asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Tuningové kapotování

29.10.2010   12:48

janeees133 janeees133 Město: Hodonín
IP:82.100.59.xxx
Offline 2/6

Zdravim, vyrábím karbonové kapotáže na čtyřkolky, prozatím dělám jen na Shineray 250 STXE. Přední blatní 1 ks cena 2 500 ,- ... Zadní plast cena 5 500 ,-. V případě zájmu pište na El.JohnyB@seznam.cz

Odpovědi: Tuningové kapotování

30.10.2010   18:35   #31 Téma: Tuningové kapotování

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

No ja tomu nerozumím vůbec, ale zase tak špatně bych to neviděl. Vozil jsem pár karbonových doplňku na kole pro rýpaly upozorňuji že většině z Vás by se udělalo špatně jen jak by jste se tam postavili a zase to nebyla taková tragedie. Já bych do toho šel už jen ze zvědavosti.

Citace | Odpovědět

30.10.2010   18:53   #32 Téma: Tuningové kapotování

KTMatěj KTMatěj Město: Kladno
IP:85.161.180.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC

Každopádně výrobce si určitě fotí své výrobky, já bych těch několik okapotovaných strojů celkem rád viděl!

Citace | Odpovědět

30.10.2010   19:00   #33 Téma: Tuningové kapotování

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

to máš pravdu taky by mně to zajímalo dej nějaké fotky teď jsem lakoval plasty a taky to všichni zavrhovali že na 4kolku zbytečné a vypadá to dobře to samé jak karbon jak trefíš strom tak je to na cucky a co už marné.



Naposledy editováno 30.10.2010 19:00:55

Citace | Odpovědět

30.10.2010   23:36   #34 Téma: Tuningové kapotování

wla.dánek wla.dánek Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113

ANO karbon je opravdu moooc pevnej a pro me i na pohled fakt peknej ale zaroven moooc KŘEHKEJ!!!! tudis na kolku zcela nevhodnej. a jak uz tady nekolik lidi rikalo vaha je uplne zanedbatelna vuci plastu. Bylo by to mozna vhodne na nejake silnicni stroje ale ne do terenu. Napriklad jsem videl na vlastni oci Can-ama spidera v celokarbbonu a to byla fakt PECKA ale treba KQ je uuuplne NESMYSL



Naposledy editováno 30.10.2010 23:37:27

Citace | Odpovědět

31.10.2010   07:59   #35 Téma: Tuningové kapotování

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

jj Určité doplňky by byly hodně luxusní.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   12:38   #36 Téma: Tuningové kapotování

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   14:53   #37 Téma: Tuningové kapotování

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.



Přesně jak píšeš jsem stejného názoru.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   15:35   #38 Téma: Tuningové kapotování

koncak koncak Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965

vono ohibat rovny plat je sice pusobivy,ale kdys udelas slozite tvarovany blatnik,a 4 metraky teskou kolku treba 8 krat bybalis prez nej tak nevim ,nevim, ohibame ramy,praskaj trubky a deformujeme hlinikove kryty spodku.a to je 6mm sina slitina.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   15:55   #39 Téma: Tuningové kapotování

wla.dánek wla.dánek Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113

Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.



ANO v tommas pravdu hlavne s tou vakuovou technologii. ale stojim si za tim ze je to hlavne dizajnova zalezitost a vuuubec v tomto pripade nejde o nejakou vahu nebo vubec o ucelnost! pokud si udelas mrizku na chdic jak pises tak je to sice super ptz to skvele vypada a vydrzi obrovske teploty ale prvni letici sutr ti ji prorazi. Sam mam celokarbonove kolo a jsem na karbon hodne ulitlej ale na kolku nevidim PRAKTICKE vyuziti.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   19:45   #40 Téma: Tuningové kapotování

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

Wladanek>Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.

ANO v tommas pravdu hlavne s tou vakuovou technologii. ale stojim si za tim ze je to hlavne dizajnova zalezitost a vuuubec v tomto pripade nejde o nejakou vahu nebo vubec o ucelnost! pokud si udelas mrizku na chdic jak pises tak je to sice super ptz to skvele vypada a vydrzi obrovske teploty ale prvni letici sutr ti ji prorazi. Sam mam celokarbonove kolo a jsem na karbon hodne ulitlej ale na kolku nevidim PRAKTICKE vyuziti.


Dovolím si nesouhlasit.Pokud dokážeš správně navrstvit tkaninu a použít správnou technologii výroby je kevlar tvrdostí, pevností i pružností úplně někde jinde než jákékoliv plasty, nebo dural dokonce i ocel.Druhá věc je technologie výroby,technologická znalost materiálu,jeho použití a výsledná cena.Pokud bychom chtěli předčít výrobce, což lze bez problémů se dnešnímy technologiemi vyrobit rám,ramena,plasty, kola kolky, ale výsledná cena půjde minimálně k milionu.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   20:05   #41 Téma: Tuningové kapotování

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946

Miky to si děláš legraci? Vakuum se používá v negativních formách jen kvůli stisku. Epoxid by ale bez vzduchu nefungoval.0

Citace | Odpovědět

31.10.2010   21:08   #42 Téma: Tuningové kapotování

wla.dánek wla.dánek Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113

Miky26> ale ja jen tvrdim ze pokud vezmem v potaz pomer CENA-KVALITA tak je to zatim na kolky uplne NEPRAKTICKE a neni v tom zadne vyuziti pro bezneho uzivatele krom toho ze je to pekne na pohled, a za tim si stojim. a to se nebavim o tom ze janeees tady nabizi celokarbon na Shinerai

Citace | Odpovědět

31.10.2010   21:30   #43 Téma: Tuningové kapotování

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

cort>Miky to si děláš legraci? Vakuum se používá v negativních formách jen kvůli stisku. Epoxid by ale bez vzduchu nefungoval.0


Nedělám si legraci pokud chceš docílit maximální pevnosti tak by neměl obsahovat vzduchové bubliny a těch se jinak než odsáním vzduchu z formy nezbavíš.V negativních formách je to nejen kvůli tomu ale i kvuli ideálnímu přilnutí na povrch formy.Samozřejmě,že následně je přístup vzduchu umožněn kvůli vytvrdnutí.Tím vakuem se docílí dokonalé prosycení materiálu a eliminace vzduchových bublin,které by následně mohli mít negativní vliv na vlastnosti materiálu.



Naposledy editováno 31.10.2010 21:31:17

Citace | Odpovědět

31.10.2010   22:30   #44 Téma: Tuningové kapotování

cort cort Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946

Miky, j to jsem Ti nerozuměl. S Tímhle souhlas.

Citace | Odpovědět

31.10.2010   22:34   #45 Téma: Tuningové kapotování

pumix pumix Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844

jakmile začne dělat platy primeros, koupím je, jo kaučuk je super

Citace | Odpovědět

01.11.2010   13:11   #46 Téma: Tuningové kapotování

Miky26 Miky26 Město: České Budějovice 4
IP:90.179.164.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450

spíš by to chtělo někoho kdo rozumí polyprophylenu a uměl by z něj udělat náhradní plasty na kolky.Myslím,že ty s čínskejma by mu utrhali ruce za takovou službu a nejenom ty.
Je k tomu potřeba pouze forma a velká regulovatelná pec.

Citace | Odpovědět

01.11.2010   17:25   #47 Téma: Tuningové kapotování

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Laminát a kevlar je super věc ale jak na co. Pár prkotin jsme taky dělali, ale na auta. Tam je ten smysl úplně někde jinde. Uspora váhy až 80 Kg a hlavně oproti plechu nezničitelný při naražení, převrácení, oprava podlepením atd. Ale jen při minimální tloušťce a ta je taková že to bez hodně držáků (hliník.) ani nechce držet tvar. Při sýle která nahradí kapotáž na kolce už je to moc křehký. Dávám fotku kde je na autě z uvedenýho materiálu všechno včetně střechy a světel. Dělali jsme tři typy škodovek asi 8 let což je asi 200 sad.
Foto před

Odeslání obrázku selhalo. Vypršel limit 60s (problem na serveru Imageshack)

Citace | Odpovědět

01.11.2010   17:26   #48 Téma: Tuningové kapotování

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928



http://img121.imageshack.us/img121/5770/obraz072z.jpg

Citace | Odpovědět

01.11.2010   17:27   #49 Téma: Tuningové kapotování

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

a po

http://img836.imageshack.us/img836/8513/obraz118u.jpg

Citace | Odpovědět

01.11.2010   17:47   #50 Téma: Tuningové kapotování

wla.dánek wla.dánek Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113

xsob> KRASNA prace

Citace | Odpovědět

01.11.2010   18:49   #51 Téma: Tuningové kapotování

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

xsob> jak to vidím tak jen slintám :)

Citace | Odpovědět

01.11.2010   18:58   #52 Téma: Tuningové kapotování

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Aligator-max> Ali ty tlumiče na zadku by ti mohli být povědomý

Citace | Odpovědět

01.11.2010   19:00   #53 Téma: Tuningové kapotování

wla.dánek wla.dánek Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113

Aligator-max> ale na Db nevhodne

Citace | Odpovědět

01.11.2010   19:16   #54 Téma: Tuningové kapotování

Luft Luft Město: Praha 4-Modřany
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/699
EMU Alltrack 500 Sporty 4x4, Yamaha Blaster 200

Miky26>spíš by to chtělo někoho kdo rozumí polyprophylenu a uměl by z něj udělat náhradní plasty na kolky.Myslím,že ty s čínskejma by mu utrhali ruce za takovou službu a nejenom ty.
Je k tomu potřeba pouze forma a velká regulovatelná pec.



Asi jak u který číny,na tý mojí veselohře fungujou stejně jak na Blasterovi. Jen zesvětlá místo kde se ohnuly. Na Tomovi to bylo jiný praskaly. Jinak k tomu karbonu na shinray . Když dneska otapetujou auto tak proč né kolku napodobeninou karbonu. Myslím, že jednu dobu se prodával Hunter 500 v karbonu. Vím není to karbon, ale pokud se chce někdo odlišit (image) je to jeho věc, ale na mě to nezabírá. Spíš mě bere, když tu kolku má někdo v ruce a umí.
rtr

Citace | Odpovědět

01.11.2010   19:33   #55 Téma: Tuningové kapotování

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

01.11.2010   20:20   #56 Téma: Tuningové kapotování

babynek babynek Město: Orlová (Město)
IP:62.168.45.xxx
Offline 4/384
Suzuki LT-R 450

xsob> jj pekna prace :)
hold, kdyz s tim nekdo pracuje a umi, jde to videt.
jasne, kapotaz klidne muze z karbonu byt, ale pak abych mel v zaloze tak 4ks, protoze by ztoho byly kazdy motocross trsatka.

Citace | Odpovědět

01.11.2010   20:37   #57 Téma: Tuningové kapotování

Bořek-Stenly Město: Stochov
IP:213.195.227.xxx
Offline 2/161

Jo nějaké použití je, ale minimální.
Kryt rámu, přední maska, víko baterie atd.

http://img227.imageshack.us/img227/49/b6l0quw2kkgrhqfl0eyjc0j.jpg

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce