15.05.2010 09:34 Journeyman Gladiátor 510
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
Potřeboval bych poradit jest-li jde doma otevřít gladiátor 510rx a jak .
děkuji za příspěvky
28.05.2010 16:06 #31 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
28.05.2010 16:16 #32 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
.KUBA
Město: Skalica
IP:85.135.157.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A
28.05.2010 16:53 #33 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
10.06.2010 17:53 #34 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
10.06.2010 18:10 #35 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
.KUBA
Město: Skalica
IP:85.135.239.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A
02.07.2010 08:24 #36 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
02.07.2010 08:25 #37 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
02.07.2010 08:33 #38 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
.KUBA
Město: Skalica
IP:85.135.162.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A
02.07.2010 11:25 #39 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
el.pipa
Město: Krucemburk
IP:80.188.176.xxx
Offline 5/252
Can-Am Outlander 800 Max XT LTD, Journeyman Gladiátor 510
02.07.2010 11:49 #40 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
03.07.2010 00:27 #41 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Bahňák
Město: Swords
IP:88.100.102.xxx
Offline 2/7130
03.07.2010 10:56 #42 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.187.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
03.07.2010 11:35 #43 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
el.pipa> Není jednodušší se kolky zbavit a pořídit něco výkonějšího, než riskovat poškození motoru při neodborném tuningu motoru? Pochybuji, že někdo půjde cestou profesionálního tuningu, protože by se asi nedoplatil. A pochybuji, že se najde někdo, kdo by toto zaplatil zrovna u čínského stroje.
Jiná cesta dle mého není, vyřezávání restriktorů z vúfuku nepřinese prakticky nic (ososbní zkušenost).
03.07.2010 11:54 #44 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Tak je restrikce a restrikce - některé stroje jsou schválně udušené kvůli 15 kW homologaci a tam to odstranění smysl má (různé kroužky v sání a výfuku, dorazy na klapce či páčce plynu...) Jinak samozřejmě neplatí, že čím otevřenější výfuk, tím větší výkon, mnohdy naopak. Tlakové vlny od sání až k výfuku musí být v souladu s charakteristikou otevírání/zavírání ventilů a zapalováním. Někdy se podaří zlepšit vykucháním charakteristiku v nějakém spektru otáček (obvykle dole), ovšem za cenu nelineárního průběhu výkonu a většinou i nechutě se vytáčet do horního pásma. O kraválu, co to dělá ani nemluvě. Snad odborně navržený laděný výfuk + sání + otryskování + CDI s jinou charakteristikou má jakýsi význam, ale ne adekvátní vynaloženým prostředkům.
03.07.2010 11:58 #45 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
03.07.2010 12:04 #46 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Já to dělal na Linhaji - zkoušel jsem laďák (protože jsem ho dostal) a nárůst diskutabilní (výkon, kravál značný). Origoš byl ovšem hodně udušený se spoustou drátěnek a v tlumiči trubek tam a zpět - tam pomohlo část vyhodit, aby ještě zvuk ušel a jelo to trochu lépe. S důrazem na slovo trochu. Pípa chtěl asi spíš vědět, jestli to nemá ještě homologační restrikce - máš pravdu, že odstranění těch drátěnek má mizivý význam.
03.07.2010 12:25 #47 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
caprighia> O těch "techničákových" je to samozřejmě bez diskuse. Já to mám určitě i u KQ nějakých těch 15 kW (nevím přesně).
Stejně jsem nikdy nepochopil, proč je tam vůbec montují? V novém autě mě také nikdo "neškrtil" výkon.
Je na každém jak si vlastní stroj zajede, za vlastní nemalé peníze . Poučím, vysvětlím a děj se vůle boží. Já myslím, že kdybych se choval jak prase, tak i s tou "ucpávkou" stroji klidně naložím. To už bych byl, ale doopravdy debil.
03.07.2010 12:34 #48 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Jirka-KTM>el.pipa> Není jednodušší se kolky zbavit a pořídit něco výkonějšího, než riskovat poškození motoru při neodborném tuningu motoru? Pochybuji, že někdo půjde cestou profesionálního tuningu, protože by se asi nedoplatil. A pochybuji, že se najde někdo, kdo by toto zaplatil zrovna u čínského stroje.
Jiná cesta dle mého není, vyřezávání restriktorů z vúfuku nepřinese prakticky nic (ososbní zkušenost).
03.07.2010 12:35 #49 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Já spíš myslel, že některé kolky jsou těmi restrikcemi skutečně udušené na 15 kW (+-) Zrovna Glady to myslím měly. To pak jede 65, netáhne atd., většinou sse to otevírá na první garančce. Já jsem pro, tyto restrikce dát do háje hned, protože motoru spíš škodí - je naladěn na jiné hodnoty - ale samozřejmě zajíždět hlavou. Nedusit, nepřetáčet, asi bych nový ani nejezdil dvě hodiny v kuse atd.
03.07.2010 12:39 #50 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
03.07.2010 12:39 #51 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
03.07.2010 12:41 #52 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
fernet
Město: Praha 9-Libeň
IP:89.24.6.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter
03.07.2010 12:41 #53 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.16.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
03.07.2010 12:48 #54 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
fernet
Město: Praha 9-Libeň
IP:89.24.6.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter
Drátěnky na gladu mají dle mě jeden výzznam: jsou umístěné vždy (2x) před odbočkou pro ventil zpětného sání.tzn že jsou tam pro to,aby šlo přes ventil určité množství spalin,které musejí překonat odpor ventilu a dojít úzkou hadičkou až k airboxu - jednoduše řečeno jsou stejně jako zpětné spalování k hovnu
03.07.2010 12:54 #55 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
03.07.2010 12:56 #56 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
bulda> Máš pravdu, nepatrné zlepšení je znát. Jestli se tomu dá, ale říkat zvýšení výkonu?
Jde mi o to, aby, když si toto přečte nějaký adept na vypreparování výfuku, tak aby věděl co od toho očekávat. Aby se zde zase neuváděli nějaké báchorky o odstranění drátěnek a následným brutálním zvýšením výkonu. Na to pozor!
03.07.2010 13:03 #57 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
Jirka-KTM> souhlas, taky nepíšu, že ti to dá hříbata navíc. Motor je poslušnější a nedusí se, líp se mu dejchá a nehřeje se od zbytečně přehřátého vejfucku. Už sem to i někde psal dřív, že myslet si, že nějakej spešl vejfuk někomu na 500ccm motoru nějak markantně zvedne výkon je hloupost. U dvoutaktu to je jiná liga.
03.07.2010 13:07 #58 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.183.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
03.07.2010 13:09 #59 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
03.07.2010 13:14 #60 Téma: JAK OTEVŘÍT GLADIATORA 510RX
jenden
Město: Nový Vestec
IP:78.136.183.xxx
Offline 0/256
Access Max 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s