asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

04.04.2011   19:37 Access Tomahawk 250

david111 david111 Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.221.xxx
Offline 4/11

Zdravím všechny příznivce čtyř kol Mám problém a doufám ,že mi pomůžete zjistit co by to mohlo být . Když se rozjíždím a ve středních otáčkách tak se ozývá z oblasti variátoru u řemenu tako vé tupé rány. je to vždy se stejným intervalem úměrné s otáčkama motoru. Motor to nedělá. měl jsme dole víko a řemen je v pořádku. nevím jestli by to mohly třeba dělat válečky. Ale ty nevím kde jsou jsem je tam nikde nenašel,abych se na ně podíval. Mám Accesse chvilku tak nevím ke jsou. Jestli někdo víte to by to mohlo být tak napiště. Díky moc

Odpovědi: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

04.04.2011   20:08   #1 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Válečky to taky dělat můžou, jsou v přední řemenici směrem od motoru. Chce to rozdělat, všechno zkontrolovat, změřit tolerance a pak se dá říct ortel. Popřípadě pro uještění nakopnout i bez řemenic aby byla jistota že to není v motoru.

Citace | Odpovědět

05.04.2011   22:14   #2 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

david111 david111 Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:188.134.236.xxx
Offline 4/11

Takže abych se na ty válečky dostal tak musím sundat jak řemenici u motoru tak i ten buben jak je na hřídeli která jde někam k ozubenému kolu na řetěz. A nemůže se mi tam něco rozskočit.

Citace | Odpovědět

06.04.2011   08:57   #3 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

slezak.z slezak.z Město: Břeclav
IP:80.78.147.xxx
Offline 2/289

Stačí sundat přední řemenici. Se zadní u převodovky nemusíš dělat nic. V přední se blbě povoluje ta středová matka na hřídeli. Chce to pneu-šroubovák (co mají v autoservisech). I když já to jednou sundal i tak, že jsem přední hřídel podržel hasákem. Hlavně se nesnaž zaheftovat ten venkovní hliníkovej talíř za ty ventilační packy ani za ty díry, který k tomu svádí. Prasklo by to.

Citace | Odpovědět

06.04.2011   11:00   #4 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

přesně jak říká slezák.z pouze pnumatické kladivo v pneuservisu , prodlouženou nástrčku a nechat tak 10-20 vteřin mlátit pneumatiku a on se pak povolí nech variátor klidně pomalu otáčet nesnaž se ho ničím držet . Po povolení na Tebe nic nevyskočí .
podívej se jestli Ti nemlátí segment ručního startování na plastovém víku variátoru



Naposledy editováno 06.04.2011 11:01:18

Citace | Odpovědět

06.04.2011   13:38   #5 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

Mně tam klepalo ruční startování, ty plechy, do kterých se zapírají ty packy ze šňury byly ohnuté. Ale byl to takový cinkavý zvuk, který byl slyšet při rozjezdu, potom to přestalo. Je to jenom pár šroubů tu šňůru sundat, doporučuji začít s tím.

Citace | Odpovědět

06.04.2011   20:50   #6 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

david111 david111 Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.221.xxx
Offline 4/11

Ruční Startování to neklepe. měl jsem to sundané a projížděl jsme to bez něj a dělalo to pořád. zkusím se teda ještě podívat na ty válečky. Víken to jistí. Doufám ,že aspoň nebude pěkně, aby mě to netáhlo na vyjížďku Ještě se vás zeptám je možný nahradit původní přerušovač bliken,který mě odešel třeba za nějaký jiný, třeba ze Škodovky. nebo nemáte nějaký typ kde ho mají nejlevnější. Díky za všechny přídpěvky

Citace | Odpovědět

07.04.2011   18:40   #7 Téma: Prosím o pomoc Klepání Access Tomahawk 250

david111 david111 Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:188.134.236.xxx
Offline 4/11

tak jsem to dneska rozdělal a jediné co jsem našel tak to,že mají válečky plošku. docela dost a byly i ošoupaný boky ty mosazný vložky uvnitř válečku. takže nevím ortel jestli se ploška dělá nebo tam je nějaký problém a proč jsou ošoupaný zboku. Ta mosazná vložka byla posunutá k jedné straně. Přijde mi to jako by byla i trošku vůle na těch plastových pouzdrech v kterých jezdí ten talíř a trošku unášel válečky do strany

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce