asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Studený start - zahřátí motoru

11.10.2009   20:58

ferdie ferdie Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:62.240.162.xxx
Offline 11/54

Máte někdo problém s nastartováním motoru, když je motorka venku déle než 3 hodiny? Já mám pokaždé problém, ať dám sytič jakkoliv, musím párkrát nastartovat a někdy i chvíli držet plyn, aby se zahřál motor, ale někdy i když držím plyn tak zdechne. Vždycky to nějak rozchodím, ale nevím jestli je to normální.

Anketa: Nastartujete čtyřkolku na první brnknutí aniž by chcípla?

Občas ano občas ne 
27%
26
Ano 
31%
30
Ne 
42%
40

Odpovědi: Studený start - zahřátí motoru

14.10.2009   20:32   #31 Téma: Studený start - zahřátí motoru

r.b. r.b. Město: Swords
IP:88.100.38.xxx
Offline 1/1755

ferdie> Jj šňůru má až tříkilo.

Citace | Odpovědět

14.10.2009   20:36   #32 Téma: Studený start - zahřátí motoru

starydingo starydingo Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300

Mám ten můj krám už 1 a 1/2 roku a zatím na brnk

Citace | Odpovědět

14.10.2009   21:51   #33 Téma: Studený start - zahřátí motoru

oldgreen oldgreen Město: Olomouc
IP:213.192.22.xxx
Offline 5/6173
Journeyman Gladiator X8, Access Motor Tomahawk 300

No když se o to pořádně staráš, tak tomu věřím. Já loni v zimě nejezdil, baterka doma v teple a občas na udržovací nabíječce, no a po zimě nasazena a na druhý brnk se sytičem.

Citace | Odpovědět

15.10.2009   11:48   #34 Téma: Studený start - zahřátí motoru

ferdie ferdie Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:62.177.101.xxx
Offline 11/54

Takže závěr je, že pokud v zimě aspoň jednou týdně projedu čtyřkolku, tak nemusím vyndavat baterii? :)

Citace | Odpovědět

15.10.2009   12:09   #35 Téma: Studený start - zahřátí motoru

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.212.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Já bych ji určitě nevydělával a nabíječku taky nekupoval pokud budeš pravidelně jezdit (ideálně delší trasy s minimem startů). V autě mám origo baterku teď v zimě jí bude 8 let a nikdy jsem ji nenabíjel ani se o ni nijak nestaral. Když vezmeš kolik stojí nová tak bych to vůbec neřešil jestli vydrží o rok víc nebo míň. Akorát jsem předělal světla, protože jak jsem nastartoval tak se mi hned rozsvítí parkovačky což mi zbytečně žralo baterku, takže teď svitím jen když to potřebuju.

Citace | Odpovědět

25.11.2009   23:26   #36 Téma: Studený start - zahřátí motoru

KarelIV KarelIV Město: Praha 2-Vinohrady
IP:85.160.50.xxx
Offline 0/7
Suzuki SV 650S

sherif13>Žadnej problém.Za mrazu se sytičem,do 1 min ho úplně stáhnu a chvíli přidržím plynem.Pak už chytá hned (bez sytiče).Jo pořádná čína



Přesně něco podobného jsem ověřil. Start s plným sytičem, jak chytne tak hned na půl a trochu plynu, ohřát a po chvíli s tím sytičem na půl zvolna vyjedu, cca po 250 m ho zavřu. V zimě jsem rozpojoval ventilátor neboť Bashan nemá termostat a pořád byl studenej motor. KarelIV

Citace | Odpovědět

26.11.2009   09:07   #37 Téma: Studený start - zahřátí motoru

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:146.102.49.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Já si teda vždy vytáhnu kolku na neutrál z garáže, tam jí nastartuju (elektrickym startérem) na poprvé, pustim jí trošku plynu a naplno sytič. Po chvilce ho trochu stáhnu (do 2min zavřu úplně) a nechám jí tam stát třeba 5min aby se prohřála. Mezi tim se vklidu oblíknu do věcí na kolku a můžu pomalu vyrazit. Dokud se nerosvítí druhé políčko v teplotě motoru tak ji nevytáčím.

