česil
Město: Třinec (Staré Město)
IP:195.39.69.xxx
Offline 7/1330
Zdravím všechny.
Jelikož jsem tady nenašel vlákno o filtrech tak pište své skušenosti a rady.
Jaký je nejlepší a proč.Papírový,molitanový nebo KN?
KN filtr se zdá být top, ale není všechno zlato co se třpytí.Kdy a v jakých podmínkách je dobrý a v jakých horší?????
Naposledy editováno 12.01.2010 18:35:25
13.01.2010 18:59 #61 Téma: KN filtr
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
13.01.2010 20:52 #62 Téma: KN filtr
kokoi
Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400
tom.tk>KN filtr se většinou používá pro zvýšení výkonu, ale musí být v poměru nádech-výdech což se standardním výfukem v poměru není
14.01.2010 08:26 #63 Téma: KN filtr
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Z vlastní zkušenosti vím, že pouhou výměnou filtru za KN netřeba žádných drastických zásahů do karburace. Něco jiného je, pokud s filtrem odstraním i víko airboxu a ještě navíc dám výfukovou koncovku, nebo kompletní systém. U LTZ bylo nutné přetryskovat karburátor, u LTR si s touto konfigurací poradí elektronika sama + cherry bomb, nebo podobné. Osobně KN filtr používám u LTR, jediné co rozhodně doporučuji je převlek na filtr. Převlek zachytí hrubší nečistoty, prach zachytí samotný filtr. Údržba je velice snadná. Při správném zacházení a pravidelné údržbě filtr vydrží hoodně dlouho. Někdo dává přednost molitanu, někdo KN...Osobně jsem KN jezdil celou sezonu v prašném prostředí a vliv na motor nulový. Sání bylo vždy čisté, ventily OK, sedla ventilů také. Filtr jsem čistil jsem po každém dni ježdění, převlek několikrát denně mezi rozjížďkama vyperu ve vodě a nechám lehce oschnout a mám připraveno. Někdo vozí několik molitanovejch filtrů, které mění, mě stačí jeden KN s převlekem.
02.02.2010 09:08 #64 Téma: KN filtr
bachri
Město: Bratislava
IP:78.98.112.xxx
Offline 0/2801
Can-Am Outlander 800 XT
quad-usa>
Zdravím,
moje skúsenosti s filtrami sú také že na orig. papierový som zabehával kolku cca 300 km na jeseň,/otáčky nie moc velké a skoro žiadny prach/ potom som ho zahodil a nasadil K&N. Na Enduromanii 2009 za 4 dni pri najazdení cca 600 km som ho pral 3x.Nepršalo 2 týždne iba 1x v noci a jazdili sme 7 koliek v našom družstve. A čistím ho kedy ma to napadne alebo ked vidím viac prachu na návleku alebo v air boxe.Snadná údržba a asi aj životnosť. Velká spokojnosť.
Pre úplnosť dodávam , že nosím aj náhradný molitanový filter ako rezervu.
http://img15.imageshack.us/img15/3464/dsc08269z.jpg
24.03.2010 19:06 #65 Téma: KN filtr
Juris22
Město: Přerov I - Město
IP:82.114.200.xxx
Offline 3/197
Suzuki LT-R 450
Já mám KNko i s návlekem,resp. jsem s ním už mašinu koupil,ale dávám ho pryč a objednal jsem klasickej molitan.
http://www.rockymoun...=23809#vehicleSelect
Každej kdo jezdí závody mi radil abych to KNko dal pryč,že jsou to filtry na silnice a nebo neprašné prostředí,tak nevím
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.62s