thooth
Město: Zlín
IP:195.39.15.xxx
Offline 5/38
Zdar,neuvažoval jste někdo o možnosti,překopat 4kolku na LPG ? Popř. nemá s tím někdo zkušenosti ?
05.01.2010 20:35 #61 Téma: 4kolka na LPG
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
05.01.2010 21:50 #62 Téma: 4kolka na LPG
JARDAQUAD
Město: Český Brod
IP:94.241.89.xxx
Offline 1/2376
007profík> http://www.quadmania...etail/?ft=1104&fid=7
05.01.2010 22:20 #63 Téma: 4kolka na LPG
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
10.01.2014 07:26 #65 Téma: 4kolka na LPG
Milan2
Město: Píšť
IP:178.248.8.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
10.01.2014 13:18 #66 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.228.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
10.01.2014 14:29 #67 Téma: 4kolka na LPG
viki
Město: Hodonín
IP:93.99.40.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
11.01.2014 08:39 #68 Téma: 4kolka na LPG
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
11.01.2014 08:45 #69 Téma: 4kolka na LPG
Milan2
Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300
11.01.2014 09:03 #70 Téma: 4kolka na LPG
Elimen69
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:217.117.216.xxx
Offline 2/1976
Yamaha YFM 700 Raptor
11.01.2014 12:59 #71 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
11.01.2014 13:22 #72 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
Když jsem dělal nějaké pokusy na bashanu kdysi, tak jsem se dopočítal toho že když použiješ čístý methanol, nebo ethanol, tak při kompresním poměru myslímže 14:1 dostaneš stejnou spotřebu jako natural 95 při kompresním poměru 9,5:1 a výkon by se měl zvednou o 20%. To znamená že budeš jezdit s vyšším výkonem za stejnou cenu. Má to ale 3 háčky:
1) čístý ethanol, ani methanol neseženeš ( na pumpách máš 85% ethanolu a 15% naturalu to je na nic)
2) pokud máš neznačkový karburátor a nepoužiješ aditiva, tak ti ten ethanol udělá pěkný bordel s karbecem
3) nevhodné pro pracovní využití, protože motor se stane těžkopádnější (pude to ostré jak kroska)
Pokud bys chtěl ale úsporu, tak můžeš ještě zmenšit a prodloužit přírubu karburátora, díky tomu se ti podaří dostat kroutící moment do nižších otáček, a motor by měl mít klidnější a kultivovanější chod. a "karburátor" u střítačky nemusíš měnit, stačí přenastavit poměr palivo x vzduch. Tuším že u ethanolu je to cca 10:1, methanol má cca 6:1 a natural má 16:1. Hodně štěstí jestli chceš snížit spotřebu :D
12.01.2014 15:15 #73 Téma: 4kolka na LPG
Oooneil
Město: Mladá Boleslav III
IP:78.110.210.xxx
Offline 0/986
jenndys115>No a ty čekáš že když tam dáš lpg tak ti to bude jezdit taky 110 ? :D. Pokud vím jenom důchodci jezdí na lpg, protože jim těch 20 koní stačí :D
Ono jde taky o to jestli tam namontuješ 10let starou technologii lpg a nebo novou že :) Jezdím na LPG v autě a nedostatek výkonu oproti benzínu neznetelný...12.01.2014 16:49 #75 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
12.01.2014 20:35 #76 Téma: 4kolka na LPG
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
jenndys115> Protože je to hovadina. Von se vždycky najde někdo kdo bude vymýšlet hovadiny a tzv chát proti větru. Přeloženo asi tak že se snaží popřít principy fungování motoru vymyšlené a vyvnuté výrobci. Ještě sem neviděl jedinej motor na plyn a další aternativy aby mu to nějak prospělo. Všechno jde docela rychle do pr.... Daleko vyšší teploty a neschopnost přirozený samomazný vlastnosti paliva, motor postupně odrovnávají. Kdyby jsme to v dílně neřešili takřka každej týden, tak bych sem ani nepsal.
Navíc nepochopím toho kdyo si pořídí kolku na kravení a pak vymýšlí nesmysly jak ušetřit pár stovek za rok. Kdo je šetřílek na provozu, může si koupit nafťák. Ten nejede ale žere 3 litry.
12.01.2014 21:15 #77 Téma: 4kolka na LPG
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
12.01.2014 21:42 #78 Téma: 4kolka na LPG
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
13.01.2014 13:31 #79 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.236.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
13.01.2014 14:02 #80 Téma: 4kolka na LPG
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
13.01.2014 14:37 #81 Téma: 4kolka na LPG
pavelrak
Město: Senohraby
IP:90.178.255.xxx
Offline 13/1312
Can-Am Outlander 1000 MAX, SMC Jumbo 720 R 4x4
13.01.2014 14:40 #82 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.236.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
V tom pripade by se meli zamerit i nanatural, tam se taky pridava ten sileny ethanol ... . Dneska je jina doba, a ten kdo mi rika ze by jsme se meli drzet starych osvedcenych metod, tak to s nim bohuzel nemuzu v totom souhlasit. Tak jako jde dopredu vyvoj materialu a plasty pomalu vytlaceji ocel, sklo, hlinik, drevo, tak i natural ma dnes konkurenty kteri jiz maji nejake vlastnosti lepsi. A jak se zacne vodik ve vetsim vyuzivat, tak jsem zvedav jak mi tady budes tvrdit ze se tu nekdo snazi chcat proti vetru a podobne .......
13.01.2014 16:43 #83 Téma: 4kolka na LPG
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
jenndys115> Jestli ti sedí věk v profilu, tak to omlouvá. S bio složkou v klasických palivech nic nenaděláme nikdo. Taky je to poznat hlavně na motorech s euro 4 a víš. Dneska stojí moderní materiály tak za hovno, že kraviny s alternativními palivy je prostě zničí daleko dřív než před dvaceti lety. Opravujem hlavně moderní a nová auta. Což je běs. Ale kdo chce kam.......
13.01.2014 17:17 #84 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
Můj věk nemá nic společného s mými vědomostmi. Problém není v dnešních materiálech, dneska jsou materiály na 5x vyšší úrovni než před 20 lety, ale kvůli tomu, že auta typu kia, dacia a podobne nejsou auta co se dělají kvůli tomu aby jezdili 20 let, ale aby vydrželi "záruční dobu a pak již zato není zodpovědný výrobce". Byl jsem se podívat na výrobu hyundai v nošovicích, a když jsem viděl z čeho se tam ty auta dělají, tak to "radši budu jezdit vlakem, než hyundajem". Rám je svařen ze 4 ohýbaných plechú na které jsou namontovány ostatní součástky, nevěřím tomu že to něco vydrží. Všechny doplňky byly dělány tak, aby to vyšlo co nejlevněji, aby to bylo co nejjednodužší a to bude pravděpodobně ten problém. Felicie na "přepočet" do dnešní doby stojí tolik co nejluxusnější superb na trhu. Mimochodem jak již jsem psal v prvním článku když chceš jezdit na ethanol, tak musíš přeprogramovat CDI a POUŽÍT aditiva. To že ty se mě tu snažíš dostat tím že jsem totální debil ve světě ekopaliv (já to osobně nepovažuji za ekopalivo až na řepku) a že bych tu radši nic neměl psát, tak mi nedávej příklady, kde vznikl problém kvůli neznalosti, ale kde opravdu napáchalo problém to palivo i za použití aditiv a ideálních teplot a tlaků ve válci. Když se tak vyznáš tak mi zde ukaž nějaký důkaz v podobě chemické rovnice, která dokazuje tu možnou oxidaci ethanolu s aditivem na slitině hliníku. Děkuji.
13.01.2014 17:56 #85 Téma: 4kolka na LPG
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
13.01.2014 18:12 #86 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
Ale my tady řešíme palivo do čtyřkolek, popřípadě jejich možné úspory co jsem zde doporučil, ne to jestli to kazí moderní auta, nebo z čeho z čeho jsou vyrobena. Ale můj osobní názor je, že pokud si koupíš porsche tak tam bude určitě rozdíl ve zprácování a využití jinčích a kvalitnějších materiálů. Vem v potaz, že automobilka BMW má nejmodernější motory na světě. Konkrétně BMW Z4 GT3 má 550 koní a snad 8 režimů řídící jednotky a proto motor dokáže jet na plný výkon 24 hodin. Myslím si proto že kvalitnější automobilky na tom budou jinak.
13.01.2014 18:14 #87 Téma: 4kolka na LPG
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
jenndys115> O debi.... sem ani nic nechtěl naznačit. Vědomostí máš hodně, ale praxe je věc zcela jiná. Jinak to co jsi viděl v té továrně, tak je běžná seriová výroba na příč značek s malinkými rozdíly. Jo a chemické rovnice to je věc. Máš pravdu o ideálních teplotách a tlaku. A to je ten problém u alternativ. Bingo. Nebýt nesmyslů v podobě nucených technologií k donucení plnění euronorem tak je těchdle problémů daleko méně. Nejběžnější závady podpalování ventilů, praskání jejich sedel, deformace hlav a bloků. Nejede to třeba i 100 tisíc, ale pak je to totál. Rekord u tovární stavby CNG je 12 tisíc Km do totální destrukce motoru. Tak kde udělali vědci chybu v chemických rovnicích?
Nic končím. Každej má nějakej názor a někdo se v tom pak musí vrtat.
13.01.2014 18:29 #88 Téma: 4kolka na LPG
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
jenndys115> Takže vychází z teorie a ne konkrétní zkušenosti. Doporučuji ty západní "modernější" fabriky navštívit. Jsem si jist, že zkutečnost tě vyvede z velkého omylu! Měl jsem mnoho aut od spousty výrobců vč. BMW a všechna auta zůstala v kvalitním zpracování v roce 1990. Dnes je jedno co si pořídíš, jestli Dacii nebo Porsche vždy se bude jednat o spotřební zboží se stejným průměrem životnosti, rozdíl hledej spíš v pořizovací cenně náhradních dílů.
Ale také na obhajobu, nelze srovnat jízdní vlastnosti např. BMW s jízdními vlastnostmi např. Hyundaie
To že má BMW složitou řídící jednotku považuji spíš za zápor, než za klad. Čím víc a čím složitější elektronika v autě je, tím je auto víc poruchovější. Brzo zjistíš, že zůstaneš stát na dálnici kvůli sjeté destičce a nehneš se ani o kilometr, protože to jednotka nedovolí.
Alternativní paliva jsou pouze komerčně nafouknutá bublina, aby vznikl další prodejní artikl. Jakékoliv předělávání na jiná paliva nikdy nedožene zkutečnost, že motor byl pro konkrétní palivo vyvinut a dimenzován!
Závěrem když má člověk na opičku musí mít i na banánky, jestli chceš jezdit levně, tak si pořiď Babettu nebo dieslovou čtyřkolku.
PS. Pokud máš takový rozhled v kvalitě, zpracování a účinnosti motorů, jak jsi si mohl pořídit Access za 170.000,- ????
13.01.2014 18:31 #89 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
13.01.2014 18:38 #90 Téma: 4kolka na LPG
jenndys115
Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B
Mě na ceně benzínu nesejde, jen jsem kdysi na bashanu dělal "výzkum" s těmito exotickými palivy, které se používají ve špičce motorismu a zjistil jsem že se dají využít pro každodení potřebu, co se týče té složitosti, motor je už sám o sobě dost složitý a je plno názorů že v jednoduchosti je síla, to by ale přece nemohl existovat tak náročný a sofistikovaný celek jako motor ne ? Proto já se tímto pravidlem příliš neřídím a radši udělám součást složitější ale lépe regulovatelnou a sofistikovanější pro dané využití. Protože já zatím nejsem limitován cenou a dalšími faktory :D. A proč jsem si vybral access ? Protože ve svých letech bych na can-ama neměl šanci našetřit a jetého can-ama, ani nic podobného bych si nekoupil, bud nato mám, nebo šoupu nohama. Nehledě nato že mě se toten access moc líbí, možná víc než can-am a má taky moderní technologii (né v porovnání s can-amem samozřejmě :) )
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s