asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: píst na gladu po 6500 km

25.01.2010   16:16 Journeyman Gladiator 510 RX-A

Milda1 Milda1 Město: Ostrava - Hrabůvka
IP:89.103.2.xxx
Offline 3/73
Journeyman Gladiator X8

Tak dopadl muj motor po 6500 km při pravidelnem servisu,oleju ,filtru atd ,jsem zklaman myslel jsem že to vydrží více.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

Odpovědi: píst na gladu po 6500 km

02.03.2010   18:05   #91 Téma: píst na gladu po 6500 km

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

vlam> Jen někdo napíše reálný názor ze skušeností a JM nikde. Hold asi není čemu oponovat. Můj názor se zhoduje s vaším!!!

Citace | Odpovědět

02.03.2010   18:50   #92 Téma: píst na gladu po 6500 km

montecristo montecristo Město: Most
IP:93.91.156.xxx
Offline 1/2481
Goes 520 Max, Linhai Hytrack 310 4x4

Když si tu člověk pročítá všechny příspěvky tak mám docela strach si vůbec nějakou 4kolku pořizovat

Citace | Odpovědět

02.03.2010   19:29   #93 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

sám sem glada měl a bez problémů sem s nim najezdil 8000 km, ale když sem jel i po seberovnější silnici, tak sem jel trvale tak 60kmh a né co to dá jak většina lidí. A jak už sem psal dřív po 7000km je to asi těžko výrobní vada motoru. Jinak kdo si chcete ověřit jakej je glad sráč tak si vemte svoje auto dejte tam dvojku a jeďte 90kmh a uvidíme co vydržej. Holt kdo si to zkurví ten si to zaplatí.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   19:34   #94 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/1414

xsob> Nemám čemu oponovat. každý je svého štěstí strůjcem. Jak se ke stroji chováš, tak se on bude chovat k tobě - buď vydrží nebo ne. Pro zajímavost, teď máme na servisu Glada od osoby "Vlam" a je tak zničený a zhuntovaný, že jsem podobný stroj už dlouho neviděl. Takový majitel by měl jen děkovat Bohu a výrobci, že stroj vyrobili tak odolně, že i s chladičem zcela utemovaným blátem je schopen provozu.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   20:00   #95 Téma: píst na gladu po 6500 km

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

myslím že stačí projít profily dotyčných hanilů co s kolkou dělají ,,ponorka,bahňák,jak v lítne do nějakého potoka ne zrovna pomalu,, a pak nějaké videa a je hned jasné kdo jak se k tomu chová.

Jak se kdo k tomu chová tak takovou má KOLKU.

Ale bohužel to si nikdo nepřizná žeeeeeeee

JM> Pro zajímavost, teď máme na servisu Glada od osoby "Vlam" a je tak zničený a zhuntovaný, že jsem podobný stroj už dlouho neviděl.

nemáš foto

Citace | Odpovědět

02.03.2010   20:09   #96 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/1414

HANS.Ltm> Mám jich cca 400 kusů Ale nemohu je bez svolení majitele vystavit.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   20:27   #97 Téma: píst na gladu po 6500 km

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

JourneyMan>HANS.Ltm> Mám jich cca 400 kusů Ale nemohu je bez svolení majitele vystavit.



rozumím neva ,jak už jsem psal projít profily a každý si udělá obrázek sám.ale toto jen rozpoutá nesmyslnou debatu akorád,takže a´t si každý sám sáhne do svědomí jak se k tomu chová.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   20:32   #98 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Jednoduchý pravidlo: Leštěnkám a slimejšům to vydrží věčně, srdcaři musí občas něco opravit

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:03   #99 Téma: píst na gladu po 6500 km

pavelkr pavelkr Město: Mladá Boleslav I
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4

zaks má pravdu protože opravuje stále

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:07   #100 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Radši budu opravovat, než abych byl leštěnka

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:10   #101 Téma: píst na gladu po 6500 km

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

to je furt dokola... Já zatim poho, najeto 1000km. Nebrodim, nebahnim, naopak dávám kouř v lese. že už jsem měl párkrát strach že ňufana přeškubnu... A drží.

