Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Ahoj,
Hledám svou první a tak nevím, jestli ty parametry jdou zkloubit. Hledám a zatím nenacházím. Ocením jakoukoliv radu.
Rád bych:
Dvoumístná
4x4 s odepinatelnou přední nápravou, aby šel drift
Možnost namontování sněžných pásů
Na SPZ
Posilovač
Předpoklad je 50:50 silnice:terén. Roční nájezd předpokládám tak 3-5tis. Cena není limitujícím faktor, ale do 200tis bych se rád vešel. Nejsem si jistý převodovkou, ale vzhledem k nezkušenosti asi automat.
Díky
Naposledy editováno 11.09.2020 21:38:30
24.09.2020 21:59 #31 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
JK-SK-BB
Město: Vígľaš
IP:213.81.178.xxx
Offline 0/5
25.09.2020 10:24 #32 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
JK-SK-BB>Pospa.NET>Krom jiného je tu velká pravděpodobnost, že se na koupi nového stroje bude podílet pojištovna. Neplánuji nehodu, ale statisticky je to pravděpodobné.Chápem dobre že si chceš dať na ATVčko aj havarijnú poistku?
26.09.2020 11:59 #33 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Cipísek-Zdenda
Město: Teplice
IP:62.240.166.xxx
Offline 0/55
Can-Am Outlander 1000R
Ahoj, nějak trochu tápu v tom co vlastně chceš, nehledě na to, že mi přijde a to bez urážky, že na to jdeš až moc vědecky. Řešíš tady stabilizátory atp. přitom vždy je důležité to, zda je stroj celkově sladěný dohromady, kde a jak chceš jezdit... CF moto je lehkém i těžším terénu uskákaná koza, i kdyby měla stabilizátorů 10, v rychlých zatáčkách je znát vysoké těžiště, na cestě se s tím neotočíš protože to má velký poloměr otáčení a o dalších detailech ani psát nebudu. Někomu holt tradičně pískající brzdy, blbě ukazující palivoměr, vakl v řízení již po 500km atd. atd. nevadí a je to normální. O tom, že je tady zase ta strašná nutnost 1000 ccm obsahu, no kdybys poslechl někoho viz výše a svezl se pořádně na obou, tak zjistíš že třeba 650 CA ale i menší Polaris v klidu natře 1000 CF. O tom jak je výhodné CF prodávat jako ojeté a o té jejich záruce se raději rozepisovat nebudu. Samozřejmě papír toho snese a PR fy Journeyman si může notovat s propagandou p. Goeblese, protože to se jen tak nevidí.. (monumentální, nejvýkonější, nejlepší, záruka na vše, jak jinak uff) Mě to stálo dosti peněz a hodně nervů a tak ti nezbývá než popřát hodně štěstí! Třeba budeš mít více štěstí než já a spousta mých kolka přátel kolem mě.
28.09.2020 16:21 #34 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Cipísek-Zdenda>Ahoj, nějak trochu tápu v tom co vlastně chceš, nehledě na to, že mi přijde a to bez urážky, že na to jdeš až moc vědecky. Řešíš tady stabilizátory atp. přitom vždy je důležité to, zda je stroj celkově sladěný dohromady, kde a jak chceš jezdit... CF moto je lehkém i těžším terénu uskákaná koza, i kdyby měla stabilizátorů 10, v rychlých zatáčkách je znát vysoké těžiště, na cestě se s tím neotočíš protože to má velký poloměr otáčení a o dalších detailech ani psát nebudu. Někomu holt tradičně pískající brzdy, blbě ukazující palivoměr, vakl v řízení již po 500km atd. atd. nevadí a je to normální. O tom, že je tady zase ta strašná nutnost 1000 ccm obsahu, no kdybys poslechl někoho viz výše a svezl se pořádně na obou, tak zjistíš že třeba 650 CA ale i menší Polaris v klidu natře 1000 CF. O tom jak je výhodné CF prodávat jako ojeté a o té jejich záruce se raději rozepisovat nebudu. Samozřejmě papír toho snese a PR fy Journeyman si může notovat s propagandou p. Goeblese, protože to se jen tak nevidí.. (monumentální, nejvýkonější, nejlepší, záruka na vše, jak jinak uff) Mě to stálo dosti peněz a hodně nervů a tak ti nezbývá než popřát hodně štěstí! Třeba budeš mít více štěstí než já a spousta mých kolka přátel kolem mě.
28.09.2020 18:56 #35 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:83.240.5.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
29.09.2020 00:39 #36 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:85.93.97.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
1Pegas>Za mě má pohon 4x4 nejlepší Polaris, ale já jsem zaujatý pro Can Am, takže jsem se vlastně vyjádřil zcela mimo mísu.
29.09.2020 06:45 #37 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Cirda
Město: Trutnov
IP:31.133.12.xxx
Offline 3/15450
CF Moto Gladiator X1000, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI, Kazuma Jaguar 500 4x4
29.09.2020 09:42 #38 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:93.91.157.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
Pospa.NET>
Hele Polárka má problém asi jen tady v ČR protože jestli si trochu zdatný v angličtině tak zjistíš, že na Youtube mají kompletní servisní návody včetně utahovacích momentů a dokážeš podle toho udělat prakticky cokoliv na mašině. A to AWD je u Polárky nejlepší jelikož ho můžeš připínat i za jízdy což u CF nepůjde a budeš muset zastavovat. Can-am i Polárka jsou jedničky ve své kategorii. A co se týká dílů tak tady v Evropě nekupuji vůbec nic (Evropa mi přijde tak trochu šizená oproti US) ale i tak si myslím, že tu dost věcí seženeš protože mám Polárku a když víš co hledáš...
PS: Jestli chceš řešit 2x4 a 4x4 tak se koukni taky na to jestli je to homologace T3b nebo L7e
29.09.2020 11:27 #39 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
29.09.2020 15:54 #40 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
29.09.2020 16:16 #41 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Jsem běžný uživatel 4kolek (práce okolo baráku,dřevo,tráva,sníh,sem tam nějaká ta vyjížďka) a měl jsem jak Polaris tak Can Am g1 800,awd u Polarisu je fajn,ráno pohon 4x4 zapneš a je jedno kde jedeš sám se připojuje odpojuje,prostě pecka,problém začne když jedeš po zledovatělé cestě a s pohonem AWD tě začne zadek tak nějak předjíždět a kolku honíš a mě to teda bylo nepříjemné,další problém je ve velkých prudkých výjezdech kdy je kolka zamčená a zatáčení se rovná v boj o to zda nahoře na kopci zahneš či se vyhneš a nebo nevyhneš stromu,prostě jak je to zamčený rve to kolku spíš rovně než aby to zatáčelo kam si usmyslíš,ted mám Can Am outlander G2 1000 a pocitově když pominu hodně slušný výkon motoru,perfektní podvozek díky foxům a skvělé řízení díky posilovači který je zase o kus dál než u modelu g1 tak jak i jízda ne zledovatělé cestě,tak i ty samé výjezdy do prudkých kopců mi přijde pocitově Can Am takový spíš poslušný o proti Polarisu
29.09.2020 16:55 #42 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:89.203.216.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
Jarin4X4> Jenže to už dneska taky není úplně pravda protože nové modely 2017 a výš jak Sportsmanu tak i Srambleru jsou úplně nikde než ty řady před nima. Can am má dobrý 3 nastavení posilovače ale bez podvozku od foxu to není žádná extra sláva. Sportsman má v základu suprovej podvozek, který ze zkušenosti vím, ze žehlí terén na pohodičku i ve velkých rychlostech.
29.09.2020 17:03 #43 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
29.09.2020 17:14 #44 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:89.203.216.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
https://youtu.be/KODFFu2j0to
V tomhle videu je v podstatě shrnuto a rozebráno co jaká kolka má. Je to velký test od Amiků akorát mi přijde, že test nemá vítěze
29.09.2020 20:17 #45 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
íkvétykve
Město: Praha
IP:85.207.122.xxx
Offline 0/68
Hsun HS700ATV
29.09.2020 21:40 #46 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
íkvétykve>Pospa.NET> nezlob se na mě, ale řešíš chujoviny, jako kdyby jsi chtěl jet Hunt the wolf. Stejně budeš jezdit lehčí terén a kolem komína. Něco kup a užívej si ježdění. Je ideální počasí.
29.09.2020 21:48 #47 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Forgy>Pospa.NET>
Hele Polárka má problém asi jen tady v ČR protože jestli si trochu zdatný v angličtině tak zjistíš, že na Youtube mají kompletní servisní návody včetně utahovacích momentů a dokážeš podle toho udělat prakticky cokoliv na mašině. A to AWD je u Polárky nejlepší jelikož ho můžeš připínat i za jízdy což u CF nepůjde a budeš muset zastavovat. Can-am i Polárka jsou jedničky ve své kategorii. A co se týká dílů tak tady v Evropě nekupuji vůbec nic (Evropa mi přijde tak trochu šizená oproti US) ale i tak si myslím, že tu dost věcí seženeš protože mám Polárku a když víš co hledáš...
PS: Jestli chceš řešit 2x4 a 4x4 tak se koukni taky na to jestli je to homologace T3b nebo L7e
29.09.2020 22:20 #48 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:89.203.216.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
Pospa.NET>
T3b je se zadkem na “tvrdo” a bez katalyzátoru ( méně věci = méně poruch ). L7e to všechno má. Polárka s kamnama dělají obě homologace. Kolku se zámkem předního diferáku jsem měl a musíš u toho víc přemýšlet kdy ho dát, AWD i ViscoLock ten zámek řeší za tebe ale ve finále na tom budeš jezdit ty. CFku se nedá upřít jejich propagace a dostupnost servisů, dílů a doplňků.
29.09.2020 23:13 #49 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Forgy>Pospa.NET>
T3b je se zadkem na “tvrdo” a bez katalyzátoru ( méně věci = méně poruch ). L7e to všechno má. Polárka s kamnama dělají obě homologace. Kolku se zámkem předního diferáku jsem měl a musíš u toho víc přemýšlet kdy ho dát, AWD i ViscoLock ten zámek řeší za tebe ale ve finále na tom budeš jezdit ty. CFku se nedá upřít jejich propagace a dostupnost servisů, dílů a doplňků.
29.09.2020 23:38 #50 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:89.203.216.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
30.09.2020 10:57 #51 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Forgy>
Já předek připínám tam kde očekávám že se bude hodit a na hodně strmých výjezdech vždy, i kdyby to byla jen ujetá rovná hlína. Sníží se tím riziko kotrmelce vzad.
BTW tam u tebe musí být asi super ježdění, co? Nevím jak teď, ale drív (10, možná 15 let zpátky) jsme občas v tom prostoru mezy K. Vary a Žatcem občas jezdili a bylo to super. Dá se tam teď, nebo už jsou tam všude zákazy a nerudní spoluobčané?
30.09.2020 14:29 #52 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Forgy
Město: Mašťov
IP:93.91.157.xxx
Offline 0/23
Polaris Sportsman 1000, Arctic Cat Alterra 700
Pospa.NET>
Přijde mi, že jsme na tom docela dobře co se týká ježdění "nerudní spoluobčané" jsou tu samozřejmě taky ale vesměs tu s ježděním máme pozitivní ohlasy. Ono taky záleží jak se chováš na kolce ty... Co budu vyprávět každý z nás to zná, když se chováš na tom jako kretén a plašíš myslivcům zvěř a zemědělcům jezdíš na zasetých polích, tak logicky budeš srát všechny. Máme tu suprová místa jako třeba bývalí tankodrom a na tom se dá vyřádit od bahnění až po traily a jsme tam tolerováni. Pak je tu samo sebou Doupov a to je Mekka na ježdění ale zapovězená
Jinak koukám, že ty jsi kousek od Berouna. Zkus se třeba zastavit na Žebráku u Jardy Bažanta než úplně zanevřeš na Polárky já myslím, že ti k tomu taky dost řekne a můžeš si to i odzkoušet u něj.
30.09.2020 15:14 #53 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
manas76
Město: Skalica
IP:213.81.171.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Pospa.NET>1Pegas>Za mě má pohon 4x4 nejlepší Polaris, ale já jsem zaujatý pro Can Am, takže jsem se vlastně vyjádřil zcela mimo mísu.
Ahoj. Můžeš to trochu víc rozvést, prosím? Pokud je mi známo, Polaris má “computer assist” AWD. Tj. dělá si to co uzná za vhodné podle dat ze senzorů. Na “dirty road” asi nejlepší volba, ale v těžkém terénu a při extrémních rozdílech v přilnavosti jednotlivých kol to asi má minimálně velké zpoždění.
Rád bych to někdy srovnal vedle sebe. Vidět reálně jak se to chová na různých površích.
30.09.2020 18:56 #54 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:83.240.5.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
30.09.2020 18:56 #55 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:83.240.5.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
30.09.2020 21:22 #56 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
manas76>Pospa.NET>1Pegas>Za mě má pohon 4x4 nejlepší Polaris, ale já jsem zaujatý pro Can Am, takže jsem se vlastně vyjádřil zcela mimo mísu.
Ahoj. Můžeš to trochu víc rozvést, prosím? Pokud je mi známo, Polaris má “computer assist” AWD. Tj. dělá si to co uzná za vhodné podle dat ze senzorů. Na “dirty road” asi nejlepší volba, ale v těžkém terénu a při extrémních rozdílech v přilnavosti jednotlivých kol to asi má minimálně velké zpoždění.
Rád bych to někdy srovnal vedle sebe. Vidět reálně jak se to chová na různých površích.
blbost, takhle to vubec neni...
nevím jaks k tomu přešel, ale žádný compiuter tam neni, je to čistě mechanika a jeden, nebo dva elektromagnety - podle modelu. Nic víc za tím nehledej.
žádné data, žádné senzory...
30.09.2020 22:30 #57 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Pospa.NET> a u jaké kolky jde pod plynem zapnout 4x4?Co jsem měl já Polarise tak stačilo ubrat plyn a přesunout čudlík AWD a jelo se dál,vypnout za jízdy žádný problém i pod plynem,jen se to odpojilo až když se ubral plyn,jinak neznám nikoho kdo by rozuměl a měl mockrát rozebraného a následně složeného fungujícího Polarise jako je Manas76,je to kovaný Polarisák
30.09.2020 22:52 #58 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
Jarin4X4>Pospa.NET> a u jaké kolky jde pod plynem zapnout 4x4?Co jsem měl já Polarise tak stačilo ubrat plyn a přesunout čudlík AWD a jelo se dál,vypnout za jízdy žádný problém i pod plynem,jen se to odpojilo až když se ubral plyn,jinak neznám nikoho kdo by rozuměl a měl mockrát rozebraného a následně složeného fungujícího Polarise jako je Manas76,je to kovaný Polarisák
01.10.2020 05:54 #59 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
manas76
Město: Skalica
IP:188.123.113.xxx
Offline 8/4202
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Polaris Sportsman XP 550/EPS, Polaris Sportsman 500 H.O.
Pospa.NET> je to mechanické.... U polarise a zaplém 4x4 se zadní kola otāčejí rychleji než přední, nic se tam nezamyká "natvrdo". Pokud zadek proklouzne tak v předním difu se pootočí klec s váleçkama rychleji jak segmenty ve kterých jsou přední poloosy a tím dojde k připnutí předku, válečky do pohotovostní polohy přitáhne elektromagnet. Je to čistá mechanika. Za jízdy se to dá zapnout, u starších modelú se to i připlo v podstate kdykoliv za jízdy, u novějších i když se přepne čudlík na 4x4 tak se toto připne až 4kolka zpomalý na nejakých 20 km/h - tohle hlídá nejaká elektronika.
Každopádne pohon 4x4 na hoby ježdení nebo na práci v lese je ok, na závodení to ale neni. Nemá to rádo skoky pod plynem. CA má systém o hodně odolnejší, pokud zapneš 4x4 tak s tím múžeš skákat třeba pod plynem, občas sice rupne na závodech hřídel v převodovce ale jinak diferáky drží...
02.10.2020 07:49 #60 Téma: Výběr užitkové čtyřkolky 4x4 i 2x4 v jednom
Pospa.NET
Město: Úhonice
IP:185.91.165.xxx
Offline 1/34
CF Moto Gladiator X1000
manas76> Moc díky za vysvětlení. Myslel jsem, že to mají řešené trochu jinak, nicméně závěr asi stejný. Na Polaris nelze mít trvale 4x4. To je super pro lehký terén, ale do těžkého terénu a jízdě na ledu je to trochu nevýhoda.
Je tam nějaké blokování zpětného odepnutí? Třeba na tom ledu, kde se hned protočí i předek, tak aby to pořád nepřipojovalo a neodpojovalo. Díky
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.27s