03.01.2012 09:25 SMC Razeer 300
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
Zdravím,
Mám na vás pár otázek. Při včerejší projížďce se mi teplota vody dostala na 108 stupnu. Jezdil jsem ve sněhu, takže to pořád hrabalo. Za normální jízdy mám teplotu kolem 62 stupnu, což mi příjde zase málo. Problém je v tom, že mi sahara spína až při 100 stupnich. A když hrabu na místě, tak mi to i přez tu sararu vyroste klidně na 110. potřeboval bych aby sahara spínala někde kolem 9O stupnu. Nestačil by dát někam k čidlu nějaký odpor? díky za rady.
03.01.2012 09:41 #1 Téma: Přehřívání motoru.
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
Honíš tříkilo ve sněhu na plný koule....to se bude vždy asi trochu hicovat... Otázkou je skutečná teplota, ty TW teploměry jsou orientační. Pokud by byl problém markantní, tak jedině výměna čidla. Je možné také řešit čidlo s nižším bodem sepnutí, většinou je to nastavené kolem 85°. Vyšroubuj své čidlo, dej ho do vody a ohřívej nejlépe při zapnutém obvodu a při nějakém jiném teploměru. Hodnota je na čidle vždy vyznačena.
03.01.2012 11:20 #2 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
03.01.2012 11:35 #3 Téma: Přehřívání motoru.
Lupíno
Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
03.01.2012 11:40 #4 Téma: Přehřívání motoru.
abul
Město: Brno-Bohunice
IP:109.164.68.xxx
Offline 1/363
salam>Kartkarel> díky za radu. A teplota 62 stupnu je normální nebo je to podchlazený?
03.01.2012 11:56 #5 Téma: Přehřívání motoru.
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Nejčastější provozní teplota chladící kapaliny (CHK) u spalovacích motorů je 70 až 90 stupňů Celsia. Teplota CHK 110 je mezní a motor by při ní měl pracovat jen pár minut, než se dochladí při jízdě na nižší otáčky. Není doporučeno spalovací motory zastavovat dříve, než se dochladí. Případně mohu rozepsat proč ...
60 stupňů Celsia je nejnižší provozní teplota motorového oleje u spalovacích motorů. U chladící kapaliny je uváděno jen 55 stupňů Celsia, ale pouze při velmi nízkých teplotách. Po dosažení těchto teplot lze motor zatížit v celém provozním rozsahu otáček.
Obojí platí pro zimní podmínky, pro výrazně minusové teploty, např. minus 10.
Pokud ti to ukazuje 60 v teplotách kolem nuly, tak bych zkusil metodu, kterou popisuje Karel.
03.01.2012 12:12 #6 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
martinur> Teplotu 60 stupnu mám právě při teplotě kolem nuly. Mám doma digitální teploměr do vody, tak ho zkusím ponořit do chladiče a uvidím kolik to ukáže. O kolik je tak rozdílná teplota vody v chladči a teplota vody v hlavě? To nedostatečnš chlazení v zátěži vyřeším asi tím přepínačem větráku co mi radí LUPÍNO. Ale to podchlazování bude problém. Možná dát něco před chladič, ale to se zase bude hřát na volnoběh .
03.01.2012 12:26 #7 Téma: Přehřívání motoru.
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
03.01.2012 13:07 #8 Téma: Přehřívání motoru.
marek.sm
Město: Praha
IP:46.135.100.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Já namontoval před měsícem teploměr hned za vývod vody z hlavy a teď v zimě mi to taky ukazuje cca do 70 stupňů celsia, takže v chladiči může být klidně 60. Kolik je v motoru nevím, ale od toho je termostat, aby se otevíral, zavíral a udržoval v motoru optimální teplotu. Při teplotě venku třeba 10 stupňů, mi to taky leze přes 90 za motorem a v 95 spíná sahara.
03.01.2012 14:15 #9 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
03.01.2012 14:23 #10 Téma: Přehřívání motoru.
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
03.01.2012 14:40 #11 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
03.01.2012 15:48 #12 Téma: Přehřívání motoru.
rancher
Město: Švihov
IP:109.235.1.xxx
Offline 3/373
SMC Jumbo 300
03.01.2012 15:59 #13 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
03.01.2012 16:21 #14 Téma: Přehřívání motoru.
rancher
Město: Švihov
IP:109.235.1.xxx
Offline 3/373
SMC Jumbo 300
salam> rancher> Tak tady sem zkopčil SZ, napsal jsem mu to protože už jsem to psal hodněkrát a tady je to taky vícekrát, stačí hledat. Kor když jsou jen dvě tlačítka, tak za 3 minuty na to musí přijít každý
Čau. Při odpojení baterky se vymažou jen Trip Km, celkový tam zůstanou. Ty se můžou smazat pokud je povolenej kontakt na baterce začneš startovat. Stratí to napětí a vyšťaví se kondík kterej udržuje údaje tachometru. Míle ale i tak zůstanou. Na displeji jsou dvě tlačítka. Tet nevím přesně ale levé zmáčkněš a přehazuješ mezi trip a celkovími. Když jsou cekové tak zmáčkneš a podržíš podržíš levé tlačítko a po pár vteřinách ze to změní na míle. Musí to být na celkovách Km. Prostě to takhle nějak zkus, přinejhorším se ti rozblikají hodiny, tak to podržíš znovu a uděláš to druhým tlačítkem.
xsob> Jo. přišel jsem na to, při celkových km při poloze klíčku v 1. poloze podržet pravé tlačítko... Sakra, to jsem se divil!
03.01.2012 21:13 #15 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
Tak jsem byl dnes v garáži, změřit tu teplotu vody v chladiči. Měřil jsem to od studeného motoru. Čidlo od digitálního teploměru jsem ponořil do chladiče. Po nastartování motoru teplota na budíku pomalu stoupala a na dig. teploměru byla teplota shodná. Do teploty 64 stupnu byly teploty na budíku a na teploměru stejné. Po dosažení 64 stupnu se dig. teploměr zastavil a teplota na budíku stále rostla až do 74 stupnu. Pote teplota lineárně rostla, ale teplota na budíku byla u zahřátého motoru vždy o 10 stupnu větší. viz foto. Snímač teploty je u válce viz. foto.
03.01.2012 21:15 #16 Téma: Přehřívání motoru.
salam
Město: Česká Kamenice
IP:90.177.118.xxx
Offline 2/22
04.01.2012 07:34 #17 Téma: Přehřívání motoru.
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.08s