roman1533
Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9
Ahoj prosim o radu rozhoduji se mezi polarisem a can am a nelze se poradne rozhodnout prosim klady a zapory .uziti prevazne cestovani dekuji
14.09.2015 11:17 #1 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
ottap
Město: Brno-Brno Město
IP:85.216.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad
Tak na cestovanie by som bral jednoznacne dlhu verziu, ci uz can am alebo polaris, tie polaris 1000cky este niesu velmi otestovane, su na trhu kratko, ani na jednej ti vykon chybat nebude, urcite sa chod povozit k predajcovi na jednej aj na druhej, to ti povie viac ako keby si tyzden listoval tu na fore. Viem ze polaris 850 mali problem ze sa tam dost rychlo opotrebovala predna naprava, takze majtelia museli menit napr po 3000km capy a ulozenia. este zalezi aku verziu chces kupit lebo je rozdiel can am xt a can am ltd. To ltdcko je na cestovanie ako stvorene ale aj ta cena je dost vysoka. Neviem ci nove 1000ky polaris touring maju vzadu rozvodovku alebo diferencial. Ak by mali diferencial tak by to bola asi trochu vyhoda na asfalte, netrpeli by tak poloosy. Ja osobne by som bral can am
14.09.2015 11:35 #2 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
roman1533
Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9
14.09.2015 11:51 #3 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
14.09.2015 12:51 #4 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
ottap
Město: Brno-Brno Město
IP:85.216.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad
Tak niekomu motorka nemusi vyhovovat, poznam aj ludi ktori sa motoriek vyslovene boja a na storkolkach jazdia v pohode. Ale je pravda ze 4kolka je postavena na nespevnene cesty, asfalt nerobi dobre hlavne poloosam a treba dokupit cestne pneu. Na druhej strane cestovat sa da aj mimo asfaltu
14.09.2015 13:45 #5 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
ottap> Mimo asfalt se v česku moc cestovat nedá, musíš to tam znát, nebo skončíš u někoho na soukromé zahradě. Tady není Aljaška. Nejeli jsme po dálnicích a přesto jsem žádnou kolku na silnici nepotkal. Každý koho znám a jede někam dál, tak si kolku bere do dodávky nebo na vlek. Prostě na cestování po silnicích je kolka ta úplně nejhorší varianta - ať už na komfort jízdy ale i z ekonomického hlediska. Je pomalá, oproti dvakrát rychlejší a výkonnější motorce žere dvojnásobek, má servisní náklady úplně někde jinde, a nic na tom nezmění ani silniční obutí. Pokud se bojím motorky tak si třeba koupím Canam Spyder. Ale koupě Sportsmana nebo Outlandera na silniční cestování je dle mého názoru úlet.
14.09.2015 14:07 #6 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
roman1533
Město: Těptín
IP:37.48.40.xxx
Offline 3/9
14.09.2015 14:20 #7 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.115.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
roman1533> já su srdcem polarisák, ale pokud Ty nejsi tak si radeji připlať a kup Camna ...
to co ušetříš na začátku to dáš do tří let do servisu polarisu, ale pokud se povozíš na Polarisu a pak na Canamu, tak uvidíš sám, taky se rozhodni co se Ti líbí, já sem teď šel do 550 XP ...
14.09.2015 16:01 #8 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
14.09.2015 17:06 #9 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
ottap
Město: Brno-Brno Město
IP:85.237.234.xxx
Offline 4/181
Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 450 4x4 Kingquad
14.09.2015 18:09 #10 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
olmik
Město: Žatec
IP:77.237.136.xxx
Offline 6/374
SMC RAM 300, SMC Jumbo 720 R 4x4
14.09.2015 20:50 #11 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
olmik> je pravda, ze jsem zatím na kolce s difem vzadu po silnici ještě nejel, tak by me zajímalo jestli je to o dost lepší. Ale obecně je pracovní kolka dost vysoká a úzká, má celkem vysoko těžiště, tak to v zatáčkách žádná hitparáda nikdy nebude. Dávat na pracanta silniční gumy mi přijde taky divný, to je jako obout traktor na závodni slicky. Osobně pro mě jet po silnici víc jak 15-20 km v kuse na kolce je utrpení. Tu jízdu si neužiju. To i na blbým skůtru zažiju víc zábavy. V terénu je to jiná.
Je pravda, ze na kolce se dá jezdit i v zimě. Jenže, když je moc velká zima, tak je hrozná kosa, v zimě po silnici taky nic moc, protože posypová sůl kolce vůbec nedělá dobře a pokud je náhodou víc sněhu, tak se taky jezdit nedá, protože jen málo lidí může dát víc jak sto litrů do pásů a jezdit za 50 litrů benzínu na 100 km.
14.09.2015 21:27 #12 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Pepolaris
Město: Strakonice
IP:88.103.120.xxx
Offline 1/46
Diferák se naposledy dělal u plnohodnotně dvoumístného stroje na polaris sportsman 800 touring, pak přišlo XP a tam už nebyl. Měl jsem jak dlouhé osmikilo, tak dlouhé XP. Ten diferák byl jen pro zlost, protože když jsem vjel do zatáčky, tak se vnitřní zadní kolo nadlehčilo a hrabalo. Časem jsem to přestal používat úplně a nechával ho stále zavřený. Jo na XP se ještě dělal na verzi x2, to je ta s korbičkou, ale to už se nevyrábí a pro dva to nebylo pohodlné jako touring.
Pokud máš chalupu 150 km, tak na ní pojedeš na čtyřkolce pouze 2x a je úplně jedno jestli budeš mít camna nebo polárku. Poprvé, aby jsi to vyzkoušel a vzhledem k tomu, že se nebudeš mít jak dostat domů, tak na ní pojedeš i zpět a podruhé až tam pojedeš budeš chytřejší, zařídíš si odvoz domů a necháš ji tam.
Pak je tu další kategorie jezdců, co na to dají silniční kola, která jsou těžká a trápí sebe i kolku.
Také když mám absťák, tak na ní občas jedu do práce, mám to cca 25 km po asfaltu, ale už v práci si říkám, že to zase byla blbost a proč to vlastně dělám a ani se mi na ní nechce jet zpět.
Silniční kola mají jednu velkou výhodu nehážou, jakákoliv kola se vzorkem do terénu ti budou přenášet vibrace do řídítek (na vyvážení zapomeň to je jen na chvíli), tak že stejně nepojedeš nad 80 km a dost pochybuji, že tě bude pokaždé když přijedeš na chalupu bavit kola přehazovat a se silničníma budeš i jen na rozbahněné polňačce v háji.
Na chalupu jezdi na motorce nebo autem a teprve tam si užívej.
Věřit nemusíš, časem to zjistíš.
14.09.2015 22:05 #13 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
bouda
Město: Olomouc
IP:217.170.98.xxx
Offline 1/3187
14.09.2015 22:44 #14 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:185.76.11.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
15.09.2015 01:52 #15 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:37.221.253.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
15.09.2015 08:29 #16 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.62.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
1Pegas> tomu se musím jenom smát
15.09.2015 10:30 #17 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:193.228.234.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
Honza73>...ty zatáčky v Alpách na tom traktoru to musí být neskutečný zážitek
Jiná kapitola jsou invalidní kolkaři
15.09.2015 10:41 #18 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.15.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
15.09.2015 11:09 #19 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:193.228.234.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
15.09.2015 11:45 #20 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu.
15.09.2015 12:23 #21 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
15.09.2015 12:55 #22 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
PetrP>Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu.
15.09.2015 14:44 #23 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:37.48.62.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
leos2> Petr popsal přesně rozdíl chování otevřeného a uzamčeného diferenciálu při jízdě na asfaltu, tak nevím co se ti nezdá. Možnost rozpojit je hlavně kvůli manipulaci a běžné ne agresivní jízdy, což ty si asi za tech deset tisíc km nepochopil a divím se ze ještě žiješ. Ale asi budeš hodně velký borec, když při 130 řídíš jednou rukou.
15.09.2015 16:00 #24 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.3.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Honzo nechápu proč reaguješ,. Zkušenosti jako já asi nemáš tak to neřeš. Snažím se pomoci. klidně se svez na X2 a uvidíš co je to za mrdku jezdit s rozeplým, difem i pomalu. Popisování rozeplýho a zamklýho difu jsou jasný snad každýmu ale realita na kolce je jiná , a nelze to srovnávat s autem. jako že na autě to funguje tak proč ne na kolce. kravina. nelze srovnávat. Zpět k tématu polaris je mrdka drahá nekvalitní . Can-Am se taky vysype, ale tady je jasný vítěz.
15.09.2015 18:16 #25 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
leos2>PetrP>Ten diferák by mě fakt zajímal, asi se půjdu svést na tom novém TGB. Jinak auta diferáky mají a fungují na silnici celkem obstojně. Na Polarisu jsem s diferákem nejel, ale čtyřkolky s rozvodovkou dle mých zkušeností se na silnici nijak příkladně nechovají. U rozvodovky se obě kola točí stejnou rychlostí, přičemž v zatáčce urazí každé jinou vzdálenost. Ta síla se někde projevit musí - buď někdy praskne poloosa, nebo se vymelou zuby na hrušce rozvodovky a v lepším případě se jen více opotřebí pneu u prokluzujícího kola. Se silničními pneu je ta adheze s asfaltem ještě vyšší a ta síla je tudíž větší - toť můj názor. Taky si myslím, že by kolka s difem vzadu mohla by mít o dost nižší spotřebu, což bych taky přivítal. Tedy pokud by ten dif fungoval podobně jako u aut.
Další věc, co mi vadí na kolce (a nikdo to tady zatím nezmínil) je to jak kolka v létě strašně topí. Osobně je mi to nepříjemné a azbestové kalhoty zatím nevlastním. Dokonce jsem viděl u majitele Outlandera, jak si motorový prostor zakrytoval hliníkovým plechem, aby mu to teplo šlo jen zepředu dozadu. na kolce se sjíždí vždy víc předek než zadek.Takže dif to nezachrání .V každé zatáčce odlehčené kolo s difem začne prokluzovat.Dost nebezpečné při vyjetí ze zatáčky. Prosím nepiš Tvé nàzory na dif. Jsou zcestné.Pak bude akoràt někdo nasranej když si to koupí a rozbije si hubu.Na rovince je to nestabilní .Prostě zadek na tvrdo drží rovinu.
15.09.2015 18:54 #26 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Jizva
Město: Dubnice
IP:109.80.98.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA
leos2>Honzo nechápu proč reaguješ,. Zkušenosti jako já asi nemáš tak to neřeš. Snažím se pomoci. klidně se svez na X2 a uvidíš co je to za mrdku jezdit s rozeplým, difem i pomalu. Popisování rozeplýho a zamklýho difu jsou jasný snad každýmu ale realita na kolce je jiná , a nelze to srovnávat s autem. jako že na autě to funguje tak proč ne na kolce. kravina. nelze srovnávat. Zpět k tématu polaris je mrdka drahá nekvalitní . Can-Am se taky vysype, ale tady je jasný vítěz.
28.10.2015 15:50 #27 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
JWK33
Město: Žár
IP:178.255.168.xxx
Offline 0/79
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
28.10.2015 16:27 #28 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
28.10.2015 16:28 #29 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
28.10.2015 17:55 #30 Téma: can am outlander 1000max vs. polaris sportsman1000
FOGY
Město: Rožňava
IP:178.40.130.xxx
Offline 4/239
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
leos2> to počujem prvý krát, že na kolke sa derú viac predné gumy, ako zadné. Si sa nepomýlil? Alebo máš zlú geometriu?
A k tomu difíku. Je to jedine výhoda, keď si vieš na asfalte zapnúť difík, hlavne pri pomalej jazde. Jazdiť ale terén alebo šotolinky so zapnutým difíkom je riadna blbosť a debilina to vôbec skúšať. Mám síce RZR-S /s difom v zadu/ čo je dosť široké, ale buginu bez zadného difu by som už ani nekúpil /mám aj Z6 ex/.
mať zadný dif je proste pridaná hodnota na kolke, ktorá sa dá rozumne využiť, ale na úzkych kolkách - nebuginách nie je až taká nevyhnutnosť.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s