Akorát po silnici (málokdy) jezdim tak 80. Takže to asi omezim... Sem nevěděl, že to neni košer.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:47   #102 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

zaks> když si někdo přizná že to kurví a díly si koupí a práci zaplatí pak nevidim nikde problém. Problém je ten že většina motorů se zadře "úplně sama přes noc v garáži".

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:50   #103 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

No ale za to si můžete sami! Máte dávat do návodu, aby majitel v noci chodil kontrolovat motor jestli se náhodou netočí na sucho
A přiznávám: Kurvim to! Jenže když chci blbnout, musim něco obětovat, nedá se svítit...

Citace | Odpovědět

02.03.2010   21:50   #104 Téma: píst na gladu po 6500 km

Tomas-JM Město: Strančice
IP:66.90.73.xxx
Offline 0/606

Ja tohle tady moc komentovat nehodlam, ale prijde mi zvlastni, kdyz nekdo zmeni nazor, kdyz se mu po 7 bezproblemovych tisicis zadre motor, protoze tam nebyl olej... Mozna misto zmeny nazoru na konkretni stroj by to ten olej chtelo obcas zkontrolovat.

Dale... ze je vic zavad po x tisicich najetych km je snad logicke... co k tomu dodat.

K Vlamovi se vyjadrovat je snad skoda opotrebovavat klavesnici... porad stejne, jak se k tomu kdo chova, tak mu kolka vydrzi.

ZAKS> Mozna by ses divil, docela dost lidi prijde, ze se "neco" pokazilo a ze tomu desne dava a ze se divi, ze to jeste drzi. Tihle lide se k tomu stavi celem - ja tomu davam, ja to znicil, ja to zaplatim. Nemame pak problem vyjit v ruznych smerech temto lidem vstric...



Naposledy editováno 02.03.2010 21:53:22

Citace | Odpovědět

02.03.2010   22:02   #105 Téma: píst na gladu po 6500 km

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

tak to já ani nezkuším se ozývat,tedy ještě nic se mi nepos........ protože vím že o mě ví prodejce,že s tím jezdím sem tam závodík a myslím že by mě hnal jak .......... kdybych tam přijel s kolkou a řekl ono samo
raději ji ale nechám letos mladýmu a svedu to na něj,že je to dítě a to to nemohlo doku...t

Citace | Odpovědět

02.03.2010   22:08   #106 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Můžu hrdě říct "to samo"

Citace | Odpovědět

02.03.2010   22:36   #107 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

zaks> možná si měl v garáži moc velkej hic

Citace | Odpovědět

02.03.2010   22:52   #108 Téma: píst na gladu po 6500 km

fitness fitness Město: Medonosy
IP:89.24.183.xxx
Offline 0/8

montecristo> Neviděl bych to tak černě.
Za prvé nejsem jednostraný člověk,stalo se stalo.Upřimně na silnici jsem se rád svezl jak se říká na plnej,olej před každou jízdou opravdu před každou jsem nekontroloval.S intervalama pro výměnu 1000km jsem tam občas pro sichr juknul.V mém případě motor opravdu odešel 500 km po výměně a v tom období jsem jednou kontroloval možná dvakrát.Pokaždé bych lhal.
Považuju se spíš za toho leštěnkáře.Když jsem si pořídil nové moto BMW 1200 cruiser (nacpal tam x doplňků) za dva roky najezdil cca 19 tis.km v šátku,tak že jak se říká lánksám ...) za tu dobu zmokl asi třikrát. Dvě tři hodinky leštil a pak vyjel,když se zatahovalo rychle domů,co kdyby zmokla
Tak ňják jsem přistupoval ke Gladu,koupil na něj valník za 30 tis.pro přepravu do servisu,slušnou vapku aby byl stále voňavej ...
Na druhou stranu musíme uznat že cena doplňků či náhr.dílů je za babku a to hned !!!,to u např.Polarise asi ne e.
Nemám zájem rozpoutat kampaň dobré,špatné,hrůzostrašné.Jen jsem popsal co se přihodilo nic víc nic míň.
Nebombarduju ani dealera,pokud usoudil že je to má vina budíž.Popsal jsem jen co se stalo, jak tu píšete leštěnkáři ,nemám právo soudit prodejce ani dovozce,sem můj příspěvěk nesměřoval.I tak prodejcům popřeju hodně spokojených zákazníků (přej bude ti přáno,dej bude ti dáno ...)
To že jsem já nedojel neznamená že jsou všechny špatný to opravdu né é,třeba kdybych koupil druhou tak by mě přežila ale pokoušet to už nebudu.Nemůžou být všechny Glady špatné,stejně tak asi ne všechny úžasné.A pokud máte nadrandíno xxx tisíc tak by to nemněl být zázrak ale samozřejmnost.Tak si to užívejte

