asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: 4kolka na LPG

14.12.2009   01:19

thooth thooth Město: Zlín
IP:195.39.15.xxx
Offline 5/38

Zdar,neuvažoval jste někdo o možnosti,překopat 4kolku na LPG ? Popř. nemá s tím někdo zkušenosti ?

Odpovědi: 4kolka na LPG

05.01.2010   20:35   #61 Téma: 4kolka na LPG

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

LPG?? to je naprd! Já bych to předělal na DISEL To by byla masírka

Citace | Odpovědět

05.01.2010   21:50   #62 Téma: 4kolka na LPG

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:94.241.89.xxx
Offline 1/2376

05.01.2010   22:20   #63 Téma: 4kolka na LPG

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

JARDAQUAD> Tak zase nic... hmmm, ať to předělá na vodík to bude fofr

Citace | Odpovědět

14.01.2010   13:11   #64 Téma: 4kolka na LPG

Mňojo Mňojo Město: Kotel
IP:83.208.228.xxx
Offline 0/1840

já chci bioplyn

Citace | Odpovědět

10.01.2014   07:26   #65 Téma: 4kolka na LPG

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:178.248.8.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

Také o tom přemýšlím, mam suzuku 850 i UTVčko - u obou mě spotřeba děsí. Nejsem ropný magnát. Kdyby bylo vhodné řešení - určitě bych jezdil víc

Citace | Odpovědět

10.01.2014   13:18   #66 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.228.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

A nemáš jednoduzsi nějak stahnout plyn na polovinu ? Není to levnejsi a jednoduzsi ? Stejne o ten výkon prijdes a zvýší se ti spotřeba.

Citace | Odpovědět

10.01.2014   14:29   #67 Téma: 4kolka na LPG

viki viki Město: Hodonín
IP:93.99.40.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

Milan2>Také o tom přemýšlím, mam suzuku 850 i UTVčko - u obou mě spotřeba děsí. Nejsem ropný magnát. Kdyby bylo vhodné řešení - určitě bych jezdil víc


tak tu jednu prodej a než projezdíš co za to dostaneš budeš v rakvi

Citace | Odpovědět

11.01.2014   08:39   #68 Téma: 4kolka na LPG

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

jenndys115> ono ten adrenalin bude v té rychlosti.. před otevřením mi UTV jezdilo 70 a já měl tendenci hlkedat "šaltrpáku" a přeřadit na vyšší rychlost. Teď jezdí 110 a je to úplně jiná mašina...

Citace | Odpovědět

11.01.2014   08:45   #69 Téma: 4kolka na LPG

Milan2 Milan2 Město: Píšť
IP:90.177.41.xxx
Offline 6/163
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Keeway ATV 250 KW EEC, Linhai Tornado 300

viki> za naftu a benzín platím měsíčně 4500 - 6000 Kč měsíčně... Ono by to na moc dlouho nestačilo...

Citace | Odpovědět

11.01.2014   09:03   #70 Téma: 4kolka na LPG

Elimen69 Elimen69 Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:217.117.216.xxx
Offline 2/1976
Yamaha YFM 700 Raptor

Kde chce mit opicku, musi mit na banany

Citace | Odpovědět

11.01.2014   12:59   #71 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

No a ty čekáš že když tam dáš lpg tak ti to bude jezdit taky 110 ? :D. Pokud vím jenom důchodci jezdí na lpg, protože jim těch 20 koní stačí :D

Citace | Odpovědět

11.01.2014   13:22   #72 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Když jsem dělal nějaké pokusy na bashanu kdysi, tak jsem se dopočítal toho že když použiješ čístý methanol, nebo ethanol, tak při kompresním poměru myslímže 14:1 dostaneš stejnou spotřebu jako natural 95 při kompresním poměru 9,5:1 a výkon by se měl zvednou o 20%. To znamená že budeš jezdit s vyšším výkonem za stejnou cenu. Má to ale 3 háčky:
1) čístý ethanol, ani methanol neseženeš ( na pumpách máš 85% ethanolu a 15% naturalu to je na nic)
2) pokud máš neznačkový karburátor a nepoužiješ aditiva, tak ti ten ethanol udělá pěkný bordel s karbecem
3) nevhodné pro pracovní využití, protože motor se stane těžkopádnější (pude to ostré jak kroska)
Pokud bys chtěl ale úsporu, tak můžeš ještě zmenšit a prodloužit přírubu karburátora, díky tomu se ti podaří dostat kroutící moment do nižších otáček, a motor by měl mít klidnější a kultivovanější chod. a "karburátor" u střítačky nemusíš měnit, stačí přenastavit poměr palivo x vzduch. Tuším že u ethanolu je to cca 10:1, methanol má cca 6:1 a natural má 16:1. Hodně štěstí jestli chceš snížit spotřebu :D

Citace | Odpovědět

12.01.2014   15:15   #73 Téma: 4kolka na LPG

Oooneil Oooneil Město: Mladá Boleslav III
IP:78.110.210.xxx
Offline 0/986

jenndys115>No a ty čekáš že když tam dáš lpg tak ti to bude jezdit taky 110 ? :D. Pokud vím jenom důchodci jezdí na lpg, protože jim těch 20 koní stačí :D

Ono jde taky o to jestli tam namontuješ 10let starou technologii lpg a nebo novou že :) Jezdím na LPG v autě a nedostatek výkonu oproti benzínu neznetelný...

Citace | Odpovědět

12.01.2014   15:48   #74 Téma: 4kolka na LPG

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757

jenndys115> no jestli si dáš LPG do plečky, která má 30 koní, tak to asi moc nepojede, mám 1,8 a ani nepoznám, kdy se to přepnulo, u kolky mám takový pocit, že by to nebylo to správné s mazáním a chlazením motoru, tak radši ne, ušetřím v autě a projedu to na kolce

Citace | Odpovědět

12.01.2014   16:49   #75 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

No a proč tedy nikdo ten ethanol neřeší ? není to levnější úspora ? 25kč za 1 litr ? (levnější ve smyslu přestavby a bezpečnější do terénu ?)

Citace | Odpovědět

12.01.2014   20:35   #76 Téma: 4kolka na LPG

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

jenndys115> Protože je to hovadina. Von se vždycky najde někdo kdo bude vymýšlet hovadiny a tzv chát proti větru. Přeloženo asi tak že se snaží popřít principy fungování motoru vymyšlené a vyvnuté výrobci. Ještě sem neviděl jedinej motor na plyn a další aternativy aby mu to nějak prospělo. Všechno jde docela rychle do pr.... Daleko vyšší teploty a neschopnost přirozený samomazný vlastnosti paliva, motor postupně odrovnávají. Kdyby jsme to v dílně neřešili takřka každej týden, tak bych sem ani nepsal.

Navíc nepochopím toho kdyo si pořídí kolku na kravení a pak vymýšlí nesmysly jak ušetřit pár stovek za rok. Kdo je šetřílek na provozu, může si koupit nafťák. Ten nejede ale žere 3 litry.

Citace | Odpovědět

12.01.2014   21:15   #77 Téma: 4kolka na LPG

Bimbajs Bimbajs Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700

Sobol>

Citace | Odpovědět

12.01.2014   21:42   #78 Téma: 4kolka na LPG

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

Nalejt do nádrže cokoliv co tam od výroby nepatří se rovná tomu mít v močový trubici kameny a nachcat tam!



Naposledy editováno 13.01.2014 14:01:48

Citace | Odpovědět

13.01.2014   13:31   #79 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.236.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Jeste ze se to pradava na kazde treti pumpe ty hovadiny

Citace | Odpovědět

13.01.2014   14:02   #80 Téma: 4kolka na LPG

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

jenndys115> No to máš pravdu, asi by se na to měla zaměřit ČOI, protože se to rovná prodeji nekvalitních a ředěných pohonných hmot.

Citace | Odpovědět

13.01.2014   14:37   #81 Téma: 4kolka na LPG

pavelrak pavelrak Město: Senohraby
IP:90.178.255.xxx
Offline 13/1312
Can-Am Outlander 1000 MAX, SMC Jumbo 720 R 4x4

Kluci Vy jste kokoti, jestli Vás sere spotřeba, kupte si mopeda!

Citace | Odpovědět

13.01.2014   14:40   #82 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:37.188.236.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

V tom pripade by se meli zamerit i nanatural, tam se taky pridava ten sileny ethanol ... . Dneska je jina doba, a ten kdo mi rika ze by jsme se meli drzet starych osvedcenych metod, tak to s nim bohuzel nemuzu v totom souhlasit. Tak jako jde dopredu vyvoj materialu a plasty pomalu vytlaceji ocel, sklo, hlinik, drevo, tak i natural ma dnes konkurenty kteri jiz maji nejake vlastnosti lepsi. A jak se zacne vodik ve vetsim vyuzivat, tak jsem zvedav jak mi tady budes tvrdit ze se tu nekdo snazi chcat proti vetru a podobne .......

Citace | Odpovědět

13.01.2014   16:43   #83 Téma: 4kolka na LPG

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

jenndys115> Jestli ti sedí věk v profilu, tak to omlouvá. S bio složkou v klasických palivech nic nenaděláme nikdo. Taky je to poznat hlavně na motorech s euro 4 a víš. Dneska stojí moderní materiály tak za hovno, že kraviny s alternativními palivy je prostě zničí daleko dřív než před dvaceti lety. Opravujem hlavně moderní a nová auta. Což je běs. Ale kdo chce kam.......

Citace | Odpovědět

13.01.2014   17:17   #84 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Můj věk nemá nic společného s mými vědomostmi. Problém není v dnešních materiálech, dneska jsou materiály na 5x vyšší úrovni než před 20 lety, ale kvůli tomu, že auta typu kia, dacia a podobne nejsou auta co se dělají kvůli tomu aby jezdili 20 let, ale aby vydrželi "záruční dobu a pak již zato není zodpovědný výrobce". Byl jsem se podívat na výrobu hyundai v nošovicích, a když jsem viděl z čeho se tam ty auta dělají, tak to "radši budu jezdit vlakem, než hyundajem". Rám je svařen ze 4 ohýbaných plechú na které jsou namontovány ostatní součástky, nevěřím tomu že to něco vydrží. Všechny doplňky byly dělány tak, aby to vyšlo co nejlevněji, aby to bylo co nejjednodužší a to bude pravděpodobně ten problém. Felicie na "přepočet" do dnešní doby stojí tolik co nejluxusnější superb na trhu. Mimochodem jak již jsem psal v prvním článku když chceš jezdit na ethanol, tak musíš přeprogramovat CDI a POUŽÍT aditiva. To že ty se mě tu snažíš dostat tím že jsem totální debil ve světě ekopaliv (já to osobně nepovažuji za ekopalivo až na řepku) a že bych tu radši nic neměl psát, tak mi nedávej příklady, kde vznikl problém kvůli neznalosti, ale kde opravdu napáchalo problém to palivo i za použití aditiv a ideálních teplot a tlaků ve válci. Když se tak vyznáš tak mi zde ukaž nějaký důkaz v podobě chemické rovnice, která dokazuje tu možnou oxidaci ethanolu s aditivem na slitině hliníku. Děkuji.

Citace | Odpovědět

13.01.2014   17:56   #85 Téma: 4kolka na LPG

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

jenndys115> Jak a z čeho se podle tvé teze vyrábí auta ostatních značek?

Citace | Odpovědět

13.01.2014   18:12   #86 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Ale my tady řešíme palivo do čtyřkolek, popřípadě jejich možné úspory co jsem zde doporučil, ne to jestli to kazí moderní auta, nebo z čeho z čeho jsou vyrobena. Ale můj osobní názor je, že pokud si koupíš porsche tak tam bude určitě rozdíl ve zprácování a využití jinčích a kvalitnějších materiálů. Vem v potaz, že automobilka BMW má nejmodernější motory na světě. Konkrétně BMW Z4 GT3 má 550 koní a snad 8 režimů řídící jednotky a proto motor dokáže jet na plný výkon 24 hodin. Myslím si proto že kvalitnější automobilky na tom budou jinak.

Citace | Odpovědět

13.01.2014   18:14   #87 Téma: 4kolka na LPG

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

jenndys115> O debi.... sem ani nic nechtěl naznačit. Vědomostí máš hodně, ale praxe je věc zcela jiná. Jinak to co jsi viděl v té továrně, tak je běžná seriová výroba na příč značek s malinkými rozdíly. Jo a chemické rovnice to je věc. Máš pravdu o ideálních teplotách a tlaku. A to je ten problém u alternativ. Bingo. Nebýt nesmyslů v podobě nucených technologií k donucení plnění euronorem tak je těchdle problémů daleko méně. Nejběžnější závady podpalování ventilů, praskání jejich sedel, deformace hlav a bloků. Nejede to třeba i 100 tisíc, ale pak je to totál. Rekord u tovární stavby CNG je 12 tisíc Km do totální destrukce motoru. Tak kde udělali vědci chybu v chemických rovnicích?

Nic končím. Každej má nějakej názor a někdo se v tom pak musí vrtat.

Citace | Odpovědět

13.01.2014   18:29   #88 Téma: 4kolka na LPG

Bobr700R Bobr700R Město: Kutná Hora
IP:82.100.0.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800

jenndys115> Takže vychází z teorie a ne konkrétní zkušenosti. Doporučuji ty západní "modernější" fabriky navštívit. Jsem si jist, že zkutečnost tě vyvede z velkého omylu! Měl jsem mnoho aut od spousty výrobců vč. BMW a všechna auta zůstala v kvalitním zpracování v roce 1990. Dnes je jedno co si pořídíš, jestli Dacii nebo Porsche vždy se bude jednat o spotřební zboží se stejným průměrem životnosti, rozdíl hledej spíš v pořizovací cenně náhradních dílů.

Ale také na obhajobu, nelze srovnat jízdní vlastnosti např. BMW s jízdními vlastnostmi např. Hyundaie

To že má BMW složitou řídící jednotku považuji spíš za zápor, než za klad. Čím víc a čím složitější elektronika v autě je, tím je auto víc poruchovější. Brzo zjistíš, že zůstaneš stát na dálnici kvůli sjeté destičce a nehneš se ani o kilometr, protože to jednotka nedovolí.

Alternativní paliva jsou pouze komerčně nafouknutá bublina, aby vznikl další prodejní artikl. Jakékoliv předělávání na jiná paliva nikdy nedožene zkutečnost, že motor byl pro konkrétní palivo vyvinut a dimenzován!

Závěrem když má člověk na opičku musí mít i na banánky, jestli chceš jezdit levně, tak si pořiď Babettu nebo dieslovou čtyřkolku.

PS. Pokud máš takový rozhled v kvalitě, zpracování a účinnosti motorů, jak jsi si mohl pořídit Access za 170.000,- ????



Naposledy editováno 13.01.2014 18:32:13

Citace | Odpovědět

13.01.2014   18:31   #89 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Já taky nechci ostře vyjíždět, jen jsem si prostě chtěl oargumentovat to co jsem napsal. Jinak o těch chemických rovnicích toho taky moc nevím :), já jsem strojař a důležitější jsou pro mě pevnostní výpočty, než takové hechtle mechtle s chemií.

Citace | Odpovědět

13.01.2014   18:38   #90 Téma: 4kolka na LPG

jenndys115 jenndys115 Město: Hustopeče nad Bečvou
IP:85.70.117.xxx
Offline 0/97
Access Motor MAX 700, Bashan BS250-11B

Mě na ceně benzínu nesejde, jen jsem kdysi na bashanu dělal "výzkum" s těmito exotickými palivy, které se používají ve špičce motorismu a zjistil jsem že se dají využít pro každodení potřebu, co se týče té složitosti, motor je už sám o sobě dost složitý a je plno názorů že v jednoduchosti je síla, to by ale přece nemohl existovat tak náročný a sofistikovaný celek jako motor ne ? Proto já se tímto pravidlem příliš neřídím a radši udělám součást složitější ale lépe regulovatelnou a sofistikovanější pro dané využití. Protože já zatím nejsem limitován cenou a dalšími faktory :D. A proč jsem si vybral access ? Protože ve svých letech bych na can-ama neměl šanci našetřit a jetého can-ama, ani nic podobného bych si nekoupil, bud nato mám, nebo šoupu nohama. Nehledě nato že mě se toten access moc líbí, možná víc než can-am a má taky moderní technologii (né v porovnání s can-amem samozřejmě :) )

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce