jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
k vyrobe staci tenkostena trubka ,kremičity pisek ,pouzivam akvarijni ale dostal jsem od kamaradu tip ze kousek od nas stavi golfove hristě a jsou ho tam haldy , zatky,autogen nebo ohybacka trubek ,svarecka ,bruska a sikovne ruce ,takže vemu trubku z jedne strany dam pevnou zatku pouzivam plastove,natlacim aspon dve dovnitř ,do trubky nasypu bily kremicity pisek ( musi byt suchy ) a řadne ho upechuji klepanim po stene trubky až se řadně usadi a už nemusim dosypavat, pokud už mi pisek nemizi po poklepavani po trubce ,dam zatku z druhe strany ,nakreslim si vykres jak by mel ram vypadat a podle toho ohybam ,na pracovni stul si přistehuji kulatinu o prumeru 80-90 mm,pristehuji zaražku o kterou opřu trubku ,trubku nahřeju ( ne celou ale jen misto ohybu plus jednu tretinu pred ohybem ) autogenem do červena a po celou dobu ohybu dohrivam ,při nahrivani tenkostene trubky pozor na prepaleni plaste trubky ,po vytvarovani ramu zatky odstranim,( pozor pisek je řadne horky ) a podle inspirace a predlohy svarim tvar narazoveho ramu,staci privarit uchyty,otryskat a nakomaxitovat (ne nastrikat barvou pač ta po jednom vyjezdu opadne,odpryska po narazu kamenu,bahna,pisku ) a to je vše přatele
Uzavřeno 31.07.2013 v 16:51 uživatelem jade.blesk
Naposledy editováno 31.07.2013 16:52:04
06.08.2011 17:57 #1 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
06.08.2011 18:18 #2 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
mužu z vlastnich zkušenosti a zkušenosti kamaradu rict ze po narazu se deformuji pouze uchyty narazoveho ramu ,myslim po silnem narazu beton-narazovy ram, narazy typu hrouda hliny ,vetve a podobne ram pohlti a nedeformuji se steny trubky ani uchyty narazoveho ramu ,narazovy ram by mel pohltit prvotni prudky naraz a tim ztlumit deformaci ramu kostry kolky a jinych časti
06.08.2011 18:23 #3 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
to jiste mas pravdu. ale ja sem zastancem ze vepredu musis mit traverzu,a strom . halda hliny a td musi pohltit naraz me kolky, ci v horsim pripade ustoupit, zatim to vychazi.na posledni akci kde se cistilo od naletovych stromku a tak kvuli vedeni vodovodu, tak stromky o prumeru 7 az 8 cm statecne sklanely postavu a lehaly si pod kolku coz setrilo praci motorovce.
06.08.2011 18:27 #4 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:95.143.135.xxx
Offline 11/7924
koncak>to jiste mas pravdu. ale ja sem zastancem ze vepredu musis mit traverzu,a strom . halda hliny a td musi pohltit naraz me kolky, ci v horsim pripade ustoupit, zatim to vychazi.na posledni akci kde se cistilo od naletovych stromku a tak kvuli vedeni vodovodu, tak stromky o prumeru 7 az 8 cm statecne sklanely postavu a lehaly si pod kolku coz setrilo praci motorovce.
06.08.2011 18:27 #5 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
narazovy ram by nemel slouzit jen na okrasu ale mel by taky ztlumit naraz pri havarii ,nekdo si rekne dam silne uchyty a aspon to neco vydrzi ale to je omyl ,uchyty narazoveho ramu by mely byt v dostatecne delce 80-100 mm ( pro deformaci )a primerene tloustce ,ja treba davam plochac 25-30/5-6 mm
06.08.2011 18:49 #6 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
06.08.2011 21:43 #7 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Je otázka zda takový rám má vydžet více než samotný rám kolky. Já mněl na kolce taky silnostěný rám domácí výroby, ale úchyty byly slabší z původního rámu. Počítal jsem s tím, že kdyby k nárazu došlo, tak by se deformovali nejdříve tyto úchyty a pak teprve rám kolky. Záleží ale na každém co chce při větším nárazu odepsat.
06.08.2011 21:51 #8 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.08.2011 12:49 #9 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
dick>Je otázka zda takový rám má vydžet více než samotný rám kolky. Já mněl na kolce taky silnostěný rám domácí výroby, ale úchyty byly slabší z původního rámu. Počítal jsem s tím, že kdyby k nárazu došlo, tak by se deformovali nejdříve tyto úchyty a pak teprve rám kolky. Záleží ale na každém co chce při větším nárazu odepsat.
prave že narazovy ram by mel pohltit naraz a zdeformovat se ,aby nedoslo k deformaci ramu kolky07.08.2011 19:17 #10 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
07.08.2011 19:19 #11 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
07.08.2011 21:19 #12 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
07.08.2011 22:16 #13 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
08.08.2011 08:00 #14 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
08.08.2011 08:48 #15 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za ním
08.08.2011 09:06 #16 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
xsob>jade.blesk> A není lepší nikam nenarážet a mít rám jen na parádu?
08.08.2011 11:35 #17 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
A to je právě ono, že než ten rám ohneš, tak sešrotuješ půl kolky. To je právě ta chyba. Proč se asi přídavné rámy montují na origo rám? Na kawě je třeba ochranný rám z hliníku a věř, že se dá pěkně ohnout a pokud tam dám traverzu místo něj, tak ohnu rám a na jízdě to poznám. Utržený úchyt přední nápravy jsme navařil asi ne v přesném úhlu a kolka mi teď táhne mírně doleva.
A anvíc je to trochu o tom jak píše Zrzoun, někteří přidělávají radlici vepředu, jiní chápou, že to není to pravé ořechové, další to hodí na úchyty uprostřed kolky a ti nejopatrnější to hodí dozadu na kouli. Ono něco jiného bude narazit do stromu prostředkem rámu a možná střihnout šrouby a něco jiného narazit jednou ze stran.
S rámem co jsem mněl na gladu jsem taky porážel břízky, šrouby jsem nestřihl, ale úchyt časem nemněl kulatý, ale oválný otvor.
Takže závěrem, každý má nějaký názor a každý požaduje od rámu něco jiného. Jedblsku, mněl jsi sice snahu podělit se o .., nicméně to padlo na neúrodnou půdu.
08.08.2011 12:11 #18 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
dick> s tim úchytem radlice jsi trochu mimo mísu, ale to už patří jinam viz vlákno radlice na sníh, jestli tam občas chodíš tak bys věděl jaký plusy mají jednotlivé aplikace, a to že si někdo přidělá radlici vzadu ke kouli a pak to někam narve tak si utrhne něco vzadu, to je snad logický...
08.08.2011 13:20 #19 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.252.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Taky přihodím jednu zkušenost. Když jsem takhle vyrychtoval Linhaie:
tak se taky ohly především držáky za které ten rám byl přidělaný (přední rám samotný se sice taky trochu zkroutil, ale oproti zmuchlaným držákům to bylo prd), ale hlavní je, že rám čtyřkolky se ani nehnul protože veškerou energii nárazu pohltily ty držáky a ty byly fakt na kaši No a ten vrchní nosič nebyl úplně ve formě no Ale ten do rámu taky nepřenesl nic, tak se jenom zmuchlal držák toho nosiče.
A věřte mi, že jsem byl raději když jsem měnil plasty kvůli tomu, že přední rám neměl dostatečnou tuhost alá Osiris, než abych musel přehazovat celou kolku do nového rámu
08.08.2011 13:48 #20 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
jestli to padlo na urodnou nebo neurodnou pudu je celkem jedno, je na kazdem jestli mu to neco da nebo ne ,ale myslim nemyslim ze je lepsi se podelit o nejakou zkusenost, kdyz pouvazujete tak zjistite ze je nekdy si naco dobre vyrobit než do toho rvat prachy , a je toho hodne co si lze vyrobit
08.08.2011 13:57 #21 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
...ale jdi, rám je taky z trubek a ne z bláta ...já už toho odkoulel...
ps: podívej se jaký rámy (respektive z jak silnejch materiálů) jsou jako originální příslušenství (u renomovanejch značek); mrkni i na přichycení pořádnou pásovinou a pevnostníma šroubama který jen tak nestřihneš
edit: to bylo pro zmizík_zaks
08.08.2011 14:12 #22 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
osiris>dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za ním
08.08.2011 14:37 #23 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
08.08.2011 14:39 #24 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
08.08.2011 14:40 #25 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
08.08.2011 18:27 #26 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
jade.blesk>osiris>dick> rada zní: "čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdíš" ...neladíme tady vesmírný koráby ke kterejm je potřeba kosmický technologie
...než ten rám ohneš tak sešrotuješ půl čtyřkolky ...a i kdyby jsi ho přihnul, tak to na jízdě nepoznáš
...udělej si ho pevnější ať si ochráníš věci za nímnarazovy ram si muzes udelat klidne i ze silnych trubek ale uchyty narazoveho ramu by mely byt slabsi aby se mohly zdeformovat pri narazu, tim že po narazu se ti zdeformuji uchyty narazoveho ramu tim chranis ram kolky
08.08.2011 19:10 #27 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
osiris;; .viz. moje poznámka o originálním příslušenství, nedělaj to z bláta aby jsi musel při každým drncnutí rovnat a převářet ochranej rám, k tomu účelu neslouží -- nechci se chytat kazdeho slovicka ale ( kazde drcnuti )si trochu prehnal ,ale kdyz o tom neco viš tak mi laikomi mužes řict k čemu slouzi ochrany narazovy ram bych to rad vedel a ostatni asi taky
08.08.2011 19:41 #28 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
osiris
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/411
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
jade.blesk> tak ze svý podstaty chrání právě ty věci okolo rámu (myšleno rámu čtyřkolky) a na vnějším okraji čtyřkolky ...dělaj se právě tak široký (a mohutný) aby vydržely koulení a nárazy bez poškození plastů, světel atd. (zkrátka okrajový a tím pádem nejvíc ohrožený části)
...běžný nárazy a koulení tohle samozřejmě ruku v ruce společně s rámem čtyřkolky se kterým jsou ochranný rámy spojený eliminujou, ale pokud má někdo představu, že je běžný to nahulit v 60ti kilometrový rychlosti do zdi, tak tam už nepomůže nic a zbortí se půl stroje jako celku (to abychom si rozuměli a nešťourali se v něčem nepodstatným, nebo nevyřčeným)
08.08.2011 20:13 #29 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
jade.blesk
Město: Opava-Město
IP:88.100.76.xxx
Offline 9/1414
osiris>jade.blesk> tak ze svý podstaty chrání právě ty věci okolo rámu (myšleno rámu čtyřkolky) a na vnějším okraji čtyřkolky ...dělaj se právě tak široký (a mohutný) aby vydržely koulení a nárazy bez poškození plastů, světel atd. (zkrátka okrajový a tím pádem nejvíc ohrožený části)
...běžný nárazy a koulení tohle samozřejmě ruku v ruce společně s rámem čtyřkolky se kterým jsou ochranný rámy spojený eliminujou, ale pokud má někdo představu, že je běžný to nahulit v 60ti kilometrový rychlosti do zdi, tak tam už nepomůže nic a zbortí se půl stroje jako celku (to abychom si rozuměli a nešťourali se v něčem nepodstatným, nebo nevyřčeným)
08.08.2011 21:40 #30 Téma: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Hele nechcete sem spíš dávat vaše fotky ochranej rámů vlastní výroby ,než se handrkovat o funkci ochraného rámu.
Za mě originální rám od výrobce ochraňuje důležité části 4 kolky před poškozením s cílenou deformační zónou pravě v držácích ochraného rámu.
Ochraný rám samodomo si pak každý udělá dle svého někdo jako koncák na stromky, někdo pro okrasu.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s