Noe
Město: Běhařovice
IP:88.100.120.xxx
Offline 5/279
Chtel bych vedet vasi spotrebu vasich stroju...
Priklad (V mem pripade) :
Znacka Typ Obsah Spotreba
Yamaha Raptor 700 7-8
Naposledy editováno 04.01.2009 19:03:30
15.03.2009 20:32 #61 Téma: Spotřeba
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
01.04.2009 20:38 #63 Téma: Spotřeba
Alwa
Město: Olomouc
IP:85.160.101.xxx
Offline 3/33
Access Tomahawk 300
02.04.2009 12:15 #64 Téma: Spotřeba
barenst
Město: Ostrava - Moravská Ostrava
IP:85.135.67.xxx
Offline 0/18
CF Moto 500 CC-Long
03.04.2009 10:25 #65 Téma: Spotřeba
pol1
Město: Hustopeče
IP:88.102.116.xxx
Offline 3/3207
Journeyman Gladiator UTV 1000
03.04.2009 11:58 #66 Téma: Spotřeba
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
03.04.2009 22:48 #68 Téma: Spotřeba
04.04.2009 07:44 #70 Téma: Spotřeba
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
04.04.2009 17:34 #71 Téma: Spotřeba
04.04.2009 21:49 #72 Téma: Spotřeba
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
04.04.2009 22:50 #74 Téma: Spotřeba
starydingo
Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300
05.04.2009 17:23 #75 Téma: Spotřeba
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
05.04.2009 20:22 #76 Téma: Spotřeba
lukas.kr24
Město: Přeštice
IP:213.192.7.xxx
Offline 2/31
Polaris Sportsman 800 EFI
05.04.2009 20:24 #77 Téma: Spotřeba
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
05.04.2009 21:12 #78 Téma: Spotřeba
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
06.04.2009 20:15 #80 Téma: Spotřeba
lukas.kr24
Město: Přeštice
IP:213.192.7.xxx
Offline 2/31
Polaris Sportsman 800 EFI
07.04.2009 15:57 #82 Téma: Spotřeba
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Chlapi je to sice krásný že sem píšete vaši spotřebu, ale to nikomu nic neřekne pod pojmem lehký terén těžký terén si každý představí něco jiného...
Nejlepší by bylo když pojedete banda na projížďku ,aby každý natankoval plnou, jeli jste stejnou cestou a po vyjížďce zase dotankovat a napsat sem kolik kdo tankoval a co má za stroj.
V tom už se dá reálně vypozorovat spotřeba v porovnání s jiným strojem.
50km by mělo být minimum
Já jel například trasu Z Polarisem Sportsman 500 X2 za 10.2L a kamarád to samé s Suzuki KQ 700 za 8.8L (86km)
07.04.2009 17:04 #83 Téma: Spotřeba
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
07.04.2009 18:02 #84 Téma: Spotřeba
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
07.04.2009 18:16 #85 Téma: Spotřeba
Mókyn
Město: Ivančice
IP:89.235.31.xxx
Offline 6/2934
Yamaha Grizzly 700
07.04.2009 18:22 #86 Téma: Spotřeba
Saimon
Město: Hodonín
IP:85.13.108.xxx
Offline 1/9294
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250
08.04.2009 13:59 #88 Téma: Spotřeba
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.109.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Čau když už se tu řeší spotřeba, nevíte někdo proč čtyřkolka tolik žere?
Když to vezmu z fyzikálního hlediska, tak má hmotnost cca 300 kg plus jezdec, auto má cca 1200 kg plus řidič, takže auto je asi 4 těžší a na silnici má spotřebu nižší. OK vím, že to nejde srovnávat, čtyřkolka má díky vzorku na gumách větší valivý odpor a asi i aerodynamický, něco se ztratí při prokluzu, protože až na vyjímky nemá zadní diferenciál, hodně asi ve variátoru, ale pořád mi to nejde do hlavy kam mizí zbytek energie co vzniká spalováním benzínu. Nebo, že by měl motor čtyřkolky otolik horší účinnost než v autě?
08.04.2009 14:53 #90 Téma: Spotřeba
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:78.136.183.xxx
Offline 28/2946
Když si vezmete konstrukci motoru u auta, tak uvidíte že tam hraje velkou roli setrvačná síla. Klikovka je sama o sobě setrvačník a další setrvačník je tam samostatně navíc. Tím pádem se ušetří dost energie
(v našem případě benzínu) k pohybu kliky i pístů. Navíc ani otáčky automobilových motorů jsou spolu s vrcholem křivky výkonu a točivého momentu někde kolem čtyř tisíc ot/min. Motory u čtyřkolky jsou většinou jednoválce do obsahu 800ccm a setrvačník by nebyl dobré řešení kvůli váze motoru a ani pro koncept jednoválu by to nemělo valný smysl. No a také tyhle motory mají při polovičním výkonu stejný výkon jako objemově dvojnásobné automobilové čtyřválce. Takže aby se to roztočilo a točit vydrželo v cirka sedmi tisících, tak to musí dostat víc energie.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.29s