Citace | Odpovědět

02.03.2010   23:23   #109 Téma: píst na gladu po 6500 km

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:89.103.62.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Pořád stejný stupidní argumenty čínoidních masérů, Vy to pořád nechápete. Já jsem si 4kolku nekupoval za 160000 Kč na to,abych s ní jezdil jako z autem,tak ať nám tady hoši stránčický objasní, proč gladiátor nemá v terénu co dělat, jinak padá záruka,protože brodit,jezdit v blátě asi tato čtyřkolka nemá(ale vyhrává,nebo vyhrávala maratóny...) Je to blbost,to samé jezdím s Kingem,asi dostává i více zabrat a světe div se, Japonec udělal čtyřkolku, se kterou se toto může a která jezdí,chladí,připojuje předek, písty se nemění současně s olejem, doživotní rám nemá praskliny,není zrezlej už na prodejně a taky plasty něco vydrží... Můj názor je,JM je stále podřadná značka,tak nevím na co si JM v Quadu a všude hraje,prostě ta kvalita stále zaostává, tak bych všem doporučil myslet hlavou...Př. 3 letý King se prodává za cca 150000 Kč(-50000), 2 roky starý Glad cca 85000(-75000 Kč) a to ještě musíte sehnat uchyla, nezvaquada který si to koupí...

Citace | Odpovědět

02.03.2010   23:28   #110 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr22 Petr22 Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A

Rozumím tomu dobře že 80 po silnici je už dost? Ale vždyť červené je nad 80, ptám se nerad bych něco podobného zažil.

Citace | Odpovědět

02.03.2010   23:32   #111 Téma: píst na gladu po 6500 km

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:89.103.62.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Petr22> Jo, Jo rozumíš a to ještě můj Gladiator 530 RX-A na origo gumách ukazoval při maximálce 85 km/h na budíku,ale podle GPS jel jen 76 km/h. Takže stále plnej,trápení...

Citace | Odpovědět

02.03.2010   23:57   #112 Téma: píst na gladu po 6500 km

Tomas-JM Město: Strančice
IP:67.159.44.xxx
Offline 0/606

Petr22> Ne, jde o to, ze ctyrkolkove motory (minimalne ty uzitkove) nejsou stavene na to, aby jsi s nimi jezdil plnej plyn po silnici dlouhodobe. Ja rikam "vseho s mirou".

kingcheb> Nevim, proc by ti mel nekdo z nas objasnovat, proc gladiator nema co delat v terenu, jinak pada zaruka... protoze je to jednoduse nesmysl. A ty dalsi veci cos napsal... to uz je i skoda komentovat.

Citace | Odpovědět

03.03.2010   04:07   #113 Téma: píst na gladu po 6500 km

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

si tady někdo plete pojmy: závodní, sportovní, pracovni a dokonce profesionální pracovní!!!!!!!!!!!!

Sportka 450 - 50 koní asi není stavěná na podávání max. výkonu dlouhodobě, ale profi pracant 500 - 25 koní by měla celý den tahat pluh bez ztráty kytičky.
Jiná věc je zasranej chladíč. To nebude vorat ani John

Citace | Odpovědět

03.03.2010   06:24   #114 Téma: píst na gladu po 6500 km

kingcheb kingcheb Město: Cheb
IP:89.103.62.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Tomas-JM> Tak to je škoda,že zase není odpovědi...

Citace | Odpovědět

03.03.2010   08:23   #115 Téma: píst na gladu po 6500 km

vlam vlam Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.29.69.xxx
Offline 0/128

Tý jo, tak k čemu vlastně ten Gladiátor je dobrej? Po silnici smí jezdit jenom 60 km/h aby se netrápil (na to ale stačí kdejakej fichtl 50ccm), v terénu hrozí ušpinění chladiče, ve vodě všude zateče, tak snad jedině na ty offroadmaratóóóny. Tam se zřejmě jezdí hezky pomálu dokolečka po suchu. Jinak všem normálním mohu poskytnout kompletní fotodokumentaci svého stroje jak je strááášně moc zhuntovanej.
PS: je mi líto lidí co uměj jen lhát nebo brečet a žalovat jako malí chlapečkové

Citace | Odpovědět

03.03.2010   17:29   #116 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

vlam>Tý jo, tak k čemu vlastně ten Gladiátor je dobrej? Po silnici smí jezdit jenom 60 km/h aby se netrápil (na to ale stačí kdejakej fichtl 50ccm), v terénu hrozí ušpinění chladiče, ve vodě všude zateče, tak snad jedině na ty offroadmaratóóóny. Tam se zřejmě jezdí hezky pomálu dokolečka po suchu. Jinak všem normálním mohu poskytnout kompletní fotodokumentaci svého stroje jak je strááášně moc zhuntovanej.
PS: je mi líto lidí co uměj jen lhát nebo brečet a žalovat jako malí chlapečkové



Zkus se zamyslet kdo tady nejvíc brečí a žaluje!!

Citace | Odpovědět

03.03.2010   17:37   #117 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

kingcheb> Asi tady někteří lidé nechápou, že si kupujou užitkovou čtyřkolku a ne tank, stejně tak jako si většina lidí myslí že pro čtyrkolku neplatěj fyzikální zákony. A ten kdo to holt nechápe, tak se mu to vymstívá. A jen tak mimochodem, zrovna včera sem tady někde čet, že někdo shání motor do kingquadu. Pročpak ten někdo s tim nedojde na opravu, nebo třeba k oficiálnímu dovozci???

Citace | Odpovědět

03.03.2010   18:30   #118 Téma: píst na gladu po 6500 km

vlam vlam Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.192.18.xxx
Offline 0/128

DrZoidberg> Fakt nevim, tady jsou všichni moc fajn klucí.

Citace | Odpovědět

03.03.2010   20:34   #119 Téma: píst na gladu po 6500 km

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

JourneyMan> Jak se k tomu chová to máš pravdu. Ta moje potvora viděla nejhorší terén polní cestu ktrá je lepší než silnice po zimě, dávám tomu max péči a údržbu, ale itak nestíhám spravovat, hlavně přední ramena. Sotva udělám horní už čvachtají dolní ramena. S auty různách typů už jsem najezdil přes milon Km, ale toto je za ty peníze bezkonkurenční šrot. Ale chybama se člověk učí, tak už aspon vím od kud už nikdy vybýrat nebudu. Kdybych tomu naložil tak jak autu ( to mám odježděno přes dvě stovky závodů), tak to pohřbím za víkend. Školení o zacházení opravdu nepotřebuju, co zničím to zaplatím!

Citace | Odpovědět

03.03.2010   20:42   #120 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

DrZoidberg>zaks> možná si měl v garáži moc velkej hic


Možná, a možná taky nebyla díra v expanzní nádobce, takže to jezdilo bez vody Můj problém - neměl jsem jet domů s každou chvíli se rozsvěcující kontrolkou teploty A kdybych nebyl vůl a došlo by mi, že je toršku divný, aby se po třech letech a jednom převrácení neztratila ani kapka vody z chladiče, mohlo být taky všechno jinak. Opravil jsem, zapalatil jsem, jezdil jsem. Jednodušší než facka
Ale zase na druhou stranu je super mít po pěti letech "novej" motor, ta čtyřkolka docela ožila, takže všechno zlý je pro něco dobrý
Jenom pro upřesnění: to si nestěžuju, to konstatuju, že jsem vůl



Naposledy editováno 03.03.2010 20:42:45

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Téma je uzavřeno

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce