asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Nefunkční zapalovaní

31.07.2010   17:17 Yamaha Warrior 350

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

Zdravím panové,
potřeboval bych poradit mám Warrior 350 z 1998 roku a nejde mi zapalovaní.Zapalovací cívka, akumulatar, relatka vše OK. Ale nehází mi to jiskru a ani nesvítí kontronka zařazení neutralu (žárovka dobrá, snímač nový po zapojení přímo bez relátka svítí). Odhaduji to na špatnou ŘJ, ale nevím jak jí vyzkoušet (osciloskop mám)? Popřípadě nevíte zda by se dala sehnat nějaká starší ŘJ. Nová za 12500Kč se mi do tak starého stroje nechce moc kupovat

Odpovědi: Nefunkční zapalovaní

31.07.2010   19:09   #1 Téma: Nefunkční zapalovaní

twinty12 twinty12 Město: Albrechtice
IP:213.226.245.xxx
Offline 6/54

když vidim cos všechno udělal tak je asi blbost se ptat ale skusil si jinou svičku? a jinak s tou řidici jednotkou ti neporadim to počkej až tady bude nakej zastupce nějake firmy ten by ti mohl pomoct

Citace | Odpovědět

01.08.2010   10:13   #2 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

twinty12> Svíčky jsem zkoušel tři ale ani jedna nešla, Děkuji počkám

Citace | Odpovědět

01.08.2010   11:18   #3 Téma: Nefunkční zapalovaní

paulone paulone Město: Lužany
IP:195.22.50.xxx
Offline 1/24

Je tam AC-CDI nebo DC-CDI? jestli AC tak bude na 99% špatná cívka v magnetu

Citace | Odpovědět

01.08.2010   12:40   #4 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

paulone> Menší dotázek AC je nožní startování a DC elektronocké?

Citace | Odpovědět

01.08.2010   12:43   #5 Téma: Nefunkční zapalovaní

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Spíš bych řekl stejnosměrný a střídavý proud.

Citace | Odpovědět

01.08.2010   12:52   #6 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

zaks> Pardooon AC to je , takže tedy ta cívka?

Citace | Odpovědět

01.08.2010   13:02   #7 Téma: Nefunkční zapalovaní

paulone paulone Město: Lužany
IP:195.22.50.xxx
Offline 1/24

Pokud máš AC-CDI tak maš ve statoru magneta civku která vyrabí cca 300v který jednotka CDI připojuje na idukční cívku. pokud DC-CDI tak si to CDI vyrabi z 12v

Citace | Odpovědět

01.08.2010   19:19   #8 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

Děkuji za radu, zítra ráno se na to vrhnu

Citace | Odpovědět

02.08.2010   11:34   #9 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

Tak jsem to rozebral, ale otázka jak tu cívku změřím zda je dobrá nebo špatná?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   12:37   #10 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

Ale moment jsem nenapsal že se netočí startér, ale funkční je napřímo točí. A to relátko jak je mezi akumulátorem a startérem je nové.



Naposledy editováno 02.08.2010 13:26:23

Citace | Odpovědět

02.08.2010   15:18   #11 Téma: Nefunkční zapalovaní

paulone paulone Město: Lužany
IP:195.22.50.xxx
Offline 1/24

to jsi ale od zapalovaní hodně daleko máš to startovací relatko dobře připojeny? cvaka když chceš startovat?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   16:04   #12 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

paulone> Je dobře zapojené, a cvaká

Citace | Odpovědět

02.08.2010   17:48   #13 Téma: Nefunkční zapalovaní

paulone paulone Město: Lužany
IP:195.22.50.xxx
Offline 1/24

a když připojuješ starter napřímo davaš tam jen + nebo oba poly od baterky?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:15   #14 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

micha.n> Dávám jen +

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:18   #15 Téma: Nefunkční zapalovaní

paulone paulone Město: Lužany
IP:195.22.50.xxx
Offline 1/24

tak to maš nějaky divny to bych musel vidět ale viděl bych to na to relatko muže bejt i z výroby zmetek nebo maš vybitou baterku

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:24   #16 Téma: Nefunkční zapalovaní

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.160.39.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

když propojíš drátem přímo z baterie plus na příslušnou svorku cívky startovacího relé začne točit startér?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:25   #17 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

paulone> je to divné , baterka je plná, je možné že to relátko,zitra zkusím sehnat jiné

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:34   #18 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

pštros> jj začne

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:37   #19 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

Ono to startovací relé zapojení je vlastne na pravé straně baterka a na levé startér při pohledu těma dvouma dratama do předu?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:44   #20 Téma: Nefunkční zapalovaní

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.160.39.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

pokud ti nesvítí neutrál pak bych se zaměřil na snímač v převodovce
u mne lze startovat startérem pouze pokud je zařazen neutrál nebo
parkovačka nebo mám zařazeno(L,H,R) a zároveň zamáčklou brzdu
a co chcípák?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:49   #21 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

pštros> Snímač mám novej a když ho spojím na přímo bez tohoneutralového relátka tak svítí. Chcípak jak to myslíš? Jako žebybyl stále zapojený?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:54   #22 Téma: Nefunkční zapalovaní

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.160.39.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

micha.n> co myslíš tím neutrálovým relátkem?
no já chcípák téměř nepoužívám a stalo se mi že jsem o něj brnknul rukou a už to nešlo nastartovat
všechny pojistky máš v pořádku?

Citace | Odpovědět

02.08.2010   20:57   #23 Téma: Nefunkční zapalovaní

micha.n micha.n Město: Jablonec nad Nisou
IP:217.29.8.xxx
Offline 1/13

pštros> tam jak od toho snímače jde kabel do relátka ajde tam i kabel ze zpátečky a pk to jde do ŘJ. Je to divný ale nenašel jsem tam ani jendu pojistku , už vím to tam je ale mám ho v dobrépoloze.

Citace | Odpovědět

09.12.2010   20:18   #24 Téma: Nefunkční zapalovaní

osswald osswald Město: Kateřinky-Liberec XVII
IP:212.80.83.xxx
Offline 0/6

Zdravim, mám dotaz. Koupil jsem warriora 350 r.v. 2002. jediný problém je to, že nedrží stále volnoběh (otáčky kolísaj) a někdy to chcípne, divně to foukne z válce do karburátoru tlak. Svíčka je pěkně vypálená, jen se mi zdá moc suchá. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a pořád. Myslim, že to bude v karburátoru. Prosím o radu. Díky Honza.

http://img405.imageshack.us/img405/737/05122010322.jpg

Citace | Odpovědět

09.12.2010   21:17   #25 Téma: Nefunkční zapalovaní

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.178.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

osswald> esi jezdíš v zimě tak je malý volnoběh a chudá směs- zvedni jehlu v karburátoru a přidej bohatostním šroubem směs- jak který karbec- nekde škrtíš vzuch a tím obohacuješ směs nekde zvetšuješ prutok k hlavní trysce. ta druhá varianta je ale méně častá.

Citace | Odpovědět

06.01.2011   16:52   #26 Téma: Nefunkční zapalovaní

Gabo93 Gabo93 Město: Trutnov
IP:193.179.60.xxx
Offline 1/4

Nevíte někdo kde můžu sehnat rám + přední plasty na tento typ čtyřkolky ? Originál se mi to kupovat nechce a nevím jestli se vyrábí replika (kdyžtak kde), klidně koupím jetý rám a drobně poškozené plasty. Děkuji za odpověď.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce