asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

22.11.2009   21:05 Can-am Outlander Max 800 XT

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

Při pomalejší jízdě na out.800 se mi hodně často spíná ventilátor,někdy mám poci že běží stále.Podle prodejce je to při tomhle stylu jízdy normál,kolka je nová,ale pokud je to pracák tak jedete málokdy meltu.mám strach o ten ventilátor,ani radši nechci vědet kolik stojí.Na léto tam namontuji ještě jeden pomocný chladič.Jak jste na tom s ventilátorem ostatní?Podle mne je chladič nedostačující.

Naposledy editováno 19.07.2010 10:46:27

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 11

Odpovědi: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

20.07.2010   12:21   #121 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

Jirka-KTM-Dle mého je pokles teploty minimální. Už jenom zjevným pohledem, nemůže jedna hadice (byť kovová) znamenat značný úbytek teploty v systému. Posuzovat tech. věc argumenty tipu-kluci říkali, že to spíná méně, mi připadne trochu mimo. Je to takový placebo efekt. Věříš, že to pomůže a ztrácíš objektivitu.

Nemám žádnou potřebu někoho nějakým způsobem přesvědčovat o tom jestli to funguje nebo ne.Sám jsem si to osobně vyzkoušel a vím že to FUNGUJE!!! Jak již zde také bylo řečeno,stačí na chladiči jen přicpané rohy a je to velmi znát na přehřívání motoru.Když už budeš v tom teoretickém vypočítávání odvodu tepla tak si nezapomeň také spočítat jak moc velká je plocha rohů chladiče (cca30cmx30cm). Dost malá oproti rozbalení plochy cca 1m vroubkované trubky. A přesto je to na uchlazení kolky velmi znát když máš ty rohy ucpané!! Není ti to divné.Tak už prosim tě přestaň mudrcovat a nepřemýšlej nad tím jestli se zlepší vložením trubky chlazení nebo ne. A hlavně neobjevuj objevené!!! Když ti řeknu že v těchto vedrech běžel ventilátor téměř nepřetržitě,pouze při rychlejší jíždě na chvilku vypínal a teď ten interval je póóódstatně delší,tak ti to nestačí???? Bohužel jsem to neměřil ani na stopkách ani desítkou teplotních čidel . A taktéž když zastavím a nechám klapat motor,tak ventilátor netočí tak dlouho a vypíná v kratší době. Toť vše co ti k tomu mohu říci.



Naposledy editováno 20.07.2010 12:22:55

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:27   #122 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

rychlejjezdec rychlejjezdec Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X

Jirka-KTM>rychlejjezdec> Smím se zeptat, jak jsi došel k závěru, že by nějaké (zatím neexistující) čerpadlo vymlátilo brzy baterku??? Začínám se v těchto tech. odpovědích trochu topit, člověče!!!


ty si hustej mimon, když vypneš motor, necháš běžet větrák a eště na něj přes nákej převod napojíš čerpadýlko který bude honit vodu v celym systému tak to rychle vybije baterku protože to celý bude mít dost velkej odpor a ty budeš potřebovat silnej elektromotor kerej budeš krmit z tak malinký baterky. už to chápeš ty einsteine?

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:28   #123 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

Milda72> Jestli to není tím, že se ochladilo, vynálezče.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:35   #124 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

rychlejjezdec> Jde viděž, že jsi úplně mimo. Za prvé, nic jsem takového nenavrhoval, tento dotaz položil Martiur jako myšlenku.
Za druhé nevím co tady plácáš o jakémsi odporu a silném elektromotoru. Když tu myšlenku přídavného motorku připustím, tak kde bereš přesvědčení, že se jedná o jakýsi silný elektromotor. Tu vodu by otočil motorek z akvária. Navíc by to dochlazování běželo pouze po dobu toho ventilátorku (1-2 minuty).
Tak kde Ti potom vybije baterku ????

Martinur správně pochopil, že po zastavení motoru necirkuluje voda v systému, proto nadhodil jestli by nešlo vložit do série druhý motorek (čerpadlo), který by suploval motor,ale přesto by protočil vodu i skrz motor.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:43   #125 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

Milda72> Nevím proč sem motáš ucpaný chladič? Absolutně nesouvisí s problematikou výměny gumové trubky za ocelovou. Na změření rozdílu dvou teplot nepotřebuješ desítku čidel. Stačí pouze jedno na začátku, druhé na konci. Rozdílem těchto dvou hodnou zlistíš tepelnou ztrátu na té metrové trubce.
Nic složitého.
Chápu Tvé rozhořčení. Dal jsi si s tím práci a teď se ukázalo, že přínos je minimální a Tvá sláva je pryč. A ten kokot který toto rozmáznul jsem já. Tak promiň.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:44   #126 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

rychlejjezdec rychlejjezdec Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X

Jirka-KTM>rychlejjezdec> Jde viděž, že jsi úplně mimo. Za prvé, nic jsem takového nenavrhoval, tento dotaz položil Martiur jako myšlenku.
Za druhé nevím co tady plácáš o jakémsi odporu a silném elektromotoru. Když tu myšlenku přídavného motorku připustím, tak kde bereš přesvědčení, že se jedná o jakýsi silný elektromotor. Tu vodu by otočil motorek z akvária. Navíc by to dochlazování běželo pouze po dobu toho ventilátorku (1-2 minuty).
Tak kde Ti potom vybije baterku ????
no dyt jo, a všechno co baterka táhne bez zapnutýho motoru jí zatěžuje

Martinur správně pochopil, že po zastavení motoru necirkuluje voda v systému, proto nadhodil jestli by nešlo vložit do série druhý motorek (čerpadlo), který by suploval motor,ale přesto by protočil vodu i skrz motor.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:46   #127 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

zaks>Jirka-KTM> Jestli jsem ho správně pochopil, tak by chtěl s vypnutým motorem dochladit chladič větráčkama, a aby dochladil zároveň i motor, chtěl k motůrku větráčku napojit čerpadlo, které by nechávalo proudit kapalinu kanálkama v motoru.
Je to tak Martine?


Přesně tak , potom by dochlazování se stojícím motorem mělo smysl. Máme takto dochlazované motory bevépeček. Ty k chlazení, při běžícím motoru, navíc využívají energii výfukových plynů. Takže je jedno jestli jedou nebo stojí. Podobný systém by se šikl i u 4kolky. Jenže samodomo to udělat jednoduše nejde .

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:58   #128 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

Jirka-KTM>Milda72> Nevím proč sem motáš ucpaný chladič? Absolutně nesouvisí s problematikou výměny gumové trubky za ocelovou. Na změření rozdílu dvou teplot nepotřebuješ desítku čidel. Stačí pouze jedno na začátku, druhé na konci. Rozdílem těchto dvou hodnou zlistíš tepelnou ztrátu na té metrové trubce.
Nic složitého.
Chápu Tvé rozhořčení. Dal jsi si s tím práci a teď se ukázalo, že přínos je minimální a Tvá sláva je pryč. A ten kokot který toto rozmáznul jsem já. Tak promiň.



1. kdybys neměl IQ tykve tak bys možná pochopil že ucpané rohy chladiče jsem uvedl jako příklad jak málo stačí aby se kolka špatně chladila. A tím pádem pokud do chladicí soustavy vložíš něco co odvádí teplo a to něco má poměrně velkou plochu(třeba vroubkovaná trubka)-chlazení se zlepší.
2.protože máš IQ tykve tak jsi nic nepochopil.
3.na toto přišel Dud a jelikož se mi to jevilo jako dobrý nápad tak jsem to zkusil a znovu a naposled ti říkám že to funguje.Co si o tom teoreticky myslíš ty, mě nějak vůbec nezajímá.
4.nejsem vůbec rozhořčen,není důvod a ve vší slušnosti-kolik ti je let????

Citace | Odpovědět

20.07.2010   12:59   #129 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

rychlejjezdec rychlejjezdec Město: Praha 9-Kyje
IP:82.100.43.xxx
Offline 6/2529
Can-am Renegade 800 X

Jirka-KTM>Milda72> Nevím proč sem motáš ucpaný chladič? Absolutně nesouvisí s problematikou výměny gumové trubky za ocelovou. Na změření rozdílu dvou teplot nepotřebuješ desítku čidel. Stačí pouze jedno na začátku, druhé na konci. Rozdílem těchto dvou hodnou zlistíš tepelnou ztrátu na té metrové trubce.
Nic složitého.
Chápu Tvé rozhořčení. Dal jsi si s tím práci a teď se ukázalo, že přínos je minimální a Tvá sláva je pryč. A ten kokot který toto rozmáznul jsem já. Tak promiň.



já myslel že tě tady fakujou neoprávněně, kolikrát sem si řikal že maš i celkem pravdu, v jinejch vláknech, ale ty si zlomyslnej zoufalec kerej tady huláká a při tom je uplně vedle. ta trubka fungovat musí a když né stopro v její původní dýlce tak by se dala natáhnout třeba dopředu a do zadu,to by se tam určitě vešlo

Citace | Odpovědět

20.07.2010   13:28   #130 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

teda to sem si zase počet, diskuze skoro jak u 12ti taktního wankelova motoru. Změřte někdo tu nereztrubku, určitě něco zbylo a tu hadici ať to ten maník spočítá a máte jasno.
Já teda když zastavim a běží větrák tak vypínám motor až když se ventilátor zastaví, tak to i píšou v manuálech od většiny kolek. Přiletět a vypnout motor a dochladit jen to co je v chladiči je prasečina.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:02   #131 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

JK.Honzik>čistě věcně: Tepelná vodivost hliníku je 2720 W/m.K; tepelna vodivost gumy (0-100°C) je cca 0,16 W/m.K, diky těmto údajům jsem objasnil veškeré dohady. Mimochodem ocel ma tep.vodivost pouze 40 W/m.K. Pokud chcete nekdo spocitat ubytek tepla, rad vam to spocitam.

Ve vší slušnosti,ale už ve škole nás učili,že tepelná vodivost hliníku je cca.trojnásobná(teploty 0-100°c) než železa,nevím,kde si vyčetl takový nesmysl,kolem2000 W/m.K má diamant,takže si objasnil velký kulový ty Einsteine,čistě věcně,přispívej pouze TO co je pravda,a né nesmysly. :- (http://www.tzb-info...=16&i=37&h=38&obor=1



Naposledy editováno 20.07.2010 14:14:40

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:18   #132 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.160.184.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Zajímavá tabulka. Vůbec jsem neměl tušení, že jsou takové rozdíly v tepelné vodivosti třeba oceli a mědi.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:19   #133 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

nejlevnější řešní kousek izolačky a

Odeslání obrázku selhalo. Vypršel limit 60s (problem na serveru Imageshack)

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:20   #134 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

a

http://img13.imageshack.us/img13/3529/45vik351.jpg

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:28   #135 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

dát tam vypínač a je to, takhle to máme vyřešený na závody.
Kdo má termostat tak na léto šup s ním do regálu

A pokud je chladič zasranej, tak stejně nic nepomůže



Naposledy editováno 20.07.2010 14:29:38

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:37   #136 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

Jirka-KTM>PAT-Hans> Ze všech příspěvků je toto jediný, který by mohl pomoci. Buď zvětšíte plochu k odvodu tepla (např. přídavný chladič), nebo se dá pomocí dalším ventilátorem, který zase pomůže většímu odvodu tepla s chladící plochy.
Nic jiného spolehlivě fungovat nebude.
Už jednou jsem napsal, že ta kovová trubka bude vždy lepší než gumová hadice (je to kov), pouze jsem dal k úvaze jestli je efekt dostatečný, nebo jak já myslím zanedbatelný (i když je).
Na tomto případě se jasně ukázalo, že zde nikdy nejde o relevantní diskusi, ale pouze o napadání ostatních účastníků, břatříčkování apod.
Pokud chce "vynálzce" něco doložit, je třeba měření jak navrhoval Haasan. Doložit skutečný úbytek tepla na 1 m hadice. Toto je jediné tech. správné. ˇUbytek tam bude vždy, je otázka jak velký a zda-li je toto ve srovnání k celému systému vůbec přínos.
Zbytek jsou pouze žvásty, že Jirka KTM a Haasan je kokot.
OK, pokud vám to takto vyhovuje, beru.

Jirka KTM: Nejsem žádný ,,vynálezce",jestli máš potřebu,vypočti si to sám,ať máš klid. a nezapomeň při Tvých výpočtech,že hadice by byla po natažení dvojnásobně dlouhá,přeji při výpočtech hodně zdaru. http://www.tzb-info....=16&i=37&h=38&obor=1 Já nic dokládat nemusím,pouze říkám,že to funguje,a to je pravda,a mám to už 2 měsíce a změřeno,pokud si na fyzice opravdu dával pozor,věděl bys,že to fungovat musí.Ostatním rozumným se omlouvám za založení tohoto vlákna,založil jsem ho s dobrým úmyslem.



Naposledy editováno 20.07.2010 21:02:36

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:40   #137 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:194.228.14.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

A nezapomínejte, že i v autě se v tom vedru točí furt

Citace | Odpovědět

20.07.2010   14:41   #138 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.160.184.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Dud> Hlavně se nenech otrávit.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   15:03   #139 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

mrtvolka mrtvolka Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550

Dud> nenech se otrávit ... naopak dobré vlákno ... milda - dobrý nápad ... určitě ta hliníková trubka bude odvádět teplo lépe a ostatně ty musíš vědět jak ti to fungovalo před a po úpravě ... naopak více takových vláken s nápady jak si něco vylepšit za malé náklady atd ..



Naposledy editováno 20.07.2010 15:09:37

Citace | Odpovědět

20.07.2010   15:20   #140 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

PetrT30 PetrT30 Město: Jaroměř
IP:90.181.126.xxx
Offline 9/587

Nechápu proč to nemaj kolky udělané jako auta:
Při dojezdu vypnu klíček a venťáky by se měli dotočit dle teploty vody z čidla a né po vypnutí klíčku hned vše chípnout.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   15:31   #141 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

JK.Honzik JK.Honzik Město: Bílovec
IP:193.179.44.xxx
Offline 5/299

Dud> omlouvam se za mystifikaci, samozrejme mas pravdu, prepsal jsem se! Divam se do svych tabulek a misto tepelne vodivosti jsem opsal hustotu. mimochodem v te tabulce z odkazu je dukazem, ze jsem se prepsal, je tam i hustota hliniku. Ale osocovat me hned nemusis!



Naposledy editováno 20.07.2010 15:35:12

Citace | Odpovědět

20.07.2010   15:46   #142 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.160.184.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

PetrT30> Nevím jestli je to tak u všech aut, ale většinou vodní pumpu pohání řemenem přímo motor. Takže pokud se motor netočí ani voda v okruhu nebude nuceně cirkulovat a běžící větrák motor tak maximálně chladí proudem vzduchu. To řešil Martin o stránku napřed.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   16:03   #143 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

Každopádně by se měla kolka před vypnutím motoru pokud točí ventilátor nechat běžet dokud ventilátor nevypne.Přesně tak jak píše Bulda.Nejen že je to prasečina ale hlavně to nepřidá celkově na životnosti kolky.(doufám že mě tu teď nikdo nenapadne že si myslím že když bude klapat na volnoběh že vychladne tak že bude studená)Ale právě proto že motor běží tak tím pádem čerpadlo prohání okruhem kapalinu kterou ventilátor schlazuje.A to je velmi důležité protože jak jistě všichni víme po vypnutí motoru ještě teplota kapaliny vzroste!!!

Citace | Odpovědět

20.07.2010   16:08   #144 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Dud Dud Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT

JK.Honzik>Dud> omlouvam se za mystifikaci, samozrejme mas pravdu, prepsal jsem se! Divam se do svych tabulek a misto tepelne vodivosti jsem opsal hustotu. mimochodem v te tabulce z odkazu je dukazem, ze jsem se prepsal, je tam i hustota hliniku. Ale osocovat me hned nemusis!

JK Honzik:Také se Ti omlouvám,psal jsem to s trochu horkou hlavou,ale nahrál si tím negativistům. Chtěl jsem pomoct ostatním,a dostávám za to čoud.



Naposledy editováno 20.07.2010 16:09:12

Citace | Odpovědět

20.07.2010   16:14   #145 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Milda72 Milda72 Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario

A ještě něco: ono že by po vypnutí motoru voda necirkulovala není zas až tak pravda. Samozřejmě neproudí jako když s ní točí čerpadlo,ale jelikož je chladič výš než motor tak ta "teplejší" kapalina postupuje do chladiče.Sami to vidíte když vypnete motor(obzvláště v tomto horku) a ventilátor neběží,tak za půl minuty otočte klíčkem a ventilátor bude běžet.Určitě se v chladiči sama nezvedla teplota,ale je to tím že se tam protlačila teplejší z motoru.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   16:16   #146 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.45.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

pravdu díš - termosifonový efekt

Citace | Odpovědět

20.07.2010   18:12   #147 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

mrtvolka> Jak jsi přišel na to, že je ta trubka z hliníku?

Citace | Odpovědět

20.07.2010   18:15   #148 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

JK.Honzik> Počítat asi nebudeš, jak tak koukám, tak zkus alespoň kvalifikovaný odhad, kolik na té ocelové trubce délky 1 m můžeš ztratit tepla (počítej okolní teplotu 30 st. celsia). To žebrování je minimální, na té trubce slouží pouze ke tvarování, v žádném případě to není chladič.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   18:23   #149 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

PetrT30 PetrT30 Město: Jaroměř
IP:90.181.126.xxx
Offline 9/587

Milda72>A ještě něco: ono že by po vypnutí motoru voda necirkulovala není zas až tak pravda. Samozřejmě neproudí jako když s ní točí čerpadlo,ale jelikož je chladič výš než motor tak ta "teplejší" kapalina postupuje do chladiče.Sami to vidíte když vypnete motor(obzvláště v tomto horku) a ventilátor neběží,tak za půl minuty otočte klíčkem a ventilátor bude běžet


No a vo tom mluvím! Je jasný, že voda necirkuluje, když motor nejde ale nejteplejší voda po vypnutí klíčku býva právě v chladiči. Proto mi není jasný proč se nespíná ventilátor i po vypnutí klíčku (jako u aut).
Bylo to u aut od Škody 100 (stará oktávka měla řemenici s vrtulí) až po současnost. Na každém autě v motorovém prostoru by měla být samolepka, že se může sepnouot venťák i při vypnutém motoru.

Citace | Odpovědět

20.07.2010   18:27   #150 Téma: Přídavné chlazení:jednoduše,rychle,levně a účinně.

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

PetrT30> Protože je tak udělaná elektrika. Vypneš klíček, celá kolka bez proudu. Tento svůj postřeh musíš směřovat vývojářům, případně si předělat el. instalaci sám. Není to nic složitého.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 11


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce