maartinek
Město: Praha 4-Kamýk
IP:62.168.26.xxx
Offline 6/203
Mám glada sice teprve od víkendu, ale už přemýšlím o nějých lehčích úpravách. v podstatě mám namysli jen výměna svíčky a kabelů, vzduchového a olejového filtru, lepší olej, úprava brzd (zdá se mi, že to nebrzdí zrovna nejlíp, ale myslím, že tři kotoučovky by snad 450 kg mohly brzdit efektivněji) a maximálně výměna výfuku.
Ohledně výměny svíčky jsem třeba našel tuto [url]http://www.ngk.de/index.php?id=4182&type=0&jumpurl=fileadmin%2FNew_Downloads%2FGB_UK_%2FCatalogues%2Fcatalogue_complete08_gb.pdf&juSecure=1&locationData=4182%3Att_content%3A7980&juHash=ae1bb02686[/url] tabulku, ve které je vidět, za jaký typ můžu vyměnit tu stávající. např. u glada je z výroby svíčka NGK DPR7EA-9 a vyměnit ji mohu až za iridiovou DPR7EIX-9.
Nikde jsem ale neobjevil, jakých rozměrů je vzduchový filtr.
Máte někdo s tímto zkušenosti? u auta třeba iridiové svíčky jsou hodně znát.
Naposledy editováno 26.01.2009 10:49:07
26.01.2009 11:11 #1 Téma: Základní tuning čtyřkolky
jarda1
Město: Brno-Brno Město
IP:89.190.44.xxx
Offline 0/93
26.01.2009 11:35 #2 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Vzduchový filtr od KN by mněl být stejný jako na Suzuki Vinson 500. Levá brzda jde upravit na hydraulickou Nissin, pak stačí brzdit dvěmi prsty. Při tak časté výměně oleje jaká je doporučovaná si myslím nemá cenu vymýšlet nějaké extra oleje, ale radši se držet doporučení prodejce. Otázkou je co je lepší do diferáků. V servisním manuálu je uveden buď motorový a nebo jako další varianta přvodový. Neumím sám řící co je lepší. Jestli chceš vyzkkoušet co dělá lepší filtr, tak zkus sundat nádech airboxu - trubka z sání do airboxu. Glad bude mít moc vzduchu a málo paliva - bude se to dusit a pak by muselo následovat přetryskování.
26.01.2009 16:05 #3 Téma: Základní tuning čtyřkolky
Bartman
Město: Rychvald
IP:88.100.165.xxx
Offline 0/7
Čína Bashan
26.01.2009 16:50 #4 Téma: Základní tuning čtyřkolky
-bluetooth-
Město: Smiřice
IP:90.176.54.xxx
Offline 0/9
26.01.2009 17:23 #5 Téma: Základní tuning čtyřkolky
jens38
Město: Hostivice
IP:217.11.226.xxx
Offline 2/127
Polaris Sportsman 800 EFI
26.01.2009 19:22 #6 Téma: Základní tuning čtyřkolky
tagy
Město: Moravské Budějovice
IP:94.112.46.xxx
Offline 7/159
26.01.2009 19:42 #7 Téma: Základní tuning čtyřkolky
maartinek
Město: Praha 4-Kamýk
IP:84.42.204.xxx
Offline 6/203
troufam si nesouhlasit. prave iridiove svicky + kn filtr + kabely a dobry olej jsem mel v mazde s 2.5l V6 benzinovym motorem a ten rozdil byl neuveritelne znat. motor sel neskutecne snadno a rychle do otacek a klesla spotreba. vysledek tedy lepsi zrychleni, stejna maximalka, nizsi spotreba a mensi zahrivani motoru.
26.01.2009 21:50 #8 Téma: Základní tuning čtyřkolky
tagy
Město: Moravské Budějovice
IP:94.112.46.xxx
Offline 7/159
tak s filtrem souhlasim to pak jde trochu lip do otacek, kabel - jestli ta mazda byla 10 let a vic stara tak taky a samozrejme svicky at jakekoliv nove jsou lepsi nez stare at uz iridiove ale myslim ze kdybys menil jen svicky a dal nejprve obyc NKG a druhej den iridiove tak by to bylo uplne to same ale spis trochu horsi - ty svicky jsou jako zavodni brzdy - dokud je nezahrejes tak nebrzdi a ty svycky jsou na tom podobne funguji tak skvele jak maji az od urcitych tlaku a apod takze u oturbeny supry ktera ma 600PS tam to asi ma urcite svuj vyznam, u obyc motoru asi ne...
27.01.2009 06:39 #9 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Nejznatelnější je sehnat kit variátoru. U linhaje to byla změna neskutečná co se týče zrychlení a to bez vlivu na trvanlivost dílů. Bohužel jsem zatím nenarazil na žádného výrobce. Jít cestou zkoušení se mi nechce. Jinak výkonově jedině sání, výfuk a trysky. Na svíčku bych se vyprdl. Třeba trysky bez úpravy sání a výfuku ti můžou přidat do 5%, což ani nepoznáš. Navíc zásadní změnou výkonu můžeš změnit výkonovou křivku a pak by jsi musel ladit vyriátor tak, aby mněl záběr v bodu max. točivého momentu.
10.06.2009 10:16 #10 Téma: Základní tuning čtyřkolky
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.189.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Nemáte někdo zkušenost s přetryskováním karburátoru? Nejde mi ani tak o zvýšení výkonu, ale píšou, čemuž se dá možná věřit v dnešní době, že je karburátor nastaven tak, aby motor produkoval co nejnižší emise. Když se to přetryskuje, tak to údajně zvýší výkon 8 až 10%, což mě nebere, ale údajně motor poběží v režimu, kdy se bude méně zahřívat a chod bude vyrovnanější. Dále je to prý nutnost, pokud mám KN filtr, protože do motoru jde víc vzduchu a bude se víc zahřívat díky chudší směsi. Tohle je ale zase v rozporu s tím co má KN na svojich stránkách, tam píšou, že se karburátor nemusí přetryskovat. Tak nevím. Díky za radu.
10.06.2009 11:40 #11 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Jak u čeho je nutno přetryskovat. Třeba glad je přiškrcen už sacím hrdlem do airboxu a tak Kn nic neřeší. Ale jak u Polarisu, nevím. V každým případě určitě najdeš na netu celou origo sadu na přetryskování na Polarise. Prodat tak tu svojí, tak bych do tvojeho modelu v zelený barvě šel hned. Polaris má podle mne bezkonkurenční systém náhonu předku.
10.06.2009 12:12 #12 Téma: Základní tuning čtyřkolky
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.140.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
dick> Já dával KN filtr né kvůli vyššímu výkonu, tomu moc nevěřím a musím říct, že jsem ani žádné zvýšení nepozoroval po výměně, ale kvůli údržbě. Když se polaris převrátil a natekl mi olej do airboxu tak byl papírovej filtr na vyhození. Když jsem potřeboval rychle novej filtr, tak už jsem koupil ten KN, abych to příště vyčistil a nemusel hned vyhazovat. Ale nevím, jestli když je údajně KN filtr průchodnější, (což těžko posoudit, protože mám na něm i ten návlek) tak jestli to teď nesaje víc vzduchu a motor neběží na chudší směs a víc se nezahřívá. Subjektivně žádnej rozdíl nepozuruji, ale nejsem odborník. Polaris navíc ani nemá teploměr, takže nemůžu posoudit jestli se víc nezhřívá.
10.06.2009 13:19 #13 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
10.06.2009 13:27 #14 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
10.06.2009 13:56 #15 Téma: Základní tuning čtyřkolky
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.214.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Ještě jsem psal na českej polaris a tohle mi napsali. Tak teď nevím jestli to myslí upřímě nebo obchodně a nemám se reději vrátit k origo filtru. Motor bych chtěl raději na životnost než na zvýšený výkon.
"Dobrý den, lze použít KN filtr do sportsman 500 H.O.? Jetřeba udělat nějak změnu v nastavení karburáturu, případně ho přetryskovat? Díky"
"Dobrý den, KN filtry je víceméně určen pro sportovní motory, pro motor 500 H.O. není doporučován, je příliš otevřený a v podstatě ochuzuje směs, pokud ho přece jenom chcete použít je potřeba seřídit karburátor s ohledem na větší přísun vzduchu, ale je potřeba brát v potaz to, že takto použitý doplněk má významný vliv na záruku motoru. Polariscz"
10.06.2009 13:58 #16 Téma: Základní tuning čtyřkolky
dick
Město: Milíkov
IP:194.108.35.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
10.06.2009 14:15 #17 Téma: Základní tuning čtyřkolky
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.214.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
10.06.2009 18:41 #18 Téma: Základní tuning čtyřkolky
wavedavid
Město: Oldřichov v Hájích
IP:194.108.135.xxx
Offline 1/11
Shineray XY250STXE , Access Max 4
10.06.2009 21:13 #19 Téma: Základní tuning čtyřkolky
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
30.07.2014 00:05 #20 Téma: Základní tuning čtyřkolky
olmik
Město: Žatec
IP:37.188.232.xxx
Offline 6/374
SMC RAM 300, SMC Jumbo 720 R 4x4
Ahoj kluci dal sem si do prednich svetlometu led zarovky(parkovacky)a vypada to moc hezky,svitej pekne cirym bilym svetlem,a chtel bych vymenit i hlavni zarovky za ty modre,urcite znate (takova imitace xenonu)maj to v kazdym kauflandu jde mi o to ze nikde nemaj takovyto zarovky hs1 35w 35w.prolezl jsem net a nikde sem je nenasel vsude jen 55w prosimvas nevite nekdo kde se to da sehnat??nakej odkaz na stranku???moc dekuju
30.07.2014 00:24 #21 Téma: Základní tuning čtyřkolky
SKtípek
Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400
Caute ludia ohladom tych vyfukov neoplati sa vam davat len koncovku na to sa vyserte. Bude to iba hucat ako tu uz bolo spomenute. Treba vymenit aj zvod a potom treba este pridat dodatocnu riadiacu palivovu jednotku juice box alebo nieco podobne aby to malo vyznam. Ja to tak mam spravene a rozdiel je znatelny ale tak moja masina je dost lahka. Momentalne rozmyslam nad tym filtrom od KN mate este niekto niake skusenosti ?
30.07.2014 00:31 #22 Téma: Základní tuning čtyřkolky
SKtípek
Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400
30.07.2014 11:51 #23 Téma: Základní tuning čtyřkolky
Fik
Město: Zell am See
IP:193.245.34.xxx
Offline 1/2726
Journeyman Gladiator X8
30.07.2014 12:19 #24 Téma: Základní tuning čtyřkolky
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
30.07.2014 14:49 #25 Téma: Základní tuning čtyřkolky
SKtípek
Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400
30.07.2014 14:57 #26 Téma: Základní tuning čtyřkolky
SKtípek
Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400
Fik> diky za rady chalosi. Viete mi poradit ohladom smeroviek? Mam na kolke take tie klasicke ziarovkove no chcel by som led smerovky pretoze mam pocit ze ked vyhodim smerovku ludia ju nevidia a bojim sa he ma takto niekto da dole v krizovatke. Na elektrinu moc nie som macher manualne pracicky mi problem nerobia ale naspat k smerovkam staci mi si kupit smerovky a len ich prepojit uz s existujucou kabelazou na stvorkole? Alebo treba vsetky tie veci prerusovac a kabelaz menit s novymi smerovkami?
30.07.2014 15:21 #27 Téma: Základní tuning čtyřkolky
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
SKtípek>Hans-quad> hej viac som ani nechcel riesim do buducna zadnu os a dlhe ramena (setrim) len pre zaciatok som chcel vyskusat rozsirovacie podlozki tie su podstatne lacnejsie nez komplet ramena a os.
Do budoucna šetři už na silnější kolku ne na ramena a osu pro angličák ... na takové to domácí žvýkání podložky stačí ....30.07.2014 17:09 #28 Téma: Základní tuning čtyřkolky
SKtípek
Město: Trenčín
IP:212.5.202.xxx
Offline 1/107
Suzuki LT-Z 400
Hans-quad> ja som chcel povodne raptora 700 lenze v predajni mi povedali ze v cz ma firma co homologizuje raptorov problemy a nevedeli sa mi k tomu vyjadrit kedy to bude znova mozne a ci vobec niekedy. Na 4kolu som setril a cakal velmi dlho bol som sklamany najskor ale ked mali na predajni ltztu s papiermi nevahal som. Bez papierov ltz tu som mal aj predtym a mala nabehane velmi vela a nikdy jej nic nebolo.
08.02.2015 21:34 #29 Téma: Základní tuning čtyřkolky
mambo_ma
Město: Hejnice
IP:149.255.82.xxx
Offline 1/111
Journeyman Gladiátor 510
Ahoj,mám glada 510rx a na netu jsem našel tuningovou sadu na úpravu variátoru od CF Moto http://www.journeyma...troller=product,máte nekdo zkušenosti.
08.02.2015 23:24 #30 Téma: Základní tuning čtyřkolky
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
http://www.journeyma...&controller=category
asi jsi myslel toto
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.40s