ferdie
Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:62.240.162.xxx
Offline 11/54
Máte někdo problém s nastartováním motoru, když je motorka venku déle než 3 hodiny? Já mám pokaždé problém, ať dám sytič jakkoliv, musím párkrát nastartovat a někdy i chvíli držet plyn, aby se zahřál motor, ale někdy i když držím plyn tak zdechne. Vždycky to nějak rozchodím, ale nevím jestli je to normální.
Občas ano občas ne | 26 | |
Ano | 30 | |
Ne | 40 |
14.10.2009 20:32 #31 Téma: Studený start - zahřátí motoru
r.b.
Město: Swords
IP:88.100.38.xxx
Offline 1/1755
14.10.2009 20:36 #32 Téma: Studený start - zahřátí motoru
starydingo
Město: Modřice
IP:81.19.14.xxx
Offline 1/3777
Access Tomahawk 300
14.10.2009 21:51 #33 Téma: Studený start - zahřátí motoru
oldgreen
Město: Olomouc
IP:213.192.22.xxx
Offline 5/6173
Journeyman Gladiator X8, Access Motor Tomahawk 300
15.10.2009 11:48 #34 Téma: Studený start - zahřátí motoru
ferdie
Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:62.177.101.xxx
Offline 11/54
15.10.2009 12:09 #35 Téma: Studený start - zahřátí motoru
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.212.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Já bych ji určitě nevydělával a nabíječku taky nekupoval pokud budeš pravidelně jezdit (ideálně delší trasy s minimem startů). V autě mám origo baterku teď v zimě jí bude 8 let a nikdy jsem ji nenabíjel ani se o ni nijak nestaral. Když vezmeš kolik stojí nová tak bych to vůbec neřešil jestli vydrží o rok víc nebo míň. Akorát jsem předělal světla, protože jak jsem nastartoval tak se mi hned rozsvítí parkovačky což mi zbytečně žralo baterku, takže teď svitím jen když to potřebuju.
25.11.2009 23:26 #36 Téma: Studený start - zahřátí motoru
KarelIV
Město: Praha 2-Vinohrady
IP:85.160.50.xxx
Offline 0/7
Suzuki SV 650S
sherif13>Žadnej problém.Za mrazu se sytičem,do 1 min ho úplně stáhnu a chvíli přidržím plynem.Pak už chytá hned (bez sytiče).Jo pořádná čína
26.11.2009 09:07 #37 Téma: Studený start - zahřátí motoru
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:146.102.49.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
Já si teda vždy vytáhnu kolku na neutrál z garáže, tam jí nastartuju (elektrickym startérem) na poprvé, pustim jí trošku plynu a naplno sytič. Po chvilce ho trochu stáhnu (do 2min zavřu úplně) a nechám jí tam stát třeba 5min aby se prohřála. Mezi tim se vklidu oblíknu do věcí na kolku a můžu pomalu vyrazit. Dokud se nerosvítí druhé políčko v teplotě motoru tak ji nevytáčím.
26.11.2009 09:11 #38 Téma: Studený start - zahřátí motoru
pštros
Město: Tisová
IP:194.228.236.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
Mám Pštrosa přes rok a i v -20st.C stačilo otevřít přiměřeně sytič aby se udržely otáčky někde 1200-1600 a než zavřu kolnu tak můžu sytič zavřít a jet
Startuje v 95% případu na první drnknutí .
Předešlý Emu650/tank startovalo stejně dobře
KarelIV > dej si Bashana do profilu máš tam Suzuki SV 650S to asi nebude 4kolka
26.11.2009 09:53 #39 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Matyss
Město: Dub
IP:85.71.161.xxx
Offline 3/1317
Polaris Sportsman 500 EFI Touring
27.11.2009 18:02 #40 Téma: Studený start - zahřátí motoru
KarelIV
Město: Praha 2-Vinohrady
IP:85.160.9.xxx
Offline 0/7
Suzuki SV 650S
27.11.2009 20:10 #41 Téma: Studený start - zahřátí motoru
pštros
Město: Tisová
IP:85.161.203.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
27.11.2009 21:15 #42 Téma: Studený start - zahřátí motoru
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
27.11.2009 21:22 #43 Téma: Studený start - zahřátí motoru
pštros
Město: Tisová
IP:85.71.150.xxx
Offline 3/509
EMU Alltrack 700 Vario
zaslechl jsem pokud motor nenaskočí může to být tím že v karburátoru není benzín a při startování se nejdřív do něj musí natáhnout což pokud není sací potrubí od karburátoru dostatečně těsné jde obtížně a proto se doporučuje v takovém případě na chvilku ucpat sání čímž vznikne podtlak v karburátoru a ten si nasaje benzín rychle a pak to nastartuje
27.11.2009 21:23 #44 Téma: Studený start - zahřátí motoru
tompolar
Město: Blížkovice
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/72
Polaris Sportsman 800 EFI
28.11.2009 13:31 #45 Téma: Studený start - zahřátí motoru
bozkovak
Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A
pštros>zaslechl jsem pokud motor nenaskočí může to být tím že v karburátoru není benzín a při startování se nejdřív do něj musí natáhnout což pokud není sací potrubí od karburátoru dostatečně těsné jde obtížně a proto se doporučuje v takovém případě na chvilku ucpat sání čímž vznikne podtlak v karburátoru a ten si nasaje benzín rychle a pak to nastartuje
28.11.2009 13:36 #46 Téma: Studený start - zahřátí motoru
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:90.182.59.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
28.11.2009 13:46 #47 Téma: Studený start - zahřátí motoru
bozkovak
Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A
NeedToSpeed>bozkovak> A jak často ho startuješ? Já měl problémy když jsem ho nechával odstavenýho delší dobu jak týden v nízkých teplotách. Tak i když nikam o víkendu nejedu tak ho většinou dám na 10min brumlat před garáž. Aspoň se zahřeje :)
28.11.2009 13:53 #48 Téma: Studený start - zahřátí motoru
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:90.182.59.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
28.11.2009 16:59 #49 Téma: Studený start - zahřátí motoru
bozkovak
Město: Bozkov
IP:86.63.211.xxx
Offline 8/349
CF Moto 530 RX - A
13.01.2010 00:04 #50 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
To já taky nad tím pořád přemýšlím, co dělám špatně. Kolka je v garáži a je tam tak na nule. Startér ji vždy roztočí, ale bez plynu prostě nechytne. Když chytne, musím držet plyn a když začnu přidávat sytič, tak většinou zdechne. Když dám sytič na plnej, tak taky to bez plynu nechytne. Po tak 3minutovém blbnutí a držení plynu se to samo udrží, ale otáčky jsou dost nízký. Za tepla většinou chytne na poprvé, ale občas se stane, že musím dát trošku plynu:((
13.01.2010 00:30 #51 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.57.xxx
Offline 3/1414
13.01.2010 01:23 #52 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
Možná ano, zkrátka mi je ten start celkově divnej, ale bez plynu to prostě samo nechytí ani se sytičem a jak to naskočí, stačí pustit plyn a do 10vteřin do chcípne. Jinak když držím plyn a půl sytiče tak minutu, tak pak to můžu pustit a většinou to vydrží, ale taky se stane, že chcípne:(
13.01.2010 01:23 #53 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
13.01.2010 09:20 #54 Téma: Studený start - zahřátí motoru
outy
Město: Hradec Králové
IP:213.192.60.xxx
Offline 1/33
Can-Am Outlander 800
13.01.2010 10:10 #55 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
13.01.2010 10:13 #56 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
14.01.2010 00:28 #57 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
14.01.2010 00:42 #58 Téma: Studený start - zahřátí motoru
r.b.
Město: Swords
IP:91.203.96.xxx
Offline 1/1755
14.01.2010 00:58 #59 Téma: Studený start - zahřátí motoru
Losky
Město: Dolní Bousov
IP:81.25.19.xxx
Offline 7/215
SMC Jumbo 300
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.86s