asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

23.09.2012   20:04 Yamaha Grizzly 700

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.109.xxx
Offline 33/1009

Možno vás zaujme skúsenosť : Keď sa mi po 24 000 km roztrhol prvý originálny remeň variátora na G660, ihneď som prvýkrát skontroloval aj remeň na G700 hoci mal vtedy len 15 000 km. Remeň bol neporušený, ale opotrebenie /šírka/ bolo na spodnej hranici predpísanej výrobcom /t.j. ešte v norme/. Rozhodol som sa ho vymeniť, keď už to bolo rozobrané...Bolo mi ľúto dať 210 ewri za originálny remeň, nakoľko mi ponúkali "EXTRA SILNÝ" Carliste Ultimax UA-422 za cca 150 ewri. Objednal som teda náhradu.. Na ten nový remeň som odbehal 8000 km a ani ma nenapadlo ho kontrolovať, veď keď je "EXTRA SILNY" mal by snáď vydržat viac ako ten origo. Včera som sa konečne naň pozrel /po 8000 km/. Remeň je neporušený, ale nadmieru opotrebovaný, šírka je cca 1 mm pod dolnou hranicou predpísanou výrobcom. Na hranici opotrebenia podľa service manual mohol byť niekde pri max. 7000 km. Dal som 150 ewri za remeň, ktorý vydrží max. polovicu oproti originálnemu ....to nebol dobrý biznis ...

Naposledy editováno 24.09.2012 10:55:31

Odpovědi: Originálny remeň variátora versus náhrada

23.09.2012   20:26   #1 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:5.104.18.xxx
Offline 5/1757

to už zkusili chlapi na Suzuki a po pár kilometrech tam vraceli originály zpátky, protože rychle klesala maximálka, na sněžném skůtru náhrada vydržela dokonce jenom 2 krátké výlety

Citace | Odpovědět

23.09.2012   20:26   #2 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:5.104.18.xxx
Offline 5/1757

to už zkusili chlapi na Suzuki a po pár kilometrech tam vraceli originály zpátky, protože rychle klesala maximálka, na sněžném skůtru náhrada vydržela dokonce jenom 2 krátké výlety

Citace | Odpovědět

23.09.2012   20:42   #3 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:85.237.224.xxx
Offline 33/1009

Luboš> skoda ze o tom tu nenapisali.....a ja som si myslel, ze mi maximalka klesa k voli opotrebeniu valcekov variatora...

Citace | Odpovědět

24.09.2012   09:32   #4 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

někde tady na QM jsem četl ře na KQ nevydržel Carlisle řemen ani jednu vyjížďku.Takže ten Tvůj Grizzly660 byl ještě pašák.

Citace | Odpovědět

24.09.2012   09:35   #5 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Petzl Petzl Město: Údolí
IP:89.111.104.xxx
Offline 1/551
Yamaha Grizzly 700

Grizzly660> Carlisle Ultimax Je ten nejhorší šmejd aspon co mám zkušenost já.Tento výrobce nedělá ani dobré pneumatiky,kupoval jsem přední pneu a nevydržely ani 3000km,na plátno sem je sjel opravdu za chvilenku.Do G 700 jsem kupoval řemen EPI a jsem spokojenej.Stal 2200kč.Najel jsem na něj už 3000km a zatím bez opotřebení.Sice to není moc km abych řekl že vydrží aspon stejně co originál...Bojím se že origo bude stejně nejlepší.Ale za mě: Od Carlisle už si vážně nic nekoupím...

Citace | Odpovědět

25.09.2012   07:30   #6 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

minelab minelab Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI

Petzl>pne carlisle sa opotrebovavaju raketovou rychlostou-ale len na asfalte -mne po vyse 6000km ostal cca40 percentny vzor . odlozil som ich na leto a beho mesiaca som ich dal do smutku-predna pneu sa poskodila od roxoru a zadna schytala elegantny prieraz na skalach

Citace | Odpovědět

25.09.2012   19:53   #7 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

www.weber www.weber Město: Hostivice
IP:88.101.198.xxx
Offline 1/633
Dinli Centhor 700 4x4

raději připlatit, než náhradu... nejenom mě vydržel cca 800km... pak se dozvíš z drobného, spíš miniaturního písma, že je super silný, zvyšuje výkon, ale nesmíš jezdit rychleji, než 70km/h... pak se totiž nestačí chladit...

Citace | Odpovědět

27.09.2012   15:38   #8 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.110.xxx
Offline 33/1009

Pondelok objednaný origo remeň, včera dodaný, dnes namontovaný. Cena 178 ewri../po zľave/



Naposledy editováno 27.09.2012 15:45:34

Citace | Odpovědět

17.10.2012   10:01   #9 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451

Grizzly660> ahoj, tak jestli dobře počítám, máš najeto na dvou grizzly 47000km !!! to jsi teda dravec! jezdíš na mašině na dovolenou? velká čest kamaráde! jinak se také přikláním k originál řemenu který opravdu vydrží maximum! kamarád dal carlisle standard na Kinga a ujel 2jízdy kde bylo brodění v bahně a řemen se potrhal tak koupil ihned jednou tak dražší Mitsuboshi origo a nemá jediný problém! další kamarád měnil u Brute Force 750 , také dal nejlevnější Carlisle i když jsem ho od toho důrazně zrazoval,ale chtěl ušetřit že to zkusí! tak ujel asi 200km a řemen se mu roztrhl v 80km/h na louce a kola se mu zablokovaly, málem se tenkrát zabil! takže opravdu varování pro všechny!!! Carlisle nikdy! ta cena je předražená pokud budeme brát v potaz počet ujetých km. N E V Y P L A T Í S E T O !!! ještě nám napiš jakou značku řemenu jsi měl na Grizzly 660 a ujel jsi na tom neskutečných 26tis km ???

Citace | Odpovědět

17.10.2012   11:04   #10 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:85.237.224.xxx
Offline 33/1009

brďa> tých km na medveďoch je o niečo viac, viď servisná knižka http://www.grizzly66...izka-stvorkolky.html
Žiadne Maroko či Rumunsko. Nikdy som nebol s kolkou na dovolenke. Stačí keď vybehneš celý rok každý týždeň 1-2 do terénu a ono sa tie km nazbierajú..Bývam na dedine a terén mi začína 20 metrov od domu...
Remeň na G660 sa mi roztrhol po 24 000 km a bol to originálny Yamaha remeň, t.j. pôvodný... Taký istý som teraz kúpil aj na G700



Naposledy editováno 17.10.2012 21:56:51

Citace | Odpovědět

20.10.2012   08:30   #11 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451

Grizzly660> jasně draku jen tak dál! já myslel že tam něco přečteš, výrobce víš? ale asi je tam jenom nápis Yamaha že? tímpádem je výrobce řemenu neznámý. já jsem si koupil také origo náhradní na kinga za 4.5tis ale asi ho v životě měnit nebudu, protože mám 6tis km a 20tis již nikdy nenajedu. docela mě to těší že nemusím nic měnit a tak dlouho řemeny vydrží!

Citace | Odpovědět

20.10.2012   09:35   #12 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

minelab minelab Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI

nic v zlom,ale nietory dovazaju napodobneniny znackovych remenov a potom to tak aj dopadne-znamy kupil v madarsku origo remen polaris a ked sme porovnali s mojim nahradnym tak mal hlavu v smutku a vydrzal mu cca1000km

Citace | Odpovědět

20.10.2012   10:45   #13 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:195.91.110.xxx
Offline 33/1009

minelab> Iste, s napodobeninami fšetkého značkového máme asi fšetci bohaté skúsenosti. Ale keď si kúpiš ND u oficiálneho dílera Tvojej značky a navyše takého, ku ktorému už chodíš 10 rokov, tak Ti takýto problém nehrozi...

Citace | Odpovědět

20.10.2012   11:10   #14 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

minelab minelab Město: Šaľa
IP:91.226.112.xxx
Offline 0/584
Polaris Sportsman 800/EFI

Grizzly660>ja taky problem nemam-ja mam origo nahradny remen od ofic dealera-bola akcia 2kusy za 200eur len znamy sa ulakomil na polaris remen za 70eur-to je ako u niektorych linhai-podvozok polaris a motor yamaha-no nukup to-dokonala kolka za nizku cenu

Citace | Odpovědět

20.10.2012   17:07   #15 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926

jedině originál.blejdovi na kawě vydžel neorigo 200km a tak samo všem,co to kdy zkusili.

Citace | Odpovědět

21.10.2012   19:19   #16 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451

Grizzly660> ano ano ! nepamatuješ si co bylo napsáno přímo na řemenu když jsi ho vybalil z té folie??? mě zajímá jen jediná informace! a to kdo vyrábí pro yamahu řemeny? pro suzuki je to MITSUBOSHI

Citace | Odpovědět

21.10.2012   19:41   #17 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

HELLGEJ HELLGEJ Město: Nižní Lhoty
IP:93.95.37.xxx
Offline 8/1926

a pro kawu je to kawašoši pro čínu je to čínušoši

Citace | Odpovědět

21.10.2012   19:59   #18 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Aligator.avs Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

MITSUBOSHI - je i v X8 což je paráda protože to je hodně kvalitní řemen.

Citace | Odpovědět

21.10.2012   20:10   #19 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Grizzly660 Grizzly660 Město: Sereď
IP:85.237.227.xxx
Offline 33/1009

brďa>Grizzly660> ano ano ! nepamatuješ si co bylo napsáno přímo na řemenu když jsi ho vybalil z té folie??? mě zajímá jen jediná informace! a to kdo vyrábí pro yamahu řemeny? pro suzuki je to MITSUBOSHI


Neobzeral som príliš ten nový remeň....takže neviem čo bolo na ňom napísané. Urcite tam nieco popisane bolo.Ale mám odložený ten pôvodný originálny ktory som vymenil na G700 po 15 000 km. Je neporušený vyzerá ako nový ale žiaden nápis som na ňom nenašiel ani keď som ho prezrel lupou.



Naposledy editováno 21.10.2012 20:15:27

Citace | Odpovědět

21.10.2012   21:32   #20 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Josejose Josejose Město: Hodonín
IP:31.192.72.xxx
Offline 0/3186
Kawasaki KVF 750 4x4

Jen jednou jsem koupil náhradu a už nikdy více a to doporučuji všem bo jsem na něm najel necelých 500km při ceně 2.980Kč,-tak si to spočítejte a koupí origo řemenu spíš ušetříte než si všichni myslíte věřte kor u silnějších mašin a může vám tady každý prodejce tvrdit klidně jaké chce bludy



Naposledy editováno 21.10.2012 23:24:00

Citace | Odpovědět

21.10.2012   22:20   #21 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

Beli Město: Šardice
IP:213.211.43.xxx
Offline 0/2009

HELLGEJ> no počkej je vidět že nemáš slušné vychování však už se na těbe těším

Citace | Odpovědět

22.10.2012   10:25   #22 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451

Grizzly660> tak díky za snahu! třeba až to někdo z mechaniků zjistí tak to sem určitě dá!

Citace | Odpovědět

22.10.2012   10:28   #23 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.92.xxx
Offline 1/451

Aligator.avs> ano dává se i do linhaje a ten řemen je ve slabém motoru takřka nesmrtelný! měl jsem kdysi linhai 260 a MITSUBOSHI jsem tam také měl! byla to nejdražší součástka na mém stroji

Citace | Odpovědět

25.10.2012   10:01   #24 Téma: Originálny remeň variátora versus náhrada

750AXi Město: Úvaly
IP:84.246.167.xxx
Offline 4/40

Zdar , taky jsme dávali neorigo řemeny a na Suzuki vydržel jen asi 400 km (pán si ho přivezl sám) , když dáváte náhradu tzv extra silný - neznamená že víc vydrží je to řemen na práci né na maximální otáčky ,na silnici se přehřívá , ale v lese funguje , mám na mysli v lese při tahání dřeva atd., když chcete závodit musíte dát origo . jinak dobré zkušenosti máme s řemeny od MOOSE - jsou to jedny z nejkvalitnějších náhrad co se daj koupit , jak řemeny tak klouby , poloosy , čepy atd dělaj skoro všechno na podvozky, ochranné rámy , navijáky (jsou to warny už od ňákejch 7500,- )

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce