13.07.2009 20:57 Kawasaki KVF 750 4x4
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:95.102.92.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
cawes, zacala mi svietit kontrolka belt na 4kolke. v prirucke som prelozil ze to svieti kazdych 100 motohodin a malo by sa to zobrat do servisu. chcem sa spytat ci s tym nemate nejake skusenosti, alebo rady?? teraz mam na kolke 114 motohodin. dakujem
13.07.2009 21:02 #1 Téma: Brute Force
burda1
Město: Brno-Brno Město
IP:89.190.44.xxx
Offline 5/1167
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
13.07.2009 21:27 #2 Téma: Brute Force
TeSi5
Město: Žďár nad Sázavou 1 - Město
IP:90.178.181.xxx
Offline 6/605
Yamaha Grizzly 700
Napiš koncákovi, ten umí kontrolku vypnout (jako, že jsi byl v servisu). Někde na quadmanii psal i návod, a nebo ho možná také najdeš na 4x4nazory fóru.
návod: http://www.4x4nazory...10635&highlight=belt
13.07.2009 21:59 #3 Téma: Brute Force
JumboCZ
Město: Volyně
IP:212.20.73.xxx
Offline 6/374
Kawasaki KFX 700
řekl bych že to bude hodně podobné jako u KFXka viz tady :
http://www.quadmania...id=1&pgr=2#goto34971
14.07.2009 11:55 #4 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:87.197.132.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
16.07.2009 09:50 #5 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:87.197.132.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
30.09.2009 15:53 #7 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:87.197.132.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
koncak> ty si macher do stvorkoliek, tak by som chcel poznat tvoj nazor na toto: uz som ti pisal ze som zapiekol kolku. bola zapecena ojnica na kluke, aj to len jedna. chlapik, ktory mi robi kluku mi hovoril, ze to je s toho ze som nasal niekde vodu do motora a ako sa dostala na horucu kluku sa zapiekla.. no mne sa to nezda, ale nesom zatial technicky znali tejto problematike. co ty na to???
01.10.2009 08:45 #9 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:87.197.132.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
04.10.2009 13:23 #10 Téma: Brute Force
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.22.xxx
Offline 1/3965
jo jo uzival sem si,trochu sem ji rozsekal.kutalelase s kopce nadzvukovou rychlosti.a vubec ji nevadilo ze sem byl v ceste ja.kolem 8 kotrmelcu a pulka koncaka v modrinach,nastesti chranice fachaj,
k tematu.ja si myslim ze to spusobilo malo oleje.pokud by byla voda v oleji tak to odsere vetsina dilu ne jen klika.a za druhe pokud se dostane trocha vody do horkeho oleje tak se udela emulze ktera beztak maze,a za chvili voda se vypari.sice je to prasarna ale uz sem mnel nekolik motoru v tomhle stavu a bezely porad.
07.10.2009 18:44 #11 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:91.127.190.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
14.12.2009 13:07 #13 Téma: Brute Force
funkyw
Město: Nové Zámky
IP:87.197.132.xxx
Offline 3/60
Kawasaki KVF 750 4x4
14.12.2009 20:14 #15 Téma: Brute Force
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
koncak>funkyw> kazdy den co jezdim,decu dve.opcas vic a take treba vubec,podle toho jakou cocu dostava.tet sem zvedavy na nove poskladany motor,je teda este v obivaku. pockam az bude teplo.
14.12.2009 20:27 #17 Téma: Brute Force
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
koncak>kdys udelam treba 250km,stoho prez pulku presun asfaltem 80/90km rychlost?ja si myslim ze to je este dobre,druha kawa co mam tet motor v obivaku sezrala 3,5l na 1500km v rumunsku.neni vylagrovany,pouze pripeceny krouzky a spatny respektive stvrdle guferka na ventilech.
14.12.2009 20:52 #18 Téma: Brute Force
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.39.xxx
Offline 1/3965
Petrs> vylagrovany je kdys mam v prdeli kliku teda vydrenou,a tak,krouzky a guferka je prace na den,dulezity je to v cas podchitit.tady na foru uz se hodne lidi spalilo tim ze si neskouklo olej a udelalo motor.kawa vseobecne i treba chopry si rekly o volej,nevim asi takovy druh,?par kapek oleje klidne obetuji za ten pozitek z jizdy.
14.12.2009 21:02 #19 Téma: Brute Force
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
14.12.2009 21:08 #20 Téma: Brute Force
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.39.xxx
Offline 1/3965
technologije 21 stoleti s 15 let starym blokem,ktery se vysplhal za tu dobu o nekolik set kubiku.jinak uz to umim ovladat,muzu jet stejnou trasu s nulovou spotrebou oleje a take naopak.podle me jde o otacky a zates,aki vyrobce pocital s nejakou vuli,ktera se projevi pri dlouhodobe vysim otackam,kdys pojedu cca 60 normalne tak se nic nestrati.ale proc bych jel 60? kdys to muzu provetrat ze? jasne clovek vyhodi prez dve kila a ceka ze nato nesahne,asi ano,proto cekam na dalsi rocnik kawy s cim prijde,?v 2011,jestli nova koncepce nebo opet jine valce na stary blok?
14.12.2009 21:13 #21 Téma: Brute Force
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.214.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Koncaku, má Kawa pístní kroužky v zámečkách nebo se můžou volně protáčet kolem dokola pístu? Na Linhaiovi jsou bez zámečků, docela jsem na to čuměl, když se to náhodou našteluje tak, že budou všechny mezírky v jedný řadě tak asi taky bude "papat" Ale to je pravděpodobnost nula nula prd a ještě k tomu by se to mělo vrátit do původní polohy... Ale proč to zmiňuju - kdyby to Kawa měla taky tak, a měla by větší "mezírky" mezi konci pístních kroužků, tak by to mohlo být tím ne?
14.12.2009 21:17 #22 Téma: Brute Force
koncak
Město: Strančice
IP:85.160.39.xxx
Offline 1/3965
zamky nema,a krouzky sem vyndaval s mezerama od sebe,teda spojama,a mezeru nema zadnou,dost blbe se davaj do valce.
ale to neni krouzkama,olej zacina tec,guferkama,nasledne se pripali ventil.straci to tlaky.krouzky uz je jenom nasledek toho dlouhodobeho jeti na vetsi otacky.aspon ja sem to pozoroval u sebe.
14.12.2009 21:18 #23 Téma: Brute Force
Petrs
Město: Chlumec nad Cidlinou
IP:213.235.171.xxx
Offline 4/306
14.12.2009 21:26 #24 Téma: Brute Force
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
zaks> Žádné mezírky tam nejsou, jak uvádí Koncák. Demontované kroužky se musí při opětovné montáži usadit na píst a do válce ve stejné poloze jako byly původně. Kroužky opotřebené provozem nemají totiž kruhový průměr (pouze zcela nové), ale tvar elipsy.
Pokud se kroužky při montáži otočí proti původní poloze třeba o 90 stupňů, tak je možné, že to zapříčiní vyšší spotřebu oleje. Mohlo by se to však srovnat. Stejně jako když se zajíždí nové pístní krožky ve starém válci.
14.12.2009 21:27 #25 Téma: Brute Force
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.214.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
14.12.2009 21:31 #27 Téma: Brute Force
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.214.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Martinur> To bych tě chtěl vidět jak by jsi zjistil polohu kroužků při demontáži U těch mých zapečených to zas takový problém nebyl, ale u normálních?
A mezírky tam jsou, fakt! Zmáčkneš kroužek do drážky, dáš do válce, on se napruží trochu zpět a je tam vidět malá mezírka, která se zákonitě musí během provozu zvětšit. Teda u Linhaie, u ostatního nevim... Číňani to udělali tak, aby to těsnilo jako labyrint, jenže když se ten jejich "labyrint" během provozu blbě pootočí tak je po labyrintu
16.12.2009 15:58 #29 Téma: Brute Force
kenzy
Město: Stará Ľubovňa
IP:195.98.12.xxx
Offline 2/2383
Kawasaki KVF 750 4x4
16.12.2009 16:27 #30 Téma: Brute Force
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.223.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s