asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: ECU a injektor - tuning

03.01.2011   15:10

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Zdravim,
napadlo me zalozit toto tema s ohledem na fakt ze existuji cenove dostupne reseni jinych ECU pro kolky.
Kuprikladu VDI ECU a M109R injektor dovede z KQ750 udelat jinou masinu.
Mate nejake zkusenosti?

Odpovědi: ECU a injektor - tuning

03.01.2011   22:12   #1 Téma: ECU a injektor - tuning

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

buď jsem ožralý nebo tu mizí příspěvky

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:14   #2 Téma: ECU a injektor - tuning

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

Aligator-max> Je to rozbitý...

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:15   #3 Téma: ECU a injektor - tuning

Aladin73 Aladin73 Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr

bud klidnej nejseš

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:15   #4 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

mizi ty ktere nejsou k tematu

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:17   #5 Téma: ECU a injektor - tuning

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Janekx_CHEC> tak to znovu vše zmaš jinak
pokud jsi chtěl víc výkonu měl jsi koupit 2 hrnky a ne experimentovat z motorem

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:17   #6 Téma: ECU a injektor - tuning

Aladin73 Aladin73 Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr

aha tak mě smáyni dik

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:20   #7 Téma: ECU a injektor - tuning

mined mined Město: Chřibská
IP:90.176.132.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

ahoj.tak čekám,jestli někdo napíše něco zajímavého,ale asi s tím nikdo nemá zkušenost

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:20   #8 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

no oni kq maji schvalne ponizen vykon kvuli bezpecnosti uzivatelu.
vic se hreje a je toho vic.
tak proc ci nedoprat vyvazanejsi a lepsi vykon

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:21   #9 Téma: ECU a injektor - tuning

Aladin73 Aladin73 Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr

Aligator-max>

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:26   #10 Téma: ECU a injektor - tuning

Bubin Bubin Město: Brno-Lesná
IP:62.245.113.xxx
Offline 0/1685

Aligator-max> ale nemyslim si ze by kunk jel spatne kazdej si zvykne a chce o nejkou tu KW navic a pak zase a zase.Ja uz taky koukam po litru
ale zajima me co ta vecicka dokaze a jak pomuze

Citace | Odpovědět

03.01.2011   22:36   #11 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

no u kq je narust z cca 27 na 35 kw takze cca 25% u ostatnich masin to neni tak markantni
vyhodou je moznost ladeni parametru pres pocitac a taky pomerne jednoducha aktualizace programu jednotky takze se neda rict ze by starla ale vyrobce zdarma aktualizuje program.
a vezmeme li v uvahu cenu kolem 9 tis
neni tak spatny

Citace | Odpovědět

04.01.2011   18:59   #12 Téma: ECU a injektor - tuning

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Janekx_CHEC> KQ má jen 37 koní?

Citace | Odpovědět

04.01.2011   19:05   #13 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

ha ja se prekoukl a napsal udaje z arctic 700 a starsi model

Citace | Odpovědět

04.01.2011   19:09   #14 Téma: ECU a injektor - tuning

zltykacer zltykacer Město: Žilina
IP:95.103.253.xxx
Offline 0/395
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4

Janekx_CHEC> Pozri si http://www.nyrocatv....gi?viewcat=4&show=1. Skoro všetky vlákna kde je spomínané VDI, ECU, M109, no idle, backfire sa týkajú tuningovej jednotky a inektora. Je tam toho hafo popísaného , hlavne o problémoch, ktorých nie je málo. Ak sa chceš hlavne voziť, a nie ladiť a programovať, tak by som do toho nešiel. Môj názor

Citace | Odpovědět

04.01.2011   19:20   #15 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

tam jsem taky cerpal info a zustava realitou ze mapa od vyrobce je spolehliva a vykona to ze si tam lidi vrtaji do nastaveni je pak jina vec s mnoha problemy

Citace | Odpovědět

04.01.2011   19:31   #16 Téma: ECU a injektor - tuning

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Janekx_CHEC> Jen by mne zajímalo proč jsis koupil suzu když víš že nemá výkon jako silné 2válce ?
nemusel jsi teť vymýšlet hovadiny .A zadalší pokud to tam nacpeš tak ti zdřejmě padá i záruka na stroj

Citace | Odpovědět

04.01.2011   19:57   #17 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

origos ecu je zamerne nastavena na nizsi vykon aby nedochazelo k havariim.
vdi ecu by mel byt schopem pridat tolik vykonu ze se kq zveda na zadni bez pomoci jezdce.
takhle by se tech lidi pomlatilo a obzvlaste tech mladejch.

Citace | Odpovědět

04.01.2011   20:07   #18 Téma: ECU a injektor - tuning

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Janekx_CHEC> Myslím že ten výkon je sériově všeobecně nastavenej s ohledem na maximální životnost a né na nebzpečnost pro jezdce. Jinak s úpravou výkonu taky počítej s větším opotřebením varia, převodů, poloos a s následnýma destrukcema namáhaných dílů. To je letitá zkušenost z čipovaných aut.

Citace | Odpovědět

04.01.2011   20:18   #19 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

ano to jsem taky uvazoval ale byl jsem ubezpecen ze jsou tam podobne limitery.
vykon kolem 20% jako zisk me nepripada tak hrozny.
taky je zajimavy ze se kq tak hrejou. hrejou se moc a to je pry take dusledek spatne kryvky vzplanuti nebo tak nejak tomuto vsak moc nerozumim

Citace | Odpovědět

04.01.2011   20:43   #20 Téma: ECU a injektor - tuning

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

20 procent u atmosfér. motoru bez úpravy komprese, sání, výfuku nebo vačky snad ani nejde dostat. Pokud to není uškrcený jako při homolagaci. Jinak nárůst je to rapidní a vsadím se že to zbytek za motorem nebude snášet dlohodobě bez úhony.

Citace | Odpovědět

04.01.2011   21:38   #21 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

vychazejme z toho ze originalni ecu je skrcene potom lze predpokladat ze klidne i o 20% i vice tak ti vdi neuskodi.
mluvi se u vdi o casovani, snizeni bohatosti smesi nez u origo a o optimalizaci pro konkretni oktanove cislo benzinu zakladne 87 oktanu a 91+
jeste podotykam ze 87 je nas natural 95-8 a 91+ je 98-100 oktanu

Citace | Odpovědět

05.01.2011   11:05   #22 Téma: ECU a injektor - tuning

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

Můj názor je, že 4kolky mají obecně dost nízké výkony - stačí porovnat motocyklové motory o stejném počtu válců a objemu. Co k tomu výrobce vede netuším, možná se prostě rozhodli, že to stačí, protože v Evropě je škrceno na 15kW a v US nesmějí na silnici a navíc se dohodli, že výkony nebudou udávat.

edit: písmenka



Naposledy editováno 05.01.2011 11:06:22

Citace | Odpovědět

05.01.2011   11:14   #23 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

mas asi pravdu, protoze je pomerne velka nevole v USA proti 4 kolkam. Vzniklo to uz davno a problem je citit i z tohoto clanku http://en.wikipedia..../All-terrain_vehicle kde se pise ze od vzniku je tento typ vozidla doprovazen pomerne velkym poctem zraneni porovnatelnym s motorkami ale 4 kolkase lidem zda bezpecnejsi ma ctyri kola preci.
Take narizeni moznosti ridit od 16 let je v tomto pripade jeden z duvodu.
Vezmu li si KQ co vazi 300Kg posadim na to adolescenta s 70Kg a dam mu na palec 50-60koni copak z toho asi vyjde. Pak bych bral ze limit na 30-40 koni muze byt opravu smysluplny.

Citace | Odpovědět

05.01.2011   12:43   #24 Téma: ECU a injektor - tuning

LeonKrkon LeonKrkon Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV

Taky přemýšlím o nějakém PowerCommanderu / JuiceBoxu / BigGun, ale zatím jsem nikde nenašel žádné důvěryhodné informace a průběhy z brzdy. Vyhodit deset litrů za placebo efekt se mně nechce....

Citace | Odpovědět

05.01.2011   12:49   #25 Téma: ECU a injektor - tuning

janekx janekx Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

no prave ty srandy co pises jsou jen stikaci tuningy ale VDI dela za 500$ celou novou ECU s konektory ktere potrebujes na spravne zapojeni bexz zasahu do dratu masiny a jeste k tomu si potom ECU prendas klidne i do jine masiny jen si koupis jine kabely a preprogramujes to.
to me pripada jako velmi ciste reseni a dobra ochrana invastic.

stejna jednotka je pro

Carbureted models :

Artic Cat V650 as of 2004
Kawasaki V-Force as of 2004
Kawasaki Brute Force as of 2005
Kawasaki KVF/Prairie as of 2002
Suzuki Twin peaks 700 as of 2004
Yamaha Grizzly 660 from 2002 to 2007
Yamaha Rhino 660 from 2004 to 2006

Fuel Injected models:

Artic Cat 700 EFI as of 2006
Kawasaki Brute Force 750 EFI as of 2008
Kawasaki Teryx 750 EFI as of 2009
Suzuki KingQuad 700 EFI from 2005 to 2007
Suzuki KingQuad 450 EFI as of 2006
Suzuki KingQuad 750 EFI as of 2008
Yamaha Grizzly 700 EFI as of 2007
Yamaha Rhino 700 EFI as of 2008

Citace | Odpovědět

05.01.2011   16:27   #26 Téma: ECU a injektor - tuning

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

Přesně tak jsem to chtěl napsat. Takže zbytečný plácat a jen dávám

xsob>Janekx_CHEC> Myslím že ten výkon je sériově všeobecně nastavenej s ohledem na maximální životnost a né na nebzpečnost pro jezdce. Jinak s úpravou výkonu taky počítej s větším opotřebením varia, převodů, poloos a s následnýma destrukcema namáhaných dílů. To je letitá zkušenost z čipovaných aut.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce