asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: píst na gladu po 6500 km

25.01.2010   16:16 Journeyman Gladiator 510 RX-A

Milda1 Milda1 Město: Ostrava - Hrabůvka
IP:89.103.2.xxx
Offline 3/73
Journeyman Gladiator X8

Tak dopadl muj motor po 6500 km při pravidelnem servisu,oleju ,filtru atd ,jsem zklaman myslel jsem že to vydrží více.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

Odpovědi: píst na gladu po 6500 km

05.03.2010   14:48   #151 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr22 Petr22 Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A

dick>a není to tím že válec přirychlé jízdě je víc ochlazován vzlášť v zimě než je zdrávo? Mě to ukazuje menší teplotu než v terénu a ta teplotní roztažnost?nezdá se mi 15km přejezdu tak moc a na doraz myslím že nikdo nejezdí

Citace | Odpovědět

05.03.2010   16:39   #152 Téma: píst na gladu po 6500 km

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Petr22> Ta teplota určitě dělá svoje. Když jsem se v září ptal Jm že se mi zdá že se to při jízdě podchlazuje, jestli to není špatně, tak mi odpověděl že je to jen dobře a normální. Nedalo mi to, namontoval digitální teploměr a elhle, po silnici se ohřál max na 35 stupnů. To se pak musí vydřít každej válec. Dal jse tam stavitelnou dečku a vychytal tak aby to drželo teplotu a moc se nezapínal ventilátor. Znám hodně případů kdy někomu odešel termostat, místo 700 Kč zaně ho vyndal a na jaře ejhle, ono to žere olej jak najatý. A nejen to, vzduchová klapka na výměnu, protože to furt hlásí studenej motor, válce vydřený a ještě to natlačí olej do rozdělovače. Ve fin ále 20tisíc minimálně místo 7 stovek za termostat.

Citace | Odpovědět

05.03.2010   17:34   #153 Téma: píst na gladu po 6500 km

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.13.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Tak to nevím s tím podchlazováním, ale 35 stupňů asi nebude moc dobrý. Podle mne by mněl motor pracovat v optimální teplotě, kterou by mněl termostat udržet. Je ale pravda, že u auta mám v zimně taky trošku menší teplotu - ale mám staej pekáč. U firemních koncernovýxh aut se teplota drží celoročně stejná. Jo a 15km asi není moc. Já taky nejezdím jen na půl plynu, ale je pravda, že na přejezdech nemám nikde úsek takhle dlouhý kde bych mohl jet pořád na plný - nebo možná mohl, ale mněl bych plný kaťata.

Citace | Odpovědět

05.03.2010   22:47   #154 Téma: píst na gladu po 6500 km

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

xsob> přijde mi to jako nová móda nedavát teploměr. Na kolce ho nemám a dost mi to vadí. Koupil jsem auto a taky nemá teploměr. Vůbec nechápu proč na tom výrobci šetří když to stojí dneska pár korun.

Citace | Odpovědět

05.03.2010   23:12   #155 Téma: píst na gladu po 6500 km

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.160.xxx
Offline 3/819

marek.sm> Pár desítek korun ale vynásob si to množstvím aut a uvidíš kolik Ti to bude dělat desítek miliónů kaček nebo eur!! Automobilky se s Tebou hádaj o korunové položky natož tak několik desetikorun!

Citace | Odpovědět

05.03.2010   23:15   #156 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr22 Petr22 Město: Dražičky
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/392
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, CF Moto 510 RX - A

xsob>dík za pochopení čekal jsem posměšné ohlay řekl bych že auto si mnohem lépe udržuje tepltu a není tam takový výkyv jsem překvapen že je až tak podchlazený, neměl by pracovat při 80stupních? máš nějaké foto tvé úpravy?

Citace | Odpovědět

06.03.2010   09:06   #157 Téma: píst na gladu po 6500 km

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.34.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

marek.sm : ono by to nemuselo někdy stát nic - mám Astru H a nemá teploměr. Jde ale vlézt do servisního menu palubního počítače a teplotu zobrazit na displayi pro BC a rádio. Proč se to tam nezobrazuje normálně nechápu.

Citace | Odpovědět

06.03.2010   18:15   #158 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:78.24.8.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

vlam> Pokud neznáš princip mazání motoru, tak nevim jak si vůbec dovoluješ se tady k čemukoliv vyjadřovat!!! Bezdůvodně pomlouvat to tady dovedem asi všichni.

Citace | Odpovědět

06.03.2010   18:19   #159 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:78.24.8.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

Baheňák>muže někdo poradit? když tak koukám je to tu samý odborník tak proč se mi zadřel píst když chladič mám čistý a oleje taky dost, chladící kapaliny je plno a stejně se to drblo tak chyba bude asi jinde ne?



Jestli tě zajímá můj názor tak to máš uhnaný!

Citace | Odpovědět

06.03.2010   18:27   #160 Téma: píst na gladu po 6500 km

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130

DrZoidberg>to nevím jestly uhnaný ale špatně to asi chladilo protože píst se hýbe a pístní kroužky jsou přirostlý v drážkách takže nemá kompresi

Citace | Odpovědět

06.03.2010   18:59   #161 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:78.24.8.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

Baheňák> Bylo tomu moc teplo. Na gladu se píst hejbe až do poslední chvíle a pozná se to třeba podle toho, že to začne klepat. Motor se většinou zastaví až když zadřeš kliku.

Citace | Odpovědět

06.03.2010   19:34   #162 Téma: píst na gladu po 6500 km

vlam vlam Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.192.18.xxx
Offline 0/128

DrZoidberg> Tý jo, to budou prémie.

Citace | Odpovědět

06.03.2010   20:10   #163 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:78.24.8.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

vlam> to neni o prémiích je to vo tom že už i mě (a to nemam nic společnýo s prodejem ani vedenim firmy) vadilo jaký tady o gladech píšeš nesmysly. Buď rád že ti při tvý nulový údržbe a kurvení ten stroj tolik vydržel a pořád drží!!!

Citace | Odpovědět

06.03.2010   22:18   #164 Téma: píst na gladu po 6500 km

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130

DrZoidberg> je možný že se rozpálí výfuk u motoru do ruda? posledně jsem jel včer a náhodou jsen si toho všiml a celý to koleno bylo do růžova

Citace | Odpovědět

06.03.2010   22:21   #165 Téma: píst na gladu po 6500 km

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

Baheňák>DrZoidberg> je možný že se rozpálí výfuk u motoru do ruda? posledně jsem jel včer a náhodou jsen si toho všiml a celý to koleno bylo do růžova



to bych viděl na bohatou směs

Citace | Odpovědět

06.03.2010   22:22   #166 Téma: píst na gladu po 6500 km

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.211.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Baheňák>DrZoidberg> je možný že se rozpálí výfuk u motoru do ruda? posledně jsem jel včer a náhodou jsen si toho všiml a celý to koleno bylo do růžova


Ty jsi ďábel!

Citace | Odpovědět

06.03.2010   22:33   #167 Téma: píst na gladu po 6500 km

Bahňák Bahňák Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130

normál naturál 95 z místní pumpy

Citace | Odpovědět

06.03.2010   23:04   #168 Téma: píst na gladu po 6500 km

caprighia caprighia Město: Praha
IP:85.160.34.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Nevidím v tom problém - rozžhavit vejfuk. Onehdy jsem vrtal vývrty v betonu v tunelu průměr 150 mm, motor Briggs and Straton 13 HP a celý tlumič byl červený

Citace | Odpovědět

06.03.2010   23:47   #169 Téma: píst na gladu po 6500 km

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.209.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

DrZoidberg>Baheňák> Bylo tomu moc teplo. Na gladu se píst hejbe až do poslední chvíle a pozná se to třeba podle toho, že to začne klepat. Motor se většinou zastaví až když zadřeš kliku.



No asi tomu nerozumim, ale přetrženej píst
To se asi na klice nedrblo, nebo jó ???????

Citace | Odpovědět

07.03.2010   01:10   #170 Téma: píst na gladu po 6500 km

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

caprighia> jj přesně jak píšeš nestálo by to zobrazování teploty vody ani korunu navíc. Čidlo na motoru je, display je tam taky jen to zobrazovat. Jenže tenhle "bezstarostný" přístup pro uživatele je pro mě jako technicky založeného člověka nepochopitelný.

Citace | Odpovědět

07.03.2010   01:41   #171 Téma: píst na gladu po 6500 km

alesmoto alesmoto Město: Rakovník I
IP:78.136.170.xxx
Offline 0/41

DrZoidberg>Baheňák>muže někdo poradit? když tak koukám je to tu samý odborník tak proč se mi zadřel píst když chladič mám čistý a oleje taky dost, chladící kapaliny je plno a stejně se to drblo tak chyba bude asi jinde ne?

Jestli tě zajímá můj názor tak to máš uhnaný!


Co znamená uhnaný? Jako že s tím jezdil?

Citace | Odpovědět

07.03.2010   11:19   #172 Téma: píst na gladu po 6500 km

vlastik vlastik Město: Vidnava
IP:90.183.248.xxx
Offline 0/9

Chlapi jednu radu včera sem u NF kouknul na olej ale ale měl sem ho nastartovanej a byl sem překvapenej že z otvoru nalívacího dost foukalo,tak nevím na čem sem.

Citace | Odpovědět

07.03.2010   11:23   #173 Téma: píst na gladu po 6500 km

dominoPv dominoPv Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178

vlastik> píst nahoru - dolů dělá tlak... neboj, to je normální

Citace | Odpovědět

07.03.2010   11:26   #174 Téma: píst na gladu po 6500 km

vlastik vlastik Město: Vidnava
IP:90.183.248.xxx
Offline 0/9

díky za trochu klidu mámnajeto 5500 zatím až na nějaké prkotiny ok

Citace | Odpovědět

07.03.2010   17:14   #175 Téma: píst na gladu po 6500 km

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Petr22> Fotka nemám ale dal jsem před a kolem chladiče takovej tenkej černej plast a uchytil krámu. Před chladičem jsem vyřízl asi 5 cm širokou díru na spodku a po krajích díry prořízl přes celou dýlku nahoru. Tak abych to mohl jako roletou odkrýt chladič. Když blbnu nekde v terénu tak ho odkryju a když bude nějaký delší přejezd zase zakryju. Když mrzlo fungovalo to perfektně jak se víc oteplí tak to celý sundám. U tohohle obsahu motoru je chladící okruh tak malinký a odkrytý že když mrzne tak se to přirozeně ochglazuje i když termostat funguje jak má. Když pojedeš dýl 60 - 70 tak je chladič úplně ledovej a termostat ani nemá proč otevřít, motor se náporem pořád chladí.

Citace | Odpovědět

07.03.2010   17:23   #176 Téma: píst na gladu po 6500 km

DrZoidberg DrZoidberg Město: Strančice
IP:83.208.115.xxx
Offline 1/222
Journeyman 310LC Stormer

Baheňák> je to možný a docela běžný

Citace | Odpovědět

08.03.2010   16:47   #177 Téma: píst na gladu po 6500 km

fitness fitness Město: Medonosy
IP:89.24.183.xxx
Offline 0/8

vlam>
vlam> to neni o prémiích je to vo tom že už i mě (a to nemam nic společnýo s prodejem ani vedenim firmy) vadilo jaký tady o gladech píšeš nesmysly. Buď rád že ti při tvý nulový údržbe a kurvení ten stroj tolik vydržel a pořád drží!!!

Chlape bacha na toho DrZoidberga,sice píše že s nima nemá nic společnýho ale jukni do historie (z 25.1.příspěvěk číslo 42),píše že ve stránčicích dělá technika. No "koho chleba jíš toho píseň zpívej" ... To jsem nevymyslel,to bylo,je a bude.
Ale fakt nechápu proč ten dealer nedává záruku na motor 5-10 let? Aby jsi neporušil podmínky záruky tak musíš jezdit do smluvního servisu (výměna oleje cca 3.000,- Kč každých 1 tisíc km). Myslím že tento zákrok svede jakýkoliv serv.technik ale podmínky pro uznání záruky jsou svaté ... A vzhledem k tomu že záruku uznává a nebo NEUZNÁVÁ jen a jen dealer,tak bych tam tu záruku vysmrk klidně i doživotní.No a pak jen stačí napsat bohužel petržel,společnost JOURNEYMAN by Vám ráda vážený zákazníku vyšla vstřít ale nevyjde,protože jste s tím GLADIATOREM jezdil a máme info že i venku.A já jsem jinak úplně blbej,já si Glada koupil za 156.000,- a doplňky za dalších 50.000,- jen abych zjistil kam až to bez toho oleje dojede,tak já Vám jsem zvědavej ... (motor jsem zadřel 500 km po výměně oleje ve smluvním servisu).Nestačil jsem ani brodit ani topit a nevím co se s tím dá ještě dělat.Umím dojet z bodu A do bodu B a říkám že se na 4kolce učím sedět,50ka na krku,mám se rád.Takže chlape udržba pravidelná,o kurvení stroje to ani převelikým omylem a stejně šmitec ... A pokud ten servisák není pidlovokej,tak jen pohledem na stroj se dá majitel aspoň,aspoň krapet odhadnout,při bližší prohlídce dojem potvrdit či vyvrátit.A Vy kdo držíte ústa a máte najeto pár set metrů na Gladiatoru tak jste užasňáci no a Vy co jste zvládli 6000km a víc a najednou Vám to kleklo tak jste všichni do jednoho idioti včetně mně protože s Gladem ani jeden z Vás neumí zacházet. A tak Vy co Gladiatora už máte ať Vám radost ještě chvilku vydrží, no a Vy co váháte a na blížící se výstavě budete vybírat,pečlivě čtěte příspěvky ne jen naše,(stěžovatelů) ale všechny a závěr si udělejte po svém ... Lidičky není to drahý ale pečlivě čtěte jeden příspěvek po druhém a závěr si udělejte (prkotiny Vám vymění na záruku než řeknete švec ale pozór ať nepřechválíte ...)pokud chcete obrázky jakej jsem ras (v očích dealera) rád Vám je pošlu,až na ten motor je to voňavka.Sonduju u Incheby pronájem prostor že bych jí hodil na výstavu i s poutačem.Když je pidlovokej servisák tak navštěvník na tom bude třeba lépe,opravdu svůj stroj rád ukážu,jakej Vám jsem hroznej ras

Citace | Odpovědět

08.03.2010   18:29   #178 Téma: píst na gladu po 6500 km

lukas_fr lukas_fr Město: České Budějovice 1
IP:77.93.216.xxx
Offline 0/80

fitness> Tak hledat v historii už umíš, teď se ještě naučit číst . On nepíše, že s nima nemá nic společnýho, ale s prodejem a vedením...
Ale to je jedno, ty píšeš takový hlouposti, že to na to vlastně nemá vliv.

Citace | Odpovědět

08.03.2010   20:15   #179 Téma: píst na gladu po 6500 km

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

fitness> doktor vojjaktěživa říká že je technikem u JM...

Citace | Odpovědět

08.03.2010   20:38   #180 Téma: píst na gladu po 6500 km

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.7.xxx
Offline 3/1414

fitness>

Sonduju u Incheby pronájem prostor že bych jí hodil na výstavu i s poutačem.Když je pidlovokej servisák tak navštěvník na tom bude třeba lépe,opravdu svůj stroj rád ukážu,jakej Vám jsem hroznej ras



Pane Fitnessi, toto je vydírání a na to my jaksi nikdy nereflektujeme.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Téma je uzavřeno

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce