asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

14.09.2015   10:35

roman1533 roman1533 Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9

Ahoj prosim o radu rozhoduji se mezi polarisem a can am a nelze se poradne rozhodnout prosim klady a zapory .uziti prevazne cestovani dekuji

Odpovědi: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

14.09.2015   11:17   #1 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

ottap ottap Město: Brno-Brno Město
IP:85.216.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad

Tak na cestovanie by som bral jednoznacne dlhu verziu, ci uz can am alebo polaris, tie polaris 1000cky este niesu velmi otestovane, su na trhu kratko, ani na jednej ti vykon chybat nebude, urcite sa chod povozit k predajcovi na jednej aj na druhej, to ti povie viac ako keby si tyzden listoval tu na fore. Viem ze polaris 850 mali problem ze sa tam dost rychlo opotrebovala predna naprava, takze majtelia museli menit napr po 3000km capy a ulozenia. este zalezi aku verziu chces kupit lebo je rozdiel can am xt a can am ltd. To ltdcko je na cestovanie ako stvorene ale aj ta cena je dost vysoka. Neviem ci nove 1000ky polaris touring maju vzadu rozvodovku alebo diferencial. Ak by mali diferencial tak by to bola asi trochu vyhoda na asfalte, netrpeli by tak poloosy. Ja osobne by som bral can am



Naposledy editováno 14.09.2015 11:18:59

Citace | Odpovědět

14.09.2015   11:35   #2 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

roman1533 roman1533 Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9

ottap> dekuji za radu v patek mam domluvene svezeni na can amu a urcite chci dlouhou ale ta cena o 50000kc vic me desi tak uvidim

Citace | Odpovědět

14.09.2015   11:51   #3 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Včera jsme s klukama na motorkách ujeli přes 400 km po republice. A co je zajímavý, nikoho jsme za tu cestu na čtyřkolce nepotkali. Proč asi. Protože čtyřkolka je na cestování úplně na ho...

Citace | Odpovědět

14.09.2015   12:51   #4 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

ottap ottap Město: Brno-Brno Město
IP:85.216.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad

Tak niekomu motorka nemusi vyhovovat, poznam aj ludi ktori sa motoriek vyslovene boja a na storkolkach jazdia v pohode. Ale je pravda ze 4kolka je postavena na nespevnene cesty, asfalt nerobi dobre hlavne poloosam a treba dokupit cestne pneu. Na druhej strane cestovat sa da aj mimo asfaltu

Citace | Odpovědět

14.09.2015   13:45   #5 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

ottap> Mimo asfalt se v česku moc cestovat nedá, musíš to tam znát, nebo skončíš u někoho na soukromé zahradě. Tady není Aljaška. Nejeli jsme po dálnicích a přesto jsem žádnou kolku na silnici nepotkal. Každý koho znám a jede někam dál, tak si kolku bere do dodávky nebo na vlek. Prostě na cestování po silnicích je kolka ta úplně nejhorší varianta - ať už na komfort jízdy ale i z ekonomického hlediska. Je pomalá, oproti dvakrát rychlejší a výkonnější motorce žere dvojnásobek, má servisní náklady úplně někde jinde, a nic na tom nezmění ani silniční obutí. Pokud se bojím motorky tak si třeba koupím Canam Spyder. Ale koupě Sportsmana nebo Outlandera na silniční cestování je dle mého názoru úlet.

Citace | Odpovědět

14.09.2015   14:07   #6 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

roman1533 roman1533 Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9

PetrP> dekuji za radu a nazor a motorku mam ale chci kolku ze popojedu 150km na chalupu a tam projedu kraj ale hlavne take ze je to celorocni zabava a vyziti jinak chapu ze to asi neni na daleke cestovani atd. Ale dnes uz to snad kolky zvladnou

Citace | Odpovědět

14.09.2015   14:20   #7 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

manas76 manas76 Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.

roman1533> já su srdcem polarisák, ale pokud Ty nejsi tak si radeji připlať a kup Camna ...
to co ušetříš na začátku to dáš do tří let do servisu polarisu, ale pokud se povozíš na Polarisu a pak na Canamu, tak uvidíš sám, taky se rozhodni co se Ti líbí, já sem teď šel do 550 XP ...



Naposledy editováno 14.09.2015 14:21:15

Citace | Odpovědět

14.09.2015   16:01   #8 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

PetrP> Někdy mám pocit, že na našich silnicích by ta 4kolka byla leckdy lepší. Spyder je kapitola sama pro sebe.

Citace | Odpovědět

14.09.2015   17:06   #9 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

ottap ottap Město: Brno-Brno Město
IP:85.237.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad

roman1533> 150km pre štvorkolky o ktoré mas záujem neni ziadny problém, na fóre su borci ktorí jazdia na štvorkolkách k moru úplne v pohode takze by som v tom nevidel ziadny problém. A v zime ked nasneží budes vysmiaty o to viac.



Naposledy editováno 14.09.2015 17:08:48

Citace | Odpovědět

14.09.2015   18:09   #10 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

olmik olmik Město: Žatec
IP:77.237.136.xxx
Offline 6/374
SMC RAM 300, SMC Jumbo 720 R 4x4

na silnici jedine kolka vzadu s difem a manualnim razenim...hledej,,,,,nenajdes!!!!!!!mozna se jednou dockas taky cekam

Citace | Odpovědět

14.09.2015   20:50   #11 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

olmik> je pravda, ze jsem zatím na kolce s difem vzadu po silnici ještě nejel, tak by me zajímalo jestli je to o dost lepší. Ale obecně je pracovní kolka dost vysoká a úzká, má celkem vysoko těžiště, tak to v zatáčkách žádná hitparáda nikdy nebude. Dávat na pracanta silniční gumy mi přijde taky divný, to je jako obout traktor na závodni slicky. Osobně pro mě jet po silnici víc jak 15-20 km v kuse na kolce je utrpení. Tu jízdu si neužiju. To i na blbým skůtru zažiju víc zábavy. V terénu je to jiná.
Je pravda, ze na kolce se dá jezdit i v zimě. Jenže, když je moc velká zima, tak je hrozná kosa, v zimě po silnici taky nic moc, protože posypová sůl kolce vůbec nedělá dobře a pokud je náhodou víc sněhu, tak se taky jezdit nedá, protože jen málo lidí může dát víc jak sto litrů do pásů a jezdit za 50 litrů benzínu na 100 km.

Citace | Odpovědět

14.09.2015   21:27   #12 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Pepolaris Pepolaris Město: Strakonice
IP:88.103.120.xxx
Offline 1/46

Diferák se naposledy dělal u plnohodnotně dvoumístného stroje na polaris sportsman 800 touring, pak přišlo XP a tam už nebyl. Měl jsem jak dlouhé osmikilo, tak dlouhé XP. Ten diferák byl jen pro zlost, protože když jsem vjel do zatáčky, tak se vnitřní zadní kolo nadlehčilo a hrabalo. Časem jsem to přestal používat úplně a nechával ho stále zavřený. Jo na XP se ještě dělal na verzi x2, to je ta s korbičkou, ale to už se nevyrábí a pro dva to nebylo pohodlné jako touring.

Pokud máš chalupu 150 km, tak na ní pojedeš na čtyřkolce pouze 2x a je úplně jedno jestli budeš mít camna nebo polárku. Poprvé, aby jsi to vyzkoušel a vzhledem k tomu, že se nebudeš mít jak dostat domů, tak na ní pojedeš i zpět a podruhé až tam pojedeš budeš chytřejší, zařídíš si odvoz domů a necháš ji tam.

Pak je tu další kategorie jezdců, co na to dají silniční kola, která jsou těžká a trápí sebe i kolku.
Také když mám absťák, tak na ní občas jedu do práce, mám to cca 25 km po asfaltu, ale už v práci si říkám, že to zase byla blbost a proč to vlastně dělám a ani se mi na ní nechce jet zpět.

Silniční kola mají jednu velkou výhodu nehážou, jakákoliv kola se vzorkem do terénu ti budou přenášet vibrace do řídítek (na vyvážení zapomeň to je jen na chvíli), tak že stejně nepojedeš nad 80 km a dost pochybuji, že tě bude pokaždé když přijedeš na chalupu bavit kola přehazovat a se silničníma budeš i jen na rozbahněné polňačce v háji.

Na chalupu jezdi na motorce nebo autem a teprve tam si užívej.

Věřit nemusíš, časem to zjistíš.

Citace | Odpovědět

14.09.2015   22:05   #13 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

bouda bouda Město: Olomouc
IP:217.170.98.xxx
Offline 1/3187

Pepolaris> má pravdu ten chlapec,kolka je na zábavu,závody nedo na prácu ale né v našich podmínkách na cestování

Citace | Odpovědět

14.09.2015   22:44   #14 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:185.76.11.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

tomu se musím jenom smát

Citace | Odpovědět

15.09.2015   01:52   #15 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:37.221.253.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

taky jsem se pobavil

Citace | Odpovědět

15.09.2015   08:29   #16 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.62.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

1Pegas> tomu se musím jenom smát


To jako ze si s tím vyjebal a koupil něco jako skútr
Richarde to že to většině připadá jako nesmysl, neznamená ze se nemůže najít vyjimka, já ti to přeji a ty zatáčky v Alpách na tom traktoru to musí být neskutečný zážitek
Jiná kapitola jsou invalidní kolkaři

Citace | Odpovědět

15.09.2015   10:30   #17 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:193.228.234.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Honza73>...ty zatáčky v Alpách na tom traktoru to musí být neskutečný zážitek
Jiná kapitola jsou invalidní kolkaři


Ano je. Pro toho koho to ježdění baví a chce to tak. A nejde zdaleka jen o zatáčky v Alpách, jsou tisíce kilometrů cest a cestiček všude okolo.
Nemusíš být taky zrovna invalida - stačí problémy s vestibulárním aparátem a na radosti jedné stopy můžeš celkem zapomenout.
Mimochodem - zkusil sis zabalit motorku na řekněme desetidenní výlet? Kufry, bagáž a tak? a pak s tím zkusit vyjet mimo asfalt? No nevím jak to hodnotíš ty, podle mě nic moc.

A jinak - co mě vlastně pobavilo? To jak tu všichni zaručeně a sebejistě píšou že na tom pojede maximálně dvakrát, a pak se na to vyse.e. Jo, třeba jo. A třeba ne. Jeho volba. Určitě by si to měl někde vyzkoušet, tady na fóru se dozví stejně prdlajs.
Anebo ty argumenty jako že silniční kola jsou těžší než terénní... No já bych si tipnul, že ty moje terénní bighorny vážej dvakrát tolik co silniční spearzy. Ale kdoví, třeba má někdo kopie ze žuly nebo z litiny, tak soudí podle toho...



Naposledy editováno 15.09.2015 10:31:02

Citace | Odpovědět

15.09.2015   10:41   #18 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.15.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Zadní dif je nesmysl nalítal jsem 10.000 km na X2 a je to děs. Jak už psal Pepolaris.Neraďte že dif je dobrej když jste ho neměli. Když vyvážíš drapáky tak taky nehážou, jezdím i 130 km a pohoda jednou rukou.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   11:09   #19 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Richard.cz Richard.cz Město: Kamenný Újezdec
IP:193.228.234.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.

Myslím že použitelný diferák pro silnici má jedině cectek

Citace | Odpovědět

15.09.2015   11:45   #20 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   12:23   #21 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

1Pegas 1Pegas Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring

Honza73> rozesmálo mě v podstatě to samé o čem psal Richard.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   12:55   #22 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

PetrP>Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu.

na kolce se sjíždí vždy víc předek než zadek.Takže dif to nezachrání .V každé zatáčce odlehčené kolo s difem začne prokluzovat.Dost nebezpečné při vyjetí ze zatáčky. Prosím nepiš Tvé nàzory na dif. Jsou zcestné.Pak bude akoràt někdo nasranej když si to koupí a rozbije si hubu.Na rovince je to nestabilní .Prostě zadek na tvrdo drží rovinu.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   14:44   #23 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.62.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

leos2> Petr popsal přesně rozdíl chování otevřeného a uzamčeného diferenciálu při jízdě na asfaltu, tak nevím co se ti nezdá. Možnost rozpojit je hlavně kvůli manipulaci a běžné ne agresivní jízdy, což ty si asi za tech deset tisíc km nepochopil a divím se ze ještě žiješ. Ale asi budeš hodně velký borec, když při 130 řídíš jednou rukou.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   16:00   #24 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.3.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Honzo nechápu proč reaguješ,. Zkušenosti jako já asi nemáš tak to neřeš. Snažím se pomoci. klidně se svez na X2 a uvidíš co je to za mrdku jezdit s rozeplým, difem i pomalu. Popisování rozeplýho a zamklýho difu jsou jasný snad každýmu ale realita na kolce je jiná , a nelze to srovnávat s autem. jako že na autě to funguje tak proč ne na kolce. kravina. nelze srovnávat. Zpět k tématu polaris je mrdka drahá nekvalitní . Can-Am se taky vysype, ale tady je jasný vítěz.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   18:16   #25 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

leos2>PetrP>Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu. na kolce se sjíždí vždy víc předek než zadek.Takže dif to nezachrání .V každé zatáčce odlehčené kolo s difem začne prokluzovat.Dost nebezpečné při vyjetí ze zatáčky. Prosím nepiš Tvé nàzory na dif. Jsou zcestné.Pak bude akoràt někdo nasranej když si to koupí a rozbije si hubu.Na rovince je to nestabilní .Prostě zadek na tvrdo drží rovinu.



Přesně stejnou zkušenost mám po jednom svezení. Odlehčený kolo začne hrabat, pak se chytne a chce tě poslat rovně. To radši do zátočiny mírným driftem než tohle. Pro mě spíš nebezpečně bezvýznamný, pro jiný třeba dobrý. Jo a pokud je soukolí z blata, nepomůže ani dif. Pro ty co to nechápou - auto je znatelně širší, těžší a má jaksi tužší podvozek než kolka, takže se nenaklání jak kačena.

Citace | Odpovědět

15.09.2015   18:54   #26 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Jizva Jizva Město: Dubnice
IP:109.80.98.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA

leos2>Honzo nechápu proč reaguješ,. Zkušenosti jako já asi nemáš tak to neřeš. Snažím se pomoci. klidně se svez na X2 a uvidíš co je to za mrdku jezdit s rozeplým, difem i pomalu. Popisování rozeplýho a zamklýho difu jsou jasný snad každýmu ale realita na kolce je jiná , a nelze to srovnávat s autem. jako že na autě to funguje tak proč ne na kolce. kravina. nelze srovnávat. Zpět k tématu polaris je mrdka drahá nekvalitní . Can-Am se taky vysype, ale tady je jasný vítěz.


Mas pravdu predsedo

Citace | Odpovědět

28.10.2015   15:50   #27 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

JWK33 JWK33 Město: Žár
IP:178.255.168.xxx
Offline 0/79
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

cestování na ATV ??? naprosto v pohodě... !!!

Citace | Odpovědět

28.10.2015   16:27   #28 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Tetsuo Tetsuo Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726

JWK33> a to jako cestuješ na KQ, taky sem ho měl, tak proto se ptám.

Citace | Odpovědět

28.10.2015   16:28   #29 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

Tetsuo Tetsuo Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726

Na cestování auto, nebo motorku na kolce se po silnici jezdit nedá a kdo to dělá je masochista

Citace | Odpovědět

28.10.2015   17:55   #30 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000

FOGY FOGY Město: Rožňava
IP:178.40.130.xxx
Offline 4/239
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S

leos2> to počujem prvý krát, že na kolke sa derú viac predné gumy, ako zadné. Si sa nepomýlil? Alebo máš zlú geometriu?

A k tomu difíku. Je to jedine výhoda, keď si vieš na asfalte zapnúť difík, hlavne pri pomalej jazde. Jazdiť ale terén alebo šotolinky so zapnutým difíkom je riadna blbosť a debilina to vôbec skúšať. Mám síce RZR-S /s difom v zadu/ čo je dosť široké, ale buginu bez zadného difu by som už ani nekúpil /mám aj Z6 ex/.

mať zadný dif je proste pridaná hodnota na kolke, ktorá sa dá rozumne využiť, ale na úzkych kolkách - nebuginách nie je až taká nevyhnutnosť.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce