23.09.2012 20:04 Yamaha Grizzly 700
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.109.xxx
Offline 33/1009
Možno vás zaujme skúsenosť : Keď sa mi po 24 000 km roztrhol prvý originálny remeň variátora na G660, ihneď som prvýkrát skontroloval aj remeň na G700 hoci mal vtedy len 15 000 km. Remeň bol neporušený, ale opotrebenie /šírka/ bolo na spodnej hranici predpísanej výrobcom /t.j. ešte v norme/. Rozhodol som sa ho vymeniť, keď už to bolo rozobrané...Bolo mi ľúto dať 210 ewri za originálny remeň, nakoľko mi ponúkali "EXTRA SILNÝ" Carliste Ultimax UA-422 za cca 150 ewri. Objednal som teda náhradu.. Na ten nový remeň som odbehal 8000 km a ani ma nenapadlo ho kontrolovať, veď keď je "EXTRA SILNY" mal by snáď vydržat viac ako ten origo. Včera som sa konečne naň pozrel /po 8000 km/. Remeň je neporušený, ale nadmieru opotrebovaný, šírka je cca 1 mm pod dolnou hranicou predpísanou výrobcom. Na hranici opotrebenia podľa service manual mohol byť niekde pri max. 7000 km. Dal som 150 ewri za remeň, ktorý vydrží max. polovicu oproti originálnemu ....to nebol dobrý biznis ...
Naposledy editováno 24.09.2012 10:55:31
23.09.2012 20:26 #1 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Luboš
Město: Slavičín
IP:5.104.18.xxx
Offline 5/1757
23.09.2012 20:26 #2 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Luboš
Město: Slavičín
IP:5.104.18.xxx
Offline 5/1757
23.09.2012 20:42 #3 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Grizzly660
Město: Sereď
IP:85.237.224.xxx
Offline 33/1009
24.09.2012 09:32 #4 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
24.09.2012 09:35 #5 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Petzl
Město: Údolí
IP:89.111.104.xxx
Offline 1/551
Yamaha Grizzly 700
Grizzly660> Carlisle Ultimax Je ten nejhorší šmejd aspon co mám zkušenost já.Tento výrobce nedělá ani dobré pneumatiky,kupoval jsem přední pneu a nevydržely ani 3000km,na plátno sem je sjel opravdu za chvilenku.Do G 700 jsem kupoval řemen EPI a jsem spokojenej.Stal 2200kč.Najel jsem na něj už 3000km a zatím bez opotřebení.Sice to není moc km abych řekl že vydrží aspon stejně co originál...Bojím se že origo bude stejně nejlepší.Ale za mě: Od Carlisle už si vážně nic nekoupím...
25.09.2012 07:30 #6 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
minelab
Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
25.09.2012 19:53 #7 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
www.weber
Město: Hostivice
IP:88.101.198.xxx
Offline 1/633
Dinli Centhor 700 4x4
27.09.2012 15:38 #8 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.110.xxx
Offline 33/1009
17.10.2012 10:01 #9 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451
Grizzly660> ahoj, tak jestli dobře počítám, máš najeto na dvou grizzly 47000km !!! to jsi teda dravec! jezdíš na mašině na dovolenou? velká čest kamaráde! jinak se také přikláním k originál řemenu který opravdu vydrží maximum! kamarád dal carlisle standard na Kinga a ujel 2jízdy kde bylo brodění v bahně a řemen se potrhal tak koupil ihned jednou tak dražší Mitsuboshi origo a nemá jediný problém! další kamarád měnil u Brute Force 750 , také dal nejlevnější Carlisle i když jsem ho od toho důrazně zrazoval,ale chtěl ušetřit že to zkusí! tak ujel asi 200km a řemen se mu roztrhl v 80km/h na louce a kola se mu zablokovaly, málem se tenkrát zabil! takže opravdu varování pro všechny!!! Carlisle nikdy! ta cena je předražená pokud budeme brát v potaz počet ujetých km. N E V Y P L A T Í S E T O !!! ještě nám napiš jakou značku řemenu jsi měl na Grizzly 660 a ujel jsi na tom neskutečných 26tis km ???
17.10.2012 11:04 #10 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Grizzly660
Město: Sereď
IP:85.237.224.xxx
Offline 33/1009
brďa> tých km na medveďoch je o niečo viac, viď servisná knižka http://www.grizzly66...izka-stvorkolky.html
Žiadne Maroko či Rumunsko. Nikdy som nebol s kolkou na dovolenke. Stačí keď vybehneš celý rok každý týždeň 1-2 do terénu a ono sa tie km nazbierajú..Bývam na dedine a terén mi začína 20 metrov od domu...
Remeň na G660 sa mi roztrhol po 24 000 km a bol to originálny Yamaha remeň, t.j. pôvodný... Taký istý som teraz kúpil aj na G700
20.10.2012 08:30 #11 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451
Grizzly660> jasně draku jen tak dál! já myslel že tam něco přečteš, výrobce víš? ale asi je tam jenom nápis Yamaha že? tímpádem je výrobce řemenu neznámý. já jsem si koupil také origo náhradní na kinga za 4.5tis ale asi ho v životě měnit nebudu, protože mám 6tis km a 20tis již nikdy nenajedu. docela mě to těší že nemusím nic měnit a tak dlouho řemeny vydrží!
20.10.2012 09:35 #12 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
minelab
Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
20.10.2012 10:45 #13 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.110.xxx
Offline 33/1009
20.10.2012 11:10 #14 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
minelab
Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI
20.10.2012 17:07 #15 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
21.10.2012 19:19 #16 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451
21.10.2012 19:41 #17 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
HELLGEJ
Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926
21.10.2012 19:59 #18 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
21.10.2012 20:10 #19 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Grizzly660
Město: Sereď
IP:85.237.227.xxx
Offline 33/1009
brďa>Grizzly660> ano ano ! nepamatuješ si co bylo napsáno přímo na řemenu když jsi ho vybalil z té folie??? mě zajímá jen jediná informace! a to kdo vyrábí pro yamahu řemeny? pro suzuki je to MITSUBOSHI
21.10.2012 21:32 #20 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Josejose
Město: Hodonín
IP:31.192.72.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4
Jen jednou jsem koupil náhradu a už nikdy více a to doporučuji všem bo jsem na něm najel necelých 500km při ceně 2.980Kč,-tak si to spočítejte a koupí origo řemenu spíš ušetříte než si všichni myslíte věřte kor u silnějších mašin a může vám tady každý prodejce tvrdit klidně jaké chce bludy
21.10.2012 22:20 #21 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
Beli
Město: Šardice
IP:213.211.43.xxx
Offline 0/2009
22.10.2012 10:25 #22 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451
22.10.2012 10:28 #23 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451
25.10.2012 10:01 #24 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada
750AXi
Město: Úvaly
IP:84.246.167.xxx
Offline 4/40
Zdar , taky jsme dávali neorigo řemeny a na Suzuki vydržel jen asi 400 km (pán si ho přivezl sám) , když dáváte náhradu tzv extra silný - neznamená že víc vydrží je to řemen na práci né na maximální otáčky ,na silnici se přehřívá , ale v lese funguje , mám na mysli v lese při tahání dřeva atd., když chcete závodit musíte dát origo . jinak dobré zkušenosti máme s řemeny od MOOSE - jsou to jedny z nejkvalitnějších náhrad co se daj koupit , jak řemeny tak klouby , poloosy , čepy atd dělaj skoro všechno na podvozky, ochranné rámy , navijáky (jsou to warny už od ňákejch 7500,- )
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.09s