asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Keihin FCR 39 MX

09.05.2010   22:38 Suzuki LT-Z 400, Access Tomahawk 300

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Nemate nekdo zkusenosti s timhle karburatorem?
Chtel bych ho koupit a experimentovat, je to pry nejlepsi volba pro Suzy DRZ/LTZ 400, tak myslim ze i ostatnim strojum podobne kubatury by mohl sednout Vim ze FCR 41 se pouzivaji dokonce i na velkych motorkach (600,1000ccm).

Je nejaky rozdil mezi karburatorem urcenym pro silnicni motorky a pro krosky (vice otresu), nebo to je jedno?


Odpovědi: Keihin FCR 39 MX

10.05.2010   07:58   #1 Téma: Keihin FCR 39 MX

quad-usa Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450

Měl jsem ho na LTZ, fungoval skvěle. Dodnes na něm jezdí kámoš, který ode mě LTZ koupil. Je naprosto spokojenej. Přínosem je hlavně akcelerační pumpa a rychlejší odezva plynu díky přímému ovládání šoupátka. Ten samý karburátor používala i Yamaha YFZ450 a dodnes používá KTM pro 4kolky. Je to dobrá volba.

Citace | Odpovědět

10.05.2010   12:01   #2 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

jj, koukal jsem ze ho mate i na webu.. Hodne me laka Snad to bude znat kdyz to vymenim misto Mikuni BSR

Citace | Odpovědět

07.06.2010   18:26   #3 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

tak jsem koupil pouzity FCR-MX 37mm puvodem z Yamahy YZ250F, jak prijde tak hned vyzkousim a dam vedet

Citace | Odpovědět

08.06.2010   18:32   #4 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

to byla rychlost, uz je doma... je teda velky jak prase
main jet 176, pilot 72. Zitra to jdu zkusit hodit na stroj, to jsem teda zvedav co to udela

Citace | Odpovědět

08.06.2010   21:48   #5 Téma: Keihin FCR 39 MX

007profík 007profík Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI

Bonfire> dej vědět jak to jelo jsem zvědavej

Citace | Odpovědět

09.06.2010   14:04   #6 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

tak prvni dojmy docela pozitivni, jede to
bohuzel mam to tam ted docela improvizovane, musim sehnat vetsi objimku, prodlouzit lanko plynu, doladit bohatost smesi. Jen tak jsem se projel, udelal par kolecek po zahrade, zkusil tomu trosku pridat, a ackoliv jsem nemohl primo porovnat s BSRkem (prece jenom kdyz clovek pridava plyn packou je to jine nez pridavat plyn primo tahanim lanka) tak se mi zda ze to taha dobre, minimalne stejne dobre, mozna i lip. Jenom je to krapet rozladene, jak volnobeh tak sytost smesi.
V patek to zkusim doladit a dokoncit do finalni podoby, a o vikendu otestovat.

Citace | Odpovědět

09.06.2010   14:07   #7 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

Mikuni BSR 33 vs. Keihin FCR 37 MX

http://img149.imageshack.us/img149/2869/imag0113t.jpg

Citace | Odpovědět

09.06.2010   16:55   #8 Téma: Keihin FCR 39 MX

kokoi kokoi Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400

Jsem zvědavej jestli s main jet 172 a pilot jet 72 se ti to podaří na obsah 300cc vyladit. Na LTZ (BSR 36) jsem dával main 150 a pilot 25 a je to ažaž a musí mít úplně otevřený airbox.



Naposledy editováno 28.09.2010 21:36:59

Citace | Odpovědět

09.06.2010   17:48   #9 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

ty trysky uz tam tak byly pro 250ccm motor. Je rozdil v cislovani trysek Mikuni, Dynojet a Keihin (pri stejnem prumeru trysky). na BSR jsem mel puvodni Mikuni 120, coz odpovida trysce Dynojet 128 (pretryskoval jsem na Dynojet 132, coz zase odpovida Mikuni 123,8)
Keihin 172 odpovida Mikuni 146 (oba cca 0,172 cm prumer). Jinak v ladeni tryskama moc praxe nemam, nechavam to tak jak jsem koupil, maximalne budu laborovat se sroubkem ktery ovlada bohatost smesi a s polohou jehly.



Naposledy editováno 09.06.2010 17:49:33

Citace | Odpovědět

13.06.2010   18:03   #10 Téma: Keihin FCR 39 MX

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

tak plynove lanko upravene, detaily doladeny, takze jsem to konecne projel... v nizkych otackach to jde hodne znat, ve vyssich to vyjde tak nastejno. Pri rychlem pridani plynu to ale chcipa, strili do vyfuku a pri plnem plynu se to obcas dusi, vypada to na moc bohatou smes (svicka taky tmava), takze zkusim vzdusnikem doladit, jinak budu muset sehnat mensi hlavni trysku. Jinak spokojenost

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.36s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce