asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Základní tuning čtyřkolky

26.01.2009   10:46

maartinek maartinek Město: Praha 4-Kamýk
IP:62.168.26.xxx
Offline 6/203

Mám glada sice teprve od víkendu, ale už přemýšlím o nějých lehčích úpravách. v podstatě mám namysli jen výměna svíčky a kabelů, vzduchového a olejového filtru, lepší olej, úprava brzd (zdá se mi, že to nebrzdí zrovna nejlíp, ale myslím, že tři kotoučovky by snad 450 kg mohly brzdit efektivněji) a maximálně výměna výfuku.
Ohledně výměny svíčky jsem třeba našel tuto [url]http://www.ngk.de/index.php?id=4182&type=0&jumpurl=fileadmin%2FNew_Downloads%2FGB_UK_%2FCatalogues%2Fcatalogue_complete08_gb.pdf&juSecure=1&locationData=4182%3Att_content%3A7980&juHash=ae1bb02686[/url] tabulku, ve které je vidět, za jaký typ můžu vyměnit tu stávající. např. u glada je z výroby svíčka NGK DPR7EA-9 a vyměnit ji mohu až za iridiovou DPR7EIX-9.
Nikde jsem ale neobjevil, jakých rozměrů je vzduchový filtr.

Máte někdo s tímto zkušenosti? u auta třeba iridiové svíčky jsou hodně znát.

Naposledy editováno 26.01.2009 10:49:07

Odpovědi: Základní tuning čtyřkolky

26.01.2009   11:11   #1 Téma: Základní tuning čtyřkolky

jarda1 jarda1 Město: Brno-Brno Město
IP:89.190.44.xxx
Offline 0/93

brzdy musis postelovat me taky ze zacatku brzdily na hovno ted je to ok

Citace | Odpovědět

26.01.2009   11:35   #2 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Vzduchový filtr od KN by mněl být stejný jako na Suzuki Vinson 500. Levá brzda jde upravit na hydraulickou Nissin, pak stačí brzdit dvěmi prsty. Při tak časté výměně oleje jaká je doporučovaná si myslím nemá cenu vymýšlet nějaké extra oleje, ale radši se držet doporučení prodejce. Otázkou je co je lepší do diferáků. V servisním manuálu je uveden buď motorový a nebo jako další varianta přvodový. Neumím sám řící co je lepší. Jestli chceš vyzkkoušet co dělá lepší filtr, tak zkus sundat nádech airboxu - trubka z sání do airboxu. Glad bude mít moc vzduchu a málo paliva - bude se to dusit a pak by muselo následovat přetryskování.

Citace | Odpovědět

26.01.2009   16:05   #3 Téma: Základní tuning čtyřkolky

Bartman Bartman Město: Rychvald
IP:88.100.165.xxx
Offline 0/7
Čína Bashan

Brzdy si musejí taky sednout, pokud i potom nebudou brzdit podle očekávání, tak je nejjednodušší vyměnit brzdové destičky. Pochybuju že tam budou v základu nějaké skvělé.

Citace | Odpovědět

26.01.2009   16:50   #4 Téma: Základní tuning čtyřkolky

-bluetooth- -bluetooth- Město: Smiřice
IP:90.176.54.xxx
Offline 0/9

Take uvazuji o nakem tom vylepseni, ale zatim jen s vyfukem ale vubec newm jakej tam mam dat. Ty ze stranek Journeymanu se me nejak neliby.



Naposledy editováno 26.01.2009 18:02:13

Citace | Odpovědět

26.01.2009   17:23   #5 Téma: Základní tuning čtyřkolky

jens38 jens38 Město: Hostivice
IP:217.11.226.xxx
Offline 2/127
Polaris Sportsman 800 EFI

-bluetooth-> jestli na tom výfuku nějak citově netrváš tak se na to vykašli řve to jako kráva a jede uplně stejně

Citace | Odpovědět

26.01.2009   19:22   #6 Téma: Základní tuning čtyřkolky

tagy tagy Město: Moravské Budějovice
IP:94.112.46.xxx
Offline 7/159

nevim jak je tomu u motorek nebo ctyrkolek ale vim ze u osobnich aut kdyz v motoru nemas opravdu HARD upravy tak treba iridiova svicka je o neco horsi nebo platinova tusim taky.. nejlepsi je od ngk nejaka klasika... alespon u aut to plati

Citace | Odpovědět

26.01.2009   19:42   #7 Téma: Základní tuning čtyřkolky

maartinek maartinek Město: Praha 4-Kamýk
IP:84.42.204.xxx
Offline 6/203

troufam si nesouhlasit. prave iridiove svicky + kn filtr + kabely a dobry olej jsem mel v mazde s 2.5l V6 benzinovym motorem a ten rozdil byl neuveritelne znat. motor sel neskutecne snadno a rychle do otacek a klesla spotreba. vysledek tedy lepsi zrychleni, stejna maximalka, nizsi spotreba a mensi zahrivani motoru.

Citace | Odpovědět

26.01.2009   21:50   #8 Téma: Základní tuning čtyřkolky

tagy tagy Město: Moravské Budějovice
IP:94.112.46.xxx
Offline 7/159

tak s filtrem souhlasim to pak jde trochu lip do otacek, kabel - jestli ta mazda byla 10 let a vic stara tak taky a samozrejme svicky at jakekoliv nove jsou lepsi nez stare at uz iridiove ale myslim ze kdybys menil jen svicky a dal nejprve obyc NKG a druhej den iridiove tak by to bylo uplne to same ale spis trochu horsi - ty svicky jsou jako zavodni brzdy - dokud je nezahrejes tak nebrzdi a ty svycky jsou na tom podobne funguji tak skvele jak maji az od urcitych tlaku a apod takze u oturbeny supry ktera ma 600PS tam to asi ma urcite svuj vyznam, u obyc motoru asi ne...

Citace | Odpovědět

27.01.2009   06:39   #9 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Nejznatelnější je sehnat kit variátoru. U linhaje to byla změna neskutečná co se týče zrychlení a to bez vlivu na trvanlivost dílů. Bohužel jsem zatím nenarazil na žádného výrobce. Jít cestou zkoušení se mi nechce. Jinak výkonově jedině sání, výfuk a trysky. Na svíčku bych se vyprdl. Třeba trysky bez úpravy sání a výfuku ti můžou přidat do 5%, což ani nepoznáš. Navíc zásadní změnou výkonu můžeš změnit výkonovou křivku a pak by jsi musel ladit vyriátor tak, aby mněl záběr v bodu max. točivého momentu.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   10:16   #10 Téma: Základní tuning čtyřkolky

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.189.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Nemáte někdo zkušenost s přetryskováním karburátoru? Nejde mi ani tak o zvýšení výkonu, ale píšou, čemuž se dá možná věřit v dnešní době, že je karburátor nastaven tak, aby motor produkoval co nejnižší emise. Když se to přetryskuje, tak to údajně zvýší výkon 8 až 10%, což mě nebere, ale údajně motor poběží v režimu, kdy se bude méně zahřívat a chod bude vyrovnanější. Dále je to prý nutnost, pokud mám KN filtr, protože do motoru jde víc vzduchu a bude se víc zahřívat díky chudší směsi. Tohle je ale zase v rozporu s tím co má KN na svojich stránkách, tam píšou, že se karburátor nemusí přetryskovat. Tak nevím. Díky za radu.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   11:40   #11 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Jak u čeho je nutno přetryskovat. Třeba glad je přiškrcen už sacím hrdlem do airboxu a tak Kn nic neřeší. Ale jak u Polarisu, nevím. V každým případě určitě najdeš na netu celou origo sadu na přetryskování na Polarise. Prodat tak tu svojí, tak bych do tvojeho modelu v zelený barvě šel hned. Polaris má podle mne bezkonkurenční systém náhonu předku.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   12:12   #12 Téma: Základní tuning čtyřkolky

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.140.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

dick> Já dával KN filtr né kvůli vyššímu výkonu, tomu moc nevěřím a musím říct, že jsem ani žádné zvýšení nepozoroval po výměně, ale kvůli údržbě. Když se polaris převrátil a natekl mi olej do airboxu tak byl papírovej filtr na vyhození. Když jsem potřeboval rychle novej filtr, tak už jsem koupil ten KN, abych to příště vyčistil a nemusel hned vyhazovat. Ale nevím, jestli když je údajně KN filtr průchodnější, (což těžko posoudit, protože mám na něm i ten návlek) tak jestli to teď nesaje víc vzduchu a motor neběží na chudší směs a víc se nezahřívá. Subjektivně žádnej rozdíl nepozuruji, ale nejsem odborník. Polaris navíc ani nemá teploměr, takže nemůžu posoudit jestli se víc nezhřívá.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   13:19   #13 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Tak to jo, co se týká údržby. KN je průchodnější, ale opravdu záleží na restrikci na sání a pokud nic nepoznáš, tak bych se do toho radši nerýpal. Jedině jít do jetkitu od KN.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   13:27   #14 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Dej www.dkracing.cz a tam si najdeš tu dvojí. Karb. sada do 2000,-.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   13:56   #15 Téma: Základní tuning čtyřkolky

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.214.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

Ještě jsem psal na českej polaris a tohle mi napsali. Tak teď nevím jestli to myslí upřímě nebo obchodně a nemám se reději vrátit k origo filtru. Motor bych chtěl raději na životnost než na zvýšený výkon.

"Dobrý den, lze použít KN filtr do sportsman 500 H.O.? Jetřeba udělat nějak změnu v nastavení karburáturu, případně ho přetryskovat? Díky"

"Dobrý den, KN filtry je víceméně určen pro sportovní motory, pro motor 500 H.O. není doporučován, je příliš otevřený a v podstatě ochuzuje směs, pokud ho přece jenom chcete použít je potřeba seřídit karburátor s ohledem na větší přísun vzduchu, ale je potřeba brát v potaz to, že takto použitý doplněk má významný vliv na záruku motoru. Polariscz"

Citace | Odpovědět

10.06.2009   13:58   #16 Téma: Základní tuning čtyřkolky

dick dick Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

No jestli je pak problém se zárikou, tak bych se na to vyprdl. Vzhledem 5% navýšení výkonu, který se udává u jetkitů to asi nemá smysl.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   14:15   #17 Téma: Základní tuning čtyřkolky

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.214.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

No taky to tak vidím.

Citace | Odpovědět

10.06.2009   18:41   #18 Téma: Základní tuning čtyřkolky

wavedavid wavedavid Město: Oldřichov v Hájích
IP:194.108.135.xxx
Offline 1/11
Shineray XY250STXE , Access Max 4

ahoj nevíte někdo co udělat a jak zrychlit Access Max... mam ho chvilku a už bych chtěl víc
ale zase abych neporušil záruku... jde s tím něco dělat

Citace | Odpovědět

10.06.2009   21:13   #19 Téma: Základní tuning čtyřkolky

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

Abys neporušil záruku tak nic , a kdybys tam udělal všechno co jde tak skoro taky nic.Takže to shrnu

obsah ničím nenahradíš,Takže kup silnější. Věř mi já udělal na mém Maxovi vše a výsledek nula

Citace | Odpovědět

30.07.2014   00:05   #20 Téma: Základní tuning čtyřkolky

olmik olmik Město: Žatec
IP:37.188.232.xxx
Offline 6/374
SMC RAM 300, SMC Jumbo 720 R 4x4

Ahoj kluci dal sem si do prednich svetlometu led zarovky(parkovacky)a vypada to moc hezky,svitej pekne cirym bilym svetlem,a chtel bych vymenit i hlavni zarovky za ty modre,urcite znate (takova imitace xenonu)maj to v kazdym kauflandu jde mi o to ze nikde nemaj takovyto zarovky hs1 35w 35w.prolezl jsem net a nikde sem je nenasel vsude jen 55w prosimvas nevite nekdo kde se to da sehnat??nakej odkaz na stranku???moc dekuju

Citace | Odpovědět

30.07.2014   00:24   #21 Téma: Základní tuning čtyřkolky

SKtípek SKtípek Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400

Caute ludia ohladom tych vyfukov neoplati sa vam davat len koncovku na to sa vyserte. Bude to iba hucat ako tu uz bolo spomenute. Treba vymenit aj zvod a potom treba este pridat dodatocnu riadiacu palivovu jednotku juice box alebo nieco podobne aby to malo vyznam. Ja to tak mam spravene a rozdiel je znatelny ale tak moja masina je dost lahka. Momentalne rozmyslam nad tym filtrom od KN mate este niekto niake skusenosti ?

Citace | Odpovědět

30.07.2014   00:31   #22 Téma: Základní tuning čtyřkolky

SKtípek SKtípek Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400

Rozsirovacie podlozky ake mate skusenosti ?

Citace | Odpovědět

30.07.2014   11:51   #23 Téma: Základní tuning čtyřkolky

Fik Fik Město: Zell am See
IP:193.245.34.xxx
Offline 1/2726
Journeyman Gladiator X8

SKtípek> skvělé .o) mám na každým kole 4,5cm a super
stabilita, nevodřeš plasty, vypadá to maximálně parádně
za 5500km žádná závada (ložisko, manžeta...nic)

jj, glad je glad

Citace | Odpovědět

30.07.2014   12:19   #24 Téma: Základní tuning čtyřkolky

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924

Fik> jenže SKtípek má dle profilu Suzuki LT-Z 400 .... tam do předu max. 30 mm a do zadu 45 mm ..... pokud více už bych řešil ramena širší a širší zadní osu .....

Ale souhlas že se zvýší stabilita,kor u takové kozy jako je LTZ ....

Citace | Odpovědět

30.07.2014   14:49   #25 Téma: Základní tuning čtyřkolky

SKtípek SKtípek Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400

Hans-quad> hej viac som ani nechcel riesim do buducna zadnu os a dlhe ramena (setrim) len pre zaciatok som chcel vyskusat rozsirovacie podlozki tie su podstatne lacnejsie nez komplet ramena a os.

Citace | Odpovědět

30.07.2014   14:57   #26 Téma: Základní tuning čtyřkolky

SKtípek SKtípek Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400

Fik> diky za rady chalosi. Viete mi poradit ohladom smeroviek? Mam na kolke take tie klasicke ziarovkove no chcel by som led smerovky pretoze mam pocit ze ked vyhodim smerovku ludia ju nevidia a bojim sa he ma takto niekto da dole v krizovatke. Na elektrinu moc nie som macher manualne pracicky mi problem nerobia ale naspat k smerovkam staci mi si kupit smerovky a len ich prepojit uz s existujucou kabelazou na stvorkole? Alebo treba vsetky tie veci prerusovac a kabelaz menit s novymi smerovkami?

Citace | Odpovědět

30.07.2014   15:21   #27 Téma: Základní tuning čtyřkolky

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924

SKtípek>Hans-quad> hej viac som ani nechcel riesim do buducna zadnu os a dlhe ramena (setrim) len pre zaciatok som chcel vyskusat rozsirovacie podlozki tie su podstatne lacnejsie nez komplet ramena a os.

Do budoucna šetři už na silnější kolku ne na ramena a osu pro angličák ... na takové to domácí žvýkání podložky stačí ....

Citace | Odpovědět

30.07.2014   17:09   #28 Téma: Základní tuning čtyřkolky

SKtípek SKtípek Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400

Hans-quad> ja som chcel povodne raptora 700 lenze v predajni mi povedali ze v cz ma firma co homologizuje raptorov problemy a nevedeli sa mi k tomu vyjadrit kedy to bude znova mozne a ci vobec niekedy. Na 4kolu som setril a cakal velmi dlho bol som sklamany najskor ale ked mali na predajni ltztu s papiermi nevahal som. Bez papierov ltz tu som mal aj predtym a mala nabehane velmi vela a nikdy jej nic nebolo.

Citace | Odpovědět

08.02.2015   21:34   #29 Téma: Základní tuning čtyřkolky

mambo_ma mambo_ma Město: Hejnice
IP:149.255.82.xxx
Offline 1/111
Journeyman Gladiátor 510

Ahoj,mám glada 510rx a na netu jsem našel tuningovou sadu na úpravu variátoru od CF Moto http://www.journeyma...troller=product,máte nekdo zkušenosti.

Citace | Odpovědět

08.02.2015   23:24   #30 Téma: Základní tuning čtyřkolky

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

http://www.journeyma...&controller=category

asi jsi myslel toto



Naposledy editováno 08.02.2015 23:24:50

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce