janeees133
Město: Hodonín
IP:82.100.59.xxx
Offline 2/6
Zdravim, vyrábím karbonové kapotáže na čtyřkolky, prozatím dělám jen na Shineray 250 STXE. Přední blatní 1 ks cena 2 500 ,- ... Zadní plast cena 5 500 ,-. V případě zájmu pište na El.JohnyB@seznam.cz
30.10.2010 18:35 #31 Téma: Tuningové kapotování
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
30.10.2010 18:53 #32 Téma: Tuningové kapotování
KTMatěj
Město: Kladno
IP:85.161.180.xxx
Offline 7/629
KTM 525 XC
30.10.2010 19:00 #33 Téma: Tuningové kapotování
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
30.10.2010 23:36 #34 Téma: Tuningové kapotování
wla.dánek
Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113
ANO karbon je opravdu moooc pevnej a pro me i na pohled fakt peknej ale zaroven moooc KŘEHKEJ!!!! tudis na kolku zcela nevhodnej. a jak uz tady nekolik lidi rikalo vaha je uplne zanedbatelna vuci plastu. Bylo by to mozna vhodne na nejake silnicni stroje ale ne do terenu. Napriklad jsem videl na vlastni oci Can-ama spidera v celokarbbonu a to byla fakt PECKA
ale treba KQ je uuuplne NESMYSL
31.10.2010 07:59 #35 Téma: Tuningové kapotování
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
31.10.2010 12:38 #36 Téma: Tuningové kapotování
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.
31.10.2010 14:53 #37 Téma: Tuningové kapotování
r.w.d
Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.48.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250
Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.
31.10.2010 15:35 #38 Téma: Tuningové kapotování
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
31.10.2010 15:55 #39 Téma: Tuningové kapotování
wla.dánek
Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113
Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.
31.10.2010 19:45 #40 Téma: Tuningové kapotování
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Wladanek>Miky26>Zas bych ten karbon tak nezatracoval.Záleží jakou technoligií bude výrobek vyroben.Protože z mé zkušenosti kvalitní forma tak za 20.000,-.Návíc pokud jsi schopen svůj výrobek prezentovat jako kvalitní měl by být vyroben vakuovou technologií aby byl z výrobku odsán veškerý vzduch.Pak také záleží na jemnosti a síle tkaniny a na jejím rozložení do formy od toho se hlavně odvíjí pružnost a pevnost.
Souhlasím s tím,že na 4x4 do terénu jsou základní plasty nahrazené za karbon kravina.PPE tj. plast používaný u značkových strojů z US a JPN je podstatně odolnější vůči teplotním rozdílům a ohybu.Určitě bych si však karbon dovedl představit jako doplněk např.mřížku chladiče u raptora, kryty rukou, či jiné drobnosti jako kapličky budíků atd.Hoď nějaké foto (detily) a určitě se domluvíme.
ANO v tommas pravdu
hlavne s tou vakuovou technologii. ale stojim si za tim ze je to hlavne dizajnova zalezitost a vuuubec v tomto pripade nejde o nejakou vahu nebo vubec o ucelnost! pokud si udelas mrizku na chdic jak pises tak je to sice super ptz to skvele vypada a vydrzi obrovske teploty ale prvni letici sutr ti ji prorazi. Sam mam celokarbonove kolo a jsem na karbon hodne ulitlej ale na kolku nevidim PRAKTICKE vyuziti.
31.10.2010 20:05 #41 Téma: Tuningové kapotování
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946
31.10.2010 21:08 #42 Téma: Tuningové kapotování
wla.dánek
Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113
Miky26> ale ja jen tvrdim ze pokud vezmem v potaz pomer CENA-KVALITA tak je to zatim na kolky uplne NEPRAKTICKE a neni v tom zadne vyuziti pro bezneho uzivatele krom toho ze je to pekne na pohled, a za tim si stojim. a to se nebavim o tom ze janeees tady nabizi celokarbon na Shinerai
31.10.2010 21:30 #43 Téma: Tuningové kapotování
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
cort>Miky to si děláš legraci? Vakuum se používá v negativních formách jen kvůli stisku. Epoxid by ale bez vzduchu nefungoval.0
31.10.2010 22:30 #44 Téma: Tuningové kapotování
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:188.95.127.xxx
Offline 28/2946
31.10.2010 22:34 #45 Téma: Tuningové kapotování
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
01.11.2010 13:11 #46 Téma: Tuningové kapotování
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.179.164.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
01.11.2010 17:25 #47 Téma: Tuningové kapotování
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Laminát a kevlar je super věc ale jak na co. Pár prkotin jsme taky dělali, ale na auta. Tam je ten smysl úplně někde jinde. Uspora váhy až 80 Kg a hlavně oproti plechu nezničitelný při naražení, převrácení, oprava podlepením atd. Ale jen při minimální tloušťce a ta je taková že to bez hodně držáků (hliník.) ani nechce držet tvar. Při sýle která nahradí kapotáž na kolce už je to moc křehký. Dávám fotku kde je na autě z uvedenýho materiálu všechno včetně střechy a světel. Dělali jsme tři typy škodovek asi 8 let což je asi 200 sad.
Foto před
Odeslání obrázku selhalo. Vypršel limit 60s (problem na serveru Imageshack)
01.11.2010 17:26 #48 Téma: Tuningové kapotování
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
01.11.2010 17:27 #49 Téma: Tuningové kapotování
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
01.11.2010 17:47 #50 Téma: Tuningové kapotování
wla.dánek
Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113
01.11.2010 18:49 #51 Téma: Tuningové kapotování
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
01.11.2010 18:58 #52 Téma: Tuningové kapotování
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
01.11.2010 19:00 #53 Téma: Tuningové kapotování
wla.dánek
Město: Rakovník I
IP:78.111.119.xxx
Offline 0/113
01.11.2010 19:16 #54 Téma: Tuningové kapotování
Luft
Město: Praha 4-Modřany
IP:217.77.165.xxx
Offline 1/699
EMU Alltrack 500 Sporty 4x4, Yamaha Blaster 200
Miky26>spíš by to chtělo někoho kdo rozumí polyprophylenu a uměl by z něj udělat náhradní plasty na kolky.Myslím,že ty s čínskejma by mu utrhali ruce za takovou službu a nejenom ty.
Je k tomu potřeba pouze forma a velká regulovatelná pec.
01.11.2010 19:33 #55 Téma: Tuningové kapotování
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
01.11.2010 20:20 #56 Téma: Tuningové kapotování
babynek
Město: Orlová (Město)
IP:62.168.45.xxx
Offline 4/384
Suzuki LT-R 450
01.11.2010 20:37 #57 Téma: Tuningové kapotování
Bořek-Stenly
Město: Stochov
IP:213.195.227.xxx
Offline 2/161
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s