Citace | Odpovědět

26.11.2009   09:11   #38 Téma: Studený start - zahřátí motoru

pštros pštros Město: Tisová
IP:194.228.236.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

Mám Pštrosa přes rok a i v -20st.C stačilo otevřít přiměřeně sytič aby se udržely otáčky někde 1200-1600 a než zavřu kolnu tak můžu sytič zavřít a jet
Startuje v 95% případu na první drnknutí .

Předešlý Emu650/tank startovalo stejně dobře

KarelIV > dej si Bashana do profilu máš tam Suzuki SV 650S to asi nebude 4kolka



Naposledy editováno 26.11.2009 09:13:09

Citace | Odpovědět

26.11.2009   09:53   #39 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Matyss Matyss Město: Dub
IP:85.71.161.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring

muj Sportsmen má stříkačku.Garážovanej ve stodole a chytne vždy.

Citace | Odpovědět

27.11.2009   18:02   #40 Téma: Studený start - zahřátí motoru

KarelIV KarelIV Město: Praha 2-Vinohrady
IP:85.160.9.xxx
Offline 0/7
Suzuki SV 650S

pštros> Jo já mám oboje a předtím Quad neexistoval a tak funguje přihlášení i na původní hesla z motorkáři. Čau.

Citace | Odpovědět

27.11.2009   20:10   #41 Téma: Studený start - zahřátí motoru

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.161.203.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

KarelIV> jen jsem si rejpnul nic proti Suze...

Citace | Odpovědět

27.11.2009   21:15   #42 Téma: Studený start - zahřátí motoru

tomram tomram Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300

Já tu mrchu startuju i 10 minut a držim 2 minuty plyn aby se zahřála a někdy i pak zdechne



Naposledy editováno 27.11.2009 21:16:50

Citace | Odpovědět

27.11.2009   21:22   #43 Téma: Studený start - zahřátí motoru

pštros pštros Město: Tisová
IP:85.71.150.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario

zaslechl jsem pokud motor nenaskočí může to být tím že v karburátoru není benzín a při startování se nejdřív do něj musí natáhnout což pokud není sací potrubí od karburátoru dostatečně těsné jde obtížně a proto se doporučuje v takovém případě na chvilku ucpat sání čímž vznikne podtlak v karburátoru a ten si nasaje benzín rychle a pak to nastartuje

Citace | Odpovědět

27.11.2009   21:23   #44 Téma: Studený start - zahřátí motoru

tompolar tompolar Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI

Mam polarku a zatim mě nastartovala vždy,no vlastně jedno ne odešel mě starter.:moc vody

Citace | Odpovědět

28.11.2009   13:31   #45 Téma: Studený start - zahřátí motoru

bozkovak bozkovak Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A

pštros>zaslechl jsem pokud motor nenaskočí může to být tím že v karburátoru není benzín a při startování se nejdřív do něj musí natáhnout což pokud není sací potrubí od karburátoru dostatečně těsné jde obtížně a proto se doporučuje v takovém případě na chvilku ucpat sání čímž vznikne podtlak v karburátoru a ten si nasaje benzín rychle a pak to nastartuje



Ano, mas naprostou pravdu. A muj Glad na tohle velice trpi

Citace | Odpovědět

28.11.2009   13:36   #46 Téma: Studený start - zahřátí motoru

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:90.182.59.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

bozkovak> A jak často ho startuješ? Já měl problémy když jsem ho nechával odstavenýho delší dobu jak týden v nízkých teplotách. Tak i když nikam o víkendu nejedu tak ho většinou dám na 10min brumlat před garáž. Aspoň se zahřeje :)

Citace | Odpovědět

28.11.2009   13:46   #47 Téma: Studený start - zahřátí motoru

bozkovak bozkovak Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A

NeedToSpeed>bozkovak> A jak často ho startuješ? Já měl problémy když jsem ho nechával odstavenýho delší dobu jak týden v nízkých teplotách. Tak i když nikam o víkendu nejedu tak ho většinou dám na 10min brumlat před garáž. Aspoň se zahřeje :)



Vetsinou, nejezdnim pres tyden, tedka tak za hodinu se jedu podivat k sobe do lesa a vyhlidnout si vanocni stromecek, ktery zahyne v ramci svatku Takze jsem zvedav, jak chytne po 9 dnesch stani ve studene garazi

Citace | Odpovědět

28.11.2009   13:53   #48 Téma: Studený start - zahřátí motoru

NeedToSpeed NeedToSpeed Město: Zell am See
IP:90.182.59.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI

Držím palce

Citace | Odpovědět

28.11.2009   16:59   #49 Téma: Studený start - zahřátí motoru

bozkovak bozkovak Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A

NeedToSpeed>Držím palce



na po 3ti a bylo to Takze jeste v ramci moji tolerance

Citace | Odpovědět

13.01.2010   00:04   #50 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

To já taky nad tím pořád přemýšlím, co dělám špatně. Kolka je v garáži a je tam tak na nule. Startér ji vždy roztočí, ale bez plynu prostě nechytne. Když chytne, musím držet plyn a když začnu přidávat sytič, tak většinou zdechne. Když dám sytič na plnej, tak taky to bez plynu nechytne. Po tak 3minutovém blbnutí a držení plynu se to samo udrží, ale otáčky jsou dost nízký. Za tepla většinou chytne na poprvé, ale občas se stane, že musím dát trošku plynu:((

Citace | Odpovědět

13.01.2010   00:30   #51 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.57.xxx
Offline 3/1414

Losky> Možná by to chtělo na zimu přidat trochu volnoběžné otáčky?

Citace | Odpovědět

13.01.2010   01:23   #52 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

Možná ano, zkrátka mi je ten start celkově divnej, ale bez plynu to prostě samo nechytí ani se sytičem a jak to naskočí, stačí pustit plyn a do 10vteřin do chcípne. Jinak když držím plyn a půl sytiče tak minutu, tak pak to můžu pustit a většinou to vydrží, ale taky se stane, že chcípne:(

Citace | Odpovědět

13.01.2010   01:23   #53 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

JourneyMan> pokud máš nějaký ověřený start na SMC, budu rád a ozkouším

Citace | Odpovědět

13.01.2010   09:20   #54 Téma: Studený start - zahřátí motoru

outy outy Město: Hradec Králové
IP:213.192.60.xxx
Offline 1/33
Can-Am Outlander 800

U jumba jsem nakonec pouzival taktiku sytic na 2/3 otevreny, nastartovat a v tu chvili jemne pritlacit plyn, obcas to zabralo, obcas sem se stejne par minut moril

Citace | Odpovědět

13.01.2010   10:10   #55 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

outy> takže jestli to chápu, SMC motory zkrátka asi takhle startuje každej:(

Citace | Odpovědět

13.01.2010   10:13   #56 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

outy> hlavně se mi jedná o to, aby to naskočilo a já u toho nemusel 5 minut stát:))

Citace | Odpovědět

14.01.2010   00:28   #57 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

Dám novou svíčku a uvidím

Citace | Odpovědět

14.01.2010   00:42   #58 Téma: Studený start - zahřátí motoru

r.b. r.b. Město: Swords
IP:91.203.96.xxx
Offline 1/1755

Losky> Sice nemam jumbo,nebo jak se to jmenuje,ale novou svickou nic nepokazis,co taky za par korun.A jak uz bylo psano,zvysenyma otackama na zimu taky ne.Startuju karbecovou kolku tak ze dam sytic do trictvrte,jemne pridam plyn a vpoho drzi a to mam baterku k.o.,takze snurou.

Citace | Odpovědět

14.01.2010   00:58   #59 Téma: Studený start - zahřátí motoru

Losky Losky Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300

davequad> Já když tohle udělám, tak to chytne a jak pustím plyn, chcípne to

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.86s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce