Grizzly
Nové - 130.000,- = JM
Starší - 150.000,- = KQ/Grizzly
Starší - 100.000,- = JM

Pro srdcaře - Starší CA 170.000,- +
- Nové CA 300.000,- +

Can-am 3.14čo


Můžeš dát link, kde se prodávají 700-ky Yamaha a Suzuki za 200 000 KČ?
Dále, kde mají CA ( objem ? ) za 300 000 KČ?
Já jsem našel běžné ceny KQ 750 od 210 000.
Yamaha Grizzly 700 od 250 000.
Ca 400 246 000.
CA Renegade 1000X 350 000.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   13:04   #15 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

zmizík_zaks>1Pegas> Taky na to teď koukám, přísahal bych, že když 850 Touringy začínaly, tak u nich byl zadní diferák. Takže oprava, diferák vzadu mají stále jen X2.



ani to není vždy pravda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X2 je označení korby!!!! ne diferáku je spousta x2jek co ho nemají- pozná se to že na ovladači je napsano "turff"

Citace | Odpovědět

13.10.2013   14:46   #16 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.34.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Jestli to chceš především na práci v lese, tak se podívej ještě na AC700 v Naftě.
Jinak já tgb na to co potřebuješ používám už pátou sezónu a zatím bez problému,
jo a trávu s ním také odvážím.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   16:03   #17 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:46.135.20.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

martinur> V prvé řadě, jak tvůj příspěvek obohacuje diskusi?

Dale nejsem doma a píšu z mobilu, takže nemám čas se zabývat hledáním.

Ceny byli orientační, ale KQ lze sehnat kolem 190.000,- G700 lze pořídit kolem 220.000 a CA 800 kolem 320.000 pokud je někdo šikovný sežene i levněji. Pokud někdo kupuje za ceníkove ceny, které se zobrazí v horní části vyhledávače Google, je to tupec. Navíc odečíst DPH dnes není žádný problém a jsme úplně někde jinde.



Naposledy editováno 13.10.2013 16:05:24

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:06   #18 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Jizva Jizva Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA

S těch japonců jste zapomněli ještě na Hondu, taky maká bezva a výhodou je, že nemá variátor.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:13   #19 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Jizva Jizva Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA

13.10.2013   17:29   #20 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

být kolegou tak beru Yamahu a nebo Kawu Yamaha je podle mně největší držák a Kawa hned za ní,ale ta je ještě překrásná

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:30   #21 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

každý ti tu bude hájit co zrovna jezdí!!!!! já sem měl všechny !!!!! a pokud chceš jen jezdit máš v podstatě dvě(3)možnosti- KQ750(700) grizlly 700(660) a se štěstím rincona hondu 680

dál nemá cenu sem nic psát ti co je nikdy neměli o nich potajmu sní a ti co mají jinou značku tak jim závidí spolehlivost!!!

jiné vlastnosti jako brutální zvuk, zátah ,podvozek a jiné pí..viny nikdy nebudeš potřebovat!!! a neposlední super vlastnost dvou prvních kolek je velice výborná spotřeba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na KQ málo který jiný stroj má



Naposledy editováno 13.10.2013 17:33:25

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:34   #22 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

HELLGEJ>být kolegou tak beru Yamahu a nebo Kawu Yamaha je podle mně největší držák a Kawa hned za ní,ale ta je ještě překrásná



sundej si už ty růžové brýle-kawa je pro srdcaře , ne pro živnostníky !!!!

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:38   #23 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:213.155.231.xxx
Offline 8/1926

já nevím,mně kawa vyhovuje a tahám za ní vozík naložený fakt hodně.najeto mám 10300km,600mth,ikdyž žádný extrém,ale norm.ježdění a v pohodě jako za mně je nej Yamaha,to je jasné,ale já jsem rád,že mám právě Kawu,protože ta zase lépe jede,že ano?!

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:43   #24 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:95.82.176.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

viki>zmizík_zaks>1Pegas> Taky na to teď koukám, přísahal bych, že když 850 Touringy začínaly, tak u nich byl zadní diferák. Takže oprava, diferák vzadu mají stále jen X2.

ani to není vždy pravda!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X2 je označení korby!!!! ne diferáku je spousta x2jek co ho nemají- pozná se to že na ovladači je napsano "turff"


Jj rozepínací zadní dif. u Polarisů opravdu poznáš jenom podle toho tlačítka "turff" a měl ho i Touring 800.
Jinak pořád platí, dokud nenapíše kolik je ochotný za 4kolku zaplatit, bavíme se tady o ho.ně.

Citace | Odpovědět

13.10.2013   17:45   #25 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.15.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Honza73>Jo tak diferak vzadu je pro práci v lese nutnost jó, já bych ho chtěl tak na výlety po silnici,
Zmizíku někdy bych té vzal sebou, možná by si změnil názor.



Diferák je i na silnici pěkně nahovno, škoda že už X2 nemám bych Tě vzal na výlet bys změnil názor. Pro ostatní , kdo nenajezdil na X2 alepsoň 10.000 km tak ať nepíše že je to dobrá věc !!!

Citace | Odpovědět

13.10.2013   18:28   #26 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

HELLGEJ> Oldo ty sis ještě nevšim že Viki už kawku nemá a mám KQ, takže holedbání skončilo, začíná nové

Citace | Odpovědět

13.10.2013   18:31   #27 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

13.10.2013   18:35   #28 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Jizva Jizva Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA

viki> To je pěkný , ale tak na domobranu . Ještě tam dát kanón

Citace | Odpovědět

13.10.2013   20:30   #29 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

leos2> je mě u prdele nějaký diferak, kdysi to komentoval nějaký uživatel cecteku jak je to
super na silnici, že to šetří pneumatiky a má to menší spotřebu benzínu, nikdy sem na tom
nejel a nemám ani potřebu to zkoušet. Silnici se vyhýbám a když už musím tak z toho nemám
žádný potěšení, jako někteří tady.



Naposledy editováno 13.10.2013 21:10:21

Citace | Odpovědět

14.10.2013   12:36   #30 Téma: Výběr pracovní čtyřkolky

Frosty Frosty Město: Mladá Boleslav I
IP:37.48.32.xxx
Offline 2/2200
Kawasaki KVF 750, Dinli S350 Masai

Polaris ne, já bych v tvem případě doporučil Yamahu Grizzly a nebo Suzuki KQ., zbytek jak psal viki,hlavně ať to nemá snorchly.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.34s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce