15.12.2013 16:23 Access Motor Warrior 450
Garfild
Město: Blansko
IP:88.100.195.xxx
Offline 2/4
Access Motor Tomahawk 400, Čína ATV 110, Access Motor Warrior 450
Nevíte někdo jak je to s benzínem 98 a 100 oktanovým?Někdo mě tvrdí že neobsahuje ekologickou složku řepku,atd.
Rozdělal jsem karburátor z ATV 109cm3 a nestačil se divit co dokáže takovýto benzín s řepkou udělat.
V servisu mě řekli že benzín 98 a 100 oktanů tuhle složku neobsahuje...
15.12.2013 16:29 #1 Téma: Benzín a ekologická složka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
15.12.2013 16:54 #2 Téma: Benzín a ekologická složka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
15.12.2013 17:43 #3 Téma: Benzín a ekologická složka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
martinur>Hans-quad> Vážně?
Zákon 172/2010 - najdeš tam odpověď.
Případně si do vyhledavače zadej:
od 1. června 2010 ve výši 4,1 % objemových z množství motorových benzinů
15.12.2013 17:54 #4 Téma: Benzín a ekologická složka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
16.12.2013 08:25 #5 Téma: Benzín a ekologická složka
Hašan
Město: Cerekvice nad Loučnou
IP:213.250.216.xxx
Offline 28/373
Access Motor Max 4 300
martinur>Hans-quad> Máš pravdu. Do benzínu se povinně přimíchává bioetanol (biolíh) a do nafty metylester řepkového oleje.
Vše (zatím) v množství, které jsem uvedl v odkazu výše. U benzínu bez rozdílu oktanů.
16.12.2013 14:22 #6 Téma: Benzín a ekologická složka
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
do benzínu i nafty leju VIF a mam aspoň dobrej pocit, že to vylepšuju. U Nafty myslím výrazně a u benzínu snad...
Kupuju ho po kanystrech 5L, takže mně na jeden litr stojí cca 0,25Kč. To mi za to stojí.
Renomovaný testy jsem našel jen na ten dieselovej, a potvrzujou výraznej účinek.
Tankuju u ONO. Je nejlevnější a podle mých zkušeností když srovnávám neprémiový PHM, tak ONO patří k těm kvalitnějším. Slyším na ně pomluvy, ale nenašel jsem jedinýho člověka, kterej by byl prokazatelně u ONO poškozenej. Narozdíl od jiných pump. A ty fronty co tam maji by tam nebyly, kdyby to stálo za prdlačku. Závěry vyvozuju z několikaletých zkušeností s nájezdem cca 200tis/rok (součet aut ve firmě)
Zajímá mně, jaký máte vy zkušenosti?
16.12.2013 14:25 #7 Téma: Benzín a ekologická složka
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Jinak, myšlenka biopaliv je mi sympatická. Obnovitelnej zdroj, peníze dám českýmu sedlákovi raději, než ruskýmu naftaři :) Řepka na polích se mi líbí a smrad mi nevadí :)
Jen mi ještě nikdo nedokázal říct, kolik litrů nafty stojí skutečně natankování litru MEŘO do mojí nádrže. Jestli to nemá zápornej efekt...
16.12.2013 22:46 #8 Téma: Benzín a ekologická složka
viki
Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750
do benzínu je přidáván ethanol a ten se sráží, a dělá sliz na karbeci, používám na to z USA produkt STARTRON
je to na 180 litrů a dva roky to zabranuje vodnatění paliva -mám to do vodního skůtra a do manželčiného prckoleta -nic s palivem na zimu nedělám- naředím kanystr naliju do mašin nastartuju nechám natéct do karbeců a pak to odstavím, na jaře , popř. vodní skůtr v létě - dvě otočení a jede!! je to sračka na udržení kvality -nikoliv zkvalitnění !!!!!! takže tankuju dobré palivo a tímto zabráním biosračkám se v tom usadit a zvodnatět!!!!
22.12.2013 00:06 #9 Téma: Benzín a ekologická složka
ředitel
Město: Křetín
IP:194.228.11.xxx
Offline 0/29
Access Motor Warrior 450
12.05.2014 12:08 #10 Téma: Benzín a ekologická složka
bazzi
Město: Uherské Hradiště 1
IP:188.246.111.xxx
Offline 1/19
Kawasaki KVF 650
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.43s