ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Ahoj, debata v jednom vlákně mne přivedla na myšlenku tohoto vlákna. Zde by se dalo diskutovat o vzniku štyřkolek a o jejich historii,součastnosti a budoucnosti. Určitě je to zajímavé téma a mnoho znás se zde od ostatních dozví spoustu zajímyvých informací a uvidí hodně obrázjů k tomuto tématu.
Tyto informace čerpám z různých stránek na internetu, pokud zde naleznete nějakou nesprávnou informaci, informujte mě prosím a já údaj změním na správný.
Naposledy editováno 19.10.2010 04:05:16
ano | 48 | |
ne | 2 |
12.10.2010 19:12 #31 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
12.10.2010 19:33 #32 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
12.10.2010 19:38 #33 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
12.10.2010 19:41 #34 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.161.xxx
Offline 11/7924
12.10.2010 19:42 #35 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
12.10.2010 19:43 #36 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.161.xxx
Offline 11/7924
12.10.2010 20:04 #37 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Kawasaki vytahuje mezi lety 2004 až 2006 velké zbraně, počínaje Brute Force 750 4x4 a pokračuje s Brute 4x4 power 650 (dříve známý jako Prairie 650). 700 Prairie se dastalo inovace v podobě zavedení vstřikování paliva (carburátorová verze je také stále k dispozici). Zajímavé jsou také modely Bayou 300 a Mojave 250.
Kawasaki
Brute Force 750 4x4i
http://img221.imageshack.us/img221/4750/kawasaki750.jpg
Dvouválec, SOHC
Výtlak: 749cc
Vrtání x zdvih: 85x66mm
Chlazení: kapalina
Karburátor: Dual 34mm Keihin CVKR
Kapacita oleje: 2,7 qt
Startovánní: elektrické
Systém pohonu: 2x4/4x4
Převodovka: Automatická CVT
Motor-brzdění,
diff-lock
nezávislé zavěšení kol
Přední: Dvojitá A ramena
Zadní: Dvojitá A ramena
Pneumatiky
Přední: 25x8-12
Zadní: 25x10-12
Brzdy
Přední: Dvojitý hydraulický disky
Zadní: Sealed lamelová disk
Parkování: Ano
suchá hmotnost: 604 liber
Délka / šířka / výška: 86.3/46.3/49.2 palců
Výška sedáku: 36.8 in.
Kapacita nádrže: 5,4 gal.
Přední / zadní nosič kapacita: osmdesát osm sto sedmdesát lb
DC Výstup: cigarety-styl na bázi řídítka, přívěs-konektor typu na zadní straně
Alternátor: 14 voltů @ 6000 ot / min
Palivoměr: Ano
Rychloměr: Ano
Tachometru: Ano
Počítadlo motohodin: Ano, plus hodiny
Tripmeter: Ano, duální
Kawasaki
Prairie 700 4x4
http://img64.imageshack.us/img64/2936/kawa700.jpg
Dvouválec, SOHC
Výtlak: 697cc
Vrtání x zdvih: 82x66mm
Chlazení: kapalina
Karburátor: Dual 32mm Keihin CVKR
Kapacita oleje: 2,2 qt
Systém pohonu: 2x4/4x4
Převodovka: Automatická CVT s high / low range, reverzní, Motor-brzdění, diff-lock
Přední-kolo-pohon: Hřídel
Zadní-kolo-řídit: Hřídel
Přední: MacPherson
Zadní: Swingarm
Pneumatiky
Přední: 25x8-12
Zadní: 25x10-12
Brzdy Přední: Dvojité hydraulický disky
suchá hmotnost: 602 libry
Délka / šířka / výška: 86.2/46.5/46.3 palců
Výška sedáku: 34.3 in.
Kapacita nádrže: 4,5 gal.
Přepravní kapacita
Přední / zadní nosič kapacita: osmdesát osm sto sedmdesát lb
DC Výstup: cigarety-styl na bázi řídítka, přívěs-konektor typu na zadní straně
Alternátor: 14 voltů @ 6000 ot / min
Instrumentace
Palivoměr: Ano
Rychloměr: Ano
Tachometru: Ano
Počítadlo motohodin: Ano, plus hodiny
Tripmeter: Ano, duální
Dálková světla indikátoru: NA
Neutrální / vzad světlo: Ano
Kawasaki
Brute Force 650 4x4
http://img828.imageshack.us/img828/748/kawa650.jpg
Dvouválec SOHC
Výtlak: 633cc
Vrtání x zdvih: 80x63mm
Chlazení: kapalina
Karburátor: Dual 32mm Keihin CVKR
Systém pohonu: 2x4/4x4
Převodovka: Automatická ,diff-lock
Přední-kolo-pohon: Hřídel
Zadní-kolo-řídit: Hřídel
Suspenze (typ / Cestování)
Přední: MacPherson
Zadní: Swingarm
Pneumatiky
Přední: 25x8-12
Zadní: 25x10-12
Brzdy Přední: Dva hydraulické disky
Délka / šířka / výška: 86.2/46.5/46.3 palců
Výška sedáku: 34.3 in.
Kapacita nádrže: 4,5 gal.
DC Výstup: cigarety-styl na bázi řídítka, přívěs-konektor typu na zadní straně
Alternátor: 14 voltů @ 6000 ot / min
Palivoměr: Ano
Rychloměr: Ano
Tachometru: Ano
Počítadlo motohodin: Ano, plus hodiny
Tripmeter: Ano, duální
Dálková světla indikátoru: NA
Neutrální / vzad světlo: Ano
Kawasaki
Prairie 360 2x4 a 4x4
http://img72.imageshack.us/img72/4784/kawa360.jpg
Jednoválec SOHC
Výtlak: 362cc
Vrtání x zdvih: 80x72mm
Chlazení: vzduchem chlazený-
Karburátor: Keihin CVK 34 mm
Mazání: Mokré skříně
Kapacita oleje: 2,4 qt
Startování: Elektrické
Systém pohonu: 2x4 a 2x4/4x4
Převodovka: Automatická CVT, diff-lock (4x4 pouze)
Zadní-kolo: Hřídel
Přední: MacPherson strut
Zadní: Swingarm
DC Výstup: cigarety-styl na bázi řídítka, přívěs-konektor typu na zadní straně
Alternátor: 350 w @ 6000 ot / min (14 voltů @ 8000 ot / min)
Instrumentace
Palivoměr: Ano
Neutrální / vzad světlo: Ano
Kawasaki
Bayou 250
http://img215.imageshack.us/img215/6594/kawa250.jpg
jednoválec čtyři ventil
Výtlak: 228cc
Vrtání x zdvih: 69x61mm
Chlazení: vzduchem chlazený-
Karburátor: Mikuni VM 24 mm
Olej kapacita: 2,1 qt
startování el.
Systém pohonu: 2x4
Převodovka: 5-rychlostní automatickou spojkou se zpátečkou
Zadní-kolo-řídit: Hřídel
Přední: Jedno A rameno
Zadní: Kyvná vidlice
Přední: dvě bubnové
Parkování: Ano
suchá hmotnost: 404 liber
Přední / zadní nosič kapacita: 44/66 kg
Alternátor: 182 w (14 voltů @ 8000 ot / min)
Kawasaki
KFX700 & KFX700IG
http://img844.imageshack.us/img844/2734/kawa700kwf.jpg
Dvouválec, SOHC
Výtlak: 697cc
Vrtání x zdvih: 82x66mm
Chlazení: kapalina
Karburátor: Dual 32mm Keihin CVKR
Kapacita oleje: 2,2 qt
startování: elektrické
Systém pohonu: 2x4
Převodovka: Automatická CVT se zpátečkou
Zadní-kolo-řídit: Hřídel
Přední: Dvojitá A ramena
suchá hmotnost: 516 liber
Světlá výška: 6.3 in.
Délka / šířka / výška: 78.1/47.0/46.1 palců
Výška sedadla: 33.5 in.
Kapacita nádrže: 3,2 gal.
Reflektor: Dual 45-watt vysoké / nízké světla
Alternátor: 14 voltů @ 8000 ot / min
Dálková světla indikátoru: Ano
Neutrální / vzad světlo: Ano
Vysoce-teplota světla: NA
Kawasaki
KFX400
http://img202.imageshack.us/img202/7531/kawa400.jpg
jednoválec, DOHC
Výtlak: 398cc
Vrtání x zdvih: 90x62.2mm
Chlazení: kapalina
Karburátor: Mikuni BSR 37mm
Mazání: Suchá skříň
Kapacita oleje: 2,3 qt
Startování: elektrické
Systém pohonu: 2x4
Převodovka: 5-stupňová manuální se zpátečkou
Zadní-kolo-pohon: řetěz
Přední: dvojitá A ramena
Brzdy Přední: Dvojité hydraulické
Zadní: kotoučové
suchá hmotnost: 373 libra
Světlá výška: 10.4 in.
Délka / šířka / výška: 72.0/45.9/45.7 palců
Kapacita nádrže: 2,6 gal.
Zadní světlo: Ano
Reflektor: Dual 30-watt
DC Výstup: ne
Alternátor: 175 w
Kawasaki
KFX80
http://img545.imageshack.us/img545/5749/kawa80.jpg
jednoválec dvoutakt
Výtlak: 82.5cc
Vrtání x zdvih: 50x42mm
Chlazení: vzduchem
Karburátor: Mikuni VM 16 mm
Mazání: Vstřikování oleje
Kapacita oleje: 1,3 qt
startování: elektrické
Systém pohonu: 2x4
Převodovka: Automatická CVT
Zadní-kolo-pohon: řetěz
Přední: Jedno A rameno
Pneumatiky
Přední: 19x7-8
Zadní: 19x7-8
Brzdy Přední: Dvojitý bicí
Zadní: bubnová
suchá hmotnost: 220 libry
Světlá výška: 4.3 in.
Délka / šířka / výška: 55.9/31.7/34.3 palců
Kapacita nádrže: 1,6 gal.
Kawasaki
KFX50
http://img829.imageshack.us/img829/9788/kawa50.jpg
Jednoválec dvoutakt
Výtlak: 49CC
Vrtání x zdvih: 41x37.8mm
Chlazení: vzduchem
Karburátor: Mikuni VM 12 mm
Mazání: Vstřikování oleje
Kapacita oleje: 0,5 qt
Spuštění: Recoil
Systém pohonu: 2x4
Převodovka: 1-stupňová automatická CVT
Zadní-kolo-pohon: řetěz
Přední: Jeden A rameno
Pneumatiky
Přední: 16x8-7
Zadní: 16x8-7
Brzdy Přední: dvojité mechanické
Zadní: Mechanické bubnové
Tvrdil, suchá hmotnost: 156 libra
Světlá výška: 4.7 in.
Délka / šířka / výška: 49.6/29.9/29.3 palců
Výška sedadla: 21.1 in.
Zásobník na palivo: 0,7 gal.
12.10.2010 20:53 #38 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Jizva
Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA
Kdo čtyřkolky vynalezl? Němci!!! A už dávno. Roku 1962 noriberská Zweirad Union AG, tehdy ještě dceřiná společnost Faun-Werke, vyvinula univerzální vozidlo určené pro využití v lesnictví a zemědělství. Oslovený okruh zákazníků ale neprojevil o tento malý, do terénu určený nákladní automobil robusní konstrukce příliš velký zájem, ovšem o to více zaujal německou armádu. Další vývoj se tak ubíral vojenskou cestou a roku 1965 vstoupilo padesát těchto strojů do služeb Bundesweru. V následujících letech se stroje testovaly, vylepšovaly a zdokonalovaly. Výsledkem toho roku 1975 vozidlo s výkonem 26 koní, s motorem z BMW s objemem 697cm3 a užitečnou nosností 740kg. Tady se vývoj čtyřkolek na chvíli zastavil, protože armáda měla jiné plány - na platformě tohoto vozidla zvaného Kraka(Kraftkarren) vznikl obrněný transportér Wiesel.
Na konci sedmdesátých let Honda vyvinula teréní motorovou tříkolku - ATC. Spojení konceptů Kraka a ATC na začátku osmdesátých let lze považovat za zrod dnešních užitkových čtyřkolek - ATV, po kterých následovaly lehčí a sportovnější quady.
Dnes jsou k dostání čtyřkolky pro nejrůznější účely, ve všech myslitelných velikostech a výkonostních třídách.
12.10.2010 21:09 #39 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Vznik firmy E-TON se datuje k roku v 1997, kdy firma zahájila výrobu ATV Tornado DXL 50.
Údajně se tak stala první taiwanskou společností která vstoupila vstoupit na trh ATV.
E-TON TORNADO DXL50
http://img139.imageshack.us/img139/7926/etontornado.jpg
Motor 1 válec, vzduchem chlazený 2 takt
Zdvihový objem 49 ccm
El. startér
Automatická převodovka
Výkon 2,25 KW
Přední brzda 2xTrommel
Bém zpět 1xScheibe
Přední pneumatika 19x7-8 E4
Zadní pneumatika 19x8-8 E4
Suchá hmotnost 113 kg
Rozměry (d š v) 1550x810x1130 mm
Barva, červená, modrá
Další modely od E-TONu: Challenger, Drago, Ranger, Sierra, Vector, Viper, Vortex, Yukon
12.10.2010 21:24 #40 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
skupo2
Město: Benešov
IP:88.100.41.xxx
Offline 4/1575
E-ton Vector ST VXL-300
12.10.2010 21:49 #41 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Jizva>Kdo čtyřkolky vynalezl? Němci!!! A už dávno. Roku 1962 noriberská Zweirad Union AG, tehdy ještě dceřiná společnost Faun-Werke, vyvinula univerzální vozidlo určené pro využití v lesnictví a zemědělství. Oslovený okruh zákazníků ale neprojevil o tento malý, do terénu určený nákladní automobil robusní konstrukce příliš velký zájem, ovšem o to více zaujal německou armádu. Další vývoj se tak ubíral vojenskou cestou a roku 1965 vstoupilo padesát těchto strojů do služeb Bundesweru. V následujících letech se stroje testovaly, vylepšovaly a zdokonalovaly. Výsledkem toho roku 1975 vozidlo s výkonem 26 koní, s motorem z BMW s objemem 697cm3 a užitečnou nosností 740kg. Tady se vývoj čtyřkolek na chvíli zastavil, protože armáda měla jiné plány - na platformě tohoto vozidla zvaného Kraka(Kraftkarren) vznikl obrněný transportér Wiesel.
Na konci sedmdesátých let Honda vyvinula teréní motorovou tříkolku - ATC. Spojení konceptů Kraka a ATC na začátku osmdesátých let lze považovat za zrod dnešních užitkových čtyřkolek - ATV, po kterých následovaly lehčí a sportovnější quady.
Dnes jsou k dostání čtyřkolky pro nejrůznější účely, ve všech myslitelných velikostech a výkonostních třídách.
12.10.2010 22:23 #42 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Jizva
Město: Dubnice
IP:88.101.223.xxx
Offline 1/1908
Honda TRX 680 Rincon FA
12.10.2010 22:37 #43 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
ADLY
Společnost založena v roce 1978 a vyráběla motokola a jako většina Taiwanských firem které po čase začali vyrábět čtyřkolky, vyráběla firma ADLY scootery. V roce 1999 zavedla firma ADLY na trh první model ATV. Nebylo tomu jinak a i firma ADLY vyrobila svůj první ATV o obsahu 50ccm pod názvem FOX. Dále se přidal obsah 90ccm a 100ccm.
V současné době má firma Adly ve své nabídce šestikolku Commander 320u 6x6
ADLY-FOX 50ccm
http://img291.imageshack.us/img291/1559/adlyfox.png
vzduchem chlazený, 2-taktní jednoválec
el. startér
PŘENOS CVT (s možností zpětného chodu)
Zapalovací svíčka NGK BP7HS
Baterie 12V 4Ah
Objem nádrže 1 liter
CELKOVÁ DÉLKA 1,27 tisíc mm 1,54 tisíc mm
Celková šířka 875 mm 850 mm
Celková výška 860 mm 900 mm
VÝŠKA SEDLA 660 mm 700 mm
Přední brzda DRUM DOUBLE
Zadní brzdový buben (možnost s kotoučovou brzdou)
Pláště 16x8 19x7-7-8
ADLY 320U 6x6
http://img190.imageshack.us/img190/1903/adly6x6.jpg
12.10.2010 23:38 #44 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
pumix>ještě bych chtěl připomenout PRVNÍ PRACOVNÍ ČTYŘKOLKU... není sice nejstarší( i když podle fotky bys nehádal rok 1991) vybavení , které tato kolka nabízela nenajdeš na žádné novodobé pracovní kolce...
ZIM 350
http://images.avtomagazine.ua/001/003/1P4dvt00020kN5/zim-350-1991-n.jpeg
13.10.2010 02:48 #45 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
TGB - TCHAIWAN GOLDEN BEE CO, LTD. (TAIWANSKÁ ZLATÁ VČELA )
Datum založení: 01.04.1978
Od roku 1965 se zaobárala výrobou scooterů Vespa Piaggio,
Firma je hlavním výtobcem a dodavatelem CVT pro firmy Piaggio, Rotax, Peugeot, Minarelli, Morini, Polaris, SYM
Hlavní modelové řady firmy TGB:
BLADE 250 / CONGO 250
BLADE 325LE
AVENGER 400LE
BLADE 425SE
AVENGER 500R
BLADE 525SL
BLADE 525SE
BLADE 550SL
BLADE 550LT
BLADE 550SE
TARGET 325
TARGET 400
TARGET 425
TARGET 500
TARGET 525
TARGET 550IRS
Koncem roku 2005 představila Taiwanská společnost TGB svou první čtyřkolku která nesla název TGB model BLADE 250, jednalo se o obsah 250 ccm,
Začátkem roku 2008 představila firma model se stejným názvem ale s jiným obsahem pod názvem BLADE 325,
Koncem roku 2008 spatřil světlo světa další model z firmy TGB pod názvem TARGET 325 a dále následovalo zvětšování obsahů dle výše uvedené tabulky v ccm.
TGB Blade 250 rok vzniku 2005
http://img836.imageshack.us/img836/7295/tgb250.jpg
Délka 2,15m
Šířka 1,17m
Výška 1,17m
Výška sedadla 84cm
Váha 255kg
Max rychlost 80km
Jednoválec , 4 taktní motor
Vodní chlazení
Obsah 249ccm
Výkon 20 koní
14,5kw při 6500 ot
Pohon řetěz
V předu dvě kotoučové brzdy, vzadu jedna
Nádrž 19l
El. Startér
Homologace pro dvě osoby
V roce 2007 bylo možné zakoupit již zastaralý model Blade 250 jako Congo 250
http://img684.imageshack.us/img684/4903/tgb250congo.jpg
TGB Blade 325
je ve skutečnosti obsah 287 ccm. V roce 2008 nastala obnova z modelu modelu 250. 325 má konvenční automatickou převodovkou polohu vpřed neutrál a vzad. Atv je 4x2 pohon je řetězem.
Motor: 4-taktní,SOHC
Výtlak: 287 cm3
Maximální výkon: 20koní
Výkon: 14,1 kW / 6500 ot. / min
Točivý moment: 22,3 Nm / 5500 ot. / min
Převodovka: Automatická
Přední pérování: Dvojité rameno,
Nastavitelné tlumiče
Zavěšení vzadu: pevná kyvná vidlice
Přední brzda: duální hydraulické kotoučové
Zadní brzda: Hydraulická kotoučová
Přední pneu: 23x8-10
Zadní pneumatika: 23x10-10
Palivová nádrž: 19 litrů
Délka: 2,16m
Šířka: 1,15m
Výška: 1,2m
Výška sedáku: 830 mm
Barvy: černá, červená, bílá
Sedlo rozšířené
Přední rám
2 parkovací brzdy
Dual zapalovač
Dvojitý výfuk - 2 odkládací schránky
Také je možné od firmy TGB kupit dětské čtyřkolky TGB 90 a TGB 50 které se dostaly na trh na přelomu let 2006 a 2007
http://img140.imageshack.us/img140/504/tgb90.jpg
TGB 50 je vhodná pro děti 6 -11 let , 49,3ccm, 5koní při 6500 ot, jednoválec, 2takt
TGB 90 je vhodné pro děti 12-16 let. 89ccm, 8,7koně při 7500 ot, jednoválec, 2takt
Modely mají ruční sytič, Mikuni karburátor, automatickou převodovku a nastavitelnou regulaci rychlosti.
TGB BLADE 550
http://img230.imageshack.us/img230/2486/tgb550.jpg
Rozměry: délka 2,15m
Šířka 1,17m
Výška 1,2m
Palivo benzín
Výkon 30kw
Pohon 4x4 s uzávěrkou diferenciálu
Nezávislé zavěšení kol
Obsah je 502,6ccm OHC
4taktní motor
Jednoválec
Dvojitá A ramena
Motorová brzda
Náhon kardan
Suchá hmotnost 315kg
Točivý moment 25,5 Nm
Chlazení – kapalinou
Max. rychlost 92km
Nádrž 18,3 l
Spojka – suchá odstředivá
Brzda kotoučova ( dvě přední, jedna zadní )
Všechny obsahy v modelech BLADE jsou také ve čtyřkolkách sportovnějšího vzhledu pod názvem TARGET. Jedná se také o model od firmy TGB. Zde se můžou některé technické údaje lišit, např obsah nádrže o proti modelu BLADE, velikost kotoučů brzd atd....
http://img231.imageshack.us/img231/6095/tgbtarget325.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/8139/tgbtarget525.jpg
13.10.2010 07:17 #46 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Lupíno
Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
13.10.2010 07:17 #47 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Lupíno
Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
13.10.2010 09:57 #48 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
SaméMaléCásti>VYX
http://img149.imageshack.us/img149/9231/vyx001.jpg
13.10.2010 14:20 #49 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
SaméMaléCásti>A z českých firem se nesmí zapomenout na JAWU a VYX.
JAWA
http://img149.imageshack.us/img149/2604/nquad201003.jpg
13.10.2010 21:06 #50 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
Luboš
Město: Slavičín
IP:212.111.4.xxx
Offline 5/1757
13.10.2010 21:36 #51 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Firma LINHAI vznikla v Číně v roce 1956.
Firma se zaobírala výrobou malých strojních a pohonných motorů.
V roce 1994 se podařilo firmě LINHAI uzavřít kontrakt s firmou YAMAHA. Vznikl společný název pod názvem: Jiangsu Linhai Yamaha Motor Company Limited, známý jako "LYM" Dohoda byla oficiálně podepsána v Šanghaji 1. srpna 2003.
Vyrábí a prodává kompletní motocykly a motory pod značkou Yamaha. 1.6.2009 bylo uvedeno do Čínských LINHAI čtyřkolek Delphi Multec Elektronické vstřikování paliva.
V roce 2001 byl firmou představen vůbec první ATV, model se jmenoval 300cc, předchůdce modelu 300se 2x4.
Technické údaje
Rozměry (délka x
šířka x výška) 2210 x 1170 x 1250 mm
Provozní hmotnost 312 kg
Motor čtyřtaktní jednoválec, kapalinou chlazený
Objem 275
Max. výkon 13 kW/ 6500 rpm
Točivý moment 20 Nm / 4500 rpm
Brzdy přední / zadní 2 x kotoučová / kotoučová
Pneu přední / zadní AT12x6 / AT10x8 (24/8-12 24E / 24/11-10 42E)
Max. rychlost 62 km/h
Ekon. spotřeba N/A
Palivová nádrž 12,5 l
Zapalování TCI
Startér elektrický
Převodovka variátor
Baterie 12 V 14 AH
http://img63.imageshack.us/img63/326/linhai1.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/3711/linhai.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/8610/linkai2602x4.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/8641/linhai2.jpg
Další modely firmy LINHAI:
Pod stejným designem se vystřídali tři motory o objemu : 200ccm 2x4, 260ccm 4x4, 300ccm 4x4
http://img195.imageshack.us/img195/5057/linhai2002x4260a3004x4.jpg
Linhai 300 4x4
http://img177.imageshack.us/img177/5717/linhai3004x4.jpg
Linhai 300 4x4 model 2010
http://img227.imageshack.us/img227/6950/linhai3004x42010.jpg
Linhai 400 4x4
http://img814.imageshack.us/img814/9973/linhai4004x4.jpg
Linhai 520 4x4
http://img510.imageshack.us/img510/2292/linhai5204x4.jpg
Linhai ( Yamaha ) 550 4x4
http://img515.imageshack.us/img515/3750/linhai5504x4.jpg
13.10.2010 23:12 #52 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Dinli formálně známá jako "Dinli Metal Industrial byla založena v roce 1983 jako subdodavatelé pro tchajwanských výrobců aut. V roce 1996 společnost začala dělat různé modely ATV.
V květnu 2003, Dinli se spojil s americkou společností Cannondale, a více se zaměřila na trh s ATV, spojila se se společností Siemens a nabízí EFI systém pro Dinli ATV které by mělo nahradit dosavadní osazování karburátory Mikuni.
Se zavedením Centhor 700 4x4 Dinli získává uznání po celém světě.
1996-2000
Výzkum a vývoj čtyřkolek o obsahu 50 ccm / 90ccm / 100cc, motor 2-taktní, jednoválec
2001-2005
Zvíšení obsahu na 150cc, motor 4-takt, jednoválec
2006-2007
Vývoj větších obsahů.
Koncem roku 2008 firm představuje vlajkovou loď s obsahem 688ccm pod názvem Centhor 700 4x4
Stručný přehled modelů od firmy DINLI:
Dino a JP 50ccm
http://img228.imageshack.us/img228/5923/dinlidino50.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/8341/dinlijp502007.jpg
T-rex 100ccm
http://img718.imageshack.us/img718/2041/dinlitrex100.jpg
Helix 110ccm
http://img827.imageshack.us/img827/4383/dinlihelix110.jpg
Diablo 150ccm
http://img838.imageshack.us/img838/2167/dinlidiablo150.jpg
Dinli 270ccm
http://img209.imageshack.us/img209/7512/dinli2702006.jpg
Demon 360ccm
http://img231.imageshack.us/img231/4826/dinlidemon360.jpg
DMX 450ccm
http://img685.imageshack.us/img685/7718/dinlidmx450.jpg
Centhor 700ccm
http://img257.imageshack.us/img257/8905/dinli7004x41.jpg
Dinli 700ccm STREET
http://img171.imageshack.us/img171/263/dinlistreet.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/5787/dinlistreet2.jpg
Dinli model 802
http://img252.imageshack.us/img252/2668/dinli802.jpg
Dinli model 901
http://img692.imageshack.us/img692/6508/dinli901.jpg
Dinli model 904
http://img827.imageshack.us/img827/962/dinli904.jpg
BEZ ZÁRUKY !!
údajně jedny z prvních modelů od firmy DINLI.
http://img145.imageshack.us/img145/2473/dinlicdajnjedenzprvncha.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/9382/dinlijedenzprvnchmodel.jpg
13.10.2010 23:31 #53 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
13.10.2010 23:36 #54 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
13.10.2010 23:56 #55 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
13.10.2010 23:57 #56 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
14.10.2010 00:03 #57 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
14.10.2010 00:10 #58 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
14.10.2010 00:15 #59 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
14.10.2010 00:20 #60 Téma: Historie čtyřkolek všech značek ze všech zemí.
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s