Misak1986
Město: Orlík nad Vltavou
IP:37.48.2.xxx
Offline 1/3
Ahoj,rád bych si koupil nějakej postrk na práci a zábavu Bude se hodně pohybovat po pastvinách a i silnicích a drahá polovička to bude často sedlat také.Hlavním požadavkem je zadní diferencial s uzávěrkou.výkon nejni až tak důležitej,jako spíš spolehlivost a uspornost Předem říkám nebude to nikde létat vzduchem Prosím poradte
25.05.2016 22:12 #1 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:37.48.23.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
25.05.2016 22:27 #2 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Misak1986
Město: Orlík nad Vltavou
IP:37.48.2.xxx
Offline 1/3
25.05.2016 22:50 #3 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Grizzly660
Město: Sereď
IP:85.237.234.xxx
Offline 33/1009
26.05.2016 06:09 #4 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
26.05.2016 06:36 #5 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:37.188.130.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
26.05.2016 07:21 #6 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
pirda> Zakladatel vlákna zřejmě ani vůbec žádný zadní diferenciál nepotřebuje a nebo ani neví rozdíl mezi diferenciálem a rozvodovkou. Spolehlivost a úspornost. To jsem se zase nasmál. Existuje vůbec něco takového??? A co si jako pod tou spolehlivostí a úsporností máme představit?
26.05.2016 08:47 #7 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Misak1986
Město: Orlík nad Vltavou
IP:37.48.1.xxx
Offline 1/3
PetrP> Ahoj,omlouvám se za spatně napsaný původní příspěvek!Hlsvní požadavek je zadní diferenciál s možností uzavření!Aby se mohlo každé kolo otáčet po libovolnem poměru danou rychlostí.Rozvodovka jen rozvede sílu 50:50 A jedno kolo při zatáčení vetšinou hrabe(a to na vnitřním poloměru otáčení (což nechci)!Pár kolok jsem řídil A rozdíl v ovladatelnosti mezi Grizlim s rozvodovkou a tgb blade 1000 s diferencialem je skutečně markantní!!! Hlavní je ovladatelnost(bude s tím jezdit často má přítelkině,s pripojenym vozíkem a zatíženou zadní napravou se dá aspon zatáčet )opotřebení pneumatik je podstatně menší i poloos.A tou spolehlivostí to bylo v dané třídě! Aby to nebyla nějaká čínská sračka.
přemíšlím o
john deer gathor
linhai utv 800d
cectec gladiator 500
polaris x2 popřípadě nějaké jiné modely?
tgb blade 1000
ta yamaha nevím jestli má díff
26.05.2016 10:09 #8 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Píšu je svůj názor! Podle mě řešíš zbytečnosti.Kolky s rozvodovkou fungují léta bez problémů,i díky jednoduchosti rozvodovky.Vlastnosti jsou daný,k tomu není co napsat.Jízdní komfort na silnici je u difu rozhodně lepší ale v terénu trochu postrádá smysl.To že s tím bude jezdit přítelkyně?Moje domácí jezdí taky a nemá s tím nejmenší problém.Ani s fůrou dřeva.
John Deer-Není až tak klasická kolka a pořizovací hodnota
Linhai jsi vlastně předem vyřadil-čínská sračka (možná)
Cectek-celkem dobrý,otázka je jak je to s dovozcem a dílama.
Polaris-nevím,nemám skušenost a nechci vyvolávat zbytečný debaty
TGB-jak na tom bude se spolehlivostí ukáže čas,zatím to nemá nic najeto.
Yamaha-pokud vím dif nemá.
Sere se všechno a kolka má poměrně velký provozní náklady(např.ty gumy)Na práci si pořiď traktor.
Znova opakuju,tohle je jen můj názor!
26.05.2016 12:29 #9 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Misak1986> rozpětí výběru máš velký. Jestli neřešíš finance, nebo jsi zemědělec a dostaneš dotaci, kup si toho John Deera. V naftě. Ten by se mi líbil, ale je už to na můj vkus nějaký velký. To už si mohu koupit nějakýho terénního pickupa. Ale počítám tam, když se náhodou něco rozbije, tak to bude asi raketa. U tý X2 tam jsem slyšel, že ten diferenciál fungoval tak nějak jinak, než bych od diferenciálu čekal. U kolek ti vlastně zbývá jen TGB 1000. Tam ti neporadím. Sám mám TGB 425 a jsem s ní v rámci kategorie docela spokojený, ale zase jsem slyšel, že 425 bylo jediný jakžtakž spolehlivý TGBéčko. Ten litr zatím tolik lidí nemá. Já jsem na něm taky nejel, tak ti nemůžu říct, jestli to po silnici je zase oproti klasické koncepci taková hitparáda.
U obou mých kolek se zadní pevnou rozvodovkou a klasickým diferenciálem vpředu se rychleji sjíždí přední gumy. Podle logiky jak funguje rozvodovka, ba to mělo být spíš opačně?
Spolehlivost kolek je přímo úměrná způsobu použití. Pokud budeš jezdit s rozumem a nebudeš ji mordovat v písku, vodě a bahně, tak něco vydrží i ta čína.
Jestli je pro tebe prioritou úspora a spolehlivost a zároveň tě neodradí vyšší pořizovací hodnota, koupil bych AC v naftě. To je dobrý a velmi úsporný pracant. Ale nemá ten dif, což by mě osobně vůbec nevadilo.
26.05.2016 23:26 #10 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
FOGY
Město: Rožňava
IP:78.99.128.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
mám Z6ex - bez zadného difu a RZR-S s difom. Bývam v meste a kým sa dostanem do terénu, musím absolvovať niekoľko km po asfalte. Už keď vychádzam z garáža a mám plný rejd, tak s difom sa ide neporovnateľne lepšie a hlavne nepíli to tak uši, ako keď sa gumy derú o asfalt na Z6 EX, ktorá je bez zadného difu. Na úzkej ATV to nie je také akútne, ale buginy so širokým rozchodom kolies by ten zadný difík určite mali mať. Neviem prečo, ale RZR je medzi športovými buginami jediný a asi aj posledný mohykán. Absencia zadného difu ma odrádza kúpiť niečo silnejšie ako je RZR-S 800 alebo 900XP. Budúcnosť to dúfam zmení.
28.05.2016 16:31 #11 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
No tak ti nevim,Kadle...asi řešíš zbytečnosti...Kolka je primárně určena do terénu pro zábavu nebo práci a každé "udělátko navíc"-dif-je zdroj možných poruch.Nechceš,aby vnitřek hrabal,ale stejně tomu neunikneš,protože stále zapínat a vypínat uzávěrku stejně nebudeš a tím míň "drahá polovička"....Já bych to viděl na Ladu Nivu s odřízlou střechou a je klídek...
Pak ještě mě napadla kolka s ABS a ASR....
28.05.2016 17:59 #12 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
BIGMAN
Město: Vlašim
IP:37.48.17.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8
Ja myslim ze je to zbytecny resit ten zadni dif.Kup to s posilovacem a mas po nervaku.A ze si to hrabne ?No tak si to hrabne.Sjedou se ti driv gumy?Kolik chces na nich nalitat?Za 10tis koupis vic nez slusny gumy,tak to prezujes a je klid....Spolehlivost?Kazda kolka ma obcas problem,dulezite je mit v miste bydliste hodne dobry zazemi a ne ,,kutila domaciho"takze servis.Usporny stroj?Asi jedine nafta,tusim od Arctic Cat jinak v benzinu pocitej 10-20litru spotrebu,zalezi kudy tudy.Na vykonu ti nezalezi?A to by zrovna melo,budes prekvapeny ale nektere dvouvalce zerou treba mene nez jednovalce.Ze nechces cinsky sracky?Tak dobre vybirej,neni cina jako cina...a nezapomen na garancky,ty taky neco stoji.Jen pro tvoji informaci,spotrebou 10l/100km a garanckou po 1000km ,vymenou pneu po napr.3000km a nemluvim o porizovaci cene se dostavas na cenu 10kc / 1km.Jestli prehazujes prachy vidlema tak mozna ten Honza Jelen.....stastnou ruku pri vyberu
29.05.2016 13:37 #13 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Misak1986
Město: Orlík nad Vltavou
IP:37.48.7.xxx
Offline 1/3
BIGMAN> Tady jde o to že nechci aby to ničilo podklad..Doufal jsem že to nebude tsk hrozný...Výběr jsem zužil na
tgb blade 1000
polaris rzr-s
john deer gathor
linhai utv 800 diesel
Cena by měla být kolem 200000kc Ale čim mín tim líp,to je jasný
Jinak ten diff chce hlavně drahá polovička,Protože pokaždý nadává,když jezdí na služební yamaze grizzly že to kurví trávu a nemuže nikam zajet natož zacouvat,když za tím má naloženej vozejk.
29.05.2016 16:30 #14 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
29.05.2016 16:38 #15 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
BIGMAN
Město: Vlašim
IP:37.48.2.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8
29.05.2016 16:45 #16 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
barca
Město: Trutnov
IP:31.133.12.xxx
Offline 0/4911
Misak1986> Tady neco mas abys nenicil travu
https://www.google.c...NwSrovbMEP-b9NOnhGEw
02.06.2016 22:43 #17 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
PetrHuska
Město: Most
IP:176.107.123.xxx
Offline 1/263
Linhai Dragon Fly 400 4x4
04.03.2017 01:54 #18 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
sykora
Město: Bakov nad Jizerou
IP:78.110.210.xxx
Offline 0/1
04.03.2017 10:09 #19 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
26.04.2017 15:45 #20 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
medabeda
Město: Buš
IP:31.30.44.xxx
Offline 0/8
Číro> Diferák je super věc a všichni co maji keci proti tak at si koupí auto bez. :))) difu. Nejvíc zkušeností má Polaris a Cectek. Vyber mezi nima. Ostatní povídačky od CF moto příznivců jsou k ničemu.
Hsun a Linhaia drží na UTV , ale pro atv zatím nikdo neví. Nově má dif Masai 550, ale jak bude držet ?? TGB 1000 co jsem slyšel vyletěl zadní i přední. O modelech 500 je to prý normální. :))) Babo rad a vyber si sáááám.
26.04.2017 19:13 #21 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
26.04.2017 21:18 #22 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Philipezk
Město: Praha
IP:151.249.105.xxx
Offline 0/138
Souhlas s Leosem. Vnitrni kolo se v zatacce nadlehci, protoci, ztratis rychlost, roztoceny kolo zase dopadne na zem a posle te na druhou stranu.
Nicmene dneska jsem se zastavil v JM a zkusil X8 s difem. Je samosvornej, takze se o nic nestaras a sice nevim jak funguje, ale funguje dost dobre. K protoceni kol v podstate nedojde, fakt dobry. A pak jsem zkusil X550, tam je klasicka uzaverka na cudlik, no a to je presne jak pise Leos.
26.04.2017 21:22 #23 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
FOGY
Město: Rožňava
IP:95.102.118.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
26.04.2017 21:33 #24 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Philipezk
Město: Praha
IP:151.249.105.xxx
Offline 0/138
Vzadu, predni je na cudlik. Pisou to i na webu https://journeyman.c...-deluxe-eps-facelift
26.04.2017 21:45 #25 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
FOGY
Město: Rožňava
IP:195.91.97.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
26.04.2017 21:49 #26 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Philipezk
Město: Praha
IP:151.249.105.xxx
Offline 0/138
26.04.2017 22:07 #27 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
FOGY
Město: Rožňava
IP:195.91.97.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
leos2> zrovna tebe by sa zišiel - keď robíš dlhé presuny po asfalte. A ešte keď máš rozchod kolies rozšírený podložkami.
Ja na asfalte si zadný dif stále rozopínam. A len čo zídem mimo asfalt, tak ho uzatváram. V teréne ísť s otvoreným difom je samozrejme blbosť a ešte k tomu sa takto dá aj ľahko odrovnať. Štvorkolky bez zadného difu, to je ešte OK, ale buginy so širokým rozchodom kolies na asfalte bez zadného difu - to je vyslovené trápenie homokineťákov a dranie gúm. Majitelia AC wildcatov by vedeli rozprávať, ako často menia zadné poloosi
26.04.2017 22:19 #28 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
FOGY>leos2> zrovna tebe by sa zišiel - keď robíš dlhé presuny po asfalte. A ešte keď máš rozchod kolies rozšírený podložkami.
Ja na asfalte si zadný dif stále rozopínam. A len čo zídem mimo asfalt, tak ho uzatváram. V teréne ísť s otvoreným difom je samozrejme blbosť a ešte k tomu sa takto dá aj ľahko odrovnať. Štvorkolky bez zadného difu, to je ešte OK, ale buginy so širokým rozchodom kolies na asfalte bez zadného difu - to je vyslovené trápenie homokineťákov a dranie gúm. Majitelia AC wildcatov by vedeli rozprávať, ako často menia zadné poloosi
26.04.2017 22:38 #29 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
FOGY
Město: Rožňava
IP:195.91.97.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
Keď je kolka kvalitná a má dobrý servis /dobrá geometria, ramená a čapy bez vôle/, tak sa zodierajú zadné.
mal som rendu 800 od nova. Najazdil som na ňom 8000km a vpredu boli originál gumy s polovičnou vzorkou, vzadu 2. sada pri predaji.
novú polaris RZR-S 800 som kúpil s tak rozhasenou prednou zbiehavosťou, že bola viditeľná voľným okom - sám so si to zošteloval
Z6EX som kúpil s 900km, kde predné gumy boli zodraté viac ako zadné a ľavá predná extrémne. Samozrejme predné kolesá išli do kríža a nie rovnobežne
kamoš si kúpil nový Maverick turbo a po 1 mesiaci mal predné gumy včudu, samozrejme že mal vpredu voľným okom viditeľnú brutálnu zbiehavosť.
Záver je asi taký, že kto má predné kolesá na 0, čapy a ramená bez vôle, predné gumy sa nemôžu drať viac , ako zadné.To je úplne jasné. Neviem kto, ako a prečo, ale z vlastnej skúsenosti viem, že kúpiť novú kolku , vôbec neznamená, že geometria vpredu musí byť OK
27.04.2017 06:45 #30 Téma: Čtyrkolka nebo utv se zadním diferenciálem
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
No já osobně bych diferák vzadu nechtěl,nevím na co by mě byl dobrej.Co se týče sjíždění gum,moje zkušenost je dvoje přední na jedny zadní.Bez ohledu na geometrii na 0. Asi jezdím nějak blbě.Teď mám podložky ve předu 3 a vzadu 3,5 cm.Přední na 4500 km jsou tak na 25%,zadní na 50%.Poměr terén silnice cca.70/30.Silnice neřeším,jezdím kam potřebuju,nebo chci.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s