asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

06.08.2011   16:42

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

k vyrobe staci tenkostena trubka ,kremičity pisek ,pouzivam akvarijni ale dostal jsem od kamaradu tip ze kousek od nas stavi golfove hristě a jsou ho tam haldy , zatky,autogen nebo ohybacka trubek ,svarecka ,bruska a sikovne ruce ,takže vemu trubku z jedne strany dam pevnou zatku pouzivam plastove,natlacim aspon dve dovnitř ,do trubky nasypu bily kremicity pisek ( musi byt suchy ) a řadne ho upechuji klepanim po stene trubky až se řadně usadi a už nemusim dosypavat, pokud už mi pisek nemizi po poklepavani po trubce ,dam zatku z druhe strany ,nakreslim si vykres jak by mel ram vypadat a podle toho ohybam ,na pracovni stul si přistehuji kulatinu o prumeru 80-90 mm,pristehuji zaražku o kterou opřu trubku ,trubku nahřeju ( ne celou ale jen misto ohybu plus jednu tretinu pred ohybem ) autogenem do červena a po celou dobu ohybu dohrivam ,při nahrivani tenkostene trubky pozor na prepaleni plaste trubky ,po vytvarovani ramu zatky odstranim,( pozor pisek je řadne horky ) a podle inspirace a predlohy svarim tvar narazoveho ramu,staci privarit uchyty,otryskat a nakomaxitovat (ne nastrikat barvou pač ta po jednom vyjezdu opadne,odpryska po narazu kamenu,bahna,pisku ) a to je vše přatele

Uzavřeno 31.07.2013 v 16:51 uživatelem jade.blesk

Naposledy editováno 31.07.2013 16:52:04

Odpovědi: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

06.08.2011   17:57   #1 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

jenom dotaz, jak bude jak ty pises moc narazovy kdys je ze slabostenych trubek.?

Citace | Odpovědět

06.08.2011   18:18   #2 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

mužu z vlastnich zkušenosti a zkušenosti kamaradu rict ze po narazu se deformuji pouze uchyty narazoveho ramu ,myslim po silnem narazu beton-narazovy ram, narazy typu hrouda hliny ,vetve a podobne ram pohlti a nedeformuji se steny trubky ani uchyty narazoveho ramu ,narazovy ram by mel pohltit prvotni prudky naraz a tim ztlumit deformaci ramu kostry kolky a jinych časti

Citace | Odpovědět

06.08.2011   18:23   #3 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

to jiste mas pravdu. ale ja sem zastancem ze vepredu musis mit traverzu,a strom . halda hliny a td musi pohltit naraz me kolky, ci v horsim pripade ustoupit, zatim to vychazi.na posledni akci kde se cistilo od naletovych stromku a tak kvuli vedeni vodovodu, tak stromky o prumeru 7 az 8 cm statecne sklanely postavu a lehaly si pod kolku coz setrilo praci motorovce.

Citace | Odpovědět

06.08.2011   18:27   #4 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:95.143.135.xxx
Offline 11/7924

koncak>to jiste mas pravdu. ale ja sem zastancem ze vepredu musis mit traverzu,a strom . halda hliny a td musi pohltit naraz me kolky, ci v horsim pripade ustoupit, zatim to vychazi.na posledni akci kde se cistilo od naletovych stromku a tak kvuli vedeni vodovodu, tak stromky o prumeru 7 az 8 cm statecne sklanely postavu a lehaly si pod kolku coz setrilo praci motorovce.



,, musi pohltit naraz me kolky, ci v horsim pripade ustoupit ,,
tak ty jsi dneska teda vtipný



Naposledy editováno 06.08.2011 18:27:52

Citace | Odpovědět

06.08.2011   18:27   #5 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

narazovy ram by nemel slouzit jen na okrasu ale mel by taky ztlumit naraz pri havarii ,nekdo si rekne dam silne uchyty a aspon to neco vydrzi ale to je omyl ,uchyty narazoveho ramu by mely byt v dostatecne delce 80-100 mm ( pro deformaci )a primerene tloustce ,ja treba davam plochac 25-30/5-6 mm



Naposledy editováno 06.08.2011 18:28:05

Citace | Odpovědět

06.08.2011   18:49   #6 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

ram uz mam na kolce asi rok a zadnou viditelnou deformaci netrpiaž na uchyty ktere obcas menim po vetsim narazu

Citace | Odpovědět

06.08.2011   21:43   #7 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Je otázka zda takový rám má vydžet více než samotný rám kolky. Já mněl na kolce taky silnostěný rám domácí výroby, ale úchyty byly slabší z původního rámu. Počítal jsem s tím, že kdyby k nárazu došlo, tak by se deformovali nejdříve tyto úchyty a pak teprve rám kolky. Záleží ale na každém co chce při větším nárazu odepsat.

Citace | Odpovědět

06.08.2011   21:51   #8 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

tytyty Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS

07.08.2011   12:49   #9 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

dick>Je otázka zda takový rám má vydžet více než samotný rám kolky. Já mněl na kolce taky silnostěný rám domácí výroby, ale úchyty byly slabší z původního rámu. Počítal jsem s tím, že kdyby k nárazu došlo, tak by se deformovali nejdříve tyto úchyty a pak teprve rám kolky. Záleží ale na každém co chce při větším nárazu odepsat.

prave že narazovy ram by mel pohltit naraz a zdeformovat se ,aby nedoslo k deformaci ramu kolky

Citace | Odpovědět

07.08.2011   19:17   #10 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Však si taky psal, že úchyty občas měníš - já to schvaluji. Je jasný, že nejsme takový machři, aby jsme přesně zpočítali sílu úchytů, aby vydrželi co nejvíce a přitom netrpěl rám.

Citace | Odpovědět

07.08.2011   19:19   #11 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

dick>Však si taky psal, že úchyty občas měníš - já to schvaluji. Je jasný, že nejsme takový machři, aby jsme přesně zpočítali sílu úchytů, aby vydrželi co nejvíce a přitom netrpěl rám.

Citace | Odpovědět

07.08.2011   21:19   #12 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

jade.blesk> A není lepší nikam nenarážet a mít rám jen na parádu?

Citace | Odpovědět

07.08.2011   22:16   #13 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

osiris osiris Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

...tady padaj teorie, kterejm odpovídá slaměná matrace

Citace | Odpovědět

08.08.2011   08:00   #14 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Který teorie se ti nelíbí, poraď, přispěj do mlýna, rádi se poučíme. Nebo je to jen další nicneříkající plácnutí do tmy?

Citace | Odpovědět

08.08.2011   08:48   #15 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

osiris osiris Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za ním

Citace | Odpovědět

08.08.2011   09:06   #16 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

Zrzoun Zrzoun Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250

xsob>jade.blesk> A není lepší nikam nenarážet a mít rám jen na parádu?


xsob>

Hele kluci, a co to držení k rámu kolky????
Většinou celá tahle paráda drží na čtyrech až šesti, šestkách až desítkách matkách (přivařených) spíš bodnutých k rámu kolky.
Co tomu při nárazu říkají tyto spoje????

A co střižná síla na šrouby spojů: ochraný rám / rám kolky??

jade.blesk> Jako hezký to je, kdo si tohle nějak vyrobí je šikovný, ale že by se to dalo použít,
jak píše koncák , ano na ohýbání trávy, náletů a sem tam někaké kukuřice, ale jinak rám běžných kolek není na přidělávání někakých hrnuvších radlic .

-----------------------------------------------

(to zase bude: /ale já mám radlici na sníh a dělám s ní divy a nic se mě nekroutí/,
ale kroutí Holenku, jenom ty co to nechtěj vidět to nevidí )



Naposledy editováno 08.08.2011 09:25:57

Citace | Odpovědět

08.08.2011   11:35   #17 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

A to je právě ono, že než ten rám ohneš, tak sešrotuješ půl kolky. To je právě ta chyba. Proč se asi přídavné rámy montují na origo rám? Na kawě je třeba ochranný rám z hliníku a věř, že se dá pěkně ohnout a pokud tam dám traverzu místo něj, tak ohnu rám a na jízdě to poznám. Utržený úchyt přední nápravy jsme navařil asi ne v přesném úhlu a kolka mi teď táhne mírně doleva.
A anvíc je to trochu o tom jak píše Zrzoun, někteří přidělávají radlici vepředu, jiní chápou, že to není to pravé ořechové, další to hodí na úchyty uprostřed kolky a ti nejopatrnější to hodí dozadu na kouli. Ono něco jiného bude narazit do stromu prostředkem rámu a možná střihnout šrouby a něco jiného narazit jednou ze stran.
S rámem co jsem mněl na gladu jsem taky porážel břízky, šrouby jsem nestřihl, ale úchyt časem nemněl kulatý, ale oválný otvor.
Takže závěrem, každý má nějaký názor a každý požaduje od rámu něco jiného. Jedblsku, mněl jsi sice snahu podělit se o .., nicméně to padlo na neúrodnou půdu.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   12:11   #18 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

dick> s tim úchytem radlice jsi trochu mimo mísu, ale to už patří jinam viz vlákno radlice na sníh, jestli tam občas chodíš tak bys věděl jaký plusy mají jednotlivé aplikace, a to že si někdo přidělá radlici vzadu ke kouli a pak to někam narve tak si utrhne něco vzadu, to je snad logický...

Citace | Odpovědět

08.08.2011   13:20   #19 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.252.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Taky přihodím jednu zkušenost. Když jsem takhle vyrychtoval Linhaie:

tak se taky ohly především držáky za které ten rám byl přidělaný (přední rám samotný se sice taky trochu zkroutil, ale oproti zmuchlaným držákům to bylo prd), ale hlavní je, že rám čtyřkolky se ani nehnul protože veškerou energii nárazu pohltily ty držáky a ty byly fakt na kaši No a ten vrchní nosič nebyl úplně ve formě no Ale ten do rámu taky nepřenesl nic, tak se jenom zmuchlal držák toho nosiče.
A věřte mi, že jsem byl raději když jsem měnil plasty kvůli tomu, že přední rám neměl dostatečnou tuhost alá Osiris, než abych musel přehazovat celou kolku do nového rámu

Citace | Odpovědět

08.08.2011   13:48   #20 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

jestli to padlo na urodnou nebo neurodnou pudu je celkem jedno, je na kazdem jestli mu to neco da nebo ne ,ale myslim nemyslim ze je lepsi se podelit o nejakou zkusenost, kdyz pouvazujete tak zjistite ze je nekdy si naco dobre vyrobit než do toho rvat prachy , a je toho hodne co si lze vyrobit

Citace | Odpovědět

08.08.2011   13:57   #21 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

osiris osiris Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

...ale jdi, rám je taky z trubek a ne z bláta ...já už toho odkoulel...

ps: podívej se jaký rámy (respektive z jak silnejch materiálů) jsou jako originální příslušenství (u renomovanejch značek); mrkni i na přichycení pořádnou pásovinou a pevnostníma šroubama který jen tak nestřihneš

edit: to bylo pro zmizík_zaks



Naposledy editováno 08.08.2011 13:59:50

Citace | Odpovědět

08.08.2011   14:12   #22 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

osiris>dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za ním

narazovy ram si muzes udelat klidne i ze silnych trubek ale uchyty narazoveho ramu by mely byt slabsi aby se mohly zdeformovat pri narazu, tim že po narazu se ti zdeformuji uchyty narazoveho ramu tim chranis ram kolky

Citace | Odpovědět

08.08.2011   14:37   #23 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

Já už toho taky nakutálel, a rámy udělal, a myslím si své a howgh (jestli se to tak píše).
Foto po skoku směrem vzad - kdo u toho nebyl neuvěří:

Citace | Odpovědět

08.08.2011   14:39   #24 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

A ještě foto nového - vlastně teď už starého rámu. Na kwu se chystám.

Citace | Odpovědět

08.08.2011   14:40   #25 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

dick dick Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650

08.08.2011   18:27   #26 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

osiris osiris Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

jade.blesk>osiris>dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za nímnarazovy ram si muzes udelat klidne i ze silnych trubek ale uchyty narazoveho ramu by mely byt slabsi aby se mohly zdeformovat pri narazu, tim že po narazu se ti zdeformuji uchyty narazoveho ramu tim chranis ram kolky


...já ti rozumím, ale nesouhlasím, nevidím to tak dramaticky jak to podáváš
...chytáš se úchytů (slovní hříčka ) ale maj tak malou absorpční zónu, že nemá význam o tom mluvit, i když ti to o 2 cenťáky pustí jinam, dál ti to jde stejně na tvrdo
...viz. moje poznámka o originálním příslušenství, nedělaj to z bláta aby jsi musel při každým drncnutí rovnat a převářet ochranej rám, k tomu účelu neslouží

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:10   #27 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

osiris;; .viz. moje poznámka o originálním příslušenství, nedělaj to z bláta aby jsi musel při každým drncnutí rovnat a převářet ochranej rám, k tomu účelu neslouží -- nechci se chytat kazdeho slovicka ale ( kazde drcnuti )si trochu prehnal ,ale kdyz o tom neco viš tak mi laikomi mužes řict k čemu slouzi ochrany narazovy ram bych to rad vedel a ostatni asi taky

Citace | Odpovědět

08.08.2011   19:41   #28 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

osiris osiris Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

jade.blesk> tak ze svý podstaty chrání právě ty věci okolo rámu (myšleno rámu čtyřkolky) a na vnějším okraji čtyřkolky ...dělaj se právě tak široký (a mohutný) aby vydržely koulení a nárazy bez poškození plastů, světel atd. (zkrátka okrajový a tím pádem nejvíc ohrožený části)
...běžný nárazy a koulení tohle samozřejmě ruku v ruce společně s rámem čtyřkolky se kterým jsou ochranný rámy spojený eliminujou, ale pokud má někdo představu, že je běžný to nahulit v 60ti kilometrový rychlosti do zdi, tak tam už nepomůže nic a zbortí se půl stroje jako celku (to abychom si rozuměli a nešťourali se v něčem nepodstatným, nebo nevyřčeným)

Citace | Odpovědět

08.08.2011   20:13   #29 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

jade.blesk jade.blesk Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414

osiris>jade.blesk> tak ze svý podstaty chrání právě ty věci okolo rámu (myšleno rámu čtyřkolky) a na vnějším okraji čtyřkolky ...dělaj se právě tak široký (a mohutný) aby vydržely koulení a nárazy bez poškození plastů, světel atd. (zkrátka okrajový a tím pádem nejvíc ohrožený části)
...běžný nárazy a koulení tohle samozřejmě ruku v ruce společně s rámem čtyřkolky se kterým jsou ochranný rámy spojený eliminujou, ale pokud má někdo představu, že je běžný to nahulit v 60ti kilometrový rychlosti do zdi, tak tam už nepomůže nic a zbortí se půl stroje jako celku (to abychom si rozuměli a nešťourali se v něčem nepodstatným, nebo nevyřčeným)

no vidis nakonec jsme se dopracovali k tomu o čem je řeč od začatku

Citace | Odpovědět

08.08.2011   21:40   #30 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

Hele nechcete sem spíš dávat vaše fotky ochranej rámů vlastní výroby ,než se handrkovat o funkci ochraného rámu.
Za mě originální rám od výrobce ochraňuje důležité části 4 kolky před poškozením s cílenou deformační zónou pravě v držácích ochraného rámu.
Ochraný rám samodomo si pak každý udělá dle svého někdo jako koncák na stromky, někdo pro okrasu.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Téma je uzavřeno


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce