SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
Bez vyfuku ani ranu..
Uzavřeno 24.08.2011 v 23:14 uživatelem LTCar
Naposledy editováno 11.04.2011 22:11:03
HMF | 5 | |
TWOBROTHER | 0 | |
LEO VINCE | 0 | |
ORIGINAL | 0 | |
OSTATNI | 0 |
18.03.2011 00:03 #1 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
18.03.2011 00:12 #2 Téma: HMF výfuk, optimizer...
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
18.03.2011 00:15 #3 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
18.03.2011 00:23 #4 Téma: HMF výfuk, optimizer...
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:46.135.76.xxx
Offline 28/2946
18.03.2011 00:24 #5 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
18.03.2011 00:29 #6 Téma: HMF výfuk, optimizer...
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:46.135.76.xxx
Offline 28/2946
18.03.2011 07:39 #7 Téma: HMF výfuk, optimizer...
Kodi
Město: Brno-Obřany
IP:88.102.87.xxx
Offline 0/278
Návod pro OPTIMIZER
1. Po připojení krabičky, zkontrolujte všechno drátové spojení a ujistěte se o správnosti zapojení. Zatáhněte za drátky a ujistěte se, že jsou správně uchyceny.
2. Ujistěte se, že kabely nejsou v přímém kontaktu s ostrými hranami nebo jinými předměty, které by mohli způsobit jejich dlouhodobé opotřebení.
3. Otočte klíčkem tak, aby se zapnul systém v motoru, ale aniž byste motorku nastartovali.
4. Nastartujte motorku a zhruba po čtyřech vteřinách se světla uvnitř Gen3 nabijí a budou viditelná. V případě správné instalace bude Gen 3 plynule blikat zleva doprava a potom zpět. Toto se bude hruba po dobu osmi vteřin.
Při nesprávné instalaci bude světlo blikat zeleně a červeně. Toto se přihodí v případě, že Gen3 nedostává správný signál. Znovu zkontrolujte kabelové připojení. (Zelené a červené blikajicí světlo je běžné u správné instalace během zpomalení, protože benzínová mapa uzavře vstřikovače během tohoto procesu.)
5. A nyní můžete připevnit Gen3 k základnímu vybavení, které je balení. Nejprve se ujistěte, že byl dodán správný kód – zkontrolujte, že máte k dispozici šest programovatelných bodů. Pro zahájení tohoto procesu, stiskněte MODE tlačítko. Pro vstup do každého následujícího módu stačí znovu stisknout tlačítko MODE. Všiměte si, že každý mód bude identifikovatelný blikajícím světlem na levé straně světelného displeje. To představuje minimalní hodnotu pro daný mód, která může být později zvýšena.
a) První mód představuje úpravu jízdy. Blikající zelené světlo by se mělo objevit na levé straně displeje.
b) Druhý mód představuje množství benzínu, které je při zrychlení přidáváno navíc. Blikající žluté světlo by se mělo objevit na displeji vlevo.
c) Třetí mód je pro množství benzínu přidávaného navíc ve fázi plného plynu. Blikající červené světlo by se mělo objevit na displeji vlevo.
d) Čtvrtý mód je úprava hodnoty pro určení doby, kdy se množství benzínu v průběhu zrychlení dostane dovnitř. Modré světlo se objeví vpravo a červené blikající světlo se objeví vlevo. (Všeobecně, tento bod nastavujete pouze jedenkrát, pro váš vlastní model).
Jestli jste nezvládli zadat módy, zkuste projít postup znovu a ujistěte se, že jste stiskli tlačítko MODE pouze jedenkrát mezi každým krokem.
6. Nyní jste připraveni manuálně programovat každý mód. Zkontrolujte základní vybavení v přiloženém balení.
Abyste mohli programovat Gen3, musí motorka běžet. Tak se dobije krabička.
Pokaždé, když budete nastavovat jednotlivý mód déle jak 15 vteřin, tak se Gen 3 vrátí do původního režimu. Abyste přeskočili kterýkoli mód, stiskněte MODE a tak se posunete do dalšího módu. Nebo počkejte až se Gen3 sám vrátí do základního režimu.
Nastavení je uzpůsobeno tak, že stisknete plusové a minusové tlačítko, které je umístěné vpravo a vlevo od tlačítka MODE. Při prvním zadávání jednotlivých módů pamatujte, že vlevo bliká světlo, což značí hodnotu 0 pro ten daný mód. Abyste začali s úpravou, stiskněte jednou tlačítko plus a všiměte si, že světlo, které předtím blikalo, nyní bliká rychleji. To značí zvýšení o 0,5. Když znovu stisknete tlačítko plus začně blikat světlo vpravo. To značí hodnotu 1 pro daný mód. Když nyní stisknete tlačítko plus znovu zjistíte, že začne blikat další světlo vpravo. Nyní byste měli mít dvě blikající světla a současnou hodnotu 1,5 pro každý mód. Tento proces se opakuje pro všechna světla napříč displejem, až dosáhnete světla zcela vpravo. Až bude hodnota 7,5, tak se vám rozsvítí druhé světlo zprava v barvě módu a světlo úplně vpravo bude blikat modře.
Stiskněte tlačítko plus a hodnota se zvýší na 8. To je maximální hodnota. Světlo úplně vpravo bude blikat v kombinaci dvou barev. Rozpětí hodnot pro každý mód je od 0 do 8.
7. Nyní by váš Gen3 měl být správně naprogramován. Nyní můžete vyladit motorku.
Vždy se ujistěte, že při seřizování má motorka normální teplotu.
Ladění módu 1 – úprava rychlosti jízdy
Jízda je řízena O2 kontrolkou (je-li aplikovatelná). Tato úprava se bude mírně lišit v závislosti na základním vybavení. Může hlavně pomoci v průběhu zahřívání, jestli máte menší problémy.
Ladění módu 2 – přidávání benzínu v průběhu akcelerace
Ladění tohoto módu je zcela závislé na vašem individuálním motocyklu a může se velmi lišit v závislosti na základním vybavení. High-flow výfukový systém a high-flow (vysoký průtok) vzduchové filtry vám umožní vyladit naprosto odlišné nastavení základního vybavení. Tato úprava je pouze pro prudkou akceleraci.
Ladění módu 3 – přívod benzínu při plném plynu
Tato úprava se týká množství benzínu, které má být přidáno nad žlutý parametr (mód4) až do červené čárky. Například: dotáhněte na jedničku do červené čárky, přeřaďte, dotáhněte do červené čárky na dvojku, přeřaďte, a tak pokračujte všemi rychlostními stupni tak, abyste dotáhli vždy až do červené čárky.
Ladění módu 4 – bod, kdy při akceleraci vstřikuje benzín
Základní nastavení tohoto módu většinou nebude nutné měnit. Žluté světlo by mělo být aktivní v průběhu plného plynu pod červenou stupnicí (zátěž nebo rpm – otáčky za minutu). Jestliže nesvítí žluté světlo během této doby, pak je třeba snížit toto nastavení tak, aby se žluté světlo objevilo dříve.
Ladění módu 5 – bod, kdy při plném plynu vstřikuje benzín
Základní nastavení tohoto módu nebude většinou nutné měnit. Během plného plynu by mělo svítit červené světlo. Například, přidejte plyn až do červené čárky na rychlostní stupeň 1, přeřaďte, vytočte na dvojku opět až k červené čárce, zase zařaďte. Pokračujte všemi rychlostními stupni tak, aby červené světlo svítilo po celou dobu. Jestli červené světlo nesvítí po celou dobu, je třeba snížit nastavení tak, aby se červené světlo objevilo dříve.
18.03.2011 10:11 #8 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
18.03.2011 18:43 #9 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
18.03.2011 19:27 #10 Téma: HMF výfuk, optimizer...
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
19.03.2011 08:25 #11 Téma: HMF výfuk, optimizer...
SMAZANO
Město: Adamov
IP:92.62.224.xxx
Offline 6/1058
Tohle je ze stranek vyrobce... Prelozeno programem tak brat s rezervou....
Začněte se základním nastavením, které jsou 2 / 4 / 3.5. These are pre-loaded into your Optimizer.
Jedná se o pre-naložený do Optimizer. Set your first mode to the highest smooth RPM at idle.
Nastavte si první režim na nejvyšší otáčky na volnoběh hladké. Take it for a spin to see how it runs.
Vem si to na projížďku, aby viděli, jak to běží. If its not running properly do a half throttle plug check to
verify your setting for mode 2 and do a full throttle plug check to verify your settings for mode 3.
Je-li jeho neběží správně dělat půl plynu zástrčku pro ověření vašeho nastavení režimu 2 a dělat na plný
plyn zástrčku pro ověření nastavení pro režim 3